Työtä on, mutta loispummituet ja kaljan litkiminen kiinnostaa työttömiä pummeja enemmän.
Laiskat pummityöttömät
15
92
Vastaukset
- kuin_hoito_paratiisi
Niuvanniemikin on, Mutta Työttömien mollaaminen ja pillerien napsiminen kiinnostaa enemmän!.
- On_tauti_kuolemaksi
Jos saunakauha ja pillerit ei auta
- Tulisi_jo_kevät
Työtä on 1980-luvun unelmissa, mutta loispummituet jyvätukena tukijulleille 2016 napsahtaa tilille säännöllisesti ja kaljan litkiminen kiinnostaa työttömiä tukijulleja uuninpankolla enemmän.
- huonoihminen
Työtä kyllä on, mutta palkanmaksajista on kova pula. Täällä on niin vähän työpaikkoja, että olet kova luu jos saat kerättyä 10 hakemusta yhtä aikaa voimaan.
Helsinkiin taas on vaikea lähteä, jos ei voita lotossa. On sen verran kalliit asunnot siellä. - työtön1980
ketjun aloittaja, voisitko ystävällisesti antaa työpaikkasi minulle, saat sitten kokea minkälaista tämä työtönpummielämä oikein on, jos noin kateellinen kerran olet
- ValitettavastiEtVoiAutta
Valitettavasti sinusta ei ole työhöni kun se vaatii 12 vuoden koulutuksen.
- ankeuttaja
ValitettavastiEtVoiAutta kirjoitti:
Valitettavasti sinusta ei ole työhöni kun se vaatii 12 vuoden koulutuksen.
Pitkä koulutus palstahäirikön ammattiin paskakalevilla.
- Koskelasuomesta
On pakko muistuttaa että laki sanoo että työttömyyskorvausta maksetaan vain jos työtä ei ole. Joten jos työtön saa työttömyyskorvausta se että työttömyyskorvausta hänelle maksetaan todistaa että työtä hänelle ei ole.
Sitä paitsi työtön ei koskaan ole syyllinen työttömyyteesä. Se on helppo todistaa siten että otetaan joku työnantaja, todetaan että tuolla työnantajalla on palkattuna jokin työntekijämäärä kuten 10 työntekijää. Silloin luonnollisesti kuka hyvänsä työtön olisi sen työnantajan 11 työntekijä, mutta kun se työnantajan ruoja on jättänyt sen 11:sta työntekijän palkkaamatta. Siis kenen hyvänsä työttömän työttömyyden ainoa syy on se että juuri se työnantaja on palkannut vain ne 10 työntekijää eikä 11:sta kuten kuka hyvänsä isänmaallinen työnantaja olisi tehnyt.
Karkoittakaamme maasta kaikki isänmaan petturi työnantajat, heidät on ihan helppo tunnistaa, riittää että etsii kaikki ne työnantajat jotka ovat palkanneet yhden työntekijän vähemmän kuin mitä olisivat palkanneet jos olisivat palkanneet yhden työntekijän enemmän. - hemmo_olvila
."..kaljan litkiminen kiinnostaa työttömiä pummeja enemmän."
Minkähän takia pummien pitäisi olla työttömien kiinnostuslistalla korkeammalla kuin kaljan litkiminen?
Olen työtön eikä minua pummit kiinnosta yhtään, kalja sentään vähän, mutta työttömyyskorvaus on niin pieni että teot kotimaisen panimoteollisuuden ja anniskelupaikkojen työllisyyden turvaamiseksi ovat kohdaltani jääneet valitettavan vähiin. - kaljaonhyvvää
"kaljan litkiminen kiinnostaa työttömiä pummeja enemmän". Totta miksi hikoilla töissä,kun sinä maksat kaljat.
- Novörks
Ihan miten vaan, mutta älkää riidelkö ja riehuko. Häiritsette päivärytmiäni. Esim. päikkäreitä. Ja voisitteko olla hiljaa aamuisin, kun nukun yleensä klo 9:ään. Paitsi silloin, kun laitan kellon soimaan ja kattelen ikkunasta kun naapurit lähtee naamat norsunvitulla töihin. Sen jälkeen otan vielä tirsat..
- miksiryssinAina
Juokaa pirtua.
Se on halpaa.
5 l kanikka Venäjältä, sillä saa nupin himmeeksi kotvan aikaa.
Unohtuu se miksi ryssit viime työpaikan kunnon liksalla.
- seontarjouksessa
Heh-gheh-hiih-hah-hhoo.
- solovely
Slowly, please
https://youtu.be/xaA7zablXcY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834