Vihaan niitä jotka haukkuu muita

KissMe95_

En vihaa mitään niin paljoa kun sitä että ihmisiä haukutaan vaikka sen takia että ne on narkkareita, mitä helvettiä luulette siitä hyötyvänne? Luuletko että ihminen on lapsena päättänyt että "joo isona musta tulee narkkari jota hakataan velkojen tai "velkojen" takia ja ainetta on saatava vaikka kuolis" ...Jotkut on kyllä pikkusen tyhmiä. Mua ei estä olemasta kenenkään kaveri se että narkkaa, tottakai haluaisin että tulis parempi elämä ja lopettais sen mutta kaikki ei siihen pysty. Toinen asia kanssa mitä vihaan on toisten haukkuminen ulkonäön takia, tekeekö sitä oikeasti joku aikuinen ihminen? Mua ei ikinä oo haukuttu ulkonäön perusteella, oon varmaankin ihan perus kaunis..Tai kauniiksi ihan tutut ja tuntemattomat on sanonut, kyllä mulla on silti huono itsetunto. Voin vaan kuvitella millanen itsetunto niillä on joita oikeasti haukutaan..Kaikki on ihan oikeasti mun silmissä kauniita vaikkei nyt monen mielestä varmaan mitään "malleja" olisikaan. Niin jokainen on omallatavallaan kaunis.

23

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten itse tuet riippuvaista?

Epäviehättävän ulkonäön takana harvoin on psyykkistä sairautta, monella huumeongelmaisella taitaa olla.

Menee puurot ja vellit tässä vähän sekaisin.

• tarralenkkari666

Psyykkinen sairausko on syy haukkua? En ihan pysy kärryillä mikä viestisi pointti on.

• tarralenkkari666 kirjoitti:

Psyykkinen sairausko on syy haukkua? En ihan pysy kärryillä mikä viestisi pointti on.

Pointtina se, ettei se huumeongelma yleensä ole syy vaan seuraus.
        Psyykkinen sairaus on sairaus niin kuin kaikki muutkin. Pitää hoitaa eikä haukkua.

Huono habitus on harvoin sairaus.

• KäytäntöPaljastaa

Turhaan ei työelämässä ole huumetestejä. Myös rikollisten pääsy tiettyihin ammatteihin evätään tietyistä perustelluista syistä. Turhaan ei ihmisiä varoiteta narkkareista. Jos on käytännössä nähnyt kuinka narkomaani toimii, niin tietää, että varoitteluun on syynsä.

• 1Narkomaani

Kuinka narkomaani toimii?

• Ja yhden narrkomaanin nähtyäsi tunnet heidät kaikki?

• Eiköhän se ihminen ole persoona narkomaanisuudestaan huolimatta. Yhteistä on yleensä aineen vaikutustapa ja käyttö. Pitkässä juoksussa tiedetään myös mitä elimellisiä vaurioita syntyy kustakin aineesta.

Se alkaako joku heroiineissaan kuvitella lentävänsä vai ei lienee tyypistä kiinni.

• 876

Narkkaritutkani haistaa narkkareita.

• 876 kirjoitti:

Narkkaritutkani haistaa narkkareita.

No itse olen kokeillut pilveä kerran. Alkoholin suhteen olen ollut suurkuluttaja, mutta nyt olen nauttinut helposti sitäkin tosi vähän kuukauden. Ei voi siis pitää narkkarina eikä alkoholistina.

• rumamaija
        ageless_stranger kirjoitti:

No itse olen kokeillut pilveä kerran. Alkoholin suhteen olen ollut suurkuluttaja, mutta nyt olen nauttinut helposti sitäkin tosi vähän kuukauden. Ei voi siis pitää narkkarina eikä alkoholistina.

Minäkin olen kerran Epsanjassa maistanut kun yksi venäläinen poika yllytti, oli niin pahaa että ei todellakaan tehnyt mieli toiste suuhun pistää, vaikka jopa silloinen jenkki-ihastukseni tokaisi että "kokeile uudestaan". Ei sitä ihan orjallisesti edes suuren kahden vuoden mittaisen ihastuksen pillin mukaan tanssita!

Myös eka eksäni on kerran kokeillut pilveä, mutta hän onkin ulkomaalainen. Siellä ulkomailla tuollaista tapahtuu 1000 x herkemmin kuin Suomessa, ja siellä käytetäänkin enempi. Moni ulkomaalainen naistuttavani on käyttänyt pilveä, suomalaiset tuttavani eivät.

• rumamaija kirjoitti:

Minäkin olen kerran Epsanjassa maistanut kun yksi venäläinen poika yllytti, oli niin pahaa että ei todellakaan tehnyt mieli toiste suuhun pistää, vaikka jopa silloinen jenkki-ihastukseni tokaisi että "kokeile uudestaan". Ei sitä ihan orjallisesti edes suuren kahden vuoden mittaisen ihastuksen pillin mukaan tanssita!

Myös eka eksäni on kerran kokeillut pilveä, mutta hän onkin ulkomaalainen. Siellä ulkomailla tuollaista tapahtuu 1000 x herkemmin kuin Suomessa, ja siellä käytetäänkin enempi. Moni ulkomaalainen naistuttavani on käyttänyt pilveä, suomalaiset tuttavani eivät.

Itsellä ei edes tuntunut tuo kokeilu jostain syystä missään vaikka hengitin höyryä mielestäni paljon. Haju on omasta mielestä aika vastenmielinen, maku neutraalimpi. Itse en näe kannabista pahempana asiana kuin alkoholi, mutta parempi mitä vähemmällä päihdemäärällä tulee toimeen. Sitä paitsi itse nautin alkoholijuomia enimmäkseen miellyttävän maun vuoksi.

"Ulkomailla" on muuten aika laaja käsite :D Kyllähän sitä monissa maissa on vielä Suomeakin tiukempi päihdepolitiikka vaikka toisaalta suomalaiset noudattaa lakia aika kuuliaisesti.

• rumamaija
        ageless_stranger kirjoitti:

Itsellä ei edes tuntunut tuo kokeilu jostain syystä missään vaikka hengitin höyryä mielestäni paljon. Haju on omasta mielestä aika vastenmielinen, maku neutraalimpi. Itse en näe kannabista pahempana asiana kuin alkoholi, mutta parempi mitä vähemmällä päihdemäärällä tulee toimeen. Sitä paitsi itse nautin alkoholijuomia enimmäkseen miellyttävän maun vuoksi.

"Ulkomailla" on muuten aika laaja käsite :D Kyllähän sitä monissa maissa on vielä Suomeakin tiukempi päihdepolitiikka vaikka toisaalta suomalaiset noudattaa lakia aika kuuliaisesti.

"Suomeakin tiukempi päihdepolitiikka"

Esim. Yhdysvalloissa tuollainen tiukka päihdepolitiikka on aiheuttanut vain räjähdysmäärän ongelmakäyttöä. Ja nimenomaan avainsana on tuo, että esim. monessa Etelä-Euroopan maassa (Espanja, Italia) lakeja pidetään lähinnä vitseinä (Espanjassa esim. käytännössä kaikissa baareissa poltettiin sisällä vielä kun sen kieltävä laki oli ensikerran muka virallisesti otettu käyttöön). Espanja taisi olla erään artikkelin mukaan nimenomaan näitä pahimpia huumeongelmamaita. Kaikennäköiset tyypit niihin "kiltteihin" tyttöihin asti tuntuivat tietyssä ikäluokassa siellä polttavan pilveä.

• rumamaija kirjoitti:

"Suomeakin tiukempi päihdepolitiikka"

Esim. Yhdysvalloissa tuollainen tiukka päihdepolitiikka on aiheuttanut vain räjähdysmäärän ongelmakäyttöä. Ja nimenomaan avainsana on tuo, että esim. monessa Etelä-Euroopan maassa (Espanja, Italia) lakeja pidetään lähinnä vitseinä (Espanjassa esim. käytännössä kaikissa baareissa poltettiin sisällä vielä kun sen kieltävä laki oli ensikerran muka virallisesti otettu käyttöön). Espanja taisi olla erään artikkelin mukaan nimenomaan näitä pahimpia huumeongelmamaita. Kaikennäköiset tyypit niihin "kiltteihin" tyttöihin asti tuntuivat tietyssä ikäluokassa siellä polttavan pilveä.

Jep, noinhan se on. Kieltolait ei yleensäkään lievitä ongelmia vaan aiheuttavat niitä. Eikä sellaisella lailla taas tee mitään jota kukaan ei noudata.

• pyllylläkö-annos

kyllä se on oma tietoinen valinta ihan oma vika ihan itse sitä käyttää ja kyllä heti kun näkee päivänvalon niin nähdään että on poikkeava nuori ei ole kuin muut lapset ja ala asteella näkee jo mikä hänestä tulee eikä kukaan hauku mutta on totta narkkis tietää sen itsekkin ei saa valehdella totuuden saa kertoa ja narkkiskin haluaa niin ja tietää ettei ole ihminen eläin olio hän on mikä on

• Eihän haukkuminen yleensä (joskus voi herätellä ajattelemaan) mitään hyödytä, se on lähinnä oman mielipiteen ilmaisua negatiiviseen tyyliin. Ärtymyksen ja vähäksynnän vaatteissa. Mutta riippuvuudet syntyy oman valinnan kautta.

Kiva olisi syyttää muita ihmisiä ja siirtää vastuu pois itseltä. Olla myöntämättä että itse ei pääse kurjuuden kierteestä pois. Tai että itse sinne syvemmälle päätti sukeltaa. Antaa pikkurillin ja lopulta koko käden.

Tottahan moni huono kokemus ja huonot ihmissuhteet voivat edesauttaa luisumaan mieron tielle, mutta loppuviimeksi lopullinen päätös ja valinta syntyy aina omassa päässä.

Eri asia jos joku väkisin kaataa kurkusta tai pakolla pakottaa vastaan rimpuilevaa.

Yhtälailla se irti pääseminen täytyy tulla omasta päästä ja omasta tahdosta. Ei auta että joku vieressä polkee jalkaa ja vaatii. Tukea varmasti tarvii, mutta mielestäni sekin pitäisi olla ehdollista.

• Kilttiatm

Vihaan naisia jotka seurustelee narkkarien ja jännämiesten kanssa.

• Entäpäa alkoholistien tai insinöörien kanssa? :)

• ikäviä-ihmisiä

sekin on kummaa miksi usein varakkaiden jälkeläisistä tulee narkkareita ja sama kokeilijat ja satunnais käyttäjät monesti nähnyt narkkari lapsiaan tulee katsomaan varakkaat vanhemmat siellä huumeet missä raha ja siellä varastettu tai laittomat tavara missä rahalla ostetaan ei köyhät huumeita varastettuja uusia auton renkaita vanteineen osta tai varastettuja kodinkoneita rakennustarvikkeita yms ja köyhillä sanoo jo järkikin huumeista ei hyvää seuraa eikä tule kunnon uhmisiä mutta varakkaat mussuttaa huumeita kun kaikkea on ja mikään ei tuo ilooa elämään ja homostelevat että saa huumeita juhlia ja pelkästä ilosta

• apukoulustakajahtaa

Onneksi aivonsa voi tuhota ilman huumeitakin, kuten tämä vähäjärkinen sönköttää osoittaa.

• tarralenkkari666

Haukkumisen syy on halu alentaa muita ihmisiä.

• testejä-lisää

ei tavallinen työläinen pelkää huumetestejä koska ei käytä huumeita tehköön vaikka joka päivä testit ja työnantajatkin tietää sen mutta korkeasti koulutetuilla onkin töissä eri juttu ai ai kun niitä tehtäisiinkiin niin moni taitaisi jäädä kiinni ja he siitä testeistä hula baloota tekeekin

• tietäjä-

Vitun narkkarit, nyysii kaiken irtonaisen, kokemusta on

• RumuusVammaistukeen

Narkkariksi ryhtyminen on oma valinta. Jo koulussa tehdään selväksi että huumeet ei kannata ja niihin kuolee. Kuka ei tätä usko ansaitkoon haukut. Sitä taas en ymmärrä miksi rumia ihmisiä haukutaan. Kun synnyt rumaksi et voi asialle mitään. Kukaan ei koulussa päätä että alan rumaksi. Siksi olenkin monasti sanonut että rumuus pitää luokitella vammaksi. Kaikkia muita vammoja hoidetaan ja saavat avustuksia yms ja ei ole hyväksyttävää haukkua vammaisia mutta rumuus on asia jota ihmiset saavat haukkua aikuiset ja lapset ilman tunnontuskia ja kukaan ei siitä välitä tai ole ruman puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3814
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2781
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2428
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1859
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1789
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1746
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      385
      1448
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1437
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe