Palstan miehet

Palstanainen

Mitä tarjottavaa teillä on meille naisille? Miksi ansaitsisitte naisen?

72

223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstanainen

Kiltteyttä ja kunnollisuutta ei lasketa vastauksiksi.

• normi.mies.25

En tarjoa mitään. Jos pidät minusta, voin ehkä olla sinun.

• Mies3210

Olen jännittävä kusipää.

• ruma-anne89-maija

Grauuu!!!! ;)

• Minulla on fiksuudesta ja terveydestä viestivä takapuoli.

• rumamaija

Paras :D

• persesilmäsi

Pierevä orhi kenties! Paisuu, kiiltää kasvaa. On kaikkialla rasvaa.

• munamiäs

Munasta tulee spermaa jos sitä vatkaa.

• Karvainen rinta ja masu.

• Montako naista olet noilla ominaisuuksilla saanut? ;)

• Mies3210
        Ratiikkakuski kirjoitti:

Montako naista olet noilla ominaisuuksilla saanut? ;)

Ainakin yksi nainen päivitteli minulle kerran nähneensä karvattoman miehen. Kuulosti järkyttyneeltä. Oli kyse ylävartalokarvoista. Olitko se sinä?

• Mies3210 kirjoitti:

Ainakin yksi nainen päivitteli minulle kerran nähneensä karvattoman miehen. Kuulosti järkyttyneeltä. Oli kyse ylävartalokarvoista. Olitko se sinä?

Naiset ovat järkyttyneitä (positiivisessa mielessä) nähdessään valtavan kullini, jonka sheivaan välillä karvattomaksi.

Ylävartalostani yksikään nainen ei ole ollut järkyttynyt, vaan kaikki ovat olleet ihastuksissaan.

Mutta mitäpä sinäkin saamaton ätmi naisten saamisesta ymmärtäisit ;)

• torveli
        Ratiikkakuski kirjoitti:

Montako naista olet noilla ominaisuuksilla saanut? ;)

Olen samaa mieltä en ainakaan syty sellaisen kaverin deittiilmoitukseen. Häpeköön____

• Miul ois omenaviinereitä

• Voit käyttää niitä vaikka runkkaamiseen. Voit sitten kuvitella miltä pillu tuntuu ;)

• kaikenantanutmies

Eiköhän naisten ole aika olla se, kuka tarjoaa. Kyllä tässä on aloitteita tehty jo ihan tarpeeksi ja tarjottu itseä. Tasa-arvon nimissä osat tulee vaihtua nyt.

• tarralenkkari666

Kummankin osapuolen täytyy tuoda jotain pöydälle. Eihän suhde muuten onnistu.

• Naisellinen_NAINEN_

Meillä on pimpsa. Ei meidän tarvitse tuoda pöytään mitään muuta. Pimpsa-sakset-paperi kisassa pimpsa voittaa aina.

• antaa.olla.ei.kiinnosta

Pidä pimpsasi. Pitäisi olla myös aivot. Se on kova vaatimus

• NeverHappen

Itse asiassa nautin sinkkuna olosta niin, etten ansaitse naista :))

• Olmikerho

Aina nolla -vastauksia. Hirveä itku naisten perään, mutta itsellä ei ole mitään annettavaa. Ja sitten nää järjen jättiläiset vielä ihmettelee, että miksei sitä pillua saa.

• tinderlake

Juurikin näin!
        Pillu rules the world, nää ei vaan halua alistua vääjäämättömään.

• täytyisi-ruokkia-sitä

nainen on kuin lapsi nyt juuri ei tarvitse huolehdittavaa ja leikkejä leikkiä elämä ilman naista on huoletonta ja helppoa ja naiseen kun tutustuu niin ongelmat ja ikävyydet alkaa taitaa 1v lapsikin olla helpompi huolehdittava mies kaipaa välillä huoletontakin elämää ja naisilla 24/7 seksi vaan mielessä

• Paavo_.Lipponen

Missä nainen, siellä ongelma.

• jännä-elämä

Annan sulle elämän. Saat elää vanhaksi kanssani. Jännämiehen kanssa kuolet aika pian.

• jännä-elämä

• tarralenkkari666

Onneksi on muitakin vaihtoehtoja kuin te ja ne teidän jännämiehenne.

• Sad-But-true

Ei naisella ollut näköjään muita vaihtoehtoja

• pilaa-ihmiselämän

en ole tehnyt niin vakavaa rikettä tai rikosta tai todella pahaa asiaa että rangaistuksena olisi mitä kamalin ja julmin nainen ei edes murhamiehet saa niin kamalaa rangaistusta

• m-i-e-s

"Mitä tarjottavaa teillä on meille naisille? Miksi ansaitsisitte naisen?"

Teille naisille? Teille naisille, minulla ei ole mitään tarjottavaa, niille muille onkin.
      Ei naista voi ansaita, nainen ei ole mikään kansainvälisen jääkiekkoliiton pokaali, mikä kiertää vuosi vuodelta joukkueelta joukkueelle.

Ansaitaanko nainen saavutuksien ja tekojen kautta?

Mitä minulla on niille muille (ei teille) naisille tarjolla. Konkreettinen tarjonta:
      Oma puutarha, välineet, tarvikkeet ja mielipide sen hoitamiseen.
      Kodinhoitohuone, tonnin kodinkoneilla. Tarvittaessa voidaan tilata oma kone wi-fi yhteydellä, jos tarvitsee löhöillä sohvalla juoden viiniä. Samalla sitä konetta voi käsitellä puhelimella kun tarkistaa naamakirjan.
      Katetun terassin, johon varmasti mahtuu kaverisi viettämään tyttöjeniltaa ja grillin, johon on ihme, mikäli et saa mahtumaan 12 hengen grillattavia kerralla. =P
      Idyllinen ja rauhallinen kasvuympäristö, jossa voi ottaa aurinkoa halutessaan alasti, ilman että on likaisia silmäpareja.
      Hyvät kulkuyhteydet 24/7, kunhan ajokortti löytyy. Jokaisessa autossani on säännöt, ei alkoholia, ei tupakkaa, ei matkapuhelinta ajonaikana. (Itseasiassa ei mitään elintarviketta, kuten lihapasteeja tms. sotkemaan autoa. Autoon ei jätetä roskia, eikä autosta heitetä mitään tielle/luontoon.) Ainoastaan pienille lapsille sallitaan tarvittaessa juominen ja syöminen autossa. Auto imuroidaan ja pestään vähintään kerran kuukaudessa, ei huolta, välineet tähän löytyy kyllä. =P
      Tarvittaessa järjestetään työpaikka, mikäli tästä on pulaa tai vanha ei nappaa.
      Kuntosalimahdollisuus ja/tai välineet.

Sitten pitäisi jaksaa jatkaa ne muut osa-alue tarjonnat, mutta en itseasiassa jaksa, tai no muutenkin koko aloitus oli irvokas.

• Mies3210

Seksikästä.

Minulla taas on tarjota kulkuyhteydet kävellen ja auto ilman mitään sääntöjä.

• Asiatonvainnäin

Varsinkin tässä lopussa tuli erinomaisia vastauksia.
      Mitä tarjottavaa meillä sitten pitäisi olla? Vastavuoroisesti kysyn, mitä tarjottavaa teillä sitten? Pelkkä p.... ei riitä. Miksi ansaitsisitte miehen? Ette te ansaitsekaan..

• Tänään olisi mätiä ja valkoviiniä.

• Luolamadonna

Mjoo

Mulla olis tarjottavana verbaalista nikkarointia.

(Hihitystä)

• loving.man

Minulla on tarjota rakkauteni, jos se ei riitä niin nainen ei ole oikea.

• tarralenkkari666

Paras vastaus.

• Mies3210
        tarralenkkari666 kirjoitti:

Paras vastaus.

My little ponyja pikkutytöille.

• 1514

Todellakin paras vastaus!

• hihihi

Aneemista on, eipä tällä tarjonnalla pääse parisuhdehu..n (onko insidetermi oikein;) eli eikö elättäminen miehiä kiinnosta
      lähdttävä on paremmille laulumaille....

• no-winners

Ihan sama tuli mieleeni!
        Täällä vain aniharva osaa listata itsestään mitään positiivisia piirteitä. Eipä niin olematomalla brandilla saa kummosta duunia tai naistakaan.

• Luolamadonna
        no-winners kirjoitti:

Ihan sama tuli mieleeni!
        Täällä vain aniharva osaa listata itsestään mitään positiivisia piirteitä. Eipä niin olematomalla brandilla saa kummosta duunia tai naistakaan.

Mä en osaa väsätä mitään vitun listoja.

(Reps)

• äiti-
        Luolamadonna kirjoitti:

Mä en osaa väsätä mitään vitun listoja.

(Reps)

Valehtelet.
        Ei ole kysmys osaamisesta ensinkään. Viitsimisestä, korkeintaan.
        Äläkä kirvaa.

• Luolamadonna
        äiti- kirjoitti:

Valehtelet.
        Ei ole kysmys osaamisesta ensinkään. Viitsimisestä, korkeintaan.
        Äläkä kirvaa.

Kirvaa?

Never höörd

(Hihitystä)

• äiti-
        Luolamadonna kirjoitti:

Kirvaa?

Never höörd

(Hihitystä)

Kato! Mä opetin madonna-nimiselle miehelle uuden sanan! :D Jumaklavita, sietäsin saada tästä hyvästä trophyn keittiöni hyllylle!

• Luolamadonna
        äiti- kirjoitti:

Kato! Mä opetin madonna-nimiselle miehelle uuden sanan! :D Jumaklavita, sietäsin saada tästä hyvästä trophyn keittiöni hyllylle!

Ole hyvä vaan. Vielä vähän merkityssisältöä, niin mä alan tuota käytteleen.

(Naurua)

• äiti-
        Luolamadonna kirjoitti:

Ole hyvä vaan. Vielä vähän merkityssisältöä, niin mä alan tuota käytteleen.

(Naurua)

Kirvata = kirota.
        Esim. kissa kirvaa kun se heiluttaa häntäänsä vauhdikkaasti. :)
        Sellasta. Täältä hieman pohjoisempaa kuin Kehäkolmonen.
        Tiedätkös mikä on villatikkuri?

• Luolamadonna
        äiti- kirjoitti:

Kirvata = kirota.

Se on varmaan sinun pillusi.

(hihitystä)

• Luolamadonna
        äiti- kirjoitti:

Kirvata = kirota.

Ei hajuakaan.

(Reps)

• äiti-
        Luolamadonna kirjoitti:

Ei hajuakaan.

(Reps)

Se on vilatakki. :D Eikö meillä olekin mahtavan rikas kieli!
        Opeta mulle slangia, etkös sinä ole stadilainen.

• erkkivainaa
        äiti- kirjoitti:

Mikä on vilatakki? Villatakki vai?

• äiti-
        erkkivainaa kirjoitti:

Mikä on vilatakki? Villatakki vai?

Joo! Anteeks kirjoitusvirhe. Osaatko sä stadin slangia, erkki?

• Luolamadonna
        äiti- kirjoitti:

Slangissa on se huono puoli opetella, että sanat eivät.tunnu olevan mistään kotoisin. Lisäksi (aikakin guuggeloimatta) slangi elää koko ajan. On vanhaa slangia, sitten tavisslangia ja modernia, hiphopparislangia. Mun slangi on jonkinlainen blandis, jossa vilisee outojakin ilmaisuja, kuten slaaffi, jota ei juuri enää kuule, koska mä skaffasin sen skönäristarbulta mukilla Maatuskassa vuonna keppi ja kivi. Ja nyt mä käytän sitä esimerkkinä siitä, että en suinkaan ole stadilainen vaan mr nobody. Mulla ei ole ei henkistä eikä maallista kotia. Mutta mulla on hyvä kielipää.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Slangissa on se huono puoli opetella, että sanat eivät.tunnu olevan mistään kotoisin. Lisäksi (aikakin guuggeloimatta) slangi elää koko ajan. On vanhaa slangia, sitten tavisslangia ja modernia, hiphopparislangia. Mun slangi on jonkinlainen blandis, jossa vilisee outojakin ilmaisuja, kuten slaaffi, jota ei juuri enää kuule, koska mä skaffasin sen skönäristarbulta mukilla Maatuskassa vuonna keppi ja kivi. Ja nyt mä käytän sitä esimerkkinä siitä, että en suinkaan ole stadilainen vaan mr nobody. Mulla ei ole ei henkistä eikä maallista kotia. Mutta mulla on hyvä kielipää.

(Hihitystä)

Niin ja siis minkä tahansa kielen ominaispiirre on sen tempo ja intonaatio. Periaatteessa voisi puhua pelkästään murteesta. Jostain kumman syystä mä öidän murteista enemmän kuin itse kielestä. Kieli itsessään on aika tyly puhuttaessa. Mutta murre sekä värittää sen että paikallistaa sen. Eli positioi puhujan johonkin maantieteelliseen kolkkaan. Personoi, lähes.

Taas slangilla ei ole murretta. Se vain on. Ehkä se siksi on niin "tasapaksu" ja hankala opetella, koska se on pohjimmiltaan kuin kauppalaivaston sanastoa, eli hepreaa.

(Naurua)

• äiti-
        Luolamadonna kirjoitti:

(Hihitystä)

Vau. Niin kuulostaa olevan, päätä, miehellä. :D Aivan kuin eri kieltä tuo tuollainen blandis. Kielipäällä tarkoitat kuulomuistia, vai onko sulla oikasti hyvä kielipää eli kielitaitoa?
        Slangikin muuttuu koko ajan, se on totta. Luin taannon Kjell Westötä ja siinä kirjassa oli 1800-luvun stadinslangia, jota ei ymmärrä varmaan kaikki nykystadilaisetkaan. Toisaalta mäkin ymmärrän nuorison slangia jossa vilisee englannista väännetyt slangisanat. Onko se sitten tota hiphoppia dunno, mutta todella elävä kieli tämä suomi on. :)

• Luolamadonna
        äiti- kirjoitti:

Vau. Niin kuulostaa olevan, päätä, miehellä. :D Aivan kuin eri kieltä tuo tuollainen blandis. Kielipäällä tarkoitat kuulomuistia, vai onko sulla oikasti hyvä kielipää eli kielitaitoa?
        Slangikin muuttuu koko ajan, se on totta. Luin taannon Kjell Westötä ja siinä kirjassa oli 1800-luvun stadinslangia, jota ei ymmärrä varmaan kaikki nykystadilaisetkaan. Toisaalta mäkin ymmärrän nuorison slangia jossa vilisee englannista väännetyt slangisanat. Onko se sitten tota hiphoppia dunno, mutta todella elävä kieli tämä suomi on. :)

Hyvä sävelkorva jeesaa, mutta lopulta kyse on vain apinoinnista.

Valitan.

(Reps)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Valitan.

(Reps)

Tietysti voidaan ajatella niin, että kielen hallitseminen tuottaa ongelman sen käyttötarkoituksessa, eli viestimisessä suuntaan A tai B.

Ja jos tämä merkkiketju voi aiheuttaa reaktiivisen C:n, niin se ei ole kielen tuottajan ongelma, vaan sen lukijan. Eli kielen/murteen kuuntelijan.

(Reps)

• äiti-
        Luolamadonna kirjoitti:

Valitan.

(Reps)

Äläkä valita. Olet samanlainen kuin minä: kuuntelemalla ja apinoimalla oppisin puhumaan varmaan minkä vain kielen kun olis pakko käyttää sitä koko ajan. Kieliopin oppiminen eli kirjoittaminen/lukeminen onkin sitten ihan toinen juttu. Soitatko jotain instrumenttia? Mä en. Olisin kyllä voinut aloittaa senkin nuorempana, mutta nuottien opettelu ei ihan sytyttänyt... :L Onko sulla hyvä matikkapää? Mulla ei, vaikka sehän on vaan logiikkaa.

• Luolamadonna
        äiti- kirjoitti:

Äläkä valita. Olet samanlainen kuin minä: kuuntelemalla ja apinoimalla oppisin puhumaan varmaan minkä vain kielen kun olis pakko käyttää sitä koko ajan. Kieliopin oppiminen eli kirjoittaminen/lukeminen onkin sitten ihan toinen juttu. Soitatko jotain instrumenttia? Mä en. Olisin kyllä voinut aloittaa senkin nuorempana, mutta nuottien opettelu ei ihan sytyttänyt... :L Onko sulla hyvä matikkapää? Mulla ei, vaikka sehän on vaan logiikkaa.

En tietenkään ole samanlainen kuin sinä.

Apinlinnilla tarkoitan apinoimista. Jos kuuntelee ja opiskelee vain itseään, niin temppeli on valmis.

Kukin tavallaan.

(Reps)

• kunhanilmotan

Tän palstan naiset ei mulle kelpaa, joten jätän heidät ilomielin palstan miehille. ;D

• Ohihiihto

Veit sanat suuntani! :D Nämä ovat toisensa ansainneet.

• Wnn
        Ohihiihto kirjoitti:

Palstan naiset ovat täällä enemmänkin hyvää hyvyyttään tsemppaamassa miehiä ja ohjeistamassa, ei katselemassa itselleen...
        kato, se palstan keksimä 'totuus' hyperkamiasta miesten mukaan on niin vahva, että syntyy itsensä toteuttava reaktio: miesten puheet "palstan naisia en huoli" on vain puolustusreaktio.
        (Periaatteessa perusteellisen tsemppaamisen ja (asenne)muuntokoulutuksen jälkeen joku palstan mies voisi potentiaalisesti kelvatakin)

• pöhinäsetä
        Ohihiihto kirjoitti:

Mutta kun näillä kaikilla on nenä ilmassa ei synny paritusta. Valitus vaan jatkuu.

• Wnn kirjoitti:

Palstan naiset ovat täällä enemmänkin hyvää hyvyyttään tsemppaamassa miehiä ja ohjeistamassa, ei katselemassa itselleen...
        kato, se palstan keksimä 'totuus' hyperkamiasta miesten mukaan on niin vahva, että syntyy itsensä toteuttava reaktio: miesten puheet "palstan naisia en huoli" on vain puolustusreaktio.
        (Periaatteessa perusteellisen tsemppaamisen ja (asenne)muuntokoulutuksen jälkeen joku palstan mies voisi potentiaalisesti kelvatakin)

"Palstan naiset ovat täällä enemmänkin hyvää hyvyyttään tsemppaamassa miehiä ja ohjeistamassa, ei katselemassa itselleen... "

Olisi hauska kuulla mistä ne omat katsellaan ja eikö siihen liity minkäänlaisia haasteita. Ja jos liittyy, niin miksi niistä haasteista ei koskaan kehkeydy minkäänlaista keskustelua.

• Wnn kirjoitti:

Eivät naiset ole täällä tsemppaamassa ja ohjeistamassa, vaan härnäämässä ja kiusaamassa miehiä. :-(

• Wnn
        scrg kirjoitti:

"Palstan naiset ovat täällä enemmänkin hyvää hyvyyttään tsemppaamassa miehiä ja ohjeistamassa, ei katselemassa itselleen... "

Olisi hauska kuulla mistä ne omat katsellaan ja eikö siihen liity minkäänlaisia haasteita. Ja jos liittyy, niin miksi niistä haasteista ei koskaan kehkeydy minkäänlaista keskustelua.

En tunne palstan nikkejä, joten en tiedä oletko tosikko vai et, mutta varalta että olet: eiköhän tällainen palsta ole niitä viimeisiä paikkoja, mistä paria itselleen katselisi.
        "eikö liity haasteita..."
        Eipä (näemmä) kehkeydy juurikaan asiallista ja ei-trollaavaa keskustelua; täällä pääasiassa miehet saarnaa ja kiistelee palstan sisäisistä opeista, millä ei ole paljon tekoa (sivistyneen(!) ;) ulkomaailman kanssa, ja koheltavat tyytymättöminä kun naiset palstalla ja ulkomaailmassa eivät noudata näitä "tynnyrifilosofioiden miesideaaleja".
        Kuka harva nainen täällä viihtyy, niin kirjoittelee ajankulukseen niitä näitä ja herättelee miehiä eri asioista, niin silloin jokin trolliketju syntyy (pelkkää shittiä, huoritteluja, teorioita, valituksia ja julkkislinkkejä 80% kirjoituksista).

• Wnn
        HC-ätmel kirjoitti:

Eivät naiset ole täällä tsemppaamassa ja ohjeistamassa, vaan härnäämässä ja kiusaamassa miehiä. :-(

No, no ätmel! Olet näköjään vääntänyt ihan noteerattavia ajatusaihioita palstalle, siitä dropsit.
        Kunhan joku kitkee perusteellisesti Sinun jurnuttavan ja muunkin jarrupuolesi perin eli suorastaan puti puhtaaksi niin ettei rikkaruohoakaan löydy, olet yksi niitä palstan kantahenkilöitä, jota naiset saattaisivat katsahdella silläkin silmällä millä itsekin kuvissasi tiiruilet

• Tulen erinomaisesti toimeen mustan rakastajasi kanssa ja pidän huolen, että hänen laadukasta afrikkalaista spermaansa ei mene yhtään hukkaan. Jos sinulla on ennestään mulattilapsia niin se ei rassaa minua, toisin kuin useimpia miehiä.

• arjalainenmies

Aito arjalainen kyrpäni. Tosin edellyttäen, ettei naisella ole historiaa mamujen kanssa.

• tavarassa_löytyy

Kuusi lavaa Tallinnasta tuotua kuivaa siideriä, sitähän sinä himoitset. Tarvittaessa voin jäähdyttää, jos lämmin tökkii :D

• miksi_taistelunorsua

Miksi ottaisin lihoavaa Suomi taistelunorsua elätiksi itselleni, kun huoria on netti väärässä yllinkyllin tarpeen mukaan? Halvemmaksikin tulee. Voisi myös kysyä, mitä Suomi taistelunorsuilla olisi tarjottavaa? Loputonta nalkutusta siitä ja tästä, minnekkään ei voisi mennä tai mitään tehdä rauhassa, kun olisi jatkuvan seurannan alla.

• vastavuoroisuuss

Tarjottavana on pllun vastakappale, kulli.

Eläköön tasa-arvo.

• Kilttiatm

Naisen tulee itse ottaa selvää millainen olen. Naisetkaan ei lupaa mitään ja naiset on varmaan kuullut kaikki lupaukset ja tarjoukset jännämiehiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      63
      6981
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4915
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      79
      2762
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      2059
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1928
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1667
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      12
      1562
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1419
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1284
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      15
      1266
    Aihe