minkä ikäinen olet ja mikä on mielestäsi kurppa/pappara ikä ja minkä ikäiset näyttävät sinusta parhaimmilta ja minkä ikäiset sopivat toisilleen parhaiten ja mikä on keski ikäisen ihmisen ikä onko se 35-50v
tutustutaan toisiimme
6
56
Vastaukset
- Kilttiatm
Olen 31, kohta täytän 32 tässä kuussa ja kukaan ei ole kurppa tässä maassa. Naisen paras ikä on siinä 16-38 iän välillä koska voi tehdä lapsia ja sitten yli 40 vuotiaana ei lapsia kannata tehdä.
"kukaan ei ole kurppa tässä maassa"
Tämä ilahdutti. Mukavaa kuulla välillä tällaisiakin näkemyksiä tällä palstalla.
Kun olin 10, 20-vuotias oli kurppa.
Kun olin 20, 40-vuotias oli kurppa.
Kun olin 40, 80-vuotias oli kurppa.
80-vuotiaana kurppa on mielestään ikinuori!
Sama pätenee papparaisiinkin.- Matti-35
Naisilla on kysyntää aina joten naisen ma on huipussaan kunnes kuolema vie
- miäs.ss
olen 33mies. Kurppa on jotain vaihdevuosien ylittänyt. Parhaimmalta näyttää 20- 27 vuotiaat naiset. Suhteeseen kelpuutan 25-35 vuotiaat naiset. Alle 25set ei vielä ymmärrä elämästä yhtään mitään. Nyt vasta itsekin kohta varmaan alan aikuistua. Keski ikä on 35-65 about. Enkä koskaan vastaile tällaisiin aloituksinn enkä lue koko palstaa.
- että.silleen
Kuulostat varsin tutulta! Siis mieheltä jonka tunnen...ikä vaan ei natsaa. Olet ihana; annoit mulle juuri noin kuukauden ja viikon lisää kukoistusaikaa. Täytän 28v huhtikuussa. =)
"Enkä koskaan vastaile tällaisiin aloituksinn enkä lue koko palstaa."
Tämä on juuri sitä huulenheittoa; joka kuulostaa niin tutulta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648