Miehet...älkää pelätkö..

179cm

Älkää te arvon miehet pelästkö pitkiä naisia. Monet säikähtää kun kertoo että on 179cm ja korkokenkien käyttäjä. :)

29

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs_siitä

      Nyt jo edesmennyt setäni opetti, että ihan sama kuinka pitkät jalat naisella on. Sivuun ne siirretään kuitenkin, ennen kuin päästään hommiin...

      Ei ku ihan vakavasti: Jos miehellä ei ole itsetuntoa seistä pidemmän naisen rinnalla, hänellä ei vain sitä ole.

    • sdfsdfdsfsd

      Ei miehet pelkää pitkiä naisia, se on te naiset jotka pelkäätte itseänne lyhyempiä miehiä :)

    • 17plus20

      Mulle on aivan sama onko nainen 150 vai 190. Tuolta väliltä kaiken mittaisia on ollut ja siis jopa itseäni (180) pidempiä. Mitä ihmeellistä siinä on?

    • pitkänainenz

      Kyllä vaan pitkänä naisena olen huomannut että miehet pelästyvät kun menee treffeilel ja onkin korkkarit tai korkosaappaat jalassa..:) :O

      • 514

        Voihan sitä noinkin ajatella, kun ei muutakaan syytä siihen voi olla.


      • Kui_silleen
        514 kirjoitti:

        Voihan sitä noinkin ajatella, kun ei muutakaan syytä siihen voi olla.

        Ehkä ne on pelänneet, että astut varpaille..?


    • sinkkumieskyrpähaaroissa

      Naiset ei ole yhtään pelottavia mutta aika tyhmiä ovat.

      • Meisselinkääntäjä

        Olisin kuvitellut että kpä on otsassa, sen tason kommenttia heitit kehiin.


      • Meisselinkääntäjä kirjoitti:

        Olisin kuvitellut että kpä on otsassa, sen tason kommenttia heitit kehiin.

        Se on meidän Jonne 11 vee ;) Tytöt on yäk mutta kuitenkin niitä tekisi kummasti mieli päästä koskemaan.


    • varolyhyt

      ed,kirjoittajan kommentista tyhmyys paistaa..

    • 176cm

      Eivät pitkät naiset pelota. Ihania olette. Harmi vain, että vaaditte myös miehiltä pitkää vartta. Ottaisin pitkän naisen aina jos vain lyhyenä miehenä saisin.

    • Jari-50

      Niinpä. En tajua keskustelun sisältöä.

    • Snail-50

      En ymmärrä. T. Jari 180.

    • 0109

      Ehkä normaalia pidempänä miehenä voin sanoa että pitkän naisen kanssa "angle of the dangle" on naiselle miellyttävämpi ja rinnatkin ylettyy helpommin suuhun.

      Itse en koskaan ole pelännyt pitkiä naisia. Jostain syystä ei vain flaksi ole tahtonut käydä. Mutta lyhyemmät, 160cm, sitäkin enemmän.

    • eimepelätäelletpelottele

      En oikein usko, että kovin moni mies pitkää naista pelkää. Mutta itsesi pituinen mies ei todennäköisesti iske sinuun? Kun viittasit tuohon korkokenkien käyttöön. Eli nainen useimmiten haluaa sen noin 10cm. itseään pidemmän miehen. Ja sitä lyhyempiä kohtaan ollaan hieman kylmäkiskoisia ja vähätteleviä ns. parisuhdemielessä ajatellen. Eli eivät oikein riitä sytyttämään suurinta osaa naisista, joten nainen näkee heidän käytöksessäänkin jotain kummallista joka tulkitaan sitten vaikka peloksi.

      Tai sitten olet vain huomiota nettikeskutelussa haluava trolli. Ei ole sekään pois suljettua. :)

    • tietäjämutteiItämaan

      Pitkä nainen ja pitkä vittu. Yksinkertaista kun sen oivaltaa.

