laserhammashoito

laserhammashoito

Hei vain,

Olen viimeisen päälle hammaslääkäripelkoinen ja nyt ilokseni kuulin puhuttavan laser hammashoidosta. Kuulin että on paljon kivuttovampi kuin perinteinen hammaspora. Kuulim myös sanottavan että paikkaus voidaan tehdä myös ilman puudutusta.

Onko kukaan ollut hammaslääkärin tuolissa laser paikkauksessa? Kokemuksia?

Kiitos

6

448

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täti1971

      Moi, en ole itse ollut laserhammashoidossa, mutta laseria paikkauksessa ei käsittääkseni voi aina käyttää. Esim jos sinulla on "vanhan" paikan alle tullut uusi reikä tms, sitten käytössä on ns perinteinen pora. Paikkaamatomaan hampaaseen sitä voidaan käyttää. Näin minulle vastattiin eräästä hammaslääkärikeskuksesta, eli tilanteen mukaan katsotaan, voiko laseria käyttää.

    • Puudutus_rulettaa

      Yleensä se kipu tulee kun hammas kuumenee poratessa ja hermo tuntee sen. Laserilla hammas kuumenee myös. Jos poratessa (niin terällä tai lasersäteellä) kosketaan hermoon, siinä kyllä hypätään kattoon ellei ole puudutettu.

    • albinhoitaa

      käy albinissa

    • gfgdfhgjhgfjgf

      Itselläni on paikattu vain lohkeamia ja eroosioalueita, ei ole koskaan puudutettu, eikä ole sattunutkaan. Tosin niissä on lähinnä tarvinnut vähän hioa.

    • albintallinna

      Albin toimii myös Tallinnassa.

    • Anonyymi

      Ihmettelen tässä sitä että en löydä kotopuolen kaupungista yhtäkään klinikkaa joka mainostaisi nettisivuillaan. Miksi näistä ei puhuta kun tartten just sellasen hoidon. Mistäpäin suomee näitä löytyy ?Kokemuksia ja kuinnpaljon syö kukkaroa? Miksei näitä joka kaupungissa ja miksei puhuta enemmän?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe