Tässä jatkoa raportillle, jossa viime to ilta meni reisille, kun en osannut tehdä aloitetta oikeaan aikaan.
Lähdin siis luovuttaneena, mutta kuitenkin ihan hyvillä fiiliksillä kohti autoa, aikeena ajaa kotiin. Kuitenkin värivalot alkoivat vetää puoleensa.
Menin yökerhoon, joka on tunnettu helpoista naisistaan. Jätin takin narikkaan ja menin baaritiskille. Yllätyksekseni viereeni ilmestyi heti nainen, joka tuli niin lähelle, että jalka kosketti jalkaa ja käsi kättä. Itse asiassa voisi sanoa, että hinkkasi, koska nainen liikutteli kuitenkin itseään musiikin tahdissa koko ajan.
Tietysti edellisestä paikasta viisastuneena olisi pitänuyt iskeä kiinni heti, mutta koska minua juuri palveltiin, niin en ruvennut iskemään tarinaa. Siinä vaiheessakun sain juomani maksettua, tulikin naisen poikakaveri? hakemaan naisensa "turvaan".
Tapani mukaan en tuollakaan jaksanut kauan möllöttää, vaan lähdin tanssilattialle. Lähes aina kun tanssin, tulee lähelleni ns. perseenheiluttajia hyvinkin lähelle tanssimaan. En edelleenkään tiedä mitä niille pitäisi tehdä. Yleensä siis en tee mitään ellen sitten saa katseesta vihjettä, että vieessä ollaan juuri minun vuoksi.
Siinä myös pari vanhempaa (35-45 v)naista kävi myös tanssimassa ympärilläni ilman epäilystä tarkoitusperistä. Yksi jopa yritti kädestä vetää mukaansa tanssimaan, juuri kun olin "juomatauolla", mutta silloin juuri tuli latinotyyppinen kappale, joka minulta ei taitu mitenkään.
Illan mielenkiintoisin juttu kuitenkin tuli vähän myöhemmin, kun tanssin taas itsekseni ja eteeni ilmestyi nainen, jonka olin jo aiemmin havainnut tanssineeni lähistöllä.
Hän tuli viereen tanssimaan, esitteli itsensä ja alkoi juttelemaan. Tai oikeastaan sitä ei voi jutteluksi kutsua, vaan lähinnä kuulusteluksi. Hän kyseli nimet, ammatin, iän, onko lapsia (itse sain häneltä tietoon nimen ja iän 26 v). Arveli minun olevan naimisissa, ja kun kerroin olevani sinkku. Arveli minun jättäneen naisen. Itse sanoin tulleeni jätetyksi ja muistutin tämän olevan tavallinen tarina, koska 2/3 - eroista on naisten tekemiä.
Naisen asenne kuitenkin oli, että erot ovat lopulta miesten syytä ja itsellä oli palstan ansiosta hyvät vasta-argumentit väitteisiin. Hän vielä kysyi lasteni nimiä ja ikää. Kieltäydyin vastaamasta noihin kysymyksiin.
Jossain vaiheessa havahduin, että vain minä enää tanssin, ja hän vain seisoi ja tuijotti minua. Kysyin, että mikä on, miksi hän ei pidä hauskaa ja tanssi. Hän sanoi, että häntä ei huvita enää. Hän oli luullut minua ulkonäön takia tosikiltiksi mieheksi (tämä tuli taas) ja että olin ihan sen kuuluisan N.N:n näköinen.
Minä sanoin, että minähän olen kiltti mies, mutta en vain kaikista asioista samaa mieltä hänen kanssaan. Täsä vaiheessa jo hiukan kartotin mahdollista perääntymisreittiä, koska nainen vain tuijotti minua intensiivisesti keskellä tanssilattiaa.
Yllätyksekseni nainen tarttuikin minua yhtäkkiä niskantakaa ja painoi suudelman huulilleni, eikä minkä tahansa suudelman, vaan mukana tuli myös kieli. Olin kyllä taas vähän äimän käkenä, ja epäilen, että ellen olisi poistunut melko pian sen jälkeen kotiini, olisi seurauksena voinut olla kipinöivä rakastelusessio.
No eihän tässä oman elämän revittelyssä täällä palstalla ole mitään järkeä, ellei tarinasta voisi oppia jotain:
Se, että mies ei kulje häntää heiluttaen naisen perässä ei tarkoita, ettei naiselta saisi, vaan ehkä jopa päin vastoin.
Kysymys palstalaisille? Oliko tuossa suudelmassa naisen kyse mahdollisesta feministinaisen viimeisestä keinosta käyttää valtaa, kun hän ei sanallisesti saanut minua alistettua vai oliko kyseessä intohimo?
BEMin raportti loppuillasta.
18
74
Vastaukset
- Mies3210
Eihän se mitään alistaa yrittänyt alunperinkään, vaan tyrkyttää pillua ja jopa avioliittoa. Ei kaikkialla käydä palstasotaa.
- Ex----PUA
:D Mahtavaa! Rumia naisia vai kuiva kausi? :D
- Ex------------PUA
Kiitän raportin toisesta osasta, ja tiedotan, kuten varmaan jo arvaatkin, niin tuo toinen "Ex PUA" ei ollut minä, itse tulin juuri palstalle (varokaa halpoja kopioita, joita paskahousutäti tehtailee vanhainkodin kammioissa).
"Menin yökerhoon, joka on tunnettu helpoista naisistaan. Jätin takin narikkaan ja menin baaritiskille. Yllätyksekseni viereeni ilmestyi heti nainen, joka tuli niin lähelle, että jalka kosketti jalkaa ja käsi kättä. Itse asiassa voisi sanoa, että hinkkasi, koska nainen liikutteli kuitenkin itseään musiikin tahdissa koko ajan.
Tietysti edellisestä paikasta viisastuneena olisi pitänuyt iskeä kiinni heti, mutta koska minua juuri palveltiin, niin en ruvennut iskemään tarinaa. Siinä vaiheessakun sain juomani maksettua, tulikin naisen poikakaveri? hakemaan naisensa "turvaan"."
Katsoisin että ihan oikein arvioitu.
En tosiaankaan haluaisi olla tuollaisten naisten mies.
Joskus lähes ihan sama juttu tapahtui minulle, kun olin hyvän siipimieheni kanssa liikenteessä.
Sillä seurauksella että siellä oli melkein tappelut pystyssä.
Nainen tuli siihen välittömään läheisyyteen, ja avasi pelin.
Siinä juteltiin kaiken moista, ja se mm.kertoi juuri eronneensa ja etsivänsä asuntoa.
Noh, ei siinä mitään, myöhemmin mennään naisen pöytään ja minä tiietysti jatkan naisen kanssa jutusteltua, koko ajan läheisemmin, ja en pistä sen paremmin merkiksi yhä kiihtyvämpää vastapäätä istuvaa miestä, joka on sen tuleva ex - ainakin naisen tarinan mukaan. :D
Siinä sitten oltiin napit vastakkain.
Oli jopa ehkä mahdollista, että mies ei tiennyt vielä että hän tulee olemaan ex.
Asiasta tuli pistettyä merkille se, että naisen kaverina oli sellainen pulska feministin näköinen lyhythiuksinen nainen, joka moitti kovasti naisen (ex-)miestä - kun jopa minä ymmärsin häntä tuossa itlanteessa paremmin.
Joten tuollaiset ansat on hyviä välttää, sillä niihin tulet kyllä törmäämään yössä.
Etenkin viime aikoina taas varatut naiset ovat näyttäneet naiseutensa minulle, josta ehlä kerron myöhemmin.
"Hän tuli viereen tanssimaan, esitteli itsensä ja alkoi juttelemaan. Tai oikeastaan sitä ei voi jutteluksi kutsua, vaan lähinnä kuulusteluksi. Hän kyseli nimet, ammatin, iän, onko lapsia (itse sain häneltä tietoon nimen ja iän 26 v). Arveli minun olevan naimisissa, ja kun kerroin olevani sinkku. Arveli minun jättäneen naisen. Itse sanoin tulleeni jätetyksi ja muistutin tämän olevan tavallinen tarina, koska 2/3 - eroista on naisten tekemiä."
Klassikko. :D
Nämä ovat näitä aggressiivisia ja yleensä hieman liikoja itsestään luulevia naisia jotka yrittää tehdä minuuutissa kuulustelun, mihin muilta naisilta menee treffien verran.
