Rekkakuski

Autoilevanainen1

Jos sinä mies olet rekkakuski et todellakaan saa pysyvää suhdetta. Olet sika. Asut autossa ja viikonloppuisin JOS PALAAT KOTIIN kittaat kaljaa ja sikailet. Haiseva paska. Et ole naisen arvoinen. Et ole MINKÄÄN ARVOINEN. Pelkkä tappajakuski. Sellaisellekko pitäisi nainen saada?! EI!

Koulutustausta tulee olla sama. Itselläni on lukiotausta, eli et saa minua. Etkä ketään muutakaan lukion käynyttä kaunotarta.

Korkeintaan samanlaisen lihavan, ruman ja epätoivoisen haisevan lehmän.

44

3046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bilist

      Siinä taas heikko provo-kyhäelmä.
      Saas nähdä moniko lankeaa halpaan!

    • Autoilevanainen1

      Ei kauhean moni, jos ovat yhtään sivistyneitä. Ei ole provo, vaan täysin tosiasia. Rekkakuski ei ansaitse naista.

    • ihfuiudi

      Mielestäni on paljon rekkakuski miehiä jotka on tosi siistejä ja hyviä perheenisiä.
      Osa on vielä elintervike ajossa. ei siellä tarvi kauhaa haista kun lentää pihalle.
      Niin itse olen mies, mutta en rekka sellainen.
      Henkilöautot ne ajaa rekkojen eteen tahallaan, eikös se ole niitä tappaja kuskeja?
      Osa äideistä vielä lasten kanssa, sinne vaan keulaan. Säälittävää jopa naisilta.

      • Autoilevanainen1

        Olet väärässä. Ei ole siistejä rekkamiehiä. Elintarvikkeet pakataan, jotta likaiset rekkasiat eivät pilaa tuotteita epähygienisyydellään. Henkilöautot eivät ajaudu rekkoja päin, eivät siis ole tappajakuskeja. Rekat ajavat aina niiden päälle. Ei ole yhtäkään naista ajanut rekan alle lasten kanssa. Rekka on ajanut heidän päälle ja tappanut heidät.

        Edelleen rekkasikamies EI ansaitse naista!


    • sddddsddsdd

      Entä saako Ratikkakuski pysyvän suhteen?

      • Autoilevanainen1

        Voi saada. Sentään siisti, ei haise ja selkeät työvuorot. Ei kuitenkaan saa minua.


      • dddddffdfddffd

      • paskanen_rekkamies

        Mä luulen ett utoleivanainen1 ei koskaan saanu minkäänlaista miestä. Korkeintaan turpaansa. :D


    • kartsan

      Voiko rekkaa ajava nainen saada miehen.?

      • Autoilevanainen1

        HYI! EI! Selkeä kaappilesbo! Katsoo varmasti naisten perään enemmänkin!


    • Vanha_sivistyneistö

      Aloittajalle tiedoksi, että karkea ja alatyylinen kielenkäyttö ei kuulu sivistyneisyyteen. Siksipä onkin hyvin erikoista, että aloittaja vaatii kumppanilta sivistyneisyyttä, vaikka ei sitä näytä itse saavuttaneen. Koulutausta ja oppiarvo eivät kerro sivistyneisyydestä vielä mitään, mutta niillä asioilla on epäilemättä merkitystä silloin, kun tarkoituksena on varsin heikoin perustein yrittää tekeytyä paremmaksi kuin todella onkaan. Ihminen joko on tai ei ole sivistynyt koulutuksesta riippumatta.

      • Autoilevanainen1

        Kyseessä on rekkakuski! Ei niistä tarvitse puhua sivistyneesti! Olen sivistynyt ja alempaa kastia selkeästi ylempänä, joten ei rekkakuskeista keskustellessani tarvitse välittää kielenkäytöstä. He ovat mitä kirjoitin, eivätkä ansaitse parisuhdetta. Tämä on pointtini. Ei naisia rekkakuskeille ja rekat pois liikenteestä!


      • Vanha_sivistyneistö

        Valitettavasti sivistyneisyytesi ei välity näistä kommenteistasi mitenkään. Sivistynyt ihminen ei solvaa, herjaa ja parjaa tavalla edes alempiarvoisiaan. Itse asiassa ehdoton ohjenuora on, että alempiarvoisia tulee kohdella hyvin ja näytettävä omalla käytöksellään esimerkkiä. Sinun esimerkkiä seuraamallasi saadaan malli siitä, miten käyttäydytään silloin, kun sivistys ei ole kokonaan saavuttanut.


    • Näin

      Ja minä kun luulin että poliisit, sotilaat ja palomiehet ovat niitä tyhmiä. No tosin poliisitkin käyvätkin nykyään AMK tutkinnon. Ja mieti että ne poliisit on hiessä, oksennuksessa, veressä ja kusessa työpäivän jälkeen ja palomiehet ovat nokisia, hikisiä ja verisiäkin kun ajavat myös lanssia. Tunnen yhden rekkakuskin ja on ihan kuule lukion käynyt ja on fiksu, hyvä, urheilullinen, perheenisä.

      • Autoilevanainen1

        Älä valehtele! Sinä alempitasoinen, kuinka kehtaat edes puolustaa rekkakuskeja??! Poliisit ja palomiehet pelastavat niitä, ketkä rekkakuskit vaarantavat!


    • auto.niinkuin.linnoitus
      • Autoilevanainen1

        Miten joku voi kirjoittaa laulun näistä alamaailman esimerkeistä?? Todella epäsivistynyttä!


    • farrrrrrrrrrrrt
      • Autoilevanainen1

        Kerrankin! Joku, joka on samaa mieltä! Haisevia paskoja minähän sanoin!! Kyllä mahtaa nyt totuus sattua!


    • trollitutka

      Hehe, tämän ketjun aloittaja on kuitenkin joku kaljaa kotona kittaava mies.

      • Autoilevanainen1

        Luuletko oikeasti, että sellainen mies edes osaa käsitellä tietokonetta??! Kehtaat edes epäillä !


    • Autoilevanainen1

      EI NAISIA REKKAKUSKEILLE !

      OLKOOT YKSINÄÄN !

    • TerveyttäSullekin

      Etkö sää päässytkään sinne hotellin respaan töihin ???
      Ja sitten alkoi pukkaamaan mielenterveyttä rempalleen kun kerran rekka ajoi perässäsi etkä uskaltanut ajaa liikenteen rytmin mukaan ?? Nyt vihaat fiksujakin rekkakuskeja.... kielitaitoisia jne.....

      • Autoilevanainen1

        Älä tule tänne väittämään rekkakuskeja fiksuiksi saatika kielitaitoisiksi, koska EIVÄT OLE! Täysin yhteiskuntaluokituksen alinta sakkia kun minä olen onneksi ylimpien joukossa!


      • tyttöpyttö

        ei se halua sun kanssa pysyvää suhdetta, vain seksiä, sähän oletki tyhmä


    • Tyrkylläoli

      Aloittajan kiihko rekkakuskeja vastaan selittyy sillä, että yksi tai useampi rekkamies on torjunut hänen lähentely-yrityksensä.

      Ei ole mitään vittumaisempaa, kierompaa ja pitkävihaisempaa kuin torjutuksi tullut nainen.

      • Autoilevanainen1

        Ei. En ole kiinnostunjt rekkakuskeista. Halveksun rekkoja ja niiden kuljettajia. Kumpaakaan ei pidä olla olemassa.

        EI NAISIA REKKAKUSKEILLE !

        KUOLKOOT YKSINÄÄN !


    • toni856

      http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Laukaan-kolarissa-menehtyivät-äiti-ja-pariskunta/515452 "Näyttää siltä, että henkilöauto ajautui vastaan tulevien kaistalle ja törmäsi rekkaan. Syytä emme vielä tiedä. Onnettomuutta olivat todistamassa kuljettajat, jotka ajoivat usean auton letkassa rekan eteen ajautuneen henkilöauton takana" että näin

    • HähhähhääJoo

      On rekkakuskeja ja linjurikuskeja, joilla on korkeakoulututkinto, kun taas monet konttori-istujaäijät ovat jääneet merkonomitasolle. Ovatko merkonomiressukat sivistyneitä ? Hähhähhää !

    • rillitirillitirillillii

      Tuollainen kirjoittelu että "Rekkakuski ei saa naista" - on suunnilleen samaa tasoa kuin ne kirjoitukset, joissa väitetään, että "Likinäköinen rillipäinen nainen ei saa miestä".

    • HEI pientä rajaa! Mun isoisä oli rekkakuski monta vuosikymmentä ja sitä fiksumpaa ja suoraselkäisempää miestä ei löydy :D

    • Yrittäjä-onnistuja

      Oi ja voi.. Nyt on aika huono provo alottajalta, mutta on silti pakko takertua. Ettet olisi itse jumiutunut Siwan kassalle 1400€/kk bruttona..? Aika moni rekkakuski tienaa n.50k€/v, elää normaalia perhe-elämää, pukeutuu siististi niin työ- että vapaa-ajalla, omistaa siistit autot ja asunnon. Eikös tässä jo ala olemaan normaalin suomalaisen kansalaisen perustavoitteet täytetty? Ai niin, ja käyvät lomamatkoilla n. kerran-kaksi vuodessa.
      Haluiaisitko hieman avata suunnatonta vihasi rekkakuskeja kohtaan, kun se tuntuu tulevan suoraan sydämestä?

      • Autoilevanainen1

        Edelleen he ovat mitä kirjoitin. Haisevia sikoja vaarallisissa rekoissaan tappavat lapsia suojateillä. Haluaisitko sellaisen kumppaniksesi? Ja minun palkka-asiani ei sinulle kuulu!


      • ylpeähyvänäkö
        Autoilevanainen1 kirjoitti:

        Edelleen he ovat mitä kirjoitin. Haisevia sikoja vaarallisissa rekoissaan tappavat lapsia suojateillä. Haluaisitko sellaisen kumppaniksesi? Ja minun palkka-asiani ei sinulle kuulu!

        Entä mitä mieltä olet voimakkaasti likinäköisistä rillipäisistä henkilöautoilijoista? Sellaiset ovat erittäin pelottavia.


      • Autoilevanainen1

        Halveksut siis itseäsi fiksumpia ihmisiä, jotka menestyvät työelämässä paremmin kuin sinä. Todennäköisesti kuvailemasi henkilö ajaa laatuautolla ja ymmärtää muutenkin laadun päälle.


      • Reuho
        Autoilevanainen1 kirjoitti:

        Halveksut siis itseäsi fiksumpia ihmisiä, jotka menestyvät työelämässä paremmin kuin sinä. Todennäköisesti kuvailemasi henkilö ajaa laatuautolla ja ymmärtää muutenkin laadun päälle.

        Voimakkaasti likinäköisissä rillipäissä on joitakin hyvin menestyviä, mutta on myös nyhveröitä, joiden työsuhteet ovat loppuneet lyhyeen. Muuten: Myös rekkakuski voi olla voimakkaasti likinäköinen rillipää.


      • Autoilevanainen1 kirjoitti:

        Halveksut siis itseäsi fiksumpia ihmisiä, jotka menestyvät työelämässä paremmin kuin sinä. Todennäköisesti kuvailemasi henkilö ajaa laatuautolla ja ymmärtää muutenkin laadun päälle.

        Sinuun ei tainnut lukiossa tarttua edes " alkeis" sivistys jota siellä yritettiin juurruttaa perämetsistä, kirppujen, luteiden ja täiden keskeltä sivistyksen pariin, maitotilin turvin lähetetyille metsäläisille, kannattaisi olla edes kiitollinen silloiselle MTK: lle, saamastasi kirjoitustaidosta pitämällä leipäläpi kiinni.
        Lähes kaikki mitä sinäkin koskaan tarvitset ja käytät on jossain vaiheessa sen parjaamasi rekan kyydissä.
        Itse 6 L:n jatko - opinnot autonkuljettajana en löytänyt yhtään allekirjoitettavaa lausetta sanomisistasi.
        Kulma / prässihousuista ja kauluspaidasta luovuin vasta muutama vuosi sitten, vaihdoin " vapaampaan " työ asuun, siisteihin farkkuihin ja t - paitaan, jotka edelleen vuosikymmeniä kanssani rakkaus suhteessa elävä kuvankaunis vaimoni haluaa prässätä.
        ISO hatun nosto hänelle myös Lastemme kasvatuksesta, joihin ainakin näyttää, että perintötekijät olisi vaikuttaneet enemmän, kuin ympäristötekijät, ( ei postinkantajan näköisiä ), hän on joutunut olemaan sekä isänä, että äitinä kotona, kuten myös isäntänä, kiitos hänelle, hän on mielestäni onnistunut siinä erinomaisesti, kasvattanut heistä vastuullisia, opiskelemaan ja omaksumaan oikeita ihmisarvoja, 7*DI, viisi heistä kansainvälisissä projekteissa.
        Useita vuosikymmeniä Eurooppaan ajaneena esim. hygienia ei koskaan ole ollut ongelma, peseytymään pääsee aina kun haluaa, kiitos kuvankauniille vaimolleni, puhtaan silitetyn paidan, kalsarit ja sukat aina pesun jälkeen, ja nukkumaan puhtaisiin lakanoihin autossa.
        Viimeiseen kaneettiisi: en halveksi ketään, en ole kateellinen kenellekkään, en aliarvioi ketään, en parjaa, enkä herjaa sinuakaan, oppimattomuutesi,kokemattomuutesi ja ymmärtämättömyytesi takia.
        Olen onnellinen, olen saanut rakastamalleni vaimolle ja meidän rakastamille lapsillemme turvallisen, terveellisen ja virikkeellisen ympäristön, josta on ollut, luulisin hyvä alusta mistä ponnistaa.
        Paljon poissa olleena ns. " normi " elämästä en koskaan ole tavannut noin musta valkoista " sivistynyttä " ihmistä, joka väittää opiskelleensa jossain muualla kuin apukoulussa, olisi kiva tavata ja jutella " naamatusten ", haluaisin avaraa maailman katsomustani.
        Ei muuta kuin jaksamista ja pienipala rauhaa.


      • Autoilevanainen1

        Vain sairas sekopää jaksaa kirjoittaa näin pitkää tarinaa mielikuvitusperheestään ja kyseenalaistaa minun teoriaani parisuhteiden muodostumisesta! En kaipaa iltasatujasi.


    • Veturissajoskus

      Reissumies on aina reissumies.Tuntemillani rekka,että junamiehillä pitää olla nainen joka seisakkeella,muutoin hän on nynny.

    • toni856
    • viatonrekkakuski

      Jaaha, eli siis vain lukio tausta joten et ole valmistunut mihinkään ammattiin. Mitäs teet töikses? Olen minäkin käynnyt lukion mutta olen myöskin käynyt armeijan ja saanut koulutuksen autonkuljettajaksi.

      • Autoilevanainen1

        Ammattini ei sinulle kuulu! On vain selvää, ettei lukion käynyt valkolakkinen ikinä tule kiinnostumaan rekkakuskeista! Kun tämä onneton nynny päässyt tyhmyyddllään lukioon tuli hänestä rekkakuski. Kun ei älykkyys riitä parempaan silloin ei riitä. Omapahan on häpeäsi uravalinnallasi.


    • Anonyymi

      Kukas päästi tän katkeran vaarallisen ylipainoisen muijan kommentoimaan siitä kuinka hirveitä rekkamiehet ovat :D? Totuudessa kummiskin vain katkera siitä ku rekkamies jätti... :D

    • Anonyymi

      Samaa mieltä paska sakkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      374
      3351
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      163
      1371
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1072
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      742
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe