Ketkä eivät käy töissä?

rumamaija

Esim. minä en käy.

32

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilttiatm

      En käy. Aamulla menen salille katsomaan peppuja.

      • rumamaija

        Millainen on kiltin mielestä hyvä peppu?


      • Kilttiatm
        rumamaija kirjoitti:

        Millainen on kiltin mielestä hyvä peppu?

        Kiinteä, kookas ja pantavan näköinen, joka saa liikettä housuissa aikaan.


      • Kilttiatm
        rumamaija kirjoitti:

        Millainen on kiltin mielestä hyvä peppu?

        Saa olla hieman löysäkin, joka saa housut pullistelemaan.


    • Käyn. Normiduuni 37,5h / vko.

      • m-i-e-s

        Osasit lukea, se on hienoa. =P (Tämä ketju ei ole tarkoitettu meille työssäkäyville. wink wink)


      • m-i-e-s kirjoitti:

        Osasit lukea, se on hienoa. =P (Tämä ketju ei ole tarkoitettu meille työssäkäyville. wink wink)

        Pure peppua :p <3


    • Marrrnie

      Riippuu siitä, lasketaanko opiskelu työksi.

      • m-i-e-s

        Olen kuullut sanonnan, koulu on lapsen työtä, joten ehkä. =)


      • m-i-e-s kirjoitti:

        Olen kuullut sanonnan, koulu on lapsen työtä, joten ehkä. =)

        Sovitaan niin. Kiitos kaikille veronmaksajille, että mahdollistatte "työni". :)


      • Luolamadonna
        Marrrnie kirjoitti:

        Sovitaan niin. Kiitos kaikille veronmaksajille, että mahdollistatte "työni". :)

        Ilo on kokonaan puolellani. Tosin altruistina annan siitä kullekin osan.

        (Hihitystä)


      • m-i-e-s
        Marrrnie kirjoitti:

        Sovitaan niin. Kiitos kaikille veronmaksajille, että mahdollistatte "työni". :)

        Ole hyvä. =) Maksat sen sitten (toivottavasti) takaisin, kun olen arkkuavaille valmis ja v-mäinen. Älä kumminkaan ota pahalla, se tulee korkeintaan johtumaan vaipoista ja niistä eritteistä vaippojen sisällä, kun en enää osaa tai kerkeä vessaan omatoimisesti. Niin ja ne muut tulevat opiskelijatkin tarvitsevat panoksesi.


    • dfgdfgdfgdf

      Mielelläni olisin käymättä töissä. Minä en ole niitä ihmisiä jotka sanovat että "mitä sitä sitten muka tekisi jos ei kävisi töissä?"-ihmisiä.
      Ihmiset on niin aivopestyjä käymään töissä että eivät tiedä mitä tekisivät ajallaan..

    • Ei olisi varmaan pitänyt mennä vielä tänään töihin, olenkin vielä vähän pipi, uguu~ X___x

    • Kilttiatm

      Jaahas, joku kirjoitellut minun nikilläni. En ole salille menossa tänään enkä tykkää kookkaista pyllyistä.

      • rumamaija

        "enkä tykkää kookkaista pyllyistä"

        No höh, juuri kun luulin että minäkin kelpaisin edes jollekulle :(


    • miesten_KUNNIA

      En käy töissä koska en saa korvaukseksi pillupalkkaa. Se on aivan sama tienaako 700e vai 2700e kuukaudessa jos sitä vittua ei ole joka ilta makuuhuoneessa tarjolla.

      ENSIN pillupalkka, SITTEN työ!

    • Nnnaaiinenn

      Ei tääl kukaan käy töissä. Noi vaan huijaa jotka väittää käyvänsä. Yötöissä varmaan käyvät.

      • Luolamadonna

        Tsot tsot

        Nykyään työnteko ei ole niin tärkeää, palkankorotukset sen sijaan ovat.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Tsot tsot

        Nykyään työnteko ei ole niin tärkeää, palkankorotukset sen sijaan ovat.

        (Hihitystä)

        Tuolla logiikalla yöllä kirjoittelevat varmaan käyvät päivätöissä.

        (Hihitystä)


    • mies__86

      Tällä hetkellä en käy mutta ennen pitkää on varmaankin pakko.

    • missäkäydä

      Kävisin mielelläni, jos töitä vaan olisi.

    • komea_atm

      En käy töissä. Haluaisin naisen, joka ei myöskään käy, niin voitaisi vaan naida kaikki arkipäivät. Viikonloppuna sitten aina palautuminen.

    • Olen ollut sairaslomalla masennuksen takia muutaman kuukauden. Sitä ennen opiskelin, mutta osoittautui vääräksi alaksi. Tällä työkokemuksella ei ole toivoakaan työllistyä vaikka halua olisi.

      • rumamaija

        Sama tilanne, mun ainoa työkokemus on sukulaisfirmasta, ja sen avulla ei ole töitä tärpännyt. Pakko senkin takia hakea jälleen opiskelemaan. Sinäkin voisit hakea opiskelemaan enemmän sua varten olevalle alalle.


      • rumamaija kirjoitti:

        Sama tilanne, mun ainoa työkokemus on sukulaisfirmasta, ja sen avulla ei ole töitä tärpännyt. Pakko senkin takia hakea jälleen opiskelemaan. Sinäkin voisit hakea opiskelemaan enemmän sua varten olevalle alalle.

        Juu, yritän keksiä mitä alaa sitä seuraavaksi kokeilis. Korkeakoulujen hakuaika lähestyy kovaa vauhtia.


      • ageless_stranger kirjoitti:

        Juu, yritän keksiä mitä alaa sitä seuraavaksi kokeilis. Korkeakoulujen hakuaika lähestyy kovaa vauhtia.

        Jaksamista molemmille. Ottakaa rauhassa aikanne parantumiselle.


      • rumamaija
        Marrrnie kirjoitti:

        Jaksamista molemmille. Ottakaa rauhassa aikanne parantumiselle.

        Niin siis en ollut sairaslomalla, vaan tuo tilanne etten saa töitä tällä kokemuksella (ja että olen vaihtamassa opiskelualaa). Ilmaisin ehkä asian epäselvästi. Kiitos kuitenkin.


      • Marrrnie kirjoitti:

        Jaksamista molemmille. Ottakaa rauhassa aikanne parantumiselle.

        Kiitos!


      • rumamaija kirjoitti:

        Niin siis en ollut sairaslomalla, vaan tuo tilanne etten saa töitä tällä kokemuksella (ja että olen vaihtamassa opiskelualaa). Ilmaisin ehkä asian epäselvästi. Kiitos kuitenkin.

        No mutta tsemppiä kuitenkin koulutushakuun! Mulle voi muuten laittaa viestiä Suomi24-sähköpostiin, jos haluaa jutella depressio- tai opiskeluasioista ja saada vertaistukea. :)


    • eimullamuuta

      En ole töissä. Töitä ei taida helposti saada. Olen päässyt vain kahteen haastatteluun vuoden aikana. No jotain pikku hommia ollut kun kaverit pyytänyt ja yks sukulainen on mua työllistänyt välillä puiden kaadolla ja puiden hakkaamisella ja pihahommillakin.

    • Hämärän_rajoilta

      En käy töissä. Toiveena olisi kyllä saada jotakin töitä, mutta saaminen ei näytä kovin todennäköiseltä. Kaikenlaista puuhastelua olisi kyllä nytkin enemmän kuin ehtii tehdä, mutta mistään niistä ei kukaan maksa mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe