poikaystävät vei rahani

luottamuspulassa

rakastuin yli 20v sitten komeaan mieheen. itse olin tavallisen näköinen, enkä saanut ketään muuta silloin. ajattelin että pidän hänestä kiinni. luulin että merkitsen hänelle jotain, mutta erehdyin. itse rakastin häntä paljon, ja vaikka hän kohteli minua huonosti, en sitä huomannut, kun olin niin rakastunut. minulla oli vähän säästöjä, jotka olin aikonut käyttää opiskeluun. hän sai tietää niistä, niin sanoi että yhdessä kun kulkee, niin rahat pitää olla yhteisiä. hänellä ei ollut rahaa. hän halusi käyttää säästöjäni, ja pakotti minut ostamaan auton sukulaiseltaan, joka oli kallis verrattuna kuntoon. tiesin sen vasta jälkeenpäin, koska en tiennyt autojen hinnoista. ja vikoja oli paljon. minun oli ajelutettava häntä koko ajan ja piti käyttää alkossa mun rahoilla. hän ne auliaasti lupasi hankkia takaisin, eikä koskaan hankkinut. hakkasi minua ja raivosi, kun rahat oli loppu, ja aikoi jättää minut jos ei ole rahaa. sitten jättikin. yritin saada hänet vielä takaisin, mutta ei halunnut tulla. ja sitten löysin toisen miehen. olin hänen kanssaan 1 vuoden. hän otti rahaa ilman lupaani laukustani monta kertaa ja lähti ravintolaan. eikä maksanut takaisin. minä jätin hänet. silloin ajattelin, että onko kaikki miehet tollasii. ja olen ollut sen jälkeen varovainen suhteissani. esim laukku on yksityisomaisuutta, vaikka onkin suhteessa. toinen asia jos on lupa. ehkä silloin jos on pitkässä avioliitossa, niin silloin on yhteistä. mitä tämmösille poikaystäville voi sanoa, että ei saa luvatta mennä toisen tavaroille. vai onko viisasta jättää heti. mutta jos ei muitakaan saa, jos on ruma.

12

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meneäläkäkatsotaaksesi

      Missä vitun vajakkiporukassa sä oikein kuljet? Olis ees kunnon rikollusia, mut tollasii amatööriräveltäjiä, alkoholisteja, kai nistejäkin, hyväksikäytyäjiä!

      Ja otit sen yhen takaisin! Voi Ave Maria sentään, kuinka tyhmästi tehty. Sydän kipeenä ihmiset tekee tyhmyyksiä, en hauku sua. En silti kä s itä, mitensaatoit tuntea rakkautta!?

      Lähe niistä piireistä lopullisesti! Sä et oo niitä luusereita varten!

    • luottamuspulassa

      en mä missään tietyissä piireissä kulje, niitä on tullut vaan vastaan jossakin paikassa. jonkun tutun kautta löytyneitä sinkkumiehiä. voin vielä sanoa jatkoksi, että sitten seuraava oli työtön, joka lähti omille teilleen aina kun sai työttömyyskorvauksen, ja kävi jossakin ja tuli takasin mun siivelle, mut en kattonu pitkään. jätin sen ja se oli löytänyt jostakin uusia naisia, joita huijasi samoin. se soitteli mulle joskus ja itki kun oli naiset sen jättäneet. sit yks nettituttavuus, joka vaan kyseli mitä mulla on päälläni, ja sanoin sille, että ei kiinnosta. tansseista kerran löytyi oikea mammanpoika, joka ei juonut, mutta äitinsä oli ykkönen. ei sellanenkaan kiinnosta, jos on vaan äiti mielessä. ja ei vienyt mua ulos syömään, kun sanoi että tulee kalliiks. kävin kyllä yksin ulkona syömässä. ja jotkut sanoo, että oon ronkeli miesten suhteen, mutta eivät tiedä millasia suhteita mulla on ollut.

      • Maksaja

        Miksi monet naiset lankeavat muslimi- ja afrikkalaismiehiin tai suomalaisrenttuihin.


    • luottamuspulassa

      nämä on olleet kyllä ihan suomalaisia kaikki. mutta kaikki paremmat miehet on varattuja. kauniimmat naiset vie paremmat miehet. olisin toivonut vaan yhtä sellaista, jolle mä oisin ykkönen, ei äiti tms. ja joka haluaa elämää eteenpäin ja jolla on oikeat elämänarvot. alaspäin ne on saaneet ainakin mun elämäin. mun omat vanhemmat oli kumpikin vastuullisia ja työtätekeviä ja raittiita. sieltä on elämänmalli saatu. mut näistä nykymiehistä ei voi sanoa samaa. omalla äidillä ei ollu koskaan hätäpäivää isän kanssa.

    • ValleBolström

      Erittäin ikävää kun keeeoit olevasi ruma mutta onko sinun pakko olla noin helevetin tyhmäkin. Tee asialle jotain - ajattele vaikka..

    • luottamuspulassa

      tää ensimmäinen mies sai mut tuntemaan itseni vielä kerjäläiseksi,kun pyysin,että olis hänenkin vuoro tarjota. sanoi että kerjäämäänkö rupean. nauroi päälle ja sanoi ettei mitään mulle tarjoa. sanoi, että tarjoaa vaan kunnon naiselle, joka pukeutuu naisellisesti hameeseen tai jakkupukuun ja on kaunis ja seksikäs. koko ajan oli tällaista kiusaamista hänen taholtaan. olin todella loukkaantunut. mutta se oli silloin 20v sitten. mutta olen kuullut, että hän ei ole saanut ketään sen jälkeen, kun jätti minut. ei sitä kaunista naista ole sille tullut.

    • luottamuspulassa

      kerran kun olimme pyöräilylenkillä, niin minulle tuli sydämen rytmihäiriö kohtaus, ja lääkkeeni ei olleet mukana. jäin tienpenkalle istumaan, ja sanoin hänelle, että levätään vähän aikaa ja jatketaan sitten matkaa. hän alkoi raivoamaan, ettei jää mihinkään penkalle istuksimaan ja jatkoi matkaansa kovalla vauhdilla ja mumisi mennessään. ja jätti minut yksin siihen. sitten jatkoin matkaa, kun kohtaus oli mennyt ohitse, ajattelin silloin, että hän ei välitä minusta, kun olisi voinut jäädä tueksi. huomasin monesti, että hän ei pystynyt tuntemaan empatiaa toista ihmistä kohtaan. mutta omia sukulaisiaan kohtaan hänellä oli empatiaa.

    • että.tämmönen.tapaus

      Huoh...

    • lonelylion

      itse tunnen olevani hieman samanlainen ,kerään ympärilleni luusereita ja väliinputoajia. olen hoitanut aina asiani ,maksanut laskut,hoitanut kaiken.edellinen vakava suhde,elätin miestä,lasteni isää 8vuotta. hän vaan ei mennyt töihin,ei hakenut korvauksia,ei mitään. kukaan ei usko millaista se on. ei se ole tyhmyyttä. se juontaa (ainakin luulen ) lapsuuden ajan traumoihin,isäpuolet hakkasi,äiti makasi millon kenenkin kanssa,isäpuoli ehdokkaat hipelöi, lapsuus oli tosi rikkinäinen ja hain jollain tapaa hyvää oloa sillä että oli joku jota hoidan,pidän hyvänä..(?outoako?). ja sitten sain lapset.aloin ajattelemaan asioita tarkemmin,ja rakkauteni ja hoivani kohdistui heihin. erottiin,sain siis tämän kahden vuoden taiston jälkeen tajuamaan että lähtee nyt oikeasti. sen jälkeen olen tapaillut paria tyyppiä,niin kaikki järestään sellasia "maksan huomenna takas" tapauksia. itselläni ei tulisi mieleenkään lähteä persauki treffeille..olettaen että nainen maksaa.. vaikka olisi ollut ihan ok tapauksiakin,niin sinne jää. mutta nyt huomaan että olen yksin. en halua juoppoja,en halua työttömiä. haluan ihmisen joka hoitaa omat asiansa,pärjää,ja joku joka ei käy itkemään jos joskus vaikka piffaisi ruoat ravintelissa... vaikkakin enemmän arvostaisin vaikka laavureissua ;) ei vaan löydy. ei kuntosalilta,ei työmaan kautta. rumaa en ota. olen sitäkin koittanut etten ajattele kasvonpiirteitä,mutta ei luonnistu ei. joku täytyy kasvoissa vihättää että käy silmään. olen hoikka ja ihan nättikin,ja en vaan saa sitä omaa ukkoa millään keinoin. tämä ei nyt kuulu ehkä palstalle mutta kirjoitin vaan vastauksen. ei ole tyhmyyttä joutua aina uhriki,siihen vaikuttaa moni asia.

      • 12121212

        Se ON tyhmyyttä.

        Syy mikset saa ukkoa on että yrität itseäsi tasokkaampia.

        Miehen tason määrittää:
        - komeus, pituus, raamikkuus
        - raha, status, menestys
        - sosiaalinen asema
        - pelimiestaidot
        Naisen tason määrittää
        - kauneus
        - nuoruus
        - lapsettomuus
        - naimattomuus

        Tiedän, olen hyvin ilkeä. Mutta ne hyvät miehet olivat tyrkyllä silloin kun olit nuori eikä sinulla ollut lapsia elätettävänä. Nyt tilanne on muuttunut.


    • rahatonystävä

      Kun etsit nettiseuraa tms. kannattaa jo alussa selvittää kummankin elämäntavat. Jos mies pihtaa jo alussa esim. kahvin tarjoamista kahvilassa niin siitä jo voi laskea että ette te syömään ainakaan mene. Luusereita ja toisen rahoilla eläjiä on miehissä älyttömän paljon. Kenellä on ulosotto ja raha-asiat sekaisin - ei sellaisen kanssa asuta yhdessä.

    • 12121212

      Hyvä opetus naisille.

      Yleensä menee niin että jos mies on
      - komea ja/tai menestynyt
      -> hänen naisensa on:
      - nuori ja kaunis

      Saman tasoiset seurustelevan saman tasoisten kanssa.

      Jos mies on tasokkaampi, sopii kysyä miksi?
      Haluaako mies vain seksiä, mahdollisesti pitäen samalla muitakin naisia panoringissään?
      Haluaako mies rahaa ja palveluksia äitihahmolta, mahdollisesti käyden samalla pokaamassa nuorempia?

      Naisella on kaksi markkina-arvoa. Seiskan nainen saa ysin mieheltä seksiä muttei suhdetta. Seiskan nainen kelpaa ysin miehelle äitihahmoksi, mutta ei ainoaksi kumppaniksi.

      Toisin päin tämä ei toimi. Seiskan mies ei saa ysin naiselta suhdetta tai seksiä. Ja tuskin kelpaa edes naisen elättäjäksi, ennen kuin nainen on rupsahtanut eikä saa enää komeampaa ja menestyneempää.

      Kyn soppaan lisätään Tinder ja se että tutkimusten perusteella naisten silmissä 80% (!!!) miehistä on keskivertoa (!) rumempia ja alle 1% todella komeita, on selvää että top 5% miehet oppivat tekemään mitä sattuu huvittamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1276
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe