Noh...siis tilannehan on se ,että mun labretin paksuus on 1.6mm ja tilasin tossa hetki sitte ebaysta vahingossa labretteja joiden paksuus on 1.2 mm.. Jos käytän 1.2mm labretteja niin meneekö 1.6mm reiästä läpi enää seuraavana päivänä? Tuli vaan mieleen ... Sama homma septumin kanssa?
Labret/septum korun paksuus
Tineeexdd
1
242
Vastaukset
- lävistetty94
Paha sanoa, sillä kaikki on yksilöitä. Suun alueen lävistykset kyllä paranee tosi nopeasti, eli reikä saattaa kyllä mukautua siihen 1,2mm koruun vuorokaudessakin. Varmasti kuitenkin menee se 1,6mm koru siihen senkin jälkeen mutta voi olla että ärtyy hiukan lävistys siitä. Jos kuitenkin parantunut kokonaan niin menee se ohi. Septumin olen kuullut pysyvän auki kunhan on parantunut niin ilman korua vuosiakin, eli pienempi koru ei haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614308KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1373021Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452342Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452254- 241873
- 911832
- 281586
- 221539
- 1481384
- 321200