Eastwood kokeili kurppaseksiä?

14plus10

17

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eastwoodfani

Tästä sen näkee, että Eastwood ei ole mikään pinnallinen mies. Varmasti tuollakin kurpalla on sisäistä kauneutta, jonka näkee kun paremmin tutustuu.

• rumamaija

Vanha käppänä, toinen jalka jo haudassa, tuskin mitään 18-vuotiaita naisia kiinnostaakaan. Ehkä hän halusi enemmän omaa ajatusmaailmaansa vastaavan naisen? Aika harvoin kun 85-vuotias ajattelee edes murto-osaksi samalla tavalla kuin 18-vuotias...

• Naisasialooseri1

Katkerat rumat kurpat kitisevät tuolla kommenttiosiossa. On kyllä harvinaisen kulahtanut nainen vaikka vanha onkin, voisi luulla viisikymppiseksi

• Kilttiatm

Rumamaijakin antais clintille koska se on pitkä komea mies.

• rumamaija

En antaisi YHDELLEKÄÄN 85-vuotiaalle! Ihan sama miten kuuluisa/suosittu on tai miltä näyttää... Ehdoton maksimi on 10 vuotta, ja oikeastaan käytännössä ennemminkin 5 vuotta (olen joskus ollut myös 6 vuotta vanhempien kanssa, mutta se on jo vähän liikaa ja kokemuksesta voin sanoa että juuri ne seksikokemukset kaduttivat ja ällöttivät jälkikäteen eniten joissa mies oli noinkin paljon mua vanhempi).

• jätälapsetrauhaan
        rumamaija kirjoitti:

En antaisi YHDELLEKÄÄN 85-vuotiaalle! Ihan sama miten kuuluisa/suosittu on tai miltä näyttää... Ehdoton maksimi on 10 vuotta, ja oikeastaan käytännössä ennemminkin 5 vuotta (olen joskus ollut myös 6 vuotta vanhempien kanssa, mutta se on jo vähän liikaa ja kokemuksesta voin sanoa että juuri ne seksikokemukset kaduttivat ja ällöttivät jälkikäteen eniten joissa mies oli noinkin paljon mua vanhempi).

Hyi vittu mikä pedo ja vielä ylpeilet sillä.

• rumamaija
        jätälapsetrauhaan kirjoitti:

Hyi vittu mikä pedo ja vielä ylpeilet sillä.

Äläs siinä näsäviisastele, tiedät kyllä mitä tarkoitin tuolla maksimilla...

• Kilttiatm
        rumamaija kirjoitti:

Kokenut mies on hyvä panomies.

• rumamaija
        Kilttiatm kirjoitti:

Kokenut mies on hyvä panomies.

Taidoilla ei ole mitään väliä siinä vaiheessa kun on liikaa ikää. Sitäpaitsi, kuten joku muu nimimerkki aikaisemmin sanoi (vissiin nainen28) niin kokeneemmat miehet yleensä osaavat pelkästään jyystää. Sen sijaan kokematon partnerini oli sängyssä hellin ja varovaisin niistä kaikista. Se tuntui ehkä parhaalta kerraltani, tosin asiaan vaikutti sekin että olin rakastunut mikä tietysti lisäsi sitä parhauden määrää.

• Niin Clinttihän on siis tässä nyt se kurppaseksi.. Ikävä sanoa mutta, parasta ennen päivä tuli ja meni Clintillä joskus rapiat 30 vuotta sitten, mutta symppis ja hyviä leffoja tehnyt.

• NALtaiExPUA

Mitä tähän sanoo NAL tai ExPUA?

• NALtaiExPUA kirjoitti:

Varmaan ne sanoo, että miehen käytettyhuora markkina-arvo ikä-kriisi jatkaa paskahousutäti nousuaan kurpparaivo siihen hypergamia saakka osui kunnes ja töpseli upposi vedetään virutuspenkki seinästä..

• Naisasialooseri1
        NALtaiExPUA kirjoitti:

Sehän tarkoittaa juuri sitä mikä on totuus eli mies on parhaimmillaan keski-ikäisenä eli jos Clintin parasta ennen oli 30v sitten niin hän oli parhaimmillaan 55 vuotiaana kuten mies onkin. Ja YTM hän on yhä vaikka ikä onkin aavistuksen verran rapistanut ulkonäköä.

Mutta se kurppaseksi on edelleen se yli-ikäinen nainen, tuon naisen parasta ennen päivä meni 15 vuotta sitten

• NALtaiExPUA
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Sehän tarkoittaa juuri sitä mikä on totuus eli mies on parhaimmillaan keski-ikäisenä eli jos Clintin parasta ennen oli 30v sitten niin hän oli parhaimmillaan 55 vuotiaana kuten mies onkin. Ja YTM hän on yhä vaikka ikä onkin aavistuksen verran rapistanut ulkonäköä.

Mutta se kurppaseksi on edelleen se yli-ikäinen nainen, tuon naisen parasta ennen päivä meni 15 vuotta sitten

Eli sanonta "miehen MA nousee iän myötä" ei pädekään loputtomuuksiin asti vaan oikeampi totuus olisi "miehen MA nousee keski-ikään asti"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      20
      11398
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      46
      3954
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      113
      3140
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      133
      2447
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      92
      2155
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      199
      1799
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      307
      1069
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      18
      855
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      785
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      729
    Aihe