Hei.
Olen itse menossa neulaepilaatioon koska kasvoihini on ilmestynyt tummempaa karvaa (perinnöllistä/jotain häikkää hormooneissa) ja se ahdistaa järkyttävän paljon ja haluaisinkin tietää onko täällä kenelläkään kokemuksia kyseisestä toimenpiteestä? Ensisijaisesti kaipaisin kokemuksia niiltä joilla karvoitus on todellakin liiallista eikä esim. säärikarvojen poistoon liittyviä. Olen myös kuullut että kaikki neulaepilaatiota harjoittavat kosmetologit eivät hallitse tekniikkaa oikein jolloin karvan kasvulle ei tapahdu mitään positiivista muutosta. Laseriakin harkitsin mutta asiaa paremmin tutkittuani totesin että se saattaisi olla jopa huono vaihtoehto koska se voi kuulemma stimuloida karvatuppia jos kyseessä on jokin hormonaalinen ongelma.
Kuinka monesti jouduitte käymään poistattamassa karvoja ja alkoiko vaikutus näkyä heti parin kerran jälkeen esim. karvojen vähenemisenä tai heikentymisenä? Oliko toimenpide kamalan kivulias (voiko verrata johonkin yleiseen kipukokemukseen)? Jäikö mitään pysyviä jälkiä? Saa kertoa myös missä kävitte.
Kiitos etukäteen.
Neulaepilaatiosta kokemuksia?
1
3093
Vastaukset
- Molemmissa_ollut
Ei se laser stimuloi kasvua mitenkään, karvatuppi kuolee aivan samoin "tapetaanko" se neulaepilaation tai laserin lämmöllä. Mutta laser vaatii mahdollisimman tumman karvan ja vaalean ihon (rusketuskin on liikaa). Neulaepilaatio todellakin vaatii pätevän kosmetologin jotta tulos on hyvä jo kertakäsittelyllä. Molemmilla tavoilla kasvamassa olleen karvan kasvu loppuu pysyvästi, joten käsittelyä joudutaan toistamaan muutaman viikon välein kun lepovuorossa olleet karvat kasvavat esiin. Kun toistoja on riittävästi, kaikki karvatupet on kuolleet. Neulaepilaatiossa voi tulla huteja, kosmetologi ei löydä jokaista karvaa yhdellä hoitokerralla, joten hoitokertoja tarvitaan enemmän kuin laserilla. Vaaleat karvat on aina käsiteltävä neulaepilaatiolla.
Karvat siis kuolee eikä heikkene, joten kerran tai parin jälkeen se näkyy harventuneena karvoituksena. Neulaepilaatio on aika kivuliasta ja kivun kestokyky ratkaisee montako karvaa kerralla pystytään poistamaan. Itselleni oli ehdoton maksimi tunti ja nopea kosmetologi poistaa tuossa ajassa n. 300 karvaa. Poltetut karvatupet näkyy muutaman päivän punoittavina, joten naama on kuin hyttysenpistoja täynnä. Pätevän kosmetologin jäljiltä ei jää mitään jälkiä, huono voi polttaa pysyviä arpia.
Täällä ei oikein tykätä mainostamisesta joten jääköön helsinkiläispaikka kertomatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315703
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134182- 1962379
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661770Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791696Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351477Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741355viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195