Vai miksi parveilevat tällä palstalla? Lääkelehtinen, modelli, buddy, hullu_paksu_ukko, monte, ruunantaja jne.
Saavatko palstan ätmit turvaa toisistaan
18
121
Vastaukset
jO HISTORIA KERTOO, ETTÄ JOUKKO IHMISIÄ TUO ENEMMÄN TURVAA JA SOSIAALISEN YHTEYDEN... kas, capslock meni päälle.
Ainakin enemmän se tuo turvaa, mitä yksi henkilö tuntee tuhannen palstanikin kanssa.
https://www.youtube.com/watch?v=ShqZxeoAovI- Sönkkö_off
Ilmeisesti nuo vähäosaiset käyttävät toisiaan kroonisen yksinäisyyden vähentämiseen. Ei kaksista seuraa, mutta tyhjää parempi?
Minä viihdyn ihan yksiksein, mitä nnyt käyn aloittajan äitiä ja tyttöystävää paneskelemassa. Ovat puutteessa, kun kummankin miehet tuijottavan nettiruutua
- Kyöstix
runontaja kirjoitti:
Minä viihdyn ihan yksiksein, mitä nnyt käyn aloittajan äitiä ja tyttöystävää paneskelemassa. Ovat puutteessa, kun kummankin miehet tuijottavan nettiruutua
Ruuna päiväuni ;)
- panorunoilija
Kyöstix kirjoitti:
Ruuna päiväuni ;)
Joe et ollisi nenä kiinni monitorissa, etkä trollaisi mieli piukeana ja katsoisit ympärillesi, tietäisit mitä ympärilläsi tapahtuu
- sosiaalinen_tilaus---
.
"Ätmiydelle on selkeä sosiaalinen # TILAUS !!!1!11!!!1! #" tarjoilija
har!1
.- väärä.palsta
Täällä palstalla ei ole ätmejä, eikä erillisiä tasoja. Ne kaikki kuuluvat Sinkut palstalle.
- kettu_Iaatikossa
väärä.palsta kirjoitti:
Täällä palstalla ei ole ätmejä, eikä erillisiä tasoja. Ne kaikki kuuluvat Sinkut palstalle.
Niinhän sitä luulisi. Ylläpito on jo aikaa sitten määrännyt Lääkehtiset ja muut ätmit Sinkkuihin, mutta eivät ole totelleet.
Syyst tai just siit toisest, mieleen synty muisto, tänäkään vuonna en ehi madepilkille.
Säkään et siis ole kerenny, aikeeksi jäänyt mullakin samoin kuin tuulastamaan meno.
En mä silti mateen mausta oikein pidäkään mut ne kalat voi antaa naapurin Päiville, on luvannut niistä maksaakin.- ex-morkkis
Uskaltaako Päivi muka ostaa jotain hullulta_paksulta_ukolta?
ex-morkkis kirjoitti:
Uskaltaako Päivi muka ostaa jotain hullulta_paksulta_ukolta?
Uskaltaa, Päivi kun ei tiijä kuinka hullu mä oikeesti olen.
- jäärunoilija
Muutama tuttu jäänyt pilkkireissulleen, joten vältän luonnonjäätä.
jäärunoilija kirjoitti:
Muutama tuttu jäänyt pilkkireissulleen, joten vältän luonnonjäätä.
Juu, ei tonne jäille oo tänä talvenakaan mitään asiaa.
Nyt kun sitä asuu melkein meren rannalla niin hinguttais narrata sitä pannukarkeeta isoa ahventa mereltä mut kuka noille jäille hirviää lähtee.- jäärunoilija
hullu_ukko kirjoitti:
Juu, ei tonne jäille oo tänä talvenakaan mitään asiaa.
Nyt kun sitä asuu melkein meren rannalla niin hinguttais narrata sitä pannukarkeeta isoa ahventa mereltä mut kuka noille jäille hirviää lähtee.Jotkut uskaltaa. Tultiin viime viikolla kavereiden kanssa Helsingistä ja eikös Lauttasaaren sillasta seuraava silta maalle päin, näkynyt muutama pilkkijä. Itse en menisi kuin kelluntapuvulla ja naskaleilla ja ehkä en silloinkaan.
- joopppsss--
jäärunoilija kirjoitti:
Jotkut uskaltaa. Tultiin viime viikolla kavereiden kanssa Helsingistä ja eikös Lauttasaaren sillasta seuraava silta maalle päin, näkynyt muutama pilkkijä. Itse en menisi kuin kelluntapuvulla ja naskaleilla ja ehkä en silloinkaan.
"Joillakin ei ole itsesuojeluvaistoa olemassakaan ne juoksee myös aina peruuttavien työkoneiden alle eli luonto #KARSII#"
har!1
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483