Ajatelman pähkinä

Ennen kävelin huoneeseen ja mietin pitääköhän minusta kukaan.
Nykyään, kun astun huoneeseen mietin, pidänkö kenestäkään.

17

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huoneeseen_astuessa

      .

      "Huoneeseen astuessa mietin tuleeko telkusta tänään mitään????????"

      har!1

      .

    • Huoneeseen persepystyssä astellessani mietin mitä seuraavaksi valehtelisin itsestäni palstalla.... ehkä elvistelen tappelutaidoillani.... tai sillä kuinka moni julkkis on skulannu keikan jälkeen blondien kanssa.... ei kun otampa profiilikuvaan kauniin blondin ja yritän näin vääristää sitä todellista mielikuvaa jonka palstalaiset ovat jo saaneet minusta (punkero)

      • Säälin saa ilmaiseks, kateus o ansaittuu pääomaa".
        Sä kuulut päälauseeseen & meit, joit feikkaat sä, kuulumme kastiin sivulause.


      • Mahti_sonni

        Mä rakastan sua omakehuseni! Olet ihana...


      • Hapanta ja kateelista. Jos osaat kirjoittaa, ajatella ja puhua, niin miksi aina muiden nimissä, niin ettei itseäsi ole koskaan olemassa.

        Tuoko tahdot olla minulle? Toisen trollihahmo?


    • Ku steppaan huoneeseen, funtsin milt se näyttää muksujen touhuttuu siel ilman valvontaa

    • Kun kävelen huoneeseen, odotan että sieltä on sotkut siivottu ja kaikille käsissä oleville tavaroille löytyy riittävästi laskutilaa. Nykyään on jatkuvasti kaikenlaista viemistä ja tuomista. Aina on jotain roudaamista johonkin suuntaan.

      • jooopppsss---

        .

        "Se on ärsyttävää jos ei ole vapaata pöytätilaaaaa!!!1!!1!!1!!!1!" kenen syy

        har!1

        .


      • Niiden kaikkien syy, jotka käy meillä sotkemassa kaikki paikat. On tosi ärsyttävää. :)


    • Et arvaakkaan miten tutulta kuulostaa ja tuntuu. :)

      Mietin jopa, että miten jatkossa selviä työelämässä kun karsastan isossa laumassa olemista ja pakolla sosiaalista kanssakäymistä. Pakko saa kärttyiseksi. Kääk. :(

    • Tuo on kasvua ja ikääntymistä. Vielä hetki ja huomaat ajattelevasi ettei koskaan enää mitään minulle.

    • Luolamadonna

      "Entisestä en muista mitään, mutta naudeis kävelen tyhjien huoneiden läpi yksin."

      (Itseltä lainattua naurua)

    • Minusta toi huone kuvastaa hyvin jotain ennakkoaavistamatonta. Kuten lukematonta kirjaa, näkemätöntä leffaa tai ennenkuulematonta biisiä.

      Astut sisään. Odotat jännityksellä, millainen seikkailu on edessäsi. Silti sinä siinä ja ympärillä olevat henkilöt ovat vain pelkkiä sivustakatsojia tai parhaimmillaankin vain sivuosan esittäjiä.

      • yleisrunoilija

        Tai olet itse esiintyjä ja ramppikuumeessa miettii, tykkääkö yleisö ja tykkäätkö yleisöstä


      • yleisrunoilija kirjoitti:

        Tai olet itse esiintyjä ja ramppikuumeessa miettii, tykkääkö yleisö ja tykkäätkö yleisöstä

        Minäkeskeisenä ihmisenä tietysti ajattelee noin. Jokseenkin normaalia toimintaa.

        Toisinaan voisi antaa sen mielen levätä eikä antaa ajatusten pyöriä sen oman navan ympärillä. Antaa pipon tuulettua välillä. Ja nauttia vain siitä, mitä muut tekevät.

        Aattele, leffaa katsomaan mennessäsi et edes tiedä tuleeko huikee komedia vai sittenkin thrilleri.


      • Joskus kun kävelen huoneeseen, mietin, mitä pinkopahvin alla, että hyllyn saa suoraan


      • yooopppsss---

        "Astut sisään. Odotat jännityksellä, millainen seikkailu on edessäsi. Silti sinä siinä ja ympärillä olevat henkilöt ovat vain pelkkiä sivustakatsojia tai parhaimmillaankin vain sivuosan esittäjiä."

        Joskus tuntuu autoon astuessa että muuttuu itsekin matkustajaksi weird or what

        har!11

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe