On sitten nainen tai mies niin moniko pitää kumia/kumeja mukana tai vaatiiko sitä satunnaiselta tuttavuudelta. Itse olen pari kertaa yllättynyt kun nainen ei ole halunnut kumia ennen seksiä, suihin annan kyllä ottaa paljaalla ja nuolen myös itse mielelläni mutta itse aktissa haluan pitää kiinni terveydestä. Joillakin tuntuu vaan unohtuvan se pikku hiprakassa. Katsovat naiset sen miehen vastuuksi vai löytyykö myös naisita kyseitä tavaraa käsilaukusta. Kun lähden paanalle aina löytyy kukkarosta muutama, koskaan ei tiedä.
Moniko pitää mukana
Kumit_kehiin
2
158
Vastaukset
- kumiton
Mihin tarvitset tuollaisten naisten ja miesten lukumäärää? Kukaan ei voi tietää kuinka moni smalainnen pitää kumia/kumeja mukana. Puhumattakaan koko maailmassa.
En käytä kumia. Olen mieluummin ilman jos en voi luottaa naisen terveyteen. - KortsutKotona
Sinkkuna olessa minulla oli kondomeja kotona. Mukana en kuljettanut, kun ei minulla niin kiire ollut seksiin. Tosin muistan kerran itsekin olleeni seksissä vaikka kondomia ei siihen hätään löydetty. Sillä kertaa riitti että ehkäisy oli kunnossa. Urpoa toimintaa, mutta kiihottunut tila saattoi aivot narikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202704
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70957Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää139942- 45881
- 61852
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe166789Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725