Ei siinä ole mitään järkee.
Onko järkeä panna naista joka ei ole kaunis
20
107
Vastaukset
- Kysyn.vain
Mitä jos mies ei saa kaunista naista?
- Eräkettu
Se kauneus on katsojan silmissä..
- parempi_niin
Ei, ennemmin kannattaa vetää käteen haaveillen niistä kauniista naisista.
- eituleorgasmia
Joutuu nussimaan hiki otsassa kun on ruma akka alla.
- runkrunk
Seksi on yliarvostettua. Runkkaaminen on paljon parempaa kuin tunteeton seksi. Ja vaikka olisikin suhteessa niin seksissä pitää niin paljon keskittyä naiseen, että se melkein muuttuu työksi.
Rumuus on voinut suojata seksitaudeilta.
- Mieluummin.ilman
Kokovartalokortsu syntymälahjana..
Jos pitäisi valita tauti vai seksittömyys niin kuka miettisi kumpi?
- trollibensa
No on jos nainen on vanha. Koska ne lähtee ekaksi pois (kalevalainen sananlasku).
Olen samaa mieltä, mutta kyllä vaan alkaa ihmeellisesti stondaamaan, kun rumahkokin tyttö/nainen alkaa hymyilemään sulle ja jutteleen sun kanssa.
- PussipäähänjaPanoks
Aina voi laittaa paperipussin päähän. Pillu se on siallakin!
- JännäJenna
Tai muovisen, omaansa.
Ihan samaa mieltä. Ei mitään järkeä hypätä sänkyyn ihmisen kanssa, jota ei koe puoleensavetäväksi.
- pankaa.nussikaa
Suurin osa naisista on sellaisia joita vois nussia. Lihavia ei lasketa koska niitä ei voi nussia ellei ole itse lihava.
- ätminki
Ei ole järkeä panna ketään. Seksi on turhaa
- Mies86_ab
Ihmisen puoleensavetävyys tulee monesta asiasta. Jos ei yhtään tunne ihmistä on ulkonäkö keskeisellä sijalla. Itselläni on kyllä kokemusta ihastumisesta hyvin vaatimattoman näköiseen tyttöön. Tunsimme toisemme yhteisen ystäväpiirin kautta ja opin hiljalleen tuntemaan miten lämmin ja ihana ihminen hän on. Olin hyvin ihastunut häneen enkä silloin todellakaan edes kyennyt näkemään, muita paljon "kauniimpia" naisia, kun halusin vain tätä tyttöä, jonka sisäiseen kauneuteen olin ihastunut
- Rippedbrain
Ei. Ei myöskään ole järkeä panna miestä joka joka liian lyhyt, yksinkertainen, vaatimattomassa työssä, kalju, pihi, ruma, epäsosiaalinen jne.
- MolotowRippentrop
Niin naisilta löytyy kyllä iso lista miehille. Miehiltä vaan rumuus. On se helppoa olla nainen. Senkun vaan valkkaa.
- 111627
No ei ainakaan ilman ehkäisyä kannata, koska eihän sitä nyt kukaan halua olla niin julma, että tuo tähän maailman rumia lapsia, jotka joutuvat kiusatuiksi ja syrjityiksi. :(
Sanoisin ennemminkin niin, että ei kannata nussia naista, joka on ruma tai muuten epäviehättävä. Siitä tulee vain oksettava olo jälkeen päin.
Pariin otteeseen olen kyllä törmännyt siihen, että nainen, jota en ole aluksi erityisemmin himoinnut, onkin himoinnut minua aivan hitosti ja tuo kiihko on tarttunut minuunkin ja tuloksena on ollut loistavaa seksiä.- elluhalloBY
Miehet
Entä ne kauheat(olen nyt paha.Pyydän anteeksi)
KALJAMAHAT
Ettehän edes jaksaisi.....(*_*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697414Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435074- 963374
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462279- 222128
- 342083
- 401865
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171837- 281721
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141663