Hyvä kotikaraokelaite?

tufferi

Minulla on ollut VocoPron kotikaraokelaite, joka on toiminut täysin moitteettomasti 10 vuotta. Valitettavasti kaukosäädin hajosi ja uuttahan ei saa... Ostin tilalle Acesonic DGX-213, tämä jo kertaalleen vaihdettu, kun ei soita kaikkia levyjä. Nyt toinen lähtee, kun korkeudensäädin ei toimi kaikissa levysarjoissa. Mitä mieltä olette yleensä kyseisestä laitteesta ja entä sitten Madboy, onko parempi/ huonompi? VocoProta ei kuulemma myydä enää sähkövikojen takia, mutta näkyy olevan kumminkin myynnissä verkkokaupassa, mm. Vantaan Musiikissa. Onko hyviä ideoita, mitä nyt kannattaisi ostaa?

4

1009

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JohnDonsson

Nämä kaikki ovat ihan samaa sekundalaatua. Ei oo eroo. Tuurista kiinni mikä toimii.

• Diana71

Meillä ollut jo pari vuotta Madboy mfp-2000 ja toimii hyvin ja on hyvä laulaa.

• Karaokeharrastelija

Kannattaa tsekata myös Muvikan karaoke boxi. Laitteen saa hintaan 499e ja palvelussa on yli 17000 biisiä. Toimii myös suoratoistona tietokoneelta. Itse en enää osta levyjä, kun on helpompikin tapa saada kattava valikoima biisejä.

• Pölhökustaa-69

Eipä se Muvikan Boxikaan sen laadukkaampi ole kun Vocoprot ym. ja täysin turha sitten kun lopettaa sopparinsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      38
      2201
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      56
      716
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      691
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      69
      530
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      502
    6. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      500
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      500
    8. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      479
    9. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      477
    10. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      15
      470
    Aihe