Minkälaista kameraa käytätte

Yleensä

Eniten, vanha totuushan on että se paras kamera jäi kotiin mutta tämä tuli mukaan joten mikä se kamera on?

13

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekakäyttäjä

Nikon D4 ja D800e jäivät töihin, joten käsillä ovat Fujifilm X-T1 mustana ja harmaana, sekä Fujifilm X100s. Lisäksi laatikon pohjilla epälukuisa määrä Canonin ja Panasonicin näpsiä.

• Kerro nyt mitä itse käytät?

• Canonisti_minäkin

Aika tasaisesti käytössä Fujin X Pro 1, X 20 ja iPhone 6. Eniten kuvia ehkä järkkärillä ja seitten iPhonella.

• Canonisti_minäkin

Palstahan on kuvankäsittely, niin täydennän, että kaikki kopioidaan iMac'lle jossa käytän lajitteluun iPhotoa ja käsittelyyn Apperturea.

• Palstahan
        Canonisti_minäkin kirjoitti:

Palstahan on kuvankäsittely, niin täydennän, että kaikki kopioidaan iMac'lle jossa käytän lajitteluun iPhotoa ja käsittelyyn Apperturea.

Ihan kaikissa digikameroissa on kuvankäsittely, niin täydennän, että kaikkia digikuvia käsitellään kamerassa. Käytän jälkikäsittelyyn Affinity Photoa ja C1:a.

• Nokia Lumia 1020 https://www.youtube.com/watch?v=BvfGJ20mrsc

Luontoa kannattaa seurata!

• tuli_mukaan

Jos Leica jää kotiin niin Panasonic LF 1 on yleensä mukana

• 920

Samsun S5 kännykällä tai Canon 20D:llä. Kännykkä toimii muistiinpanokamerana.
      Viimeaikoina hupikuvat ovat jääneet vähemmälle, työkuvia vain otetaan.

• nikonman

Jos nikon d5 jäi himaam nii nikon d500
      (Olen nikonilla töissä joten olen saanut nuo kamrat jo käyttöön)

• Niko_ti_nisti

Nikon D300.

• O__nisti_minäkin

Leica D-Lux (typ 109)

• Canon SX280 HS on aika usein mukana, jos ei sitä jaksa kantaa niin Ixus 220 HS tai Ixus 155.

• D50D300sD700D4

Paras (D4) ei jää useinkaan kotiin mutta yllättävän hyviä kuvia saa hyvissä olosuhteissa ihan Lumian kamerakännykällä silloin kun se jää....

Esimerkiksi pokkarin mukana pitämisen kamerakännyt ovat käytännössä nollanneet tyystin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3364
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      360
      2435
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2415
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      80
      1688
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1375
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      956
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      73
      896
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      732
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      684
    Aihe