Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ohjeet treffeille

Tiittaai

Olen 22-vuotias tyttö (parisuhteessa) ja haluaisin jakaa vinkkejä, miten perinteiset kahvilatreffit saa sujumaan vähän paremmin. Nämä ohjeet eivät toimi kaikkiin, mutta useille tavallisille perustytöille nämä ovat varmaan ihan toimivia :)

Näin onnistut perinteisillä kahvilatreffeillä.

1. Kun näette, kävele häntä kohti, halaa reilusti, hymyile ja katso silmiin ja sano "kiva nähdä". Jätä pois kaikki amerikkakliseet tyyliin "näytät kauniilta".
2. Kysy, haluaisiko tyttö lähteä kahville (olet valinnut etukäteen kahvilan, joka ei ole huoltoasema eikä liian pieni, että kaikki keskustelut kuuluvat muille). Älä kysy tytöltä mihin hän haluaa vaan ehdota paikkaa. Matkalla älä harpo vaan kävele rauhassa tytön rinnalla ja kysele tyyliin onko käynyt täällä aiemmin tai kysy jostain mistä olette viestitelleet.
3. Kahvilassa sano tytölle: mee sä ensin ja ota mitä haluat, mä voin tarjota. Tule tytön perässä ja tarjoa. Älä itse ole juntti, jätä kerrankin munkkipossu pois ja ota korvapuusti tai leipä. Jos tyttö haluaa itse maksaa, ole tarkkana. Jos hän ei ole kovin ponteva vaatimuksessaan, maksa silti, jos tosissaan, älä ala inttämään vastaan vaan anna maksaa.
4. Pöydässä jos sinua jännittää, hidasta itse puhevauhtia ja anna tytön puhua enemmän. Kysele hänen perheestään, harrastuksistaan tai koulusta, tutuista aiheista hänen on helppo puhua. Katso silmiin mutta älä tuijota, äläkä ehdottomasti vilkuile sivuille tai erityisesti muita ihmisiä. Tyttö luulee että olet tylsistynyt tai tsekkailet muita.
5. Jos hyvin menee, kysy haluaisiko tyttö kahvin jälkeen vielä yksille tai vaikka kävelylle. Jos tuntuu, että nyt et keksi enää enempää puhuttavaa, niin sano tyyliin "olipa kyllä mukava käydä näin kahvilla ja jutella kunnolla." Kaiva samalla jo takkia vähän tuolinselkämykseltä. Yleensä siitä tyttö tajuaa että ahaa, nyt lähdetään.
6. Hyvästely. Jos haluat nähdä tyttöä vielä ja teillä oli mukavaa, saata hänet kotiin tai bussipysäkille. Kiitä kivasta illasta ja halaa pitkään ja tiukasti. Jos haluat ja uskot, että välillänne on kemiaa, voit halaamisen jälkeen jättää kätesi tytön vyötärölle, katsoa hitaasti silmiin ja hymyillä. Tässä älä kiirehdi että tyttö kerkiää tajuta tilanteen. Sen jälkeen suutele pehmeästi, kevyesti ja hitaasti pieni suukko. Ei kuolaamista! Sitten sano että nähdään ja hyvää yötä ja jätä tyttö pyörälle päästään :)

30

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bullshit.bitch

      "Älä kysy tytöltä mihin hän haluaa vaan ehdota paikkaa."

      Ei ole miehen tehtävä ehdottaa yhtään mitään.

      "Kahvilassa sano tytölle: mee sä ensin ja ota mitä haluat, mä voin tarjota. "

      Ei ole miehen tehtävä tarjota yhtään mitään.

      • fghiop

        Nämä kaksi vinkkiä voivat toimia kun tyttö on 22-vuotias tai vähän hiljainen, mutta vanhemmalle naiselle pitää antaa enemmän valtaa päättää, jos hän vaikka ehdottaakin omaa suosikkipaikkaansa. Yleensä molemmat maksavat omat ruokailunsa, mutta mies voi olla kohtelias ja tarjoutua maksamaan naisen ruoat kysymällä tätä tyyliin "saanko maksaa" tai "voin kyllä maksaa". Kohteliaisuuden vuoksi on normaalia, että treffeille pyytäjä edes tarjoutuu maksamaan toisen kahvin tai leivoksen.

        Lisävinkkinä mies jonka ajatusmaailma on " Ei ole miehen tehtävä tarjota yhtään mitään" ei pääse koskaan treffeille. Elämässä pitää olla joustava ja suhtautua elämään positiivisesti. Tiukkapipoista ei kukaan kiinnostu.


      • entinen_demari

        Minä haluaisin naisen tarjoavan minulle mutta etsinkin tasa-arvoista suhdetta jossa saa olla oma itsensä.


      • kirvestäItttuun

        Murhanhimot kasvavat kun lukee palstalla naisten kirjoituksia. On teillä ongelmat.


    • ovBNI84fnV

      Mielestäni olet pureutunut hyvin sanomattomaan eleviestintään mikä ei ainakaan itselle tule täysin automaattisesti. Tiittaai kiitos tästä :)!

    • mieSinkku

      Todella hyvän oppaan olet kirjoittanut ja fiksuja juttuja olet siihen laittanut.

      Itse olen kuitenkin hieman modernimpi mies ja haen eräällä tapaa itsenäisempää naista. En tarjoa ekoilla treffeillä ja haluan naisen joka vie siinä missä minäkin eli tekee itsekkin päätöksiä. Jos nainen on passiivinen niin kiinnostukseni lopahtaa hyvin äkkiä. Ehkä näin siksi, koska entisessä pitkässä parisuhteessa minä olin se päätöksentekijä ja huomionantaja, enkä vastaavanlaista suhdetta halua enää ikinä. Tasa-arvo on se tämän päivän sana ja kyllä miehetkin haluavat huomiota.

      Mut tosiaan listassasi on monta itsestään selvää asiaa, jotka eivät kuitenkaan ole ihan kaikkien halussa. Pointsit sulle.

    • tehtruth

      7. Seuraavana päivä jäbä runkkaa himassa samalla kun joku alfa panee sua.

    • hyviäkinjuttuja

      Siis vau hyvät on ohjeet, mutta tietysti toivois että nuo tulis luonnostaa tai ainakin niin ettäse miehestä tuntuis kivalta. Niinkuin tuo yksi mies sanoi, että ei ole hänelle sopiva, haluaa itsenäisemmän naisen, jolla myös ehdotuksia.Komppaan sitäkin. Mutta olen ihan eri ikäinen, niin iskisi kyllä minuunkin, jos mies siis miellyttäisi muuten ja kiinnostaisi...

      Kiva kun teit tuon.

    • dorien123

      Jos on ekat treffit niin onko suukottelu liian tungettelevaa ekoilla treffeillä? Jotkut (pojat) sanoo että heti pitää hyökätä ja toiset taas että ei todellakaan, vaan antaa tytön odottaa ja haaveilla siitä. Mut onko sitten kuitenkin niin, että totuus on jossain noiden välimaastossa?

      • Kaulapusu

        Voihan sitä antaa kaulalle pusun samalla kun halii. Minusta tuo ele oli silloin joskus kiva mieheltä. Jäi vielä haaveiltavaa pususta suuhun.


      • Ei_suutelua

        Tämä on ehdottomasti parempi kuin suutelu ensimmäisillä treffeillä. Kammottava ajatuskin suudella täysin vierasta ihmistä. Ensimmäiset treffit ovat kuitenkin vasta mietintää, kuka toinen on, ellei toiseen ole jo pitkään ollut rakastunut. Suutelu on intiimiä ja sitä ei tehdä kenen kanssa tahansa. Pitkä halauskin riittää hyvin ensimmäisillä kerroilla. Jos aina pitäisi suudella ensimmäisillä treffeillä, ei moni nainen haluaisi edes lähteä kenenkään kanssa treffeille, vaan aina pitäisi olla jo etukäteen tosi varma, että on toiseen ihastunut.


    • melko.hyvät.ohjeet

      Halaaminen ensitreffien aluksi kuulostaa vuonna 2016 lähinnä seksuaaliselta häirinnältä. Muuten ohjeet on realistiset. Mies pyrkii tekemään naisen olon mukavaksi ja luovii mahdollisten hankalien tilanteiden ohi, jotta naisen on hyvä olla hänen kanssaan. Näin toimii ihminen, joka ymmärtää, miltä toisesta epävarmasta ihmisestä tuntuu.

    • Siismitävittua

      " Älä itse ole juntti, jätä kerrankin munkkipossu pois ja ota korvapuusti tai leipä. "

      Miksi?

      En yleensä ikinä syö munkkipossua mutta mitä vitun eroa on munkkipossulla ja korvapuustilla?

      • Kaulapusu

        No ei se ole kivan näköistä, että suu ja sormet on sokerissa. Korvapuusti on paljon siistimpi syödä.

        Kiva tapa on ennemminkin ottaa sama pulla tai kakkupala, mitä nainenkin syö tai sitten ottaa jokin saman tyyppinen eri maulla. Kerran treffeillä otettiin molemmat kakkupala ja leikattiin palaset omistamme ja maistettiin, kumpi oli parempi. Sekin oli kiva, että mies sitä itse ehdotti, kun ei osattu tiskillä päättää.


    • Siismitävittua

      ". Katso silmiin mutta älä tuijota, äläkä ehdottomasti vilkuile sivuille tai erityisesti muita ihmisiä. "

      No, tuota minnekä vittuun pitäisi sitten katsoa jos ei saa tuijottaa, mutta ei saa katsoa muuallekkaan?

      • dorien123

        Yritä nyt vähän edes miettiä. Tuijottamisessa ja katselussa on ero. Toinen on painostavaa ja toinen ei. Itse katselen ihan samalla tavalla tyttöä kuin ympäristöäkin, enkä ota siitä mitään paineita. Tyttö on todennäköisesti laittanut ittensä viehättävän näköseksi joten häntä katselee ihan mielellään. Se on hyvä huomata. Mut siinäkin on liiallisuutensa. Sen pitää olla kevyttä ja rentoa, ei väkinäistä ja miettimistä minne saa tai ei saa katsella.


    • 1310

      Aloittajalla on hyvä teksti. Mutta jos oletetaan että nähdään ensimmäisen kerran? Ja mitenkäs sitä olisi voitu viestitellä jos ei ole toisen puhelinnumeroa tiedossa?

      Nämä pari juttua kertovat että lähtökohtaisesti tunnetaan jo jonkun verran. Mutta entäpäs jos on aihan outo henkilö tai ihastus joka ei ole huomannut minua?

    • rumasinkkumies

      Olen niin ruma että kukaan nainen ei ole koskaan suostunut treffeille. En tunne itse asiassa yhtään naista eikä minulla ole ollut koskaan naist ystäviä.

      • rumempisinkkumies

        Sama ongelma...


    • aZubadui

      Harvinaista, että naiselta tulee vinkkiä, mitä PITÄÄ tehdä, eikä aina listaa asioista, joita ei tule tehdä. Kiitos siitä! Olen kylläkin noista joistakin eri mieltä.

      Ensinnäkään en ensitreffeille menisi kahvilaan vaan drinkille. Kahvilassa on aivan liian epäeroottinen vire. Täytyy tosin myöntää, että kahvilatreffit voivat toimia silloin, jos takana on vaikkapa netissäjuttelua ja siinä on naurettu toistensa vitseille ja osoitettu itsevarmuus. Minullehan kävi niin, että sellaiset mäkkäritreffit johtivat alttarille saakka.

      1. Juuri oikein! Kunnon halaus ja jos nainen vastaa halaukseen kannattaa päästää irti jo ennen kuin nainen päästää. Eikä missään tapauksessa kehuja.

      2. oikein

      3. periaatteessa juu

      4. Lisäisin, että anna tytön puhua existään, sillä todennäköisesti hän puhuu. Älä kuitenkaan mainitse halaistua sanaa omista existäsi ja jos tyttö kysyy niistä, sanot vain että "sovussa on erottu ja draamalta vältytty ja näin on paras". Eikä sitten mitään muuta siitä aiheesta. Jos tyttö puhuu viimeaikaisista treffeistä, kuten nyt naisilla on tapana usein puhua, niin kannattaa jotain ympäripyöreästi mainita, että "juu vähän samoja kokemuksia.. muutama mukava ehkä tullut vastaan mutta ei oikeastaan mitään tajunnanräjäyttävää". Eikä siitäkään muuta. Sillä tavalla se nainen tietää, ettet sinäkään ole ihan ressukka ja epätoivoinen muttet myöskään naistenmies.

      5. Ei tarvitse puhua. Ehdottaa kannattaa aina yksiä, tai oikeastaan aloittaa treffit niistä. Jos naista ei kiinnosta, kannattaa heittää joku vale, että illalla onkin jotain mielenkiintoista ohjelmaa X, että ehtiipä tässä valmistautua sitten siihen.

      6. Yleensä siellä yksillä olen jo pitänyt kinnastani tytön harteilla ympärillä tai ehkä joskus jopa vyötäröllä. Mutta ihan jees neuvoja. Suuteluakin kannattaa yrittää kyllä. Jos yksi olut onkin muuttunut useammaksi, on tyttö todennäköisesti joko kiinnostunut tai sitten hemmetin peloissaan ja tylsistynyt tai alkoholisti ;D

      • Eisanaakaaneksistä

        Joo ei missään tapauksessa kannata puhua eksistä. Niistä puhuminen antaa vaikutelman, ettei ole vielä päässyt yli edellisestä suhteesta. Sillä miksi joku haluaisi muistella eksää, jonka perään ei enää haikaile?


    • Juupajuuuu

      Saako rahat takas jos ei toimi??

      • älä_tarjoa

        Juuri niin. Käypä treffeillä ja tarjoa joka kerta. Miehet kun joutuvat ravaamaan naisten perässä. Tulee vähän kalliiksi. Plus tietysti matkakulut ja menetetty aika sekä mielipaha. Tulee jo aika halvaksi käydä maksullisissa eikä tarvii pahottaa mieltään. Aikaakin säästyy.


    • Rairairairai

      Ku pääsis edes tohon vaiheeseen...

    • Pummmiii

      Naiset tarjoo aina mulle :D ja jos ei tarjoo ni saa suksii sinne mist tulikin

    • yifshodnv

      Perusalgoritmi deittirobotille :) Mutta mikä toimii kenellekin!

      Jonain kauniina päivänä mukavat miehet ja ihanat naiset jotka tykkäävät toisistaan käyvät treffeillä ja samaan aikaan 6-säännön pojat/tytöt istuvat robojensa kanssa ilta. Top mimmit ja pojat toki saavat päivitetyn version joka ei syö edes leipää tai juo mitään :D Sitten tulee se versio joka estää ketään syömästä mitään ja käskee sanomaan juuri ja vain oikeat sanat....

      Ei tällaisia voi vakavasti ottaa vaikka totta onkin osalle meistä. Silti suurin osa ihmisistä tykkää tuntea hyviä juttuja, kokea kemiaa, intohimoa, ihastumista, rakkautta ja muuta sen sijaan että miettisi munkkipossu/leipä-dilemmaa ratkaisemassa koko elämää :)

    • Rane79

      Hyvin menee kun on vaan oma ittensä

    • deittihuorat

      Ihan kiva, saat syödä ilmaiseksi miesten kustannuksella, vaikka joka päivä. Kaksi kertaa päivässäkö? Minkä kokoinen nainen olet? Syötkö montakin ateriaa päivässä? Rehellinen huorakin on parempi.

      Seuraava maksaja...

    • Mvfhkgt6

      Aloittaja on onnenonkijaHUORA

    • jäykkäää

      Ei toimi todellisuudessa. Kuka menee kuppilaan treffeille? Tyylitöntä. Mutta vakavaa elämäähän tämä on. Jatkotreffit museoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe