Moikka! Mulla on aknen jäljiltä jäänyt punaisia "arpi" otsaan ja leukaan. Mitään syviä arpia ei ole kuin muutama mutta enemminkin haluisin nähnä punaiset arvet/ jäljet pois tai haalistumaan.. Onko kellään kokemusta kuinka saitte omat aknearpenne pois? Mitä aineita käytitte, lähtikö ajan kanssa(kuinka kauan) , vai kävittekö esim. Kosmetologilla tai laserissa poistattamassa arpenne?
Kiitos jo etukäteen neuvoista! :)
Aknearvet pois
arpinaamaxd
3
110
Vastaukset 3
- minttu777
Green Peel yrttisyväkuorinta ! Auttaa varmasti. Käy googlettaan kokemuksia. Nyt joku tarjous meneillään hoitoon. Löytyy fb schrammek finland sivulta lisää tietoa.
- kannattaakokeilla
Goocleta mikroneulaus. Aika tyyristä lääkäriasemilla mutta tutustu niin voi hyvää hygieniaa noudattaen toteuttaa itsekkin sopivan pitkillä nelarullilla.
- pesekasvosienellä
Haalistuvat ajan myötä itsestään. Näin mulla ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483