ja mielenkiinnoton, niin silti ole niin surkeassa jamassa, että kokisin että kykenisin peittämään tuota yleistilaani hankkimalla tatuointeja.
Valitettavasti monet kuvittelevat tuota omalla kohdallaan,
Vaikka olen melko tylsä
14
77
Vastaukset
- Kehon_myrkyttäminen
.
"En näe oman kehon myrkyttämisessä minkäänlaista järkeä eli tolkkua"
har!1
. Olen neulakammoinen, enkä voisi kuvitella itselläni tatuointeja ja/ tai lävistyksiä. Ei vaan ole mun juttu.
Korvikset on ainoat, ne hankin jo 11 vuotiaana, joten ne pistetään kakaramaisen jääräpäisyyden piikkiin.- erilainen.nuori
No, kai pojatkin voi pitää korviksia...
erilainen.nuori kirjoitti:
No, kai pojatkin voi pitää korviksia...
Hah! Sinähän sen tiedät. :)
- rakennusmiesköseoli
tosi..typy kirjoitti:
Hah! Sinähän sen tiedät. :)
Onko sulla muuten vieläkin korvikset, nyt kun olet jo iso äijänköriläs?
rakennusmiesköseoli kirjoitti:
Onko sulla muuten vieläkin korvikset, nyt kun olet jo iso äijänköriläs?
Tottakai, ne sopii mun tyyliin. Ulkonäkökeskeisenä ja pinnallisena ihmisenä en siedä rimanalituksia. Pitäisihän sinun se tietää.
Älä kysele tyhmiä, joku voi pitää sinua heikkolahjaisena hörhönä.
Päivän pitsikalsarien väri on pinkki. Mites sulla?
En mä hankkisi tatuoitia siks, että koen itseni tylsäksi, vaan siksi että tatskat on siistejä.
Mulla ei ole yhtään koska niitä on ollut vaikea ja kallis hankkia.
Aion kuitenkin vielä joskus ottaa hai tatuoinnin olkapäähäni.Minusta tatuoinnit ovat mielenkiintoisia, mutta niin järkyttävän rumia, etten itseeni antaisi niitä piirrellä. Niistä tulee mieleen joku Atrian leima kinkun kylessä. Ne väritkin on jotenkin tuhruisen mustelmaisia ja ihoon imeytyneen näköisiä.
Öö..En kyllä arvannutkaan, että minulla on noin paljon antipatioita niitä kohtaan.- murtzi
jokainenhan saa tehdä omalla kropallaan mitä ite haluaa,
ite oon tässä asiassa samoilla linjoilla ku hullu_ukko (sitä rahaa nyt vaan ei koskaan tunnu olevan sen verran ylimääräistä et omat tatskani saisin hankittua..)
jäin vaan miettimään et mistä tää nyt oikein tuli? tuosta nimien tatuoimis-aloituksesta varmaan.. sinällään mielenkiintoista et äänekkäimpiä tuntuu aina olevan ne, jotka ei tatskoja halua, ei niistä tykkää, tai nei niitä edes kiinnosta niinku yhtään, (siis siinä tapauksessa et jossain on ensin mainittu sana tatuointi..)
ja mitä tuohon kehon myrkyttämiseen tulee, niin moniko tulee miettineeksi sitä kun aamulla suihkii/hieroo dödöä kainaloonsa, tai kun ostaa uudet farkut ja ottaa ne heti pesemättöminä käyttöön, tai värjää hiuksensa, tai syö valmisruokaa muovipakkauksesta tai..
ja noita sxth:n kuvailemia tuhruja taas olen nähnyt lähinnä surkean kotitatskaajan jäljiltä,
(täähän on kui tuota muoti&kauneus-osion tatuonnit-palstaa lukis.. sielläkin on vain niitä jotka inhoaa tatskoja,)- murtzi
niin ja, nykyaikana voi tosin olla jo erikoisempaa olla kokonaan tatuoimaton, että ehkä siitä tulee sit seuraava "uusi musta" tai jotain..
- neuwonantaja
Woet, woe murtziseni t
saat ilmaisen asfalttitatsakan otsaasi
ku dyykkaat roskixia känniss'
polküpyörällä
Tulee ihanija mandelbrottin kuvioi - murtzi
neuwonantaja kirjoitti:
Woet, woe murtziseni t
saat ilmaisen asfalttitatsakan otsaasi
ku dyykkaat roskixia känniss'
polküpyörällä
Tulee ihanija mandelbrottin kuvioijoskus pentuna muuten kaaduin pyörällä niin et tuli nenänvarteen runtu ja asfaltti-ihottumaa, en edelleenkään tiedä miten se onnistui,
- kömeaihailja
murtzi kirjoitti:
joskus pentuna muuten kaaduin pyörällä niin et tuli nenänvarteen runtu ja asfaltti-ihottumaa, en edelleenkään tiedä miten se onnistui,
Sun klyyvariasi asphalttitatzkat owat sexykkäitä
oi Murtzy
tulex kimppaan Ranskan ympäriajoon
- edes.juonnossakaan
Vaikka happeni on nyt hiukan haalea, ei se pahassa kunnossa ole, että jaksaisin kuunnella tuon Ruben S juttuja.
Oli pakko kääntää Jimille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40965Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38705- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28612- 35604
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553