Oon tähä asti käyttäny Bourjois Paris 123 Perfect meikkivoidetta, mut sitä saa nyt enää tietääkseni nettikaupoista ja käyn mielummin kaupassa kun ostaisin nettikaupasta. Että olisko mitää hyvää meikkivoidetta joka ei olis nii kallis ja mitä muutenki sais esim. Kicksistä, Stockalta, Anttilasta tai jostain tuommoisesta. Ja sen pitäisi olla hyvin peittävä kun minulla on vähän teini-ihoa et punottaa ja finnejä sielä täälä.. Ja olis plussaa jos voisitte kertoo kokemuksia siitä meikkivoiteesta :).
Paras meikkivoide
Meikkivoidelopussa
3
155
Vastaukset
- peittäähyvin
Minä olen tykännyt Rimmelin meikkivoiteista.Hintakaan ei päätä huimaa.
- annuliinir
Lancomen Teint Miracle,aivan paras.Ja aika usein tarjouksessa kuten nytkin stockalla.
- KMT
Ostan yleensä Clarinsin tai Cliniquen meikkivoiteen. Ne ovat hyvälaatuisia mutteivät ylihinnoiteltuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702507
- 1742334
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332028- 181436
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221