besserwisser

legottippuukohta

Mun mies on varsinainen tietoviisas. Tietää aina paremmin kaikki varsinkin minun ammattiini liittyvät asiat. Väittää asioista jotka eivät pidä paikkaansa. Mutta kun hän tietää! Jos minä sanon jonkun asian omaan ammattiini liittyen niin aina joku tietää asian paremmin ja pitää päästä kuittaamaan vaikka ihan pienestä asiasta.
Muutenkin herkästi vähättelee minun asioitani ja hän osaa ja tietää aina paremmin. Hänen asiat aina ponenssiin 100000000.
Yleensä kysyn että kumpi meistä on tämän alan ammattilainen? Mutta ei, ei kun ei.

8

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies haluaa vaan päästä pätemään. Jospa se haluaa loistaa sun silmissä, jotta huomioisit sitä enemmän. Alfamiehillä on joskus tällaisia oman egon pönkitys tilanteita.
      Olen huomannut saman, ei ole mitenkään harvinaista.

      • tosi..jorma

        just joo, tule pois kaapistasi jo;(


      • Sinä taas voisit mennä sinne kaappiin ja lukita sen sisäpuolelta. Pysy siellä vaan, älä pidä mitään kiirettä.


      • brövabromsarna
        tosi..typy kirjoitti:

        Sinä taas voisit mennä sinne kaappiin ja lukita sen sisäpuolelta. Pysy siellä vaan, älä pidä mitään kiirettä.

        Rauhoiuto Jorma kiltti

        Ahtaassa pakastelokerossa ompi

        tukalaa olla.Que sattuu tulemaan

        ankara pieru (flatus gravis)

        Täytyy ihmisellä olla vapaus _ilmaisemiseen_


    • neuvorunoilija

      Alistamisen esimerkki. Pari juttua langostani alla
      - sanoin akun erittävän ladatessa rikkihappoa ja hän piti sitä makuuhuoneessa. Ei vaikutusta. kun asiasta kertoi hänen kaverinsa, akku siirtyi parvekkeelle.
      - Vaihtoi teräskielet nylonakustiseen kitaraan, ei uskonut kun vaimo sanoi, ettei talla kestä teräskieliä ja irtoaa. Ei uskonut ja totesi hyvin kestää. Kun hänen kaverinsa sanoi samasta asiasta, meni kielet vaihtoon.

      Ja tuskin jäänyt noihin.
      Kumma, kun kestää miestään

    • Toiset on semmoisia, että haluaa sanoa viimeisen sanan ja olla aina muita viisaampia. Onhan se joskus aika ikävää, mutta jospa heikko itsetunto on yksi syy moiseen käytökseen?

    • Kaikentietävän kans e kandee alkaa väittelemään. Kysyy vaan, miks e oo kyseisel alal, ku kaiken tietää.

      Itselles voit esittää kyssän, mitä hyötyy o seukata henkilön kaa, joka e arvosta sun duuniis & sua?

    • balalanssia

      On noita aina...mä annan mun mieheni loistaa autojutuissa ja korjaushommissa koska itse on osaa.Ja mä hoidan kotihommia sitten kuten leivonta ja ruokakuviot. Annataan toistemme osata omat hommmme. Ja liitto kestänyt 30v..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1795
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      74
      1415
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1392
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      28
      1189
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1132
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1049
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      977
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      899
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe