hyvä/hoitava (peitto)voide

T_O_M_A_A_T_T_I

hei. olen 15v tyttö. En ole mikään muoti ja kauneus friikki mutta yksi asia minua
kuitenkin häiritsee. Nimittäin punaiset posket >_< suora lainaus "Selittämättömän punoituksen taustalla voi myös olla hormonivaihtelu, kuten kuukautiskierto tai vaihdevuodet." voiko tämä olla syy kasvojeni punoitukseen? koska minun tietääkseni kenelläkään minun lähisuvussa ei ole tämmöisiä ongelmia. jos tuo ylhäällä oleva lainaus olisi totta minun tapauksessa niin meneekö se ajan mukaan pois? ja koska suunnilleen se sitten tapahtuisi?
etsin jotakin helppoa ja peittävää voidetta mitä hinkata naamaan aamuisin, ja tarkoitan nyt oikeasti peittävää, noloa olisi jos naamastani tulisi täplikäs xD

4

167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syyt-selville-ensin

Paljon riippuu siitä millainen iho sinulla on (kuiva, seka- vaiko öljyinen) ja mistä punaisuus johtuu (atooppinen tai cuperosa iso, normaali punastelu, jne.).
      Jos ihosi punottaa aina ilman, että sinä punastelet, kannattaa kipaista koulun terkkarin juttusilla ja selvittää syy siihen, miksi ihosi punertaa jatkuvasti.
      Ihon ongelmiin voi vaikuttaa jo se, miten ihonsa puhdistaa joka päivä ja millaista kosteusvoidetta käyttää. Esim. apteekissa on sarjoja kuten Avene ja La Roche-Posay, joissa on omat tuotteet erilaisille iho-ongelmille, mutta ensin on tietysti selvitettävä onko kyse iho-ongelmasta, vaiko vain normaalista punastelusta.
      Ja nyrkkisääntönä kaikenlaisten peiteaineiden käytössä: vaikka ihossa olisi punaisuutta tai finnejä, ei koko kasvojen ihoa tarvitse peittää meikkivoiteen alle! Täyspakkeli näyttää todella keinotekoiselta ja herättää katsojissa enemmän kysymyksiä kuin ihailua että onpas sulla hyvä iho.

• BTB13onhyvä

Suosittelen cliniquen bb meikkivoidetta,hoitaa ja peittää sekä BTB13 peitevoidetta, on todella peittävä,hoitava ja tarvitsee hippusen verran vain.BTB13 kotimainen tuote ja edullinen,riittoisa.Tuotteita voi tilata vaikka Laser Tilkan kautta,tai katsot jälleenmyyjät.

• T_O_M_A_A_T_T_I

kiitoksia :)

• dermablendikintosihyvä

Ja apteeksita kannattaa Vichyn dermablendiä kokeille,todella riittoisa ja totaalipeitto:)Sisätää myös 15 kertoimen aurinkosuojan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3255
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3097
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2457
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2207
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1913
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1810
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1415
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81