Ihmisen näkökulma

Luolamadonna

Miksi naiset harrastavat seksiä silmät kiinni ja miehet auki?

Että tällaista minulta sitten kysyttiin. Ja koska täällä tuntuu olevan yhteiskunnallisen debatin purkkikermavaahto, niin ajattelin kysäistä teiltä.

Itse en nimittäin tiedä, koska minulla on aina silmät kiinni.

(Hihitystä)

57

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luolamadonna

Pitäisikö kysäistä niksi-Pirkalta tai Vauva-palstalta?

(Väliviivoitettua naurua)

• Osatotuutta

- pois silmistä, pois mielestä
      - naisilla hyvä mielikuvitus

• Luolamadonna

Mjoo

Eli naiset eivät todennäköisesti ole sängyssä sen ihmisen kanssa, jonka kanssa he ovat sängyssä. Mies taas on kulloinkin valitsemansa naisvartalon kanssa sängyssä. Eli siis ei naisen kanssa sängyssä, vaan tämän kehon kanssa sängyssä.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Mjoo

Eli naiset eivät todennäköisesti ole sängyssä sen ihmisen kanssa, jonka kanssa he ovat sängyssä. Mies taas on kulloinkin valitsemansa naisvartalon kanssa sängyssä. Eli siis ei naisen kanssa sängyssä, vaan tämän kehon kanssa sängyssä.

(Hihitystä)

Kerran olin itseni kanssa sängyssä, ja kuvittelin olevani satakasikymppinen blondi mukiin menevillä tisseillä. Sitten purskahdin nauruun ja David Beckham kysyi, että mikä mulle oikein tuli.

Noin karrikoiden

(Reps)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Kerran olin itseni kanssa sängyssä, ja kuvittelin olevani satakasikymppinen blondi mukiin menevillä tisseillä. Sitten purskahdin nauruun ja David Beckham kysyi, että mikä mulle oikein tuli.

Noin karrikoiden

(Reps)

Tää on aivan ihana heitto.

Onko sulla yhtä paljon älypointseja kuin on senttimetrejä plakkarissa?

(Hihitystä)

• Viihdyn.sinkkuna

Jos alkaa aina olemaan silmät kiinni, suhde on silloin taputeltu.
        Pisto ja tiukka parin sekan tuijotus, ei yleensä suhteeseen miestä saattele.

• Naisasialooseri1

Koska nainen ei kiihotu miesvaratalosta ja toisekseen se mies, jonka kanssa nainen sitä seksiä harrastaa ei ole mies, jonka hän oikeasti haluaisi vaan mies johon tyydytään kun ei saada niitä kaikkein seksikkäimpiä, komeimpia ja haluttavimpia miehiä ja silmät kiinni nainen voi sentään kuvitella harrastavansa seksiä sellaisen kanssa

• Luolamadonna

Asioita, joita sanon, ei välttämättä tarvitse toistaa niiden välittömässä läheisyydessä.

(Kaikuvaa naurua)

• Kyllä miehissäkin silmät kiinni vehtaajia on. :)

Kai se on keskittymistä tai sitten mielikuvitusleikkiä.

• Luolamadonna

Idea on käännöskelpoinen.

(Hihitystä)

• Luolamadonna kirjoitti:

Idea on käännöskelpoinen.

(Hihitystä)

Aika usein on juu. :)

• haaveissavainootkomun

Koska naiset kuvittelee jännämiehen panemaan.

• Luolamadonna

Mä en vieläkään ymmärrä tätä termiä. Mitä se oikein tarkoittaa?

Itse käytän sanaa jännä joistain mageista vaatteista, joissa on jokin kiva koukku.

(Naurua)

• 5t23ewt23w

Luulis olevan hankala vaate sellainen. Jää helposti kiinni.

• huulpyörreenä

Vuan karju on sitte ujo poeka,se pittää pannessa silimmii kiinni ja syy moesseen on ku si tä hävettää olla sian selässä.

• miehetmiettii

että miten ihmeessä ne on päässeet panemaan noin kaunista tai yleensäkin ottaen naista ja siksi tuijottavat että jäisi edes joku muisto.

• Luolamadonna

Väitätkö että naiset elävät todellisuuden ulkopuolella, kuten muistoissa ja mielikuvituksessa?

(hihitystä)

• Nokyllä

eiköhän miehellä ole jonkinlainen mielikuva naisesta joka elää omaa elämäänsä todellisuudesta huolimatta kunnes tapahtuu herääminen jos tapahtuu. En oikeestaan tiedä mutta silmät on kiva pitää auki että tietää sen olevan totta.

• Luolamadonna
        Nokyllä kirjoitti:

eiköhän miehellä ole jonkinlainen mielikuva naisesta joka elää omaa elämäänsä todellisuudesta huolimatta kunnes tapahtuu herääminen jos tapahtuu. En oikeestaan tiedä mutta silmät on kiva pitää auki että tietää sen olevan totta.

Millaista heräämistä tarkoitat mielikuvassasi naisen todellisuudesta? Onko herääminen henkilökohtaista vai kollektiivista, jos oletetaan, että sellainen on?

Vastavuoroisesti voisi ajatella, että liallinen näkeminen sokeuttaa, mutta mille?

(Reps)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Millaista heräämistä tarkoitat mielikuvassasi naisen todellisuudesta? Onko herääminen henkilökohtaista vai kollektiivista, jos oletetaan, että sellainen on?

Vastavuoroisesti voisi ajatella, että liallinen näkeminen sokeuttaa, mutta mille?

(Reps)

Kyllä tuossa jotain on. En vain näe sitä, koska silmäni juuri aukesivat.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Kyllä tuossa jotain on. En vain näe sitä, koska silmäni juuri aukesivat.

(Hihitystä)

Esim itse suoritin manööverin, jossa täytin todellisuuteni Keira Knightleyn kuvilla, kunnes oli vain hän.

Tämän jälkeen huomasin, etten enää nähnyt naisia kadulla. Kaikkialla oli vain rumuutta ja epätäydellisyyttä.

Olin kovin masentunut.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Esim itse suoritin manööverin, jossa täytin todellisuuteni Keira Knightleyn kuvilla, kunnes oli vain hän.

Tämän jälkeen huomasin, etten enää nähnyt naisia kadulla. Kaikkialla oli vain rumuutta ja epätäydellisyyttä.

Olin kovin masentunut.

(Hihitystä)

Kaiken lisäksi englantia puhuvat ihmiset puhuivat englantiaan kuin tanskalaiset tanskaa.

Keiran ihana aksentti kaikui päässäni kuin tuskallinen muisto.

(Reps)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Kaiken lisäksi englantia puhuvat ihmiset puhuivat englantiaan kuin tanskalaiset tanskaa.

Keiran ihana aksentti kaikui päässäni kuin tuskallinen muisto.

(Reps)

Kaiken lisäksi on niin, että jos yksinäisyyttä ja hiljaisuutta riittää, ja on mahdollisimman lokoisa asento, niin heti sukjettuani luomet, tylsä asuntokuva vaihtuu Keiraan.

Luulen olevani jollain astraalitasolla rakastunut häneen. Ehkä hän on myös minuun, vaikka en voi tätä sympaattista yksityiskohtaa millään lailla varmentaa.

Kun oikein keskityn, saatan jopa kuulla hänen hengityksensä ja tuntea sydämen kohinan, kun vartalomme painautuvat pehmeinä yhteen. Juuri tämän pehmeyden vuoksi emme kummatkaan ole laihiksella, vaan nuoleskelemme virtuaalisoftiksia kielet jäässä makeasta.

Olo on yhtä aikaa alaston ja täyttynyt. Nauramme usein omille kommelluksillemme, koska muiden kommellukset ovat niin kaukaisia, kuin aallonharjoja avomeren horisontaalisessa lopussa, että emme tunnista niitä todellisuudeksi, vaan harmaaksi rajaksi, jossa vesi ja taivas yhtyvät.

(Hihitystä)

• Nosellaista
        Luolamadonna kirjoitti:

(Reps)

että näkee sen naisen sellaisena kuin se todella on; verta ja lihaa eikä jonkinlainen madonna jalustimella. Herääminen voi olla kollektiivista että yksilötason heräämistä näkemään omien odotusten ja toiveiden, sekä myös naisen lähettämien, itsepetokseen perustuvien harhan lävitse siitä kuka hän todella on, mutta koska me olemme harhamme, toiveemme ja todellisuutemme kokonaisuutena emme voi oikeastaan erottaa näitä vaan korkeintaan ymmärtää niiden olemassaolon ja vaikutuksen suhteeseemme kunnes joskus vanhana, kenties, riisumme viimeisetkin rippeemme ihmisenä olon synnytämästä egosta kuoleman lähestyessä kaiken paljastavana esirippuna. Liiallinen näkeminen voi aiheuttaa etääntymistä elämän harhasta ja johtaa laitoshoitoon psykiatristen kemikaalien tietoisuuden kastraatioon.

• Luolamadonna
        Nosellaista kirjoitti:

että näkee sen naisen sellaisena kuin se todella on; verta ja lihaa eikä jonkinlainen madonna jalustimella. Herääminen voi olla kollektiivista että yksilötason heräämistä näkemään omien odotusten ja toiveiden, sekä myös naisen lähettämien, itsepetokseen perustuvien harhan lävitse siitä kuka hän todella on, mutta koska me olemme harhamme, toiveemme ja todellisuutemme kokonaisuutena emme voi oikeastaan erottaa näitä vaan korkeintaan ymmärtää niiden olemassaolon ja vaikutuksen suhteeseemme kunnes joskus vanhana, kenties, riisumme viimeisetkin rippeemme ihmisenä olon synnytämästä egosta kuoleman lähestyessä kaiken paljastavana esirippuna. Liiallinen näkeminen voi aiheuttaa etääntymistä elämän harhasta ja johtaa laitoshoitoon psykiatristen kemikaalien tietoisuuden kastraatioon.

Mjoo

Eli siis sinustakin kuvainpalvonta ja ulkonäköhössötys kilokontrolleineen on ihan spedeilyä, jos asiaa tarkastelee ihmisyyden, ei inhimillisyyden näkökulmasta?

(Hihitystä)

• Noseon
        Luolamadonna kirjoitti:

Mjoo

Eli siis sinustakin kuvainpalvonta ja ulkonäköhössötys kilokontrolleineen on ihan spedeilyä, jos asiaa tarkastelee ihmisyyden, ei inhimillisyyden näkökulmasta?

(Hihitystä)

sitä mitä se on ihan joka näkökulmasta; välttämätöntä muttei pakollista, vai olisiko toisin päin. Ihmisen universumi sarjassa professori tuumi että ihminen on olemassa koska hänen täytyy olla. Ehkä kaiken sen päälle tulevan pitää myös olla huolimatta siitä mitä se on koska se on olemassa. Ehkä kaiken pitää olla just niinku se on.

• Luolamadonna
        Noseon kirjoitti:

sitä mitä se on ihan joka näkökulmasta; välttämätöntä muttei pakollista, vai olisiko toisin päin. Ihmisen universumi sarjassa professori tuumi että ihminen on olemassa koska hänen täytyy olla. Ehkä kaiken sen päälle tulevan pitää myös olla huolimatta siitä mitä se on koska se on olemassa. Ehkä kaiken pitää olla just niinku se on.

Mjuu

Jostain oudosta mielleyhtymästä käsin saan sellaisen vaikutelman, että olet tyytyväinen tilanteeseen.

Ei minullakaan mitään suoranaista valitettavaa ole. Se tosin on valitettavaa.

(Naurua)

• Pikemminkin
        Luolamadonna kirjoitti:

Mjuu

Jostain oudosta mielleyhtymästä käsin saan sellaisen vaikutelman, että olet tyytyväinen tilanteeseen.

Ei minullakaan mitään suoranaista valitettavaa ole. Se tosin on valitettavaa.

(Naurua)

oppinut ymmärtämään lainalaisuuksia ja sen kuinka ajelehdimme tilanteesta toiseen niiden seurauksien mukana kykenemättä välttämättä mitenkään muuttamaan polkua jonka kuljemme valinnanvapauden harhan sumuttamana jolloin voi syntyä vaikutelma tyytyväisyydestä joka onkin ehkä avuttomuutta kaiken edessä.

• Luolamadona
        Pikemminkin kirjoitti:

oppinut ymmärtämään lainalaisuuksia ja sen kuinka ajelehdimme tilanteesta toiseen niiden seurauksien mukana kykenemättä välttämättä mitenkään muuttamaan polkua jonka kuljemme valinnanvapauden harhan sumuttamana jolloin voi syntyä vaikutelma tyytyväisyydestä joka onkin ehkä avuttomuutta kaiken edessä.

Minä olen avuton kaiken edessä. Mutta kun ne kaikki muut.

(Naurua)

https://m.youtube.com/watch?v=mFhPl43uZQs

• Luolamadonna
        Luolamadona kirjoitti:

Minä olen avuton kaiken edessä. Mutta kun ne kaikki muut.

(Naurua)

https://m.youtube.com/watch?v=mFhPl43uZQs

Kappas vaan!

Milla Jojobitch on monistunut verkossa.

(Naurua kutosella)

• Kyllä miehetkin vehtaa silmät kiinni :D

Joskus pitänyt avata itse silmät ja tarkistaa, että mitäs nyt tapahtuu, kun suudelma kestää niin pitkään. Ja useammalla miehellä on kyllä ollut silmät kiinni siinä vaiheessa, kun olen "tsekannut".

Seksiä harrastaessa kyllä usein mulla silmät on auki. Riippuu ihan tilanteesta ja mitä hommailee.

• Ehkä toinen täällä valon lapsi on ja toinen pimeyttä rakastaa. Ja nainen on se joka tykkäisi pimeässä ja silmät kiinni nyt on vähän sama asia. Tai voihan se mieskin olla niin ruma mörkökeiju ettei sitä tohdi katsoa.

• että.silleen

Kyllä nainen siinä keskittyy siihen tunteeseen ja nautintoon silloin kun kiipeää kohti vuoren huippua, silmät kiinni!
        En usko ett kukaan pitäis silmiään kiinni sen vuoks ettei näkisi pariaan. Näkeehän sen parinsa joka aamu herätessään tai viimeistään pöydässäkin: aamupalalla.

• sdfsdfdsfsd

Itse olen mies ja pidän välillä silmiä kiinni, ei sen takia että nainen olisi vastenmielinen vaan ehkä enemmän sen takia että on vaivaannuttavaa pitää pitkää katsekontaktia.

• haski-

Nainen haluaa ennen kaikkea tuntea, mies tarvitsee nähdä, kiihottuakseen.
      Ihan fysiologinen juttu siis.

• nythiffasin

Aika hyvä teoria hei. Kun ottaa sisään ja kun työntää sisään joo onhan siinä vissi ero. :D

• Luolamadonna

Eli siis nainen lakkaa tuntemasta, kun hänen silmänsä alkavat kuivina kevätpäivinä vuotaa?

Noin karrikoiden ja typistettynä.

(Reps)

• haski-
        Luolamadonna kirjoitti:

Eli siis nainen lakkaa tuntemasta, kun hänen silmänsä alkavat kuivina kevätpäivinä vuotaa?

Noin karrikoiden ja typistettynä.

(Reps)

Silmät eivät vuoda kaikilla naisillakaan. Avaa jo silmäsi.
        Näin karrikoiden mutta typistettynä.

• Luolamadonna
        haski- kirjoitti:

Silmät eivät vuoda kaikilla naisillakaan. Avaa jo silmäsi.
        Näin karrikoiden mutta typistettynä.

Näin juuri ekan minarin radalla. Ihan ollaan apposen auki juu.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Näin juuri ekan minarin radalla. Ihan ollaan apposen auki juu.

(Hihitystä)

Sitä olen kyllä ihmetellyt, että vaikka fysiologisesti täysin pleini juttu, kuten (inhoamistani sanoista ohuin) sukkahousut, voivat olla kylmässä niin lämpimät, että ihminen kehtaa esittää parhaimpia puoliskoitaan säästyen siltä, joka puree.

Tässä on jokin sukeltamisesta tuttu sana huulilla, mutta en nyt muista sitä, koska se on niin jokapäiväinen ja tuttu tekijä meille kaikille.

Oliko se kitka?

(Reps)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Sitä olen kyllä ihmetellyt, että vaikka fysiologisesti täysin pleini juttu, kuten (inhoamistani sanoista ohuin) sukkahousut, voivat olla kylmässä niin lämpimät, että ihminen kehtaa esittää parhaimpia puoliskoitaan säästyen siltä, joka puree.

Tässä on jokin sukeltamisesta tuttu sana huulilla, mutta en nyt muista sitä, koska se on niin jokapäiväinen ja tuttu tekijä meille kaikille.

Oliko se kitka?

(Reps)

Kitkasta tulee mieleen Lappi. Ja sitten Kirka.

Kirkan sydämellisiin bravuureihin kuului se, että hän reissuillaan kadotti kaiken omaisuutensa; siis taskuihin mahtuvan.

Kun koukut himaan olivat jonkun misun taskussa, Kirka kilautteli vähän sinne ja tänne milloin bensiksiltä ja milloin lähibaareista.

Eräs stoori jäi mun mieleen, niin hellyttävänä kuin se vain voi olla. Mr Batitsin seisoi odottamassa avainten haltijaa kadulla, ja kun tämä saapui, hän vuolaasti ryöppyillen palkitsi sanansaattajan ruttuisella singlellä "Sä Surun Pyyhit Silmistäin".

Niitä oli fikassa vino pino.

(Ihanaa naurua)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Kitkasta tulee mieleen Lappi. Ja sitten Kirka.

Kirkan sydämellisiin bravuureihin kuului se, että hän reissuillaan kadotti kaiken omaisuutensa; siis taskuihin mahtuvan.

Kun koukut himaan olivat jonkun misun taskussa, Kirka kilautteli vähän sinne ja tänne milloin bensiksiltä ja milloin lähibaareista.

Eräs stoori jäi mun mieleen, niin hellyttävänä kuin se vain voi olla. Mr Batitsin seisoi odottamassa avainten haltijaa kadulla, ja kun tämä saapui, hän vuolaasti ryöppyillen palkitsi sanansaattajan ruttuisella singlellä "Sä Surun Pyyhit Silmistäin".

Niitä oli fikassa vino pino.

(Ihanaa naurua)

Mjuu

Elämä nyt vain on sellaista - jos sitä on.

(Reps)

• mieluusti-kiinni

Naisena haluan pitää silmät kiinni jotta voin keskittyä nautintoon ja saada orgasmin. Monilla naisilla huomattavasti vaikeampaa kuin miehillä. Ja kun vielä takaapäin homma tehdään niin se on ihan sama kumppanille on ne simmut auki vaiko kiinni.

• Naiset valehtelee seksikumppaniensa määrän alaspäin, koska ne ajattelee, että silmät kiinni nussittuja ei lasketa.

• Luolamadonna

• Haha xD olen neitsyt.

• Nainen_28v kirjoitti:

Haha xD olen neitsyt.

Tulitko raskaaksi samalla tavalla kuin neitsyt Maria pari tuhatta vuotta sitten? Ehkä joku kiihkouskovainen hölmö voi nykypäivänäkin uskoa tuon tarinan. Onnea nykypäivän aisuri-Joosefin etsintään.

• että.silleen
        Nainen_28v kirjoitti:

Haha xD olen neitsyt.

Samoin! Kyllä HC-ätmel on ihana! Itse en olisi keksinyt noin hyvää totuuden kiertoa!
        Sulla voi kyllä olla vielä pieni probleema matkassa...sun lapsesi.

• super-atm kirjoitti:

Tulitko raskaaksi samalla tavalla kuin neitsyt Maria pari tuhatta vuotta sitten? Ehkä joku kiihkouskovainen hölmö voi nykypäivänäkin uskoa tuon tarinan. Onnea nykypäivän aisuri-Joosefin etsintään.

Tulin tietysti. Oikea ihme!

• että.silleen kirjoitti:

Samoin! Kyllä HC-ätmel on ihana! Itse en olisi keksinyt noin hyvää totuuden kiertoa!
        Sulla voi kyllä olla vielä pieni probleema matkassa...sun lapsesi.

Sehän on vaan sivuseikka xD :)

• harrastavat

Naisella silmien sulkeminen helpottaa keskittymistä ja rentoutumista. Samasta syystä moni tykkää rakastella pimeässä.
      Miehillä silmien auki pitäminen vahvistaa seisokkia ja helpottaa tilanteen hallintaa.

• Entäs jos pitää toista silmää auki ja toista kiinni?

• Luolamadonna

Olet puolikas vailla syvyyden tajua.

(Hihitystä)

• Toivottavasti tuo ei tarkoita aisaa...

• Luolamadonna

Loppuunvetona voisin hahmotella itselleni selllaisen vastauksen, joka väistää esitetyn kysymyksen, ja vastaa toisaalla toisenlaiseen kysymykseen: Ei. Maailmat eivät kohtaa. Ihminen on yksin. Monistuminen ja jakautuminen ei poista tätä ongelmaa, vaan pahentaa sitä. Ainoastaan sellaiset ihmiset, joilla on hiljaisuus ympärillään eikä tarvetta ole olla ihmisjoukon revittävänä, voivat kuulla sen tyhjyyden äänen, joka yksinäisyydellä on.

(Hihitystä)

• oikeavastaus

Koska ne kuvittelee tavista miestä jännämieheksi.

• Luolamadonna

Miksi miehet eivät nai naisia, jotka ovat kuin eri planeetalta kuin he?

No siksi, että naiset olisivat siinä tapauksessa avaruusolentoja.

(Hihitystä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7424
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      43
      5084
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      97
      3402
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2289
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2138
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2093
    7. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      41
      2044
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1857
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1741
    10. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1673
    Aihe