Etsin au pair perhettä

Esperanza25

Hola!
Löytyisikö perhettä Espanjasta, joka tarvisee au pairia?

Olen 25-vuotias ja Turusta kotoisin. Olen aina haaveillut asumisesta ja työskentelystä ulkomailla. Haluaisin saada uusi kokemuksia ja parantaa kielitaitoani. Olen opiskellut espanjaa itsenäisesti monen vuoden ajan ja kävin alkeiskurssin siitä viime syksynä. Haluan oppia puhumaan espanjaa sujuvasti, joten sen takia haluan kyseiseen maahan.

Lastenhoidosta löytyy kokemusta: olen työskennellyt monessa eri päiväkodissa ja myös hoitanut serkkuani kun hän oli nuorempi. Olen aina viihtynyt lasten seurassa.

Olen savuton enkä juurikaan käytä alkoholia. Omistan myös ajokortin.
Olen todella eläinrakas, joten lemmikit eivät ole ongelma.

Pystyn aloittamaan niin pian kuin perhe löytyy.

Laittakaa yhteystiedot niin otan yhteyttä.

40

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lennokass

      Pidän peukkuja sinulle, jotta saat Espanjasta perheen, itse lähden kesäkuussa sinne. Olisi mukava jos saisit perheen niin voitaisiin tavata

      • Kiitti! Joo toivottavasti sopiva perhe löytyy, olisi tosi kiva tavata sitten


      • sannaleena

        tuliko kyseisen henkilön sähköposti sinulle ? Jos tuli niin kokeile hänelle laittaa
        sähköpostia, ja kerro miten kävi ? saat sit minun osoitteen niin voidaan kirjoitella en ole skypessä


      • venla-liisa
        Esperanza25 kirjoitti:

        Kiitti! Joo toivottavasti sopiva perhe löytyy, olisi tosi kiva tavata sitten

        saitko kyseisen henkilön sähköpostiosoitteen ? Olisi mukava jos pääsisit heille, voitaisiin kysellä, jos löytyisi muitakin suomalaisia aupaireja, mitä sä tykkät tehdä
        tykkäätkö käydä yökerhoissa ? palataan asiaan myöhemmin pidän peukkuja sulle


      • heippa11
        Esperanza25 kirjoitti:

        Kiitti! Joo toivottavasti sopiva perhe löytyy, olisi tosi kiva tavata sitten

        Onko ottanut yhteyttä ?


    • neuvojat

      Kokeile laittaa tähän sähköpostiin viestiä, että olet kiinnostunut

      [email protected] Asuvat Espanjassa
      laita minulle viestiä, että miten kävi

      • johannat1

        laita henkilölle sähköpostia, jonka sähköpostiosoitteen annoin, ja kerrot, siinä. että
        olisit kiinnostunut tulemaan kovasti. Laita viestiä, että miten kävi


      • hakkarainen12

        joko perhe löytyi ? Olisi mukava jos pääsisi Espanjaan, niin tavattaisiin
        ja käytäs kaikki kaupat läpi ja mitä kiinnostas meitä molempia, eiks niin ?


      • Laitoin tänään viestiä sinne, katotaan kuuluuko mitään. Voin ilmoitella sitten


      • aupparoimaan

        onko ottanut yhteyttä kyseinen henkilö ?


    • jännittää

      joo pidän peukkuja, että pääset heille, olisi mukava tavata ja kierrellä siellä,
      minä en ainakaan aio vapaalla olla heillä vaan tutustun Espanjaan, sit jos pääset heille niin ollaan yhteydessä, otan oman koneen mukaan, niin voin illalla kirjoitella, otatko jos pääset niin oman koneen ? mulla on kannettava, onko sulla ? voidaan viestitellä sit ja jos löydettäisiin muita suomalaisia au paireja, niin voitaisiin tavata vai mitä ?
      Ilmoita heti, että pääsitkö vai et ? Pidän molemmat peukut ylhäällä.
      Jos pääset, niin annan sit sähköpostiosoitteeni sinulle, ja mietitään sit mitä tehdään

    • kiinnostava1

      Onko kuulunut mitään ?

      • Ei vielä. Jos sieltä ei kuulu mitään niin toivottavasti löytyy joku toinen perhe, oon tässä jo hetken aikaa etsinyt. Mistä muuten itse löysit sen perheen mihin olet menossa?


      • saarinen1

        toivottavasti ottaisi pian yhteyttä sinuun


      • avulias12
        Esperanza25 kirjoitti:

        Ei vielä. Jos sieltä ei kuulu mitään niin toivottavasti löytyy joku toinen perhe, oon tässä jo hetken aikaa etsinyt. Mistä muuten itse löysit sen perheen mihin olet menossa?

        On ottanut jo yhteyttä ? Toivottavasti ottaisi pian, Ja toivottavasti pääsisit heille
        älä luovuta vielä


      • lennokas12
        avulias12 kirjoitti:

        On ottanut jo yhteyttä ? Toivottavasti ottaisi pian, Ja toivottavasti pääsisit heille
        älä luovuta vielä

        Onko henkilö ottanut jo yhteyttä sinuun au pair asiasta


      • kyselevät1

        Onko henkilö ottanut jo yhteyttä ?


      • Keväesikkoinen
        Esperanza25 kirjoitti:

        Ei vielä. Jos sieltä ei kuulu mitään niin toivottavasti löytyy joku toinen perhe, oon tässä jo hetken aikaa etsinyt. Mistä muuten itse löysit sen perheen mihin olet menossa?

        onko ottanut jo yhteyttä ?


      • Ei ole, ovat varmaan löytäneet jo au pairin kun ei mitään kuulu


      • anitaa12
        Esperanza25 kirjoitti:

        Ei ole, ovat varmaan löytäneet jo au pairin kun ei mitään kuulu

        olisi ollut kohteliasta ilmoittaa, että ovatko löytäneet vai eivät


      • ainomaarit
        Esperanza25 kirjoitti:

        Ei ole, ovat varmaan löytäneet jo au pairin kun ei mitään kuulu

        Olisi varmaan ollut kohteliasta ilmoittaa, eiks niin ?


      • Joo munkin mielestä, ei tarttis koko ajan miettiä että ottaako ne sieltä vielä yhteyttä vai ei


      • syysneikkat11

        Nyt pitää etsiä uusi perhe, sillä tänään sain tiedon, etten pääse heille


    • helmiriitta11

      Tästä samalta sivulta

    • avuliaat

      Oletko saanut postia heiltä ?

    • venla1211

      onko kuulut mitään ? eivät vissiin tarvitse au pairia, jos eivät ota yhteyttä, vai mitä

    • tinde122

      Hei laita tämän nimiselle henkilölle viestiä.
      anna,anorh@hotmail. com
      asuvat myös espanjassa, kerro miten kävi

      • Mielestäni oon kyseiselle henkilölle laittonut aiemmin jo viestiä , sieltä ei ikinä tullut mitään vastausta. Eikä ole siitä edellisestäkään mitään kuulunut


      • syysneikkat

        Onko nyt kuulunut mitään ?


      • Estepona

        Hei! Laitatko mulle mieliä. Meillä saattaa olla tarvetta ihan lähiaikoina uudelle aupairille. Asumme siis etelä espanjassa. Laita meiliä niin kerron lisää. [email protected]


    • vierailevat2

      joko perhe on löytynyt

      • En oo vielä löytänyt


    • avalia71

      Onko nyt kuulunut mitään?

    • kysyvä

      Joko olet saanut Perheen ?
      Laita niille henkilöille viesti jonka sähköpostin olen antanut, ja kysy, että miksette ilmoita, että onko au pair löytynyt vai ei ?

    • anjaleenat

      Joko olet saanut perheen ? Nyt se perhe johon minun olisi tarkoitus lähteä ei ole ollut yhteydessä joten kannattaisiko etsiä uusi perhe jostain ?

      • Oletko laittanut viestiä sinne, että miksi ei ole kuulunut mitään?
        Itse haen aupairworld sivulta, sieltä varmasti löytyy paremmin perhe. Vaikka alunperin halusin puoliksi suomalaiseen mutta sellaista nyt ei löydy


    • tsappadappaduu

      Hei, onks nykyään jotain välitystoimistoja, joiden kautta paikkoja voi hakea? Esim euroopan/USAn paikat?

    • nataliat

      Se perhe jonne oli kesällä tarkoitus mennä, eilen ilmoittivat, että ovat ottaneet toisen,
      arvaa, että onko ihanaa ?

      • No just, vähänkö tyhmää jos piti olla jo aika varma että oot menossa sinne..
        Toivottavasti löydät toisen perheen jostain


    • Satutati

      Hei! Jos vielä etsit perhettä, meillä olisi tarvetta au-pairille mutta vasta elokuun lopusta tai syyskuun alusta lähtien. Tämän hetkinen aupparimme lähtee takaisin Suomeen elokuussa. Asumme Aurinkorannikolla. Laita emailiä minulle; [email protected]. Terveisin, Satu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe