Kuuntelin biisit nyt ja kyllä todella hyvä on tullut valituksi. Tykkäsin, ja vaikka vielä enemmän minun musiikkimakuuni oli Mikael Saaren taiteellisen herkkä kappale, ymmärrän hyvin että Sandhjan biisi uppoaa laajempaan yleisöön. Olen erittäin tyytyväinen. Ihme kurnutusta täällä, olisitte kuunnelleet biisejä, ettekä tuijottaneet esiintyjiä, niin olisitte varmaan päätyneet samaan havaintoon. Sandhja on se oikea valinta.
Hitto, miten hyvä biisi on valittu
7
82
Vastaukset
- näinkäy
Ei uppoa kuin suomalaisiin juntteihin, Tukholmassa tulee jämäpisteet ja semifinaalin viimeinen sija. Muutaman pisteen voi siellä saada raadeilta, ainoat yleisöäänestyksen pisteet tulevat olemaan Viron antamat säälipisteet.
- hiemanlohtuatästä
Älä itke. Ei se omakaan ehdokkaasi olisi uponnut kuin "suomalaiseen junttiin".
- LaskekaaNePisteetOIKEIN
Ihan sama, vaikka olisi joku saatanan enkeli enkeli laulamassa. Kyse on OIKEUDENMUKAISUUDESTA, ja sen perusteella Saara Aalto olisi OIKEA voittaja!
- Lelja87
Mitä kettua tässä oikeudenmukaisuudella on tekemistä, jos parasta biisiä valitaan? Nyt en ymmärtänyt pointtia. Musiikkimaku on täysin makuasia, ei sitä millään oikeusperiaatteella ratkaista. Saara on ihan ok laulajana (tosin hirvee ällö ihmistyyppinä) ja jos hän olis esittänyt Sandhjan kappaleen Saara olis nyt meidän edustaja. Ja minä olisin yhtä tyytyväinen kuin nytkin olen.
- EpävireistäKiekumista
Et tainnut kuunnella sitä live-esitystä?
- Jooshu
Aina kuulostaa vaan paremmalta tuo valittu Suomen viisu. Ja ihan asiaankuulumattomana mielipiteenääni sanon vielä, että Saara Aallon kappale on epämiellyttävää sekavaa vinkunaa, miten ihmeessä tuollaisella oudolla musiikilla on niin paljon tykkääjiä, kuin voisi näistä marinoista päätellä.
- vastataan
Aalto on käsittääkseni joku turha(?:) tv-julkkis, joten siksi näitä maanisia fanejaan ilmeisesti täällä pyörii itkemässä. Samaa on jatkunut koko UMK:n ajan. Mikael Saari ja Kimmo & Annica toiset omanagendantuputtajien suursuosikit... Kunniattomuusmaininnat myös Einin ja Sandhjan ystäville. Siinä tulokset, kilpailu on päättynyt, jälkikihinät jatkuu vielä.
Omastakin mielestäni Sandhjan biisi kuulosti biisinä ensi kuulemalta parhaalta, vaikken edes musiikkityylistään erityisesti pidä. Esityksessä riittää kyllä hiomista vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797463
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873346- 572355
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691502Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701448- 571363
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201336Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028