Tuo että hän arveli sinun jättäneen naisen tavallaan on kiinnostuksen merkki ja paskatestikin, variaatio teemasta "oletko joku pleijeri?".
"Naisen asenne kuitenkin oli, että erot ovat lopulta miesten syytä ja itsellä oli palstan ansiosta hyvät vasta-argumentit väitteisiin. Hän vielä kysyi lasteni nimiä ja ikää. Kieltäydyin vastaamasta noihin kysymyksiin."
No tuossa tapauksessa kyseessä lieneekin femakko, tai sitten se vain jatkoi testiään.
Mutta hyvä huomio tuo palstan vaikutus.
Palsta on erinomainen paikka kyllä miekan teroittamisessa (sanallinen säilä se on) ja argumenttien koostamisessa, olen kanssa huomannut sen.
Vastaukset tulevat entistä napakimmin, ja itse näin palstateoreetikkona vaikka olen jo näisät asioista tiennyt ennen palstaa, voin sanoa että kyllä tämä auttaa poleemisissa tilanteissa palstan ulkopuolellakin.
Uskon, että tämän tietää myös mediän vastustajat, palstakurpat ja femakot jotka ovat kauhuissaan että miehet eivtä enää ole tietämättömiä, vaan ottavat punaisen pillerin.- Ex------------PUA
"Jossain vaiheessa havahduin, että vain minä enää tanssin, ja hän vain seisoi ja tuijotti minua. Kysyin, että mikä on, miksi hän ei pidä hauskaa ja tanssi. Hän sanoi, että häntä ei huvita enää. Hän oli luullut minua ulkonäön takia tosikiltiksi mieheksi (tämä tuli taas) ja että olin ihan sen kuuluisan N.N:n näköinen.
Minä sanoin, että minähän olen kiltti mies, mutta en vain kaikista asioista samaa mieltä hänen kanssaan. Täsä vaiheessa jo hiukan kartotin mahdollista perääntymisreittiä, koska nainen vain tuijotti minua intensiivisesti keskellä tanssilattiaa."
Uskon että jos olisit tässä tilanteessa alkanut empiä, olisi nainen voittanut.
Hän yritti vielä tuollaista kiukuttelutaktiikkaa.
"Yllätyksekseni nainen tarttuikin minua yhtäkkiä niskantakaa ja painoi suudelman huulilleni, eikä minkä tahansa suudelman, vaan mukana tuli myös kieli. Olin kyllä taas vähän äimän käkenä, ja epäilen, että ellen olisi poistunut melko pian sen jälkeen kotiini, olisi seurauksena voinut olla kipinöivä rakastelusessio."
Tuo mieleen eräänn kotibilefemakon. Sellaisen parikymppisen opiskelijatytön.
Bileissä tuli useinkin otettua ns. yhteen näissä mielipidekamppailuissa.
Hän kyllä silloinkin kehui minua, sanoen "olet kyllä aika hauska jätkä", mutta muuten sitten oli jännitettä ilmassa, inkä lajia oli mahdotonta arvioida.
Mutta myöhemmin kävi juuri noin. Baarissa.
Se oli siellä jonkun poitsun kanssa, ja me sitten päädyimme juttelemaan.
Sitten suutelemaan, ja lopulta se oli kietonut jalat lantioideni ympärille ja sanoi että miten kaikesta huolimatta olen vain niin mahtava mies. :D
Mietin mielessäni, miten vihollisleiri lakoaa kunnian miehen jalkoihin, ja kuinka typy oltaisi kivitetty seuraavan naistutkimuksen tunnin ohessa jos tämä tulisi tietoon.
Mutta joo, naisten käytös on juurikin noin irrationaalista, ja on mielenkiintoista huomata kuinka heillä selvästi tappelee ala- ja yläpää keskenään, ja lopulta kuten palstalla on opetettu se alapää vie. Tuo sinun tapauksesi oli selvä esimerkki siitä.
"Se, että mies ei kulje häntää heiluttaen naisen perässä ei tarkoita, ettei naiselta saisi, vaan ehkä jopa päin vastoin."
Juuri näin.
"Kysymys palstalaisille? Oliko tuossa suudelmassa naisen kyse mahdollisesta feministinaisen viimeisestä keinosta käyttää valtaa, kun hän ei sanallisesti saanut minua alistettua vai oliko kyseessä intohimo?"
No varmasti molempia.
Ehkä enemmän tulee mieleen spontaani intohimo kuitenkin, mutta tuo vaikuttaa sellaiselta että varmasti seksi sen kanssa olisi ollut jotain mistä sinun olisi pitänyt maksaa myöhemmin, tyyliin "annoin sulle, olet raiskaaja jos et ole samaa mieltä tästä eteenpäin kanssani, ja jos olet, niin dumppaan sinut".
Tuollaisten tapausten kanssa tuo pakoreitin suunnittelu on hyvin fiksua. Esim. sinä et tiedä mitä sieltä olisi tullut jos olisit lähtenyt yöksi, tällöin olisi pitänyt varmuudeksi varata esim. väärä numero jonka annat hänelle, sillä tuo oli kyllä feministilunatikko mallia T-1000. :D Olisi BEM ollut pian kuulusteluissa. - Naisten.mies
"Joskus lähes ihan sama juttu tapahtui minulle, kun olin hyvän siipimieheni kanssa liikenteessä."
Vain nöösipoika tarvitsee apua naisten iskemisessä. - Ex------------PUA
Naisten.mies kirjoitti:
"Joskus lähes ihan sama juttu tapahtui minulle, kun olin hyvän siipimieheni kanssa liikenteessä."
Vain nöösipoika tarvitsee apua naisten iskemisessä.Vain idiootti kuvittelee että siipimies olisi se joka tekee tuon työn tuossa, kyllä se naisen iskeminen on edelleenkin miehen itsensä harteilla, ja lopulta nainen on se joka valitsee.
- Naisten.mies
Ex------------PUA kirjoitti:
Vain idiootti kuvittelee että siipimies olisi se joka tekee tuon työn tuossa, kyllä se naisen iskeminen on edelleenkin miehen itsensä harteilla, ja lopulta nainen on se joka valitsee.
Vain nöösipoika tarvitsee apua naisten iskemisessä. Jos ei tarvitsisi, ei siipimiehenkään tarvitsisi olla mukana.
- mies.mies-
Ex------------PUA kirjoitti:
"Jossain vaiheessa havahduin, että vain minä enää tanssin, ja hän vain seisoi ja tuijotti minua. Kysyin, että mikä on, miksi hän ei pidä hauskaa ja tanssi. Hän sanoi, että häntä ei huvita enää. Hän oli luullut minua ulkonäön takia tosikiltiksi mieheksi (tämä tuli taas) ja että olin ihan sen kuuluisan N.N:n näköinen.
Minä sanoin, että minähän olen kiltti mies, mutta en vain kaikista asioista samaa mieltä hänen kanssaan. Täsä vaiheessa jo hiukan kartotin mahdollista perääntymisreittiä, koska nainen vain tuijotti minua intensiivisesti keskellä tanssilattiaa."
Uskon että jos olisit tässä tilanteessa alkanut empiä, olisi nainen voittanut.
Hän yritti vielä tuollaista kiukuttelutaktiikkaa.
"Yllätyksekseni nainen tarttuikin minua yhtäkkiä niskantakaa ja painoi suudelman huulilleni, eikä minkä tahansa suudelman, vaan mukana tuli myös kieli. Olin kyllä taas vähän äimän käkenä, ja epäilen, että ellen olisi poistunut melko pian sen jälkeen kotiini, olisi seurauksena voinut olla kipinöivä rakastelusessio."
Tuo mieleen eräänn kotibilefemakon. Sellaisen parikymppisen opiskelijatytön.
Bileissä tuli useinkin otettua ns. yhteen näissä mielipidekamppailuissa.
Hän kyllä silloinkin kehui minua, sanoen "olet kyllä aika hauska jätkä", mutta muuten sitten oli jännitettä ilmassa, inkä lajia oli mahdotonta arvioida.
Mutta myöhemmin kävi juuri noin. Baarissa.
Se oli siellä jonkun poitsun kanssa, ja me sitten päädyimme juttelemaan.
Sitten suutelemaan, ja lopulta se oli kietonut jalat lantioideni ympärille ja sanoi että miten kaikesta huolimatta olen vain niin mahtava mies. :D
Mietin mielessäni, miten vihollisleiri lakoaa kunnian miehen jalkoihin, ja kuinka typy oltaisi kivitetty seuraavan naistutkimuksen tunnin ohessa jos tämä tulisi tietoon.
Mutta joo, naisten käytös on juurikin noin irrationaalista, ja on mielenkiintoista huomata kuinka heillä selvästi tappelee ala- ja yläpää keskenään, ja lopulta kuten palstalla on opetettu se alapää vie. Tuo sinun tapauksesi oli selvä esimerkki siitä.
"Se, että mies ei kulje häntää heiluttaen naisen perässä ei tarkoita, ettei naiselta saisi, vaan ehkä jopa päin vastoin."
Juuri näin.
"Kysymys palstalaisille? Oliko tuossa suudelmassa naisen kyse mahdollisesta feministinaisen viimeisestä keinosta käyttää valtaa, kun hän ei sanallisesti saanut minua alistettua vai oliko kyseessä intohimo?"
No varmasti molempia.
Ehkä enemmän tulee mieleen spontaani intohimo kuitenkin, mutta tuo vaikuttaa sellaiselta että varmasti seksi sen kanssa olisi ollut jotain mistä sinun olisi pitänyt maksaa myöhemmin, tyyliin "annoin sulle, olet raiskaaja jos et ole samaa mieltä tästä eteenpäin kanssani, ja jos olet, niin dumppaan sinut".
Tuollaisten tapausten kanssa tuo pakoreitin suunnittelu on hyvin fiksua. Esim. sinä et tiedä mitä sieltä olisi tullut jos olisit lähtenyt yöksi, tällöin olisi pitänyt varmuudeksi varata esim. väärä numero jonka annat hänelle, sillä tuo oli kyllä feministilunatikko mallia T-1000. :D Olisi BEM ollut pian kuulusteluissa.Naisilla on oikeus suudella miestä väkisin mutta kun mies edes halaa naista niin heti nainen haastamassa oikeuteen.
- Ex------------PUA
Naisten.mies kirjoitti:
Vain nöösipoika tarvitsee apua naisten iskemisessä. Jos ei tarvitsisi, ei siipimiehenkään tarvitsisi olla mukana.
Ja taas tuo "olen liian tyhmä keksimään vastausta vastaukseesi, joten jankutan samaa lausetta josta sain jauhot kurkkuuni".
Yleistä pikku lapsilla. Ja kurpilla. - Ex------------PUA
mies.mies- kirjoitti:
Naisilla on oikeus suudella miestä väkisin mutta kun mies edes halaa naista niin heti nainen haastamassa oikeuteen.
Juurikin näin. Hyvin ovat feministit asian hoitaneet.
- Eroticalfeelings
Minä viikonpäivänä helpoimmat naiset ovat liikkeellä Oulussa? Su Ma Ti To ??
En osaa sanoa, enkä varsinkaan Oulusta. Su , ma ja ti on niin vähän naisia liikkeellä, että on jo aika hyvä tuuri, että löytää sopivan. Joskus armeijassa joku kaverini sanoi, että sunnuntaina liikkeellä ovat ne, jotka eivät ole pe tai la saaneet
- Katoooey
Virhearviointi..pillua olis tullut
- sinkkumies--
Epäilen kyllä että missään olisi yökerhoa josta tavallinen mies saisi naisen helposti.
Ajattelitko tehdä rikosilmoituksen ahdistelusta?
- hahahhahahahhahahaha
N.N = Nick Nolte!
- Ex------------PUA
http://blogit.iltalehti.fi/tuomas-enbuske/2016/02/19/kaikki-feministit-eivat-ole-laappijoita/
Näin ne ytmit huomataan. :D - Munaotus
Menin viikko sitten baariin ja joku nainen tuli juttelee minulle. Oli tosi iloisella päällä ja halaili koko ajan. Nainen oli virolainen ja jossain vaiheessa nainen talutti minua sen kämpille jossa harrastettiin seksiä kaksi kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697424Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435084- 973402
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462289- 222138
- 342093
- 412044
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171857- 281741
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141673