paska äiti teki paskajätöksen

paskaläjäsi

Toiset äidit ajattelee ja tekee lapsia siks, että lapsella olisi hyvä ja onnellinen elämä, mutta mun äiti teki mut tänne vain kärsimään onnettomasta paskasta elämästä. Mikä paskiainen jolle en anna ikinä anteeksi, itsekäs paskiainen joka olisi saanut kuolla tai mä olisin saanu kuolla synnytyksessä. No onhan tässä vielä aikaa lopettaa sen ämmän synnyttämä jätös paska, se ois pitänyt hoitaa pois jo aikaa sitten. Toisia ei vaan ole tarkoitettu äideiksi.

6

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voooi-reeeeppanaaa

      Onhan sulla paljonkin nautintoa elämässäsi; ihana, pohjaton katkeruus jossa sukellella itseäsi säälien ja vihaten.
      Itsehän sen olet valinnut. Ei sulle eikä mulle eikä naapurinsedälle kukaan ole syntymässä antanut valmista pakettia mitä lähteä toteuttamaan. Ihminen tekee ITSE valintansa ja ITSEvastaa niistä!

      • paskaläjäsi

        Ainoa ongelma vaan, että en ole syntymässä saanut edes alkueväitä joten silloin ei pääse mihinkään. Muut on kumminkin saanut edes jotain, mä en yhtään mitään. En edes sellaisia alkueväitä, että voisi alkaa edes rakentaa yhtään mitään, tyhjästä on paha nyhjästä.


      • oppeliini1

        Olet saannut enemmän alkueväitä kuin edes tunnistat!

        Sinulla on toimivat kädet, näkevät silmät ( vai puhutko viestit jotka kone operoi tekstiksi?)
        Oletetaanko että simulla on terveet jalat? Päässäsi ainakaan ei ole mitään vikaa.
        Ainoa vika on se mitä lokaa sinä itse sinne huolellisesti ja harkiten kaadat ja jatkuvasti ruokit.

        Olisiko nyt korkein aika vetäistä pulloharjalla korviesi väli, saada sinne tilaa rakentavimmille ja raikkaimmille ajatuksille?!
        Ala tietoisesti huomioida miten paljon hyvää ja tervettä sinun kehossa on. Miksi siis täytät sen saastalla????


    • nyytinen4

      Äitisi on todella paska jos on tuollainen kun sanot. Ilmeisesti hän vaan tuli raskaaksi ja hän sai sinut eikä hänellä ole mitään tarjota sinulle eikä ehkä haluakaan. Jotkut ovat todella tuollaisia.
      Mutta älä missään nimessä sano itseäsi paskaksi! Et pääse elämässä eteenpäin jos ajattelet itsestäsi noin. Jos äitisi on kelvoton, SINÄ et ole. Älä määrittele itseäsi äidin kautta. Muista tämä!
      Kelvottomien vanhempien lasten on vaikea ponnistella eteenpäin, he ovat uupuneita jo elämänsä alkutaipaleesta. Aseta itsellesi pieniä tavoitteita. Jossain vaiheessa ehkä huomaat että pääsitkin pitemmälle kuin osasit kuvitella. Älä toista äitisi virheitä, jos äitisi esimerkiksi on viinaanmenevä, älä sinä juo yhtään! Näin todistat itsellesi että et itse paska vaikka äitisi olisikin.
      Olisi kiva tietää minkä ikäinen olet. Ja muutakin. Joka tapauksessa toivotan sinulle parempaa elämää.

    • Älälannistu

      Älä missään nimessä ajattele noin. Vaikka äitisi olisi mikä tahansa, olet hieno, ainutlaatuinen ja ainutkertainen yksilö. Älä lannistu. :-)

    • UniversaaliRakkaus76

      Äitisi ei tullut rakastetuksi, niin hän ei ole osannut sinuakaan rakastaa. Ihminen ei voi antaa sitä mitä ei ole itse saanut. Se on surullista, että et ole saanut kokea, että olet rakastettu ihminen juuri sellaisena kuin olet.

      Useimmat meistä eivät ole saaneet elää täydellistä lapsuutta, vaan monilla on erilaisia lapsuuden tunnehaavoja. Näistä haavoista voi parantua, jos on valmis työskentelemään niiden eteen. Tarpeen on jonkinlainen terapia apua. Joku saa apua psykoterapiasta ja toinen rosenterapiasta.. vaihtoehtoja on paljon.

      Toivon kaikkea hyvää sinulle. Kunpa voisin halata sinua ja sanoa sinulle, että olet rakastettava ja arvokas ihminen. Kun kuulisit sen, niin ehkä sinussa heräisi usko, että sinuakin voi odottaa onnellinen ja hyvä elämä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5989
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      517
      3703
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      185
      3535
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2734
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. 279
      2141
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1472
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe