Kaadot liian jyrkät

Restauroija

Meillä on mielestäni liian jyrkät kaadot kosteissa tiloissa. Jotenkin se vie käyttömukavuutta ja -mahdollisuuksia, kun esimerkiksi henkilövaakaa ei voi käyttää vessassa tai kylppärissä lattian kaatoje takia. Olen myöskin miettinyt jos laittaisi isompikokoista laattaa, niin se olisi hyvemmännäköinen. Mitäs sanotte ja suosittelette?

14

2804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "hyvemmännäköinen"

      Jos nyt joisit vähän vähemmän viinaa, niin osaisit ehkä jopa kirjoittaa ymmärrettävää suomenkieltä ja pysyisit samalla pystyssä oikein tehdyssä kylpyhuoneessa (eikä tavallinen ja aikuinen ihminen tarvitse vaakaa muuta kun keittössä leivonnan yhteydessä).

      • Vedä-vittu-päähän

        Voi helevetin idiootti tämä Välittäjä _LKV, EIKÄ EDES HAUSKA!


      • remonttimies1
        Vedä-vittu-päähän kirjoitti:

        Voi helevetin idiootti tämä Välittäjä _LKV, EIKÄ EDES HAUSKA!

        Jos kysyjä on raskaana niin sitä painoakin on hyvä seurata, miksi juuri suihkutilassa pidät vaakaa ???


      • Bodybuilderi
        remonttimies1 kirjoitti:

        Jos kysyjä on raskaana niin sitä painoakin on hyvä seurata, miksi juuri suihkutilassa pidät vaakaa ???

        Hyvin usein menen vessaan mulkkusillaa eli alastomana, koska ole illalla nussinut kaunista vaimoani ennen unia, ja siksi vaaka vessassa on hyvä. Siinä on näppärä ottaa tarkka kuivapaino.


    • Nonii12345

      Hyvimmän näköisen saat valamalla kaatot loivemmaksi, sitten laattaat

    • nurin.meni

      Jos olisi asiaa niin ilmoitettaisiin paljonko se kaato on.

    • seinälattiakaivo
      • BauHerr

        Kalliksi käy: lattiakaivo 375 siihen ritilä 150 - 200.

        Asennuksen virittely ei sitten ole mainoksen mukainen. Vaateriin asentaminen vaatii taitoa ja tarkkaa lattiavalua.

        Jos on varaa pistää yli 500 per lattiakaivo, niin sitten eikun tilaamaan asentajaa.

        Jos sitten haluaa omalla kuviolla ritilän, niin sellaisiakin saa ja hinta on tosi suolainen.

        Jos raha puristaa pahasti lompsaa, niin samantein sitten kullituttaa hanat. Pääsee liikaeurojen aiheuttamasta ähkystä nopeasti eroon.


      • Sen-kun-tietäis
        BauHerr kirjoitti:

        Kalliksi käy: lattiakaivo 375 siihen ritilä 150 - 200.

        Asennuksen virittely ei sitten ole mainoksen mukainen. Vaateriin asentaminen vaatii taitoa ja tarkkaa lattiavalua.

        Jos on varaa pistää yli 500 per lattiakaivo, niin sitten eikun tilaamaan asentajaa.

        Jos sitten haluaa omalla kuviolla ritilän, niin sellaisiakin saa ja hinta on tosi suolainen.

        Jos raha puristaa pahasti lompsaa, niin samantein sitten kullituttaa hanat. Pääsee liikaeurojen aiheuttamasta ähkystä nopeasti eroon.

        Eihän 500 ole paha hinta 10 vuoden sijoituksesta. Juo muutaman pullon viinaa vähempi. Miten tuo viemäri asennetaan jo valmiiseen lattiaan?

        Mitä muuten kullitelluilla hanoilla kukaan tekee?


      • ei.puhuttu.hinnasta
        BauHerr kirjoitti:

        Kalliksi käy: lattiakaivo 375 siihen ritilä 150 - 200.

        Asennuksen virittely ei sitten ole mainoksen mukainen. Vaateriin asentaminen vaatii taitoa ja tarkkaa lattiavalua.

        Jos on varaa pistää yli 500 per lattiakaivo, niin sitten eikun tilaamaan asentajaa.

        Jos sitten haluaa omalla kuviolla ritilän, niin sellaisiakin saa ja hinta on tosi suolainen.

        Jos raha puristaa pahasti lompsaa, niin samantein sitten kullituttaa hanat. Pääsee liikaeurojen aiheuttamasta ähkystä nopeasti eroon.

        Eihän tässä hinnasta puhuttu. Vaan siitä, että kaato on liian jyrkkä ja halutaan isommat laatat. Kerroin vain mahdollisuuden miten se onnistuu.


      • sillei

        Vanhaan kaivoon koroke rengas ja lattiamassalla tasaus valu


      • BauHerr
        Sen-kun-tietäis kirjoitti:

        Eihän 500 ole paha hinta 10 vuoden sijoituksesta. Juo muutaman pullon viinaa vähempi. Miten tuo viemäri asennetaan jo valmiiseen lattiaan?

        Mitä muuten kullitelluilla hanoilla kukaan tekee?

        Ei sitä helposti saa asennettua vanhaan lattiaan. Jos alla on betonilaattaa, jossa ei ole lattialämmitystä, niin piikkaamalla kanjoni lattiakaivoa varten se saattaa onnistua. Lattian kasvattaminen ylöspäin syö huonekorkeutta muistaakseni 15 cm.

        Enempi nuo ovat uudisrakennuksia ja paremminkin lattialämmitystaloja varten.


      • LL400

        Itte tyrkkäsin kolme tuommosta, pari kylppäriin ja yhden "aamusuihkuun". Mukava laatotella isolla laatalla kun kaadot on yhteen suuntaan. Nuita on paremman näkösiäkin saatavilla, mutta suomessa pitää saada se vetämään tsunamin verran vettä läpi joten eteläisemmän euroopan sofistuneemmat mallit ei käy määräysten mukaan. Eli Purus tai Unidrain.


    • Unidrain

      Kaatoa pitää olla 2cm/metri? Toki, jos haluaa isoja laattoja, niin tuo mainittu kaivohärveli se ehkä mahdollistaa. Itsellä on, mutta remppafirma sössi kyllä koko lattian sen takia ja siitä nyt sitten kärsitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe