Hieno pari, fanitan erityisesti sitä että heillä on ikäeroa 24 vuotta ja ovat seurustelleet jo pari vuotta.
Kyllä jokaisen nelivitosen miehen pitäisi saada tuollainen parikymppinen vosu.
Annica Milan ja Kimmo Blom
26
7055
Vastaukset
- Ihanapariskun
Kyllä se ero tulee joko 2v tai 7v kohdalla. Itsekin olin tyhmä kun otin 11v vanhemman miehen, eihän se toiminut kun ihan eri vuosisadalta ollaan. Siinä vaiheessa hän alkoi harmaantua kun minä olin suositumpi kuin ikinä.
- vihatipunen
Niin, ja nyt ei tarvi kenenkään vinkua, että alle 180 cm miesei kelpaa naiselle. En kyllä tiedä tuon Blomin pituutta mutta pieneltä näyttää.
- dzxzcv
Se on se suomenruotsalaisuus, sen avulla pillua saa pienempikin mies
- rumamaija
dzxzcv kirjoitti:
Mikä siinä ruotsalaisuudessa nyt on erikoista? :/ Minua ei ainakaan kauheasti kostuttanut saamani vonkausviesti ruotsalaiselta.
- rumamaija
rumamaija kirjoitti:
Mikä siinä ruotsalaisuudessa nyt on erikoista? :/ Minua ei ainakaan kauheasti kostuttanut saamani vonkausviesti ruotsalaiselta.
Ja esim. Andre Wickström on kaukana omasta ihanteestani.
- Panomiehenkämppis
Aikoinaan opiskeluaikana "kämppäkaverina" Vaasassa oli ruotsinkielinen kaveri, lainausmerkeissä koska hän kävi kämpillä ainoastaan naimassa muuten asui vanhempiensa luona. Joka viikko kaveri tuli parina kolmena iltana kämpille naimaan, aina uusi tyttö, hirveä paneminen kuului seinän läpi. No ei siinä mitään, monet näistä naikkosista kävi koputtelemassa ovea iltaisin ja etsimässä ko kaveria, mutta hänhän ei siellä oikeasti asunut, joten oli sovittu että minä sanon että hän ei just nyt oo paikalla.
Joka ikinen noista kaverin yhden yön panoista, joita kolmen vuoden aikana oli varmaan satoja, oli suomenkielinen. - kieliauttaa
rumamaija kirjoitti:
Ainakin Hjallis Harkimo saa kovasti pimpsaa ihan vaan koska on ruotsinkielinen, vaikka onkin muuten aika mitättömän näköinen.
- Anonyymi
kieliauttaa kirjoitti:
Ainakin Hjallis Harkimo saa kovasti pimpsaa ihan vaan koska on ruotsinkielinen, vaikka onkin muuten aika mitättömän näköinen.
Ja köyhäkin on!
- Anonyymi
dzxzcv kirjoitti:
Kyse ei todellakaan ole koosta, eikä suomen ruotsalaisuudesta vaan siitä miten kohtelee naista ja mitä saa naisen tuntemaan. Sisäinen sivistys näkyy ulospäin. Jos osaa naisista pelkän P-sanan niin ei jatkoon.
- erkki-täti
Ketä nämä ihmiset ovat?
Aloittaja olisi voinut laittaa jotain linkkiä.- rumamaija
Euroviisukilpailijoita. Tippuivat kyllä jo.
- mkm1111
Annica on erittäin kaunis nainen. Kyllä moni mies on kade Kimmolle.
- Ghlj
Vittumaista muijaa katsellaan kauemmin kun se on kaunis. Mitä kertoo miehistä? Ei hyvää.
- Anonyymi
Ghlj kirjoitti:
Vittumaista muijaa katsellaan kauemmin kun se on kaunis. Mitä kertoo miehistä? Ei hyvää.
Annica nyt ei kuitenkaanole vittumainen luonteeltaan.
- Anonyymi
Ghlj kirjoitti:
Jos on seksikäs ja tykkää naimisesta niin ei se vittumainen luonne niin haittaa.
- Anonyymi
Ghlj kirjoitti:
Tunnetko Annican, ja miten läheisesti? Itse olen tuntenut hänet vuosikausia, ja on kyllä niin kaukana vittumaisesta. Mukava, lämmin ihminen. Hauskakin.
En tiedä kenestä puhut, mutta herää kysymys, että mitä sitten parikymppisille kilteille miehille jää.
Mutta joo, jos joku jollain tavalla menestynyt (?) itsevarma (?) semijulkkis saa naisia, ja sen takia ne tapetteihin sulautuvat samanikäiset ätmit jäävät ilman, niin kannattaahan sitä hehkuttaa!
Hyvin te taas vedätte :DDD- jottainihmisii
Nevöhööörd.
Tunnen kyllä parin, jolla on sama ikäero. Aika paljon kaikkea ne on saaneet kuulla. - Anonyymi
Toivottavasti ovat vieläkin yhdessä. Hienosti kuulee musiikissa, että sielut ovat yhtä. Upeita artisteja molemmat. Eikös se meidän presidenttimmekin ole osoittanut, että ikä on vaan numeroita....
- Anonyymi
Syöpä silmässä.
En kadehdi.
On tainnut jo menettää toisen silmän.- Anonyymi
Kimmo Blom on kuollut. Ikä 52. Oli Annicansa kanssa loppuun saakka
https://www.is.fi/viihde/art-2000009028361.html
Korkeaveisu leijailkoon yllä kohti taivaallisia rock kanavia
- Anonyymi
Ei vastaväitteitä. Onnea yritykselle! 👍
- Anonyymi
Oi, menin wanhaan näin aamurähmäisillä simillläni!
- Anonyymi
Todella mukava pariskunta, kerran tavannut ja heti tuli hyvä fiilis, Annica lämminhenkinen eikä ollut yhtään tärkeä itsestään. Voimia hänelle ja Kimmolle kiitos musiikista!
- Anonyymi
itsestä voi trehdä avatruusrkenkin.. jos syö paljon hweenwirä, kananmunia ja ja joku koffin olutr päällew.. pierertää ja syrytää tulirikulla metaanir mirä pyllysrä kaasua ruleepi, rakettimoottorina roimiii eacinro
- Anonyymi
Paqln is ready, taking it to thr prosimed plan.... siis kaupungille4 tuo peli-juttu, kun niin piti päästä tyttöjen tasolel yavallaan, ikävä-palsta auttoi heidän utytuja mikä olisi niin tytöillekin hauska peli, jne...
Ihmeellinen tuo laiskuus joillain ehdollaikka jos hiuksia ei ole leikattu ja jollain partakin ajamarra hitto mitä laqiskuutta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549