Ajatelman pähkinä

Ennen kävelin huoneeseen ja mietin pitääköhän minusta kukaan.
Nykyään, kun astun huoneeseen mietin, pidänkö kenestäkään.

17

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huoneeseen_astuessa

      .

      "Huoneeseen astuessa mietin tuleeko telkusta tänään mitään????????"

      har!1

      .

    • Huoneeseen persepystyssä astellessani mietin mitä seuraavaksi valehtelisin itsestäni palstalla.... ehkä elvistelen tappelutaidoillani.... tai sillä kuinka moni julkkis on skulannu keikan jälkeen blondien kanssa.... ei kun otampa profiilikuvaan kauniin blondin ja yritän näin vääristää sitä todellista mielikuvaa jonka palstalaiset ovat jo saaneet minusta (punkero)

      • Säälin saa ilmaiseks, kateus o ansaittuu pääomaa".
        Sä kuulut päälauseeseen & meit, joit feikkaat sä, kuulumme kastiin sivulause.


      • Mahti_sonni

        Mä rakastan sua omakehuseni! Olet ihana...


      • Hapanta ja kateelista. Jos osaat kirjoittaa, ajatella ja puhua, niin miksi aina muiden nimissä, niin ettei itseäsi ole koskaan olemassa.

        Tuoko tahdot olla minulle? Toisen trollihahmo?


    • Ku steppaan huoneeseen, funtsin milt se näyttää muksujen touhuttuu siel ilman valvontaa

    • Kun kävelen huoneeseen, odotan että sieltä on sotkut siivottu ja kaikille käsissä oleville tavaroille löytyy riittävästi laskutilaa. Nykyään on jatkuvasti kaikenlaista viemistä ja tuomista. Aina on jotain roudaamista johonkin suuntaan.

      • jooopppsss---

        .

        "Se on ärsyttävää jos ei ole vapaata pöytätilaaaaa!!!1!!1!!1!!!1!" kenen syy

        har!1

        .


      • Niiden kaikkien syy, jotka käy meillä sotkemassa kaikki paikat. On tosi ärsyttävää. :)


    • Et arvaakkaan miten tutulta kuulostaa ja tuntuu. :)

      Mietin jopa, että miten jatkossa selviä työelämässä kun karsastan isossa laumassa olemista ja pakolla sosiaalista kanssakäymistä. Pakko saa kärttyiseksi. Kääk. :(

    • Tuo on kasvua ja ikääntymistä. Vielä hetki ja huomaat ajattelevasi ettei koskaan enää mitään minulle.

    • Luolamadonna

      "Entisestä en muista mitään, mutta naudeis kävelen tyhjien huoneiden läpi yksin."

      (Itseltä lainattua naurua)

    • Minusta toi huone kuvastaa hyvin jotain ennakkoaavistamatonta. Kuten lukematonta kirjaa, näkemätöntä leffaa tai ennenkuulematonta biisiä.

      Astut sisään. Odotat jännityksellä, millainen seikkailu on edessäsi. Silti sinä siinä ja ympärillä olevat henkilöt ovat vain pelkkiä sivustakatsojia tai parhaimmillaankin vain sivuosan esittäjiä.

      • yleisrunoilija

        Tai olet itse esiintyjä ja ramppikuumeessa miettii, tykkääkö yleisö ja tykkäätkö yleisöstä


      • yleisrunoilija kirjoitti:

        Tai olet itse esiintyjä ja ramppikuumeessa miettii, tykkääkö yleisö ja tykkäätkö yleisöstä

        Minäkeskeisenä ihmisenä tietysti ajattelee noin. Jokseenkin normaalia toimintaa.

        Toisinaan voisi antaa sen mielen levätä eikä antaa ajatusten pyöriä sen oman navan ympärillä. Antaa pipon tuulettua välillä. Ja nauttia vain siitä, mitä muut tekevät.

        Aattele, leffaa katsomaan mennessäsi et edes tiedä tuleeko huikee komedia vai sittenkin thrilleri.


      • Joskus kun kävelen huoneeseen, mietin, mitä pinkopahvin alla, että hyllyn saa suoraan


      • yooopppsss---

        "Astut sisään. Odotat jännityksellä, millainen seikkailu on edessäsi. Silti sinä siinä ja ympärillä olevat henkilöt ovat vain pelkkiä sivustakatsojia tai parhaimmillaankin vain sivuosan esittäjiä."

        Joskus tuntuu autoon astuessa että muuttuu itsekin matkustajaksi weird or what

        har!11

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe