Palstan miehet

eqalite

Milläs syyllä te sitten kieltäytyisitte seksistä jos nainen sitä teille ehdottaisi? Saa kuvitellakin, ei tarvi olla tapahtunut oikeasti.

60

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päänsärky tai miesmenkat.

      • aPUA--

        Mitkä ihmeen miesmenkat??


      • 19plus10

        Perse vuotaa verta?


      • elluhallob

        ÄTMEL PLIIS
        KAKSI SILMÄÄ PAREMPI
        . PLIIS❤


      • M-i-e-s
        19plus10 kirjoitti:

        Perse vuotaa verta?

        Onks HC-ätmel HOMO????!!!! Jumatsuide....tähän loppu ymmärrys.


      • aPUA-- kirjoitti:

        Mitkä ihmeen miesmenkat??

        Tasa-arvon nimissä miehillä pitää olla samanlaiset tekosyyt käytettävissään.


      • aPUA--
        HC-ätmel kirjoitti:

        Tasa-arvon nimissä miehillä pitää olla samanlaiset tekosyyt käytettävissään.

        Oikeesti hei, sä olet paremman näkönen kaksisilmäisenä ja se musta niqab päässä. Melkein aloin jo kostua, mut toi kykloopintuijotus vetää kuivaksi.


      • aPUA-- kirjoitti:

        Oikeesti hei, sä olet paremman näkönen kaksisilmäisenä ja se musta niqab päässä. Melkein aloin jo kostua, mut toi kykloopintuijotus vetää kuivaksi.

        En ole mikään Eevan puutarhan kastelujärjestelmä.


      • aPua--
        HC-ätmel kirjoitti:

        En ole mikään Eevan puutarhan kastelujärjestelmä.

        Älä loukkaa. Mä olen mies. Kostua sen miehenkin pitää ennen kuin keihäs nousee. Mut totta puhuakseni, sulla on kauniit silmät, antasit niiden puhua. Ja ota se selfie ens kerralla myötävaloon, jooko?


      • rumamaija
        aPua-- kirjoitti:

        Älä loukkaa. Mä olen mies. Kostua sen miehenkin pitää ennen kuin keihäs nousee. Mut totta puhuakseni, sulla on kauniit silmät, antasit niiden puhua. Ja ota se selfie ens kerralla myötävaloon, jooko?

        Homoerotiikkaa :D


      • aPUA--
        aPua-- kirjoitti:

        Älä loukkaa. Mä olen mies. Kostua sen miehenkin pitää ennen kuin keihäs nousee. Mut totta puhuakseni, sulla on kauniit silmät, antasit niiden puhua. Ja ota se selfie ens kerralla myötävaloon, jooko?

        Älä höpötä saatanan nikkivaras!!!!
        Mä olen nainen ja kaunis sellanen!


      • aPua-- kirjoitti:

        Älä loukkaa. Mä olen mies. Kostua sen miehenkin pitää ennen kuin keihäs nousee. Mut totta puhuakseni, sulla on kauniit silmät, antasit niiden puhua. Ja ota se selfie ens kerralla myötävaloon, jooko?

        Kusaset housuun ennen kuin alkaa stondaa?


      • rumamaija
        aPUA-- kirjoitti:

        Älä höpötä saatanan nikkivaras!!!!
        Mä olen nainen ja kaunis sellanen!

        Nikkivarkaat on säälittäviä. Eilen illalla multakin varastettiin ainakin kerran. Eipä silti, eivät ne saa mua rekkaroitumaan vaikka aiheuttaisivat mitä paskaa tahansa.


      • jokuPUAvaan
        HC-ätmel kirjoitti:

        Tasa-arvon nimissä miehillä pitää olla samanlaiset tekosyyt käytettävissään.

        En ymmärrä miksi heteromies kieltäytyisi naisen ehdottamasta seksistä naismaisin tekosyin...?


      • jokuPUAvaan kirjoitti:

        En ymmärrä miksi heteromies kieltäytyisi naisen ehdottamasta seksistä naismaisin tekosyin...?

        "En ymmärrä" onkin PUA-hyypiöiden tunnuslause.


      • saipPUA-
        HC-ätmel kirjoitti:

        "En ymmärrä" onkin PUA-hyypiöiden tunnuslause.

        Ahaa, sulta loppuivat siis perustelut.
        0 vastausta.


      • aPUA--
        jokuPUAvaan kirjoitti:

        En ymmärrä miksi heteromies kieltäytyisi naisen ehdottamasta seksistä naismaisin tekosyin...?

        Ole sinä mieluummin vaikka PUAvo niin pysyt erossa minusta.


      • Komppaan
        elluhallob kirjoitti:

        ÄTMEL PLIIS
        KAKSI SILMÄÄ PAREMPI
        . PLIIS❤

        Juu, laita nyt joku sexy makkarikatse meidän naisten viikonlopun iloksi.


      • KuvaaKehiin
        HC-ätmel kirjoitti:

        En ole mikään Eevan puutarhan kastelujärjestelmä.

        Kyllä sä vähän oot, halusit tai et.


      • KuvaaKehiin kirjoitti:

        Kyllä sä vähän oot, halusit tai et.

        Juuri tuolla tavalla naiset aina esineellistää miehiä.


      • Pusuja
        HC-ätmel kirjoitti:

        Juuri tuolla tavalla naiset aina esineellistää miehiä.

        Se on Ätmel se söpöyden kirous ;)


      • rumamaija
        Pusuja kirjoitti:

        Se on Ätmel se söpöyden kirous ;)

        Ätmel ei taidakaan tykätä, kun tytöt tykkää :(


      • Tyhmä.ja.tylsä
        rumamaija kirjoitti:

        Ätmel ei taidakaan tykätä, kun tytöt tykkää :(

        Ätmel meni nurkkaan häpeämään.


    • vaikkakuinkamietin

      En nyt millään keksi.

    • rumamaija

      Ei ne kieltäydy. Syy: koska ne on miehiä.

      • tiititytteli

        Joo, ja koska niitä kiinnostavat naiset ei ikinä ehdota niille seksiä. Surullista.


    • Ätminkäinen

      Ujous.

      • dualitekahvit

        Että sä vaan punastelet jos nainen tulee ja ehdottaa, että mites olis opeitonheitto, kultsi...? Awww....


    • dgldfjg

      Jopa täällä nyt metelöidään, mutta vihdoinkin palstan ykkösaihe käsittelee miehiä eikä naisia. :D

    • Luolamadonna

      Mjoo

      Kieltäytymisen momenteista ensimmäinen on se, että esityksen tuo pöydälle taho, jonka luokittelen hintti-idiootiksi, joka ei erota naista miehestä. Eli nobodyksi.

      (Hihitystä)

      • Luolamadonna

        Muutenkin näillä maaseudun Jampoilla on metsän suhina ottanut vallan framilla.

        Ei voi kuin valittaa.

        (Reps)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Muutenkin näillä maaseudun Jampoilla on metsän suhina ottanut vallan framilla.

        Ei voi kuin valittaa.

        (Reps)

        Kuis sun sessio meni?

        - No kuule ihan hyvin. Vissiin sään vuoksi jäi jengiä kyllä veks, mutta lisääntyvä tila tehostaa liikeratoja.

        (Naurua)


      • jdjdfd
        Luolamadonna kirjoitti:

        Kuis sun sessio meni?

        - No kuule ihan hyvin. Vissiin sään vuoksi jäi jengiä kyllä veks, mutta lisääntyvä tila tehostaa liikeratoja.

        (Naurua)

        Hei, pst! Sä puhut nyt ittekses...


      • Luolamadonna
        jdjdfd kirjoitti:

        Hei, pst! Sä puhut nyt ittekses...

        En puhu.

        Puhun kansakunnan suulla.

        (Naurua)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        En puhu.

        Puhun kansakunnan suulla.

        (Naurua)

        Mä en kyllä muista, kuka se kuningatar oli, joka puhui parsan puolesta.

        (Hihitystä)


    • Mies3210

      Käytetty on homous, varattuus, aikainen aamu, sairaus, työt, sisko kylässä, väsy, liian nopea eteneminen. Viimeisin ei ollut tekosyy, vaan oikeasti häkellyin, kun naisen kanssa ei ollut juuri edes puhuttu, enkä oikein kunnolla edes kasvoja nähnyt, kun pillua tyrkytettiin.

      • Homous on siitä näppärä syy, että sen esittämisen jälkeen torjutuksi tullut nainen ei voi enää haukkua miestä homoksi.


      • Naishenkilö

        Olisikohan bi- seksuaalina hankalampi päättää, olisiko tänään mies- vain naispäivä :D? No mikä ettei nuo sun laittamat olisi hyväksyttyjä seikkoja. Jo pelkästään ettei juuri nyt tee mieli, on inhimillistä. Ei mies ole seksikone.
        Ja kyllä naisilla menkat saattavat aiheuttaa koviakin kipuja jolloin seksi ei ole tilannetta helpottava, kuten jo joillekin pelkkä näkyvä "haitta" on esteenä. Päänsärkykin voi muuttua migreeniksi seksin johdosta ja silloin onkin vitsit kaukana.
        Menkkoja ei ole miehillä, olkaa iloisia siitä mutta migreeniä on miehilläkin.
        Okei, lätkämatsi hyväksytään plus muut "hurmoslajit".


      • skfksksjfsj

        HUOMIO HUOMIO! Palstalta löytyy tyyppi jolle on TYRKYTETTY pillua!!!!! Tätä ei pidä unohtaa. :D


      • Mies3210
        Naishenkilö kirjoitti:

        Olisikohan bi- seksuaalina hankalampi päättää, olisiko tänään mies- vain naispäivä :D? No mikä ettei nuo sun laittamat olisi hyväksyttyjä seikkoja. Jo pelkästään ettei juuri nyt tee mieli, on inhimillistä. Ei mies ole seksikone.
        Ja kyllä naisilla menkat saattavat aiheuttaa koviakin kipuja jolloin seksi ei ole tilannetta helpottava, kuten jo joillekin pelkkä näkyvä "haitta" on esteenä. Päänsärkykin voi muuttua migreeniksi seksin johdosta ja silloin onkin vitsit kaukana.
        Menkkoja ei ole miehillä, olkaa iloisia siitä mutta migreeniä on miehilläkin.
        Okei, lätkämatsi hyväksytään plus muut "hurmoslajit".

        No olen minä seksikone, jos nainen on oikea (seksikäs) ja lähestyy vähänkään normaalisti. Suurin osa naisista vaan ei sytytä.
        Pitkät suhteet tietenkin asia erikseen, silloin voi kuivua erotiikka oikeankin naisen kanssa.


      • Mies3210

        Ai niin, olen myös torjunut 15-vuotiaan iän takia. Ja myös yli 30-vuotiaita samasta syystä. Enhän ole mikään pervo.


      • Naishenkilö
        Mies3210 kirjoitti:

        Ai niin, olen myös torjunut 15-vuotiaan iän takia. Ja myös yli 30-vuotiaita samasta syystä. Enhän ole mikään pervo.

        Häh?? Kyllä palstatotuuden mukaan pitäisi kelvata, ainakin suojaiän ylittänyt! Täällä palstan kerma ei sulata väärä uskoista..


    • OlenUjo

      En uskalla.

    • Kilttiatm

      Kieltäytyisin siitä syystä että en tuntisi naista.

    • Miesten.mies

      Ei voi kieltäytyä millään aidolla tai tekosyyllä, ei voi. Ei pysty.

    • m-i-e-s

      Ensinnäkin jos ei tee yhtään mieli, tai vastapuoli ei sytytä ollenkaan.

    • helmiä.sioille

      Ulkonäkö ei miellytä, jutut ei miellytä, en ole hakemassa juuri silloin :D

      • helmiä.sioille

        Ai niin joo... Joskus on myös tilanteita kun en ole ihan jokaisen käytettävissä... :D


    • Ikä tai ulkonäkö tulee ensimmäisenä mieleen

    • Ei ole kemioita.

    • Ikis____M

      Tulppa jäänyt mopoon.

    • syyllä

      Listani on (liian) pitkä, mutta ei paha. Näistä syistä olen kieltäytynyt, mutta mahdollisimman kohteliaasti ja naista syyllistämättä:
      - naisen terveyteen ei voi luottaa
      - en käytä kondomia
      – nainen on liikaa humalassa
      - hyvän ystäväni vaimo
      suosin luomuja ja välttelen silikonitissejä, lävistyksiä, tauointeja

    • ujomies35

      Olen liian ujo että en uskalla olla alasti naisen lähellä.

    • sfsfffd

      Läski, ruma, tyhmä, tatuoitu, koirallinen. Talouspuolen toimihenkilö. Forssalainen.

      Yksikin noista riittää.

    • Seonsiellämihinkuuluu
    • Näitä on ollut:
      -On sanonut, että nai ainoastaan paljaalla.
      -Liian vanha.
      -Turhan ylipainoinen.
      -Yksinhuoltajista olen kieltäytynyt monta kertaa.
      -Liian kaukana.
      -Maksulliset naiset, mitkä ehdotellu netissä.
      -Mielenkiinto mennyt ihmiseen.
      -Mielenkiintoa ihmiseen ei ole ollut alkujaankaan.
      -ynnä muuta.
      Ja millä syyllä kieltäydyn ihmiselle...Kiitos ei tänään.
      Eli puhutaan kymmenistä tapauksista mitä oon jättäny vuosien varrella panematta.

      • -Ollut jonkun tutun exä.


      • CamelBoots kirjoitti:

        -Ollut jonkun tutun exä.

        -varatut naiset.


    • Äädämi1111

      Liian lihava/ei teini/ei neitsyt/yh. Niille ei kyrpäni seiso.

      • rumamaija

        Eikös tuo yh-määre täyty jo kriteerissä "ei-neitsyt"?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe