Haluan pistää vanhempiini välit poikki 3 v sisällä en jaksa tätä paskaa enää ollenkaan alan olla aivan loppu ja väsynyt
Vastaukset 6
- hirviöäiti
olen väsynyt riitelemään äitini kanssa
- Kuhankysyn
Mistä riitelette?
- Ihanakamalaäiti
Elämän tuomia bonuksia ei osata arvostaa.
- ENJAKSAVAA
MILLON MISTÄKI. EN TIEDÄ ENÄÄ MITÄ TEEN JA MINKÄ SUHTEEN
- Kuhankysyn
Mistä kaikki alkoi?
- oppeliini1
Turhaan suunnittelet itsemurhaa. Hajurako vanhemppiisi on PALJON parempi vaihtoehto!
Salli heille tilaisuus elää omaa elämäänsä tavalla jota he eivät halua muuttaa.
Sinulla on kaikki valta, lupa ja oikeus elää omaa eläämääsi juuri sillä tavalla ja missä, kuin sinä itse VALITSET.
Siitähän tässä on kyse, sinun omasta VALINNASTA elää omaa elämääsi, vanhemmistasi erossa.
Ehkä aikanaan tuo hajurako pienenee, se on sinun itsesi pävtettäissä, silloin kun tunnet olevasi siihen valmis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493