Saavatko palstan ätmit turvaa toisistaan

Neiti__Näpsä

Vai miksi parveilevat tällä palstalla? Lääkelehtinen, modelli, buddy, hullu_paksu_ukko, monte, ruunantaja jne.

18

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jO HISTORIA KERTOO, ETTÄ JOUKKO IHMISIÄ TUO ENEMMÄN TURVAA JA SOSIAALISEN YHTEYDEN... kas, capslock meni päälle.
      Ainakin enemmän se tuo turvaa, mitä yksi henkilö tuntee tuhannen palstanikin kanssa.
      https://www.youtube.com/watch?v=ShqZxeoAovI

• Sönkkö_off

Ilmeisesti nuo vähäosaiset käyttävät toisiaan kroonisen yksinäisyyden vähentämiseen. Ei kaksista seuraa, mutta tyhjää parempi?

• Minä viihdyn ihan yksiksein, mitä nnyt käyn aloittajan äitiä ja tyttöystävää paneskelemassa. Ovat puutteessa, kun kummankin miehet tuijottavan nettiruutua

• Kyöstix
        runontaja kirjoitti:

Minä viihdyn ihan yksiksein, mitä nnyt käyn aloittajan äitiä ja tyttöystävää paneskelemassa. Ovat puutteessa, kun kummankin miehet tuijottavan nettiruutua

Ruuna päiväuni ;)

• panorunoilija
        Kyöstix kirjoitti:

Ruuna päiväuni ;)

Joe et ollisi nenä kiinni monitorissa, etkä trollaisi mieli piukeana ja katsoisit ympärillesi, tietäisit mitä ympärilläsi tapahtuu

• sosiaalinen_tilaus---

.

"Ätmiydelle on selkeä sosiaalinen # TILAUS !!!1!11!!!1! #" tarjoilija

har!1

.

• väärä.palsta

Täällä palstalla ei ole ätmejä, eikä erillisiä tasoja. Ne kaikki kuuluvat Sinkut palstalle.

• kettu_Iaatikossa
        väärä.palsta kirjoitti:

Täällä palstalla ei ole ätmejä, eikä erillisiä tasoja. Ne kaikki kuuluvat Sinkut palstalle.

Niinhän sitä luulisi. Ylläpito on jo aikaa sitten määrännyt Lääkehtiset ja muut ätmit Sinkkuihin, mutta eivät ole totelleet.

• Syyst tai just siit toisest, mieleen synty muisto, tänäkään vuonna en ehi madepilkille.

• Säkään et siis ole kerenny, aikeeksi jäänyt mullakin samoin kuin tuulastamaan meno.

En mä silti mateen mausta oikein pidäkään mut ne kalat voi antaa naapurin Päiville, on luvannut niistä maksaakin.

• ex-morkkis

Uskaltaako Päivi muka ostaa jotain hullulta_paksulta_ukolta?

• ex-morkkis kirjoitti:

Uskaltaako Päivi muka ostaa jotain hullulta_paksulta_ukolta?

Uskaltaa, Päivi kun ei tiijä kuinka hullu mä oikeesti olen.

• jäärunoilija

Muutama tuttu jäänyt pilkkireissulleen, joten vältän luonnonjäätä.

• jäärunoilija kirjoitti:

Muutama tuttu jäänyt pilkkireissulleen, joten vältän luonnonjäätä.

Juu, ei tonne jäille oo tänä talvenakaan mitään asiaa.

Nyt kun sitä asuu melkein meren rannalla niin hinguttais narrata sitä pannukarkeeta isoa ahventa mereltä mut kuka noille jäille hirviää lähtee.

• jäärunoilija
        hullu_ukko kirjoitti:

Juu, ei tonne jäille oo tänä talvenakaan mitään asiaa.

Nyt kun sitä asuu melkein meren rannalla niin hinguttais narrata sitä pannukarkeeta isoa ahventa mereltä mut kuka noille jäille hirviää lähtee.

Jotkut uskaltaa. Tultiin viime viikolla kavereiden kanssa Helsingistä ja eikös Lauttasaaren sillasta seuraava silta maalle päin, näkynyt muutama pilkkijä. Itse en menisi kuin kelluntapuvulla ja naskaleilla ja ehkä en silloinkaan.

• joopppsss--
        jäärunoilija kirjoitti:

Jotkut uskaltaa. Tultiin viime viikolla kavereiden kanssa Helsingistä ja eikös Lauttasaaren sillasta seuraava silta maalle päin, näkynyt muutama pilkkijä. Itse en menisi kuin kelluntapuvulla ja naskaleilla ja ehkä en silloinkaan.

"Joillakin ei ole itsesuojeluvaistoa olemassakaan ne juoksee myös aina peruuttavien työkoneiden alle eli luonto #KARSII#"

har!1

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1803
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1367
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      194
      1126
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      54
      1087
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      1049
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      37
      985
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      62
      916
    8. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      66
      913
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      211
      865
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      155
      830
    Aihe