    • Mie111

      Pitkät naiset on upeita! Korkkareilla tai ilman. En ole koskaan pitkää naista pelästynyt mutta ihailemaan oon saattanut unohtaa itseni. Itse oon melkein 190 pitkä eikä yhtään häiritse vaikka nainen olisi samanmittainen tai pidempi.

    • Minä olen ollut pitkien naisten kanssa siis niiden jotka ovat hyväksyneet lyhemmän miehen. Yleensä pitkä nainen haluaa pidemmän miehen

    • ErilaisuusOnRikkaus

      Itse olen hieman yli 160 senttimetriä pitkä. Tavataanko? Saat uutta perspektiiviä miehiin.

    • Pitkän_naisen_mies

      Kyllä se on niin, että suurin osa naisista pelkää lyhyempiä miehiä kuin ruttoa. Oma nykyinen pitkäsäärinen nainen on onneksi toista maata. Oma itsetuntoni on kohdillaan, joten ei haittaa yhtään, että nainen on pitkä ja näyttävä.

    • Jos miehet ovat niitä, jotka pelkäävät, niin miksi sitten naisilla yleensä lukee profiilissa jotakin suuntaan "olethan pidempi kuin minä korkokenkien kanssa"? Minulle ainakin on täysin yhdentekevää, kumman silmät ovat korkeammalla maanpinnasta.

      • MrBolivar

        Tämä on muuten totta.Sitten itse ollaan jotain 168-175cm johon 10cm korot niin jää aika moni mies lyhkäsemmäksi.Naisen toiveena on varmasti vielä että mies olisi tuonkin jälkeen muutaman sentin pidempi.


    • MrBolivar

      Niin, no jos itse olen 179cm niin kyllä se limitti menee aika tuossa, ilman korkkareita tai muita kenkiä.Korkareilla saa olla pitempikin kuin ite on.

    • Ranselmia

      Aika monella pitkällä naisella on myös isot kädet ja jalat. Aika moni mies pelkää että kaverit luulee sen olevan transu.

    • sdbgsdb

      Mitä höpötätte pelkäämisestä? Kokemus on pelkästään sattumoisin osoittanut, ettei pidemmät naiset itseään lyhympiä miehiä katsele joten turha lähestyä missään muodossa. Netissä se on ainakin automaattinen hylky jos itseä pidempään naiseen yrittää kontaktia. Naisilla on miehen pituudessa aina se "korkkarilisä"vaatimus. Paree vissiin sitten emäntien mennä koripallokenttien laidoille kärkkymään!

      Repeän myös aina niille naisten ilmoituksille, missä hakevat "miehen näköistä miestä". Ja sitten siinä kuvassa on sellanen mörkö mitä ei naiseksi edes hevillä tunnistaisi jos ei siinä niin lukisi.

      • mörötmuumilaaksoon

        Toi viimeinen kommentti on kyllä niin totta! On niin paljon niitä ilmoituksia, joissa juurikin ylipainoinen mörkö hakee pitkää komeaa miestä. No eihän se tietysti ole hullu joko pyytää... vai onko sittenki?


    • Deemu

      Pitkänä miehenä olin treffeillä kaksi tuntia ensikertaa pitkähkön minua kuusi senttiä lyhyemmän naisen kanssa. Hänessä oli sitä jotakin... Mutta ei tullut toisia treffejä, sanoi vain kohteliaasti katellaan.

    • Niin.monesti.petetty

      Olipa nainen pitkä tai pätkä ei haittaa, mutta kun naiset pakenevat kun yrittää lähestyä !!! syytä en tiedä ? enkö kelpaa sellaisena kuin olen?.
      Työssäkäyvät sinkkumiehet eivät kelpaa .... johtuuko se siitä kun me sinkkumiehet asumme syrjäseudulla "kuntien/kaupunkien keskustoista" ?
      Minusta maaseudun rauhassa on mukava asua ja olla kaukana katuvalojen paljoudesta.

    • Ei pelätä, mutta on siinä jotain mahtavaa, kun saa oikein pientä naista "riepotella" ympäri sänkyä ja ottaa vaikka sylissä seisaaltaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      93
      1744
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1332
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      43
      817
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      783
    Aihe