Eroon ärsyttävästä muijasta

MittariTäynnä

Ei säälitä kuin lapset jotka jäävät kaipaamaan minua, kun eroan tosta helvetin masentavasta kaikkitietävästä piikittelijästä. Parempi että lähden ennenkuin lopullisesti mieli mustenee. Lopettaisi edes ton lapsille huutamisen.

Ei ole aina isät niitä syypäitä kaikkeen. Kyllä naisetkin osaa olla varsinaisen huonoja kotiäitejä. Tiedämpä vaan että maksajaksi kyllä kelpaan elatusapuun mutta muut oikeudet tässä yhteiskunnassa taitaa mennä äidin puolelle vaikka ei edes lasten kanssa pihalla viihdy eikä kunnon ruokia syötä sttna...kiukutella ja huutaa osataan kyllä 2.vuotiaalle.

Mutta elämääni en yhden vittuilijan takia pilaa. Vietän sen vaikka yksin kunhan toi turha kuittailu vaan loppuu...mutta loppuukohan se lapsilleni? Vai kasvaakohan niistä kusipäitä. Hankala tilanne

6

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppeliini1

Mitä olet tehnyt asian eteen saadaksesi lapset itsellesi?
      Nyt jo tedät että olisit parempi vanhempi ja huoltaja, tiedät ravinnosta ja lasten kanssa käyttäytymisestä enemmän. Olisit todennäköisesti parempi yh. Lasten äiti kenties olisi helpottunut päâstessään katraastaan eroon.

Ennenkuin laitat eropaperit vetämään, tee kunnolla kotitehtäväsi. Muuten jäät tosiaankin vain maksavaksi nalliksi kalliolle.

• ehkäapua

Ennen kuin eroat, laita ylös riitatilanteita ja yritä saada joku sinun ystävä tai omainen todistamaan sellaista tapahtumaa missä hän huutaa noin pienelle lapselle. Tekstiviestit ylös jos sellaosia on ja jos mahdollista nauhottaa hänen huutamistaan. Vaikka et voi sitä todisteena oikeudessa käyttää, kannattaa se silti antaa lastensuojelun kuunnella. Joskus luin näitä ja jos laittaa ylös mitä tapahtuu koko päivän aikana kirjaimellisesti ilman tuntemuksia tai adjektiiveja eli pelkästään faktat paperille vaikka kahden viikon ajan on sinun todistusarvosi parempi kuin hänen jos hänellä ei ole kuin sana. Ihan esimerkkinä että Heräsin kello 7. Puolisoni heräsi kello 7.10. Puolisoni meni suihkuun kello 7.15 Minä pukeuduin ja keitin kahvia kello 7.16. Luin lehden ja herätin lapsemme. Lapsemme heräsi kello 7.36. Annoin lapselle aamiaiseksi voileivän ja maitoa. Puolisoni tuli suihkusta ja puki lapselle vaatteet kello 7.48. Puolisoni hermostui lapselle ja huusi lapselle : sinä olet aivan mahdoton kakara! Ja laittoi vaatteet hänen päälleen niin että lapsi alkoi itkemään. Lapsi sanoi : ai äiti sattuu.
      Puolisoni sanoi kuuluvalla äänellä: itsepä et tottele mitä sanotaan. Puolisoni lähti viemään lasta tarhaan kello 7.55.
      Tämä on vai esimerkki ja voi olla että kirjoitustavan pitää olla vieläkin muodollisempaa. Mutta kannattaa ottaa selvää. Itselleni tämän kertoi lakimies kun kyselin mitä voin tehdä todistaakseni entisen mieheni henkisen väkivallan minua kohtaan kun oli vain sana sanaa vastaan. Hän sanoi että päivän kirjaaminen ylös tapahtuma tapahtumalta ja kellonaikoineen on vahvempi kuin pelkkä sana ja voi auttaa. Mutta sen pitää olla nimenomaan muodollista koska sillin on vaikeampi keksiä tapahtumia mustamaalatakseen koska oikeasti tapahtuneen muistaa mutta keksityt tuppaavat unohtumaan. Mutta yritä hakea lähihuoltajuutta jos vain suinkin kykenet jos lapsilla on huonompi olla hänen kanssaan.

• XAsdääää

Todennäköisesti ärsyttävä muija on ärsyttävä, koska on kyllästynyt tekemään perheessä kaiken ja hoitamaan sullekin ruuan eteen ja siivoamaan sun paskojas. Ottaisit joskus vastuuta lapsistas ilman että sulle täytyy siitä sanoa. Mut voit sä erotakin, ei sun lapset sua tuu kaipaamaan.

• 85412

Ei asiat noin yksoikosia ole. Minkä ikäisiä lapsesi ovat. Jos ne on jo kouluikäsiä niin nehän saa itse päättää kumman luona asuu. Ja vaadi ehdottomasti yhteishuoltajuutta jos lapset ei voi itse päättää vielä asumisistaan (ovat niin pieniä) Nykyään isä saa huoltajuuden siinä missä äitikin.

• Jaksamistakaikille

Ei kyllä mikään ihme, että naisellas on paha olla, kun mies puhuu tohon sävyyn puolisostaan. Et varmaan auta lastenhoidossakaan yhtään, etkä missään muussakaan, veikkaan. Todella pahalta tuntuu avovaimos puolesta. Tiedän kyllä, mitä helvettiä saattaa olla hoitaa pieniä lapsia yksin 24/7. Siinä ei itellä ole kovin hyvät fiilikset, eikä takuulla tee mieli olla mieliksi itsekkäälle miehelle.

Avaimet on sun käsissäs. Auta avovaimoas! Auta teitä kaikkia olemaan onnellisia yhdessä!

• MittariTäynnä

Autan ja todella paljon autankin. Kukapa lapsien kanssa ulkona leikkisi edes kerran päivässä ellen minä? Ei kaupassa käynti ole lasten kanssa ulkoilua.

Kyllä, puhun muijastani rumasti. Olen vaan niin vitun kyllästynyt koko suhteeseen ja tilanteeseen, ettei kaunopuheisuus enää kiinnosta.

Olen muutenkin niin helvetin ahdistunut ja vittuuntunut tilanteeseen että olen huomannut muuttuneeni empatiankyvyn menettäneeksi, kylmäksi "vitun väliä" henkilöksi. Ei minua kiinnosta yhtään enää kenenkään ihmisten tunteet tai asiat. Minulle on oikeastaan aivan sama mitä minulle tässä elämässä enää tapahtuu. En tarkoita mitään itsemurha, masennus juttuja. Tarkoitan vaan ettei minua kiinnosta muu enää kuin lasten hyvinvointi. Ja jos joku tulee siihen tielle niin tuntuu että palaa hermot viimeisen kerran.

Mutta mitäpä tässä valittamaan. Itse nämä ratkaisut pitää kaikkien tehdä. Vituttaa vaan niin saatanasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      140
      1745
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1658
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1154
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1107
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe