Vai miksi parveilevat tällä palstalla? Lääkelehtinen, modelli, buddy, hullu_paksu_ukko, monte, ruunantaja jne.
Saavatko palstan ätmit turvaa toisistaan
18
64
Vastaukset
jO HISTORIA KERTOO, ETTÄ JOUKKO IHMISIÄ TUO ENEMMÄN TURVAA JA SOSIAALISEN YHTEYDEN... kas, capslock meni päälle.
Ainakin enemmän se tuo turvaa, mitä yksi henkilö tuntee tuhannen palstanikin kanssa.
https://www.youtube.com/watch?v=ShqZxeoAovI- Sönkkö_off
Ilmeisesti nuo vähäosaiset käyttävät toisiaan kroonisen yksinäisyyden vähentämiseen. Ei kaksista seuraa, mutta tyhjää parempi?
Minä viihdyn ihan yksiksein, mitä nnyt käyn aloittajan äitiä ja tyttöystävää paneskelemassa. Ovat puutteessa, kun kummankin miehet tuijottavan nettiruutua
- Kyöstix
runontaja kirjoitti:
Minä viihdyn ihan yksiksein, mitä nnyt käyn aloittajan äitiä ja tyttöystävää paneskelemassa. Ovat puutteessa, kun kummankin miehet tuijottavan nettiruutua
Ruuna päiväuni ;)
- panorunoilija
Kyöstix kirjoitti:
Ruuna päiväuni ;)
Joe et ollisi nenä kiinni monitorissa, etkä trollaisi mieli piukeana ja katsoisit ympärillesi, tietäisit mitä ympärilläsi tapahtuu
- sosiaalinen_tilaus---
.
"Ätmiydelle on selkeä sosiaalinen # TILAUS !!!1!11!!!1! #" tarjoilija
har!1
.- väärä.palsta
Täällä palstalla ei ole ätmejä, eikä erillisiä tasoja. Ne kaikki kuuluvat Sinkut palstalle.
- kettu_Iaatikossa
väärä.palsta kirjoitti:
Täällä palstalla ei ole ätmejä, eikä erillisiä tasoja. Ne kaikki kuuluvat Sinkut palstalle.
Niinhän sitä luulisi. Ylläpito on jo aikaa sitten määrännyt Lääkehtiset ja muut ätmit Sinkkuihin, mutta eivät ole totelleet.
Syyst tai just siit toisest, mieleen synty muisto, tänäkään vuonna en ehi madepilkille.
Säkään et siis ole kerenny, aikeeksi jäänyt mullakin samoin kuin tuulastamaan meno.
En mä silti mateen mausta oikein pidäkään mut ne kalat voi antaa naapurin Päiville, on luvannut niistä maksaakin.- ex-morkkis
Uskaltaako Päivi muka ostaa jotain hullulta_paksulta_ukolta?
ex-morkkis kirjoitti:
Uskaltaako Päivi muka ostaa jotain hullulta_paksulta_ukolta?
Uskaltaa, Päivi kun ei tiijä kuinka hullu mä oikeesti olen.
- jäärunoilija
Muutama tuttu jäänyt pilkkireissulleen, joten vältän luonnonjäätä.
jäärunoilija kirjoitti:
Muutama tuttu jäänyt pilkkireissulleen, joten vältän luonnonjäätä.
Juu, ei tonne jäille oo tänä talvenakaan mitään asiaa.
Nyt kun sitä asuu melkein meren rannalla niin hinguttais narrata sitä pannukarkeeta isoa ahventa mereltä mut kuka noille jäille hirviää lähtee.- jäärunoilija
hullu_ukko kirjoitti:
Juu, ei tonne jäille oo tänä talvenakaan mitään asiaa.
Nyt kun sitä asuu melkein meren rannalla niin hinguttais narrata sitä pannukarkeeta isoa ahventa mereltä mut kuka noille jäille hirviää lähtee.Jotkut uskaltaa. Tultiin viime viikolla kavereiden kanssa Helsingistä ja eikös Lauttasaaren sillasta seuraava silta maalle päin, näkynyt muutama pilkkijä. Itse en menisi kuin kelluntapuvulla ja naskaleilla ja ehkä en silloinkaan.
- joopppsss--
jäärunoilija kirjoitti:
Jotkut uskaltaa. Tultiin viime viikolla kavereiden kanssa Helsingistä ja eikös Lauttasaaren sillasta seuraava silta maalle päin, näkynyt muutama pilkkijä. Itse en menisi kuin kelluntapuvulla ja naskaleilla ja ehkä en silloinkaan.
"Joillakin ei ole itsesuojeluvaistoa olemassakaan ne juoksee myös aina peruuttavien työkoneiden alle eli luonto #KARSII#"
har!1
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822