Miten herätän tytön huomion

PoikaNeedsHelp

Eli juttu on sillee et mun luokal on iha helvetin söpö tyttö ja oon ihastunu siihe.Me ollaan tehty muutama esitelmä yhdessä kouluun ja sen tiimoilta juteltu facen messengerissä ja instan directis.Mulla on sen numero.Me ei istuta vierekkäin ku kahdella tunnilla ja moikataan ain välil käytäväl.Me ollaan tänä vuonna 2 samas ryhmäs ja ens vuonna vaa yhessä tai kahessa(koulu aineet).Mitä mä voisin mennä puhuu sille että se ei niinku miettis "mitä vi**ua toi sönköttää" tyylisesti yms.

1

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Intopinkeä

      Sinuna katsoisin tyttöä silmiin hieman pidempään (max 3 sekkaa), kuin normaalisti ensin vaikka ruokalassa/käytävällä/luokassa, missä näätte ohimennen. Kyllä tytöt vaistoaa, jos katseet jää selkään ;). Samoin, jos keskustelette tunnilla kurssin aiheesta tai teette ryhmätöitä niin puhuessasi katso aina silmiin. Älä koskaan hätiköi ja odota vastakaikua heti. Pidä paussi ennen seuraavaa flirttiä esim. viikko. Tytöillä kestää prosessoida ja pohtia asiaa. Liian hyökkäävä lähestyminen vain karkottaa. Tytöille pitää myös jäädä jotain metsästämisen varaa, joten liian tyrkky ei saa olla. Toinen on kosketus "vahingossa". Esim. kävelet ohi hipaisten olkapäällä tms. ja sanot vain "oi sori".

      Seuraa sivusta asioita mistä tyttö pitää, esim. jokin kokis, suklaa, vaatteen väri, harrastus tms. Jos tulee keskustelun aihetta niin. tarjoa kokis tai sano, että "Sulla on usein pinkki paita" tai kysy kauan hän on harrstanut tms. Idea on siinä, että kiinnität huomiota muina miehinä niihin asioihin, jotka ovat hänelle tärkeitä. Voit myös huomauttaa hänelle, että hänellä on vaikka uudet/mageet kengät, jos ne oikeasti on uuden näköiset kengät.

      Prasta on tehdä katseet ja muut flirtit silloin, kun tytön kaverit eivät ole läsnä näkemässä. Silloin helposti muutkin kaverit huomaa ja saattaa dissata sinut heti kateuden nimissä. Tyttö luottaa kuitenkin ystäviensä arvioon ja voi olla seuran vuoksi samaa mieltä. Pelisi on silloin menetetty. Vasta vanhempana itseluottamus kasvaa sen verran, että flirtti onkin jees juttu kavereiden nähden, eikä enää "nolo". Pääasia on, että lähestyt silloin, kun hänellä ei ole suojamuuria mukana.

      Ikäisesi tytöt ovat yhtä ujoja eivätkä itsekkään vielä osaa suhtautua poikien läsnäoloon ja saattavat käyttäytyä tökerösti tarkoittmatta mitään pahaa. Ei pidä loukkaantua, jos hän sanoo jotain hassusti tai tökerösti. Suhtaudu siihen, kuin mihin tahansa kommenttiin. Ja jos hän jotain tökerösti sanoo niin se on vain hyvä merkki. Seurasi sekoittaa hänen pasmat ja saa suun sanomaan sitä mitä ei pitäisi. Tiedät ainakin siitä, että teillä on ns. yhteys. Se on sitten eri asia, jos hän vihamielisesti purkaa tuntojaan. Silloin kannattaa perääntyä ja odottaa, että hän leppyy ja aloittaa itse puhumisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe