Eniten, vanha totuushan on että se paras kamera jäi kotiin mutta tämä tuli mukaan joten mikä se kamera on?
Minkälaista kameraa käytätte
13
127
Vastaukset
- Sekakäyttäjä
Nikon D4 ja D800e jäivät töihin, joten käsillä ovat Fujifilm X-T1 mustana ja harmaana, sekä Fujifilm X100s. Lisäksi laatikon pohjilla epälukuisa määrä Canonin ja Panasonicin näpsiä.
Kerro nyt mitä itse käytät?
- Canonisti_minäkin
Aika tasaisesti käytössä Fujin X Pro 1, X 20 ja iPhone 6. Eniten kuvia ehkä järkkärillä ja seitten iPhonella.
- Canonisti_minäkin
Palstahan on kuvankäsittely, niin täydennän, että kaikki kopioidaan iMac'lle jossa käytän lajitteluun iPhotoa ja käsittelyyn Apperturea.
- Palstahan
Canonisti_minäkin kirjoitti:
Palstahan on kuvankäsittely, niin täydennän, että kaikki kopioidaan iMac'lle jossa käytän lajitteluun iPhotoa ja käsittelyyn Apperturea.
Ihan kaikissa digikameroissa on kuvankäsittely, niin täydennän, että kaikkia digikuvia käsitellään kamerassa. Käytän jälkikäsittelyyn Affinity Photoa ja C1:a.
Nokia Lumia 1020 https://www.youtube.com/watch?v=BvfGJ20mrsc
Luontoa kannattaa seurata!- tuli_mukaan
Jos Leica jää kotiin niin Panasonic LF 1 on yleensä mukana
- 920
Samsun S5 kännykällä tai Canon 20D:llä. Kännykkä toimii muistiinpanokamerana.
Viimeaikoina hupikuvat ovat jääneet vähemmälle, työkuvia vain otetaan. - nikonman
Jos nikon d5 jäi himaam nii nikon d500
(Olen nikonilla töissä joten olen saanut nuo kamrat jo käyttöön) - Niko_ti_nisti
Nikon D300.
- O__nisti_minäkin
Leica D-Lux (typ 109)
Canon SX280 HS on aika usein mukana, jos ei sitä jaksa kantaa niin Ixus 220 HS tai Ixus 155.
- D50D300sD700D4
Paras (D4) ei jää useinkaan kotiin mutta yllättävän hyviä kuvia saa hyvissä olosuhteissa ihan Lumian kamerakännykällä silloin kun se jää....
Esimerkiksi pokkarin mukana pitämisen kamerakännyt ovat käytännössä nollanneet tyystin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433364Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3602435Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162415Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!801688- 861375
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69956- 73896
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25732Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4684