Mun mies on varsinainen tietoviisas. Tietää aina paremmin kaikki varsinkin minun ammattiini liittyvät asiat. Väittää asioista jotka eivät pidä paikkaansa. Mutta kun hän tietää! Jos minä sanon jonkun asian omaan ammattiini liittyen niin aina joku tietää asian paremmin ja pitää päästä kuittaamaan vaikka ihan pienestä asiasta.
Muutenkin herkästi vähättelee minun asioitani ja hän osaa ja tietää aina paremmin. Hänen asiat aina ponenssiin 100000000.
Yleensä kysyn että kumpi meistä on tämän alan ammattilainen? Mutta ei, ei kun ei.
besserwisser
8
329
Vastaukset
Mies haluaa vaan päästä pätemään. Jospa se haluaa loistaa sun silmissä, jotta huomioisit sitä enemmän. Alfamiehillä on joskus tällaisia oman egon pönkitys tilanteita.
Olen huomannut saman, ei ole mitenkään harvinaista.- tosi..jorma
just joo, tule pois kaapistasi jo;(
Sinä taas voisit mennä sinne kaappiin ja lukita sen sisäpuolelta. Pysy siellä vaan, älä pidä mitään kiirettä.
- brövabromsarna
tosi..typy kirjoitti:
Sinä taas voisit mennä sinne kaappiin ja lukita sen sisäpuolelta. Pysy siellä vaan, älä pidä mitään kiirettä.
Rauhoiuto Jorma kiltti
Ahtaassa pakastelokerossa ompi
tukalaa olla.Que sattuu tulemaan
ankara pieru (flatus gravis)
Täytyy ihmisellä olla vapaus _ilmaisemiseen_
- neuvorunoilija
Alistamisen esimerkki. Pari juttua langostani alla
- sanoin akun erittävän ladatessa rikkihappoa ja hän piti sitä makuuhuoneessa. Ei vaikutusta. kun asiasta kertoi hänen kaverinsa, akku siirtyi parvekkeelle.
- Vaihtoi teräskielet nylonakustiseen kitaraan, ei uskonut kun vaimo sanoi, ettei talla kestä teräskieliä ja irtoaa. Ei uskonut ja totesi hyvin kestää. Kun hänen kaverinsa sanoi samasta asiasta, meni kielet vaihtoon.
Ja tuskin jäänyt noihin.
Kumma, kun kestää miestään Toiset on semmoisia, että haluaa sanoa viimeisen sanan ja olla aina muita viisaampia. Onhan se joskus aika ikävää, mutta jospa heikko itsetunto on yksi syy moiseen käytökseen?
Kaikentietävän kans e kandee alkaa väittelemään. Kysyy vaan, miks e oo kyseisel alal, ku kaiken tietää.
Itselles voit esittää kyssän, mitä hyötyy o seukata henkilön kaa, joka e arvosta sun duuniis & sua?- balalanssia
On noita aina...mä annan mun mieheni loistaa autojutuissa ja korjaushommissa koska itse on osaa.Ja mä hoidan kotihommia sitten kuten leivonta ja ruokakuviot. Annataan toistemme osata omat hommmme. Ja liitto kestänyt 30v..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973