joo eli mun synttärit on tässä noin 2 viikon päästä ja en haluis kutsuu yhtä kaverii. Muuten voisin mutta sen kanssa on ollu nii paljon hankaluuksii puhuttelui turhia riitoja yms. ja muutenki en tykkää siitä kun se arvostelee kaikkee mitä teen mitkä vaatteet mul on ja jos ostan esim sille lahjan nii se sanoo et ei oo ollu varmaa kauheen kallis. ja sit se suuttuu mulle myös ihan kaikesta siitä et mul on parempi koe numero siitä et en pääse niille eli ihan joka asiasta. Nii siinä menis sit kaikilla koko juhlat pilalle jos se nyt sattuu suuttumaan siitä et mä sain vaikka lahjaks sen kirjan mitä se on halunnu. Ja kaiken lisäks äitikään ei ees haluis sitä meille. koska esim jouluna olin ostannu sille lahjaks karkkii nii se ei kelvannu nii jouduin ostaa sille sit lisää. ja hän ei edes itse ostanut kenellekkään lahjaa. Mutta nii auttakaa mitä teen ku ois se toisaalta tyhmä jättää se kutsumatta ku kaikilla muilla meil ei oo riitoja (meitä on 6) mut sit taas mä en haluis sitä meille.
en halua kutsua yhtä kaveria
9
279
Vastaukset
- yksinäinen-40
Ei se ole sun kaveris kun arvostelee sinua joten sun ei ole pakko kutsua sitä.
- sammaggo
En ymmärrä mite se on sun kaveri jos sen kaveruus täytyy "ostaa" sitä miellyttämällä. Hän ei mun mielestä kuulosta kaverille, vaan ennemmin hän yrittää hyötyä sinusta vaikka onkin ilmeisesti reaktioltaan melko lapsellinen, mutta ei hän sille mitään voi. Ihmiset kun kasvaa ajan kanssa ja hän voi vasta vuosien päästä ymmärtää käytöksensä, jos silloinkaan.
1. Jos kutsut hänet, juhla saattaa mennä pilalle (tai onnistua).
2. Jos et kutsu häntä, mun mielestä sun vastuu on kertoa hänelle että miksi häntä ei kutsuta.
Sun täytyy ite tehdä päätön niin, kuin se pitemmällä aikavälillä tulee olemaan hyvä mahdollisimman usean ihmisen kannalta. Mei täälä netissä tiedetä sun elämää niin hyvin kun sä ite :). Riippuu kumman päätöksen kanssa haluat arkeasi viettää juhlien jälkeen.- Auttakaaa
Joo kiitti tosi paljon ku vastasit mut ongelma ois se et se vois suuttua siitä niin paljon et se vois keksii musta ihan mitä vaan mut täytyy yrittää nyt kai rohkastua ja vaan olla kutsumana sitä
- Oppeliini1
Kertomasi ihminen ei ole kaveri. Se on vain ihminen jonka kanssa sinun on pakko tulla toimeen. Sinä olet lahjonnalla saanut hänet käyttäytymään tarpeeksi hyvin ettei se saa kovin paljon pahaa aikaan.
Tuo on toiminut jotenkuten.
MUTTA maailma ei pyöri kovin kauaa noin. Viimeistän sitten kun et pystykkään enää lahjomaan tuota, se voi alkaa kiusaamaan sinua( niin monella eri tavalla; netissä, juoruamalla, valehtelmalla jne). Se sattuu, mutta kun et ota niihin mitään kantaa, nuo jutut kuolee itsestään aikanaan.
Olisi kaikista reiluinta vain alkaa vähentää sen kanssa kanssakäyntiä. Ei tietenkään koskaan puhua siitä pahaa kenellekään , vain yksnkertaisesti antaa hänen valita muita kavereikseen.
Jättäydy sinä pois tuosta ryhmästä.
Ole vain kohtelias tavatessanne, ei muuta.
Voisitko pitää synttärisi yleisellä paikalla; kutsu kaverisi uimahalliin tai keilailemaan tai suunnittele kiva uusi kävelyreitti tunniksi pariksi kavereittesi kanssa. Silloin ei niin haittaa vaikka tuo kin ihminen on mukana. Kaikille on yhteistä tekemistä sensijaan että istua nököttäisitte jossain yhdessä huoneessa kakkua syöden. - Eikamu
Hei, kerro miten synttärisi meni. Onko tuo "kaverisi" yhä maanvaivana?
- auttakaaa
No sain onneksi synttärit ajoitettua niin että hän ei päässyt mukaan . Mutta kovasti hän siitä koulussa puhuu kuinka minä tahallani tein synttärini silloin kun hän ei päässyt vaikka olen kohteliaasti sanonut että meille ei sopinut muu päivä. Mutta nyt hän ei puhu minulle ollenkaan koska minä liikunassa hiihdin omaa vauhtiani (paljon nopeammin) niin minä en kuulemma välitä kestään yhtään vaan ajattelen itseäni mutta niin kiitti tosi paljon ku ootte jaksanu kirjoittaa vastauksia
- Anonyymi
tule pariksi tunniksi, mennään vittuun, maksan mitä sanot
- Anonyymi
tule pariksi tunniksi, mennään vittuun, maksan mitä sanot
- Anonyymi
Miksi siedät tuollaista kaveria kun ei ole pakko. Sinulla on täysi oikeus jättää hänet kutsumatta jo senkin perusteella että kohtelee sinua huonosti. Jatkossa jättäisin myös ne lahjat hänelle ostamatta. Voit ihan hyvin sanoa miksi et halua häntä juhliisi, kerrot syyksi vain tuon kaiken mitä tännekin siitä miten hän sinua kohtelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1254054Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3192081Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481821Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21760- 1061740
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391681Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4481532MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531282Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4501251