Saavatko palstan ätmit turvaa toisistaan

Neiti__Näpsä

Vai miksi parveilevat tällä palstalla? Lääkelehtinen, modelli, buddy, hullu_paksu_ukko, monte, ruunantaja jne.

18

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jO HISTORIA KERTOO, ETTÄ JOUKKO IHMISIÄ TUO ENEMMÄN TURVAA JA SOSIAALISEN YHTEYDEN... kas, capslock meni päälle.
      Ainakin enemmän se tuo turvaa, mitä yksi henkilö tuntee tuhannen palstanikin kanssa.
      https://www.youtube.com/watch?v=ShqZxeoAovI

    • Sönkkö_off

      Ilmeisesti nuo vähäosaiset käyttävät toisiaan kroonisen yksinäisyyden vähentämiseen. Ei kaksista seuraa, mutta tyhjää parempi?

      • Minä viihdyn ihan yksiksein, mitä nnyt käyn aloittajan äitiä ja tyttöystävää paneskelemassa. Ovat puutteessa, kun kummankin miehet tuijottavan nettiruutua


      • Kyöstix
        runontaja kirjoitti:

        Minä viihdyn ihan yksiksein, mitä nnyt käyn aloittajan äitiä ja tyttöystävää paneskelemassa. Ovat puutteessa, kun kummankin miehet tuijottavan nettiruutua

        Ruuna päiväuni ;)


      • panorunoilija
        Kyöstix kirjoitti:

        Ruuna päiväuni ;)

        Joe et ollisi nenä kiinni monitorissa, etkä trollaisi mieli piukeana ja katsoisit ympärillesi, tietäisit mitä ympärilläsi tapahtuu


    • sosiaalinen_tilaus---

      .

      "Ätmiydelle on selkeä sosiaalinen # TILAUS !!!1!11!!!1! #" tarjoilija

      har!1

      .

      • väärä.palsta

        Täällä palstalla ei ole ätmejä, eikä erillisiä tasoja. Ne kaikki kuuluvat Sinkut palstalle.


      • kettu_Iaatikossa
        väärä.palsta kirjoitti:

        Täällä palstalla ei ole ätmejä, eikä erillisiä tasoja. Ne kaikki kuuluvat Sinkut palstalle.

        Niinhän sitä luulisi. Ylläpito on jo aikaa sitten määrännyt Lääkehtiset ja muut ätmit Sinkkuihin, mutta eivät ole totelleet.


    • Syyst tai just siit toisest, mieleen synty muisto, tänäkään vuonna en ehi madepilkille.

      • Säkään et siis ole kerenny, aikeeksi jäänyt mullakin samoin kuin tuulastamaan meno.

        En mä silti mateen mausta oikein pidäkään mut ne kalat voi antaa naapurin Päiville, on luvannut niistä maksaakin.


      • ex-morkkis

        Uskaltaako Päivi muka ostaa jotain hullulta_paksulta_ukolta?


      • ex-morkkis kirjoitti:

        Uskaltaako Päivi muka ostaa jotain hullulta_paksulta_ukolta?

        Uskaltaa, Päivi kun ei tiijä kuinka hullu mä oikeesti olen.


      • jäärunoilija

        Muutama tuttu jäänyt pilkkireissulleen, joten vältän luonnonjäätä.


      • jäärunoilija kirjoitti:

        Muutama tuttu jäänyt pilkkireissulleen, joten vältän luonnonjäätä.

        Juu, ei tonne jäille oo tänä talvenakaan mitään asiaa.

        Nyt kun sitä asuu melkein meren rannalla niin hinguttais narrata sitä pannukarkeeta isoa ahventa mereltä mut kuka noille jäille hirviää lähtee.


      • jäärunoilija
        hullu_ukko kirjoitti:

        Juu, ei tonne jäille oo tänä talvenakaan mitään asiaa.

        Nyt kun sitä asuu melkein meren rannalla niin hinguttais narrata sitä pannukarkeeta isoa ahventa mereltä mut kuka noille jäille hirviää lähtee.

        Jotkut uskaltaa. Tultiin viime viikolla kavereiden kanssa Helsingistä ja eikös Lauttasaaren sillasta seuraava silta maalle päin, näkynyt muutama pilkkijä. Itse en menisi kuin kelluntapuvulla ja naskaleilla ja ehkä en silloinkaan.


      • joopppsss--
        jäärunoilija kirjoitti:

        Jotkut uskaltaa. Tultiin viime viikolla kavereiden kanssa Helsingistä ja eikös Lauttasaaren sillasta seuraava silta maalle päin, näkynyt muutama pilkkijä. Itse en menisi kuin kelluntapuvulla ja naskaleilla ja ehkä en silloinkaan.

        "Joillakin ei ole itsesuojeluvaistoa olemassakaan ne juoksee myös aina peruuttavien työkoneiden alle eli luonto #KARSII#"

        har!1

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe