Olen päättänyt jo aikoja sitten etten pariudu ellen ole YTM, tai vähintäänkin löydä yksisarvista eli poikkeuksellista naista.
Mutta jos olisin KTM(-aisuri), eli vaimon mukaan hänen elämänsä rakkaus, kysyisin vaimoltani seuraavat kysymykset:
- miksi pelimies sai seksiä ensimmäisenä iltana, mutta minä vasta pitkän tapailun jälkeen? Olenko vähemmän sytyttävä kuin pelimies joka pokasi sinut baarista kavamaisilla maneereillaan?
- miksi sallit jännämiehen tehdä mitä huvittaa ja maksoit hänen kulujaan, mutta edellytät minun olevan luotettava ja kustantamaan sinun kulujasi? Olenko vähemmän sytyttävä mies jonka hyväksyt vain jos luvassa on rahaa/remppaamista?
- miksi olit nuorempana hoikka, pitkähiuksinen ja hyvin pukeutunut vaan ynt ylipainoinen, tätitukkainen ja tätityylinen? Miksi halusit näyttää hyvältä yhden yön miehiä varten, mutta et elämäsi rakkautta varten?
- miksi halusit pelimiesten/jännämiesten kanssa seksiä kolmesti päivässä, mutta minun kanssani kerran viikossa? Teitkö heidän kanssaan jotain sellaista mitä et haluaisi tehdä minun kanssani?
- miksi halusit fuckbuddyn keskittyvän pitämään itsensä kunnossa, kun taas minut haluat perusparantamaan taloa vaikka se hajottaisi selkäni ja tekisi minusta väsyneemmän? Miksi satunnaispano sai paremman roolin kuin elämäsi rakkaus?
- miksi halusit exiesi omaavan kavereita ja harrastuksia, mutta haluat minut maalaamaan keittiön seiniä sen sijaan että harrastan ja pidän yllä kaveripiiriäni?
- miksi kiinnostuit minusta vasta kun mielessäsi alkoi pyöriä että olisi kiva saada joskus lapsia ja asua omassa talossa/asunnossa?
- kun lapset on vanhempia etkä tarvitse ketään elättämään, remppaamaan, kuskaamaan ja raatamaan...mihin oikeastaan tarvitset ja _haluat_ minua?
Minusta jokaisen ketmin olisi syytä ottaa itseään niskasta kiinni ja kysyä nämä kysymykset.
Muutama kysymys KTM:n vaimolle
105
335
Vastaukset
- Naisasialooseri1
Todella hyviä kysymyksiä ja jokaisen miehen, josta parhaat päivänsä nähnyt nainen on kiinnostunut parisuhdemielessä pitäisi todellakin kysyä nuo kysymykset.
Valitettavasti suurin osa miehistä on niin munattomia aisureita, etteivät uskalla kysyä yhtäkään noista kysymyksistä Juuri tuollaisiin kysymyksiin naisten kannattaa vastedes aina varautua.
- nytpanithyvät
Ai vitsi näillä kyllä pildee lohkeaa!
- bustedd
Nyt ollaan asian ytimessä, en usko että naiset pystyvät vastaamaan noihin.
- Totuudenkertojatar
Totta, ei noihin voi vastata. Sama kuin kysyisi mustatukkaiselta naiselta, miksi sinulla on valkoinen tukka.
- 2322
Totuudenkertojatar kirjoitti:
Totta, ei noihin voi vastata. Sama kuin kysyisi mustatukkaiselta naiselta, miksi sinulla on valkoinen tukka.
Sama. Paha vastata, kun olen painanut koko aikuisiän saman verran, tukka on pitkä, lapsia olen halunnut aina, kämpän ostin jo ennen miestä, seinät maalasin itse, rempat tekee ammattilainen, molempien kavereita tavataan usein, minä haluan enemmän seksiä kuin mieheni ja kaiken kukkuraksi annoin hänelle aikanaan ekana iltana.
- eioohelppoo
Ei oo beetamiehillä helppoa, kun jää alfamiesten varjoon, niin sit pitää naisille päteä. Kun vois vaan hyväksyä sen kakkospanon asemansa ja saada edes keski-ikäisenä seksiä.
- Naishenkilö
Ap, miksi sun joka kohdassa joku muu on jo ollut, sua ennen kaikessa mukana ja saanut sun mielestä parempaa kohtelua naiselta? Missä itsetuntosi on?
Mitäpä kun nainen tekee sun historiasta miinuslistan? Se löytyy jokaiselta, vaikka väkisin väännettynä ilkeilynä.. - Naisasialooseri1
Miehen värikäs panohistoria ei ole miinus vaan plussa. Mitä enemmän saanut mies sitä suurempi saavutushan se on naiselle sellainen saada sitoutettua.
- Naishenkilö
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Miehen värikäs panohistoria ei ole miinus vaan plussa. Mitä enemmän saanut mies sitä suurempi saavutushan se on naiselle sellainen saada sitoutettua.
Ei mene läpi pelkkänä plussana. Laatu ratkaisee, ei kaatojen lukumäärä. Mieluummin kokematon mies, kuin kokovartalo mulkeron matkaan lähtö.
- 12121212
Naishenkilö kirjoitti:
Ap, miksi sun joka kohdassa joku muu on jo ollut, sua ennen kaikessa mukana ja saanut sun mielestä parempaa kohtelua naiselta? Missä itsetuntosi on?
Mitäpä kun nainen tekee sun historiasta miinuslistan? Se löytyy jokaiselta, vaikka väkisin väännettynä ilkeilynä..Aika mielenkiintoista logiikkaa että kuvaamani betaelättäjän roolin hyväksyminen on merkki hyvästä itsetunnosta, kun taas se jos vaatii samaa kuin ytmit (joilla lienee hyvä/huono itsetunto?) onkin merkki huonosta itsetunnosta :D
"Ei mene läpi pelkkänä plussana. Laatu ratkaisee, ei kaatojen lukumäärä. Mieluummin kokematon mies, kuin kokovartalo mulkeron matkaan lähtö."
Eli toisin sanottuna, ellei mies ole ihan täysi kokovartalomulkku, kokemuksesta saa plussaa. Aivan kuten NAL kirjoittikin.
- ohnoe
Nuo ovat kaikki oikein oleellisia kysymyksiä.
- Saa.KysyäN
Tuossahan on pistetty kysymysmuotoon noin 20-25 vuoden pituinen keskivertoavioliitto. Tuollaista se on pojat, koska jopa se kaksikymppisenä naitu prinsessavaimo vanhenee ja mikä pahinta, kyllästyy siihen harmaaseen ja tylsään aviomieheensä. Noilla kysymyksillä voisi aika hyvin päivittää suhdetta aika ajoin, pysyisi mukavan freesinä, mutta yksi pieni sivuseikka tässä on jäänyt kuitenkin huomaamatta: mitäpä jos sillä ketmi-vaimolla onkin oma vastakysymyspatteristo takataskussa?
- 12121212
Ratikkakuski kirjoitti:
Millainen se olisi?
Jep. Antaa tulla vain, minäkin haluaisin kuulla.
- Naisasialooseri1
Minäkin haluan kuulla. Kerro ihmeessä mikä se vastakysymyspatteristo olisi?
Prinsessavaimo vanhenee ja silloin ei enää saakkaan muuta miestä kuin sen tylsän harmaan aviomiehensä.
- Oodidoodi
Tolla logiikalla suomessa ei olisi yhtäkään kestävää parisuhdetta ja perheellisiä ihmisiä. Miksi ytm on niin kadehtittava, jos kuitenkin se ktm on se johon halutaan sitoutua pitkällä tähtäimellä? Vaikuttaa, että aloittaja itse pelkää sitoutua ja tuo tässä enemmän esiin omia riittämättömyyden pelkojaan kyseenalaistamalla naisen seksuaalista käyttäytymistä ja elämää ennen vakituisen suhteen löytymistä. Kokemukset ja virheet kasvattaa ihmistä, kukaan ei pysty olemaan täydellinen ja miellyttämään kaikkia. Jos ei kestä toisen menneisyyttä, niin silloin ei ole pohjaa pitkälle suhteellekaan.
- CosaNostra_AlmaMater
Kuules kun näin se juuri on että JOKA "VITUN" IKINEN parisuhde on parhaimmillaan liitoksissaan nitisevä paskakeitos jossa kuolemanpelkoiset ruumiit hakevat turvaa toisesta haisevasta hiilipohjaisesta solumöljästä vain vaivoin pysyen henkisesti koossa lopulta näivettyen taas älyllisesti lapsen tai kehitysvammaisen tasolle!
Perheellisiä ihmisiä kyllä tulee sillä kyrpä on niin innokas oksentamaan pallien sisällöt jonkun alttiin huora naaraan vittuuun! - Oodidoodi
Toivottavasti toi riehuminen auttaa sun pahaan oloon ja sun vissiin kannattaa pitää kaikki ihmis kontaktit minimissä, kun ne aiheuttaa noin paljon kuvotusta :D
- Naisasialooseri1
Naisen seksuaalinen käyttäytyminen eli huoraaminen, tarkoittaa käytännössä sitä, että huippuvuoden jaetaan reikää YT-miehille ja sitten otetaan KTM kun ei enää YT-miehille kelvata.
Siinä olet täysin väärässä ja huijaat itseäsi, etteivätkö naiset haluaisi sen YT-miehen myös pidempään suhteeseen, mutta ikääntymisensä seurauksena eivät sitä tietenkään saa ja joutuvat ottamaan KT-miehen.
Nuo ovat asiallisia kysymyksiä ja jokaisella miehellä pitäisi olla sen verran selkärankaa, ettei ota käytettyä spermasankoa vaimokseen.
Kannattaa olla rutiköyhä, niin ei tarvitse pohtia kysymyksiä kuten onko hän kanssani vain rahan takia...
- Ex----------PUA
Periaatteessa joo.
Tai jos on sitä KAIKKEIN tärkeintä, nuoren miehen kertymää, eli RAHAA ja VARALLISUUTTA, mitä suvaitsevaiset YKT- ellei jopa YT-miehet kuten Darkkiskin suosii, niin silloin asiaan tulisi suhtautua myöskin säästeliäästi.
Kaiken kaikkiaan puhdas opetus on se, ettei naisen vuoksi pidä stressata rahasta suuntaan tai toiseen, jos meinaa olla MGTOW.
Toki, rahasta on hyötyä naisten kanssa, koska raha, ulkonäkö ja status ovat asioita, joille naiset ovat sairaalloisen persoja.
- Nnnaaiinennn
Ihan hyvä kirjotus. Mut toi teksti koskee vain gold digger naisia jotka kiinnostuu miehistä rahan takia ja hyväksikäyttää näitä miehiä vähintäänkin taloudellisesti.
On myös naisia jotka eivät suostu siihen että mies on maksaja ja raataja.- Naisasialooseri1
Jokaisessa asiurisuhteessa, jossa mies on ottanut muiden miesten jynssäämän ihmisjätteen, kyse on hyväksikäytöstä
Kylläpäs palstan pahimmatkin feministit ovat visusti hiljaa ja vastaamatta erittäin osuviin ja asiallisiin kysymyksiin :) No... ei mikään yllätys.
Ehkä joku vanhempi, viisas ja itsetietoinen nainen vielä haukkuu aloittajan ottamatta kantaa itse kysymyksiin.- Saa.KysyäN
Miten ihmeessä noihin voisi vastata? Sehän edellyttää, että kysymykset esittää se puoliso ja itse on siis parisuhteessa. Mä en ainakaan ole, joten ei mulla ole mitään edellytyksiä vastailla ja luulenpa, että kohderyhmä eli ketmit ja heidän vaimonsa, eivät paljon tällä palstalla pyöri. Kyllä sun nyt pitää odottaa, että saat itsellesi ihan oikean kumppanin ja sitten ladata tuo setti pöytään. Tietysti sekin on ihan teorettinen skenaario, koska aloituksessa jo ilmoitat, ettet lähde suhteeseen ellet ole YTM. Kysymykset jäävät siis ilmaan roikkumaan.
- Rose_91
Eihän tässä pyydetty vastaamaan noihin kysymyksiin vaan kerrottiin millaiset kysymykset aikoo esittää tulevalle puolisolleen. Voin toki vastata jos välttämättä haluatte.
Ja kyllä pidän noita kysymyksiä hieman absurdeina, sillä kaikki naiset eivät harrasta kysymyksissä esiintyvää toimintaa. Voi olla, että aloittaja ajautuu erittäin noloon tilanteeseen, kun alkaa tenttaamaan puolisoaan. - Ex------------PUA
Hyvin tokaistu. :D
Lisäksi pitihänn se arvata, että jos eivät nyt naiset hyökkää aloittajan silmille, he kyllä keksivät tekosyynsä. - Totuudenkertojatar
Minä olin jo näppis valmiina vastaamassa, mutta kun kysymyksissä on aika vahvat oletukset, niin eihän niihin voi vastata. Sama jos sinulta kysyttäisiin milloin kuukautisesi alkoivat ja loppuivat? Ai et vastaa? Jopa menit hiljaiseksi! Hahaa, osui ja upposi!
- Lukutaitoakiitos
Ex------------PUA kirjoitti:
Hyvin tokaistu. :D
Lisäksi pitihänn se arvata, että jos eivät nyt naiset hyökkää aloittajan silmille, he kyllä keksivät tekosyynsä.Olet daiju. Luepa nyt uudestaa aloitus, ei siinä pyydetä palstalaisia vastaamaan vaan luetellaan listä kysymyksiä, jotka ap kysyisi puolisoltaan.
- 12121212
Rose_91 kirjoitti:
Eihän tässä pyydetty vastaamaan noihin kysymyksiin vaan kerrottiin millaiset kysymykset aikoo esittää tulevalle puolisolleen. Voin toki vastata jos välttämättä haluatte.
Ja kyllä pidän noita kysymyksiä hieman absurdeina, sillä kaikki naiset eivät harrasta kysymyksissä esiintyvää toimintaa. Voi olla, että aloittaja ajautuu erittäin noloon tilanteeseen, kun alkaa tenttaamaan puolisoaan.Tietenkään kysymykset eivät koske jokaista naista maan päällä.
Enkä minä aio tentata, ellei joku transporttaa minua toiseen ulottuvuuteen jossa elän tätitantan kanssa perinteisessä suhteessa jossa mies sytyttää vähemmän kuin aikaisemmat seksikumppanit, mutta rakentaa/remppaa/kuskaa ja siten ansaitsee paikkansa naisen rinnalla. - Ex------------PUA
Lukutaitoakiitos kirjoitti:
Olet daiju. Luepa nyt uudestaa aloitus, ei siinä pyydetä palstalaisia vastaamaan vaan luetellaan listä kysymyksiä, jotka ap kysyisi puolisoltaan.
Osu ja uppos! :D
Superin pointtina oli, että te ette pysty niihin vastaamaan, ja niin siinä pääasiassa kävikin. - Tyydydyydydyyy
Superin pointtina oli, että te ette pysty niihin vastaamaan, ja niin siinä pääasiassa kävikin.Missä kohti se "pointti" tuossa tekstissä on? Eihän siinä kysytä niitä palstalle kirjoittavilta naisilta. Oletettavasti kukaan täällä ei edes pystyisi vastamaan, koska sinkkujahan tässä ollaan, eikä siis ole ketään ketmiä johon on "tyydytty."
- Ex------------PUA
Tyydydyydydyyy kirjoitti:
Missä kohti se "pointti" tuossa tekstissä on? Eihän siinä kysytä niitä palstalle kirjoittavilta naisilta. Oletettavasti kukaan täällä ei edes pystyisi vastamaan, koska sinkkujahan tässä ollaan, eikä siis ole ketään ketmiä johon on "tyydytty."
Oletko tyhmä?
- joitainmietteitänaiselta
On kai monella miehelläkin ne naiset, joiden kanssa pidetään hauskaa ja sitten ne, joiden kanssa mennään naimisiin. Varmaan vähän eri kriteerit. ;)
Itse olen vähän huono vastaamaan, kun en ole ikinä ollut noita hauskanpitäjänaisia. Ehkä sitten palstan mukaan jonkin sortin ATN. Saman miehen kanssa jkv yli 20 asti ollut. Mikään listan kohdista ei oikestaan päde, paitsi, että seksiin kiinnostus kummallakin vuosien varrella vähentynyt. Sängyssä olen ehkä ollut liikakin miestä "palveleva", usein hierontaa, pitkiä suuseksisessioita ym.
Jonkin verran on yli 10 vuodessa ulkonäkökin toki kummallakin muuttunut. Mutta myös mies lihonut, vaikka kaikki mahikset olen antanut mennä ja kuntoilla. Välillä toki yhdessä ryhdistäydymme. Haluan, että kumpikin hoitaa itseään henkisesti ja fyysisesti. Omia kavereita miehillä ei juurikaan ole, joten ei paljon tarvinnut toppuutella menemästä. Toivoisin, että menisi enemmän niin kuin minäkin. Mies ei onneksi ole mustasukkainen ja antaa minun mennä, harrastaa ja tavata kavereita. Plussaa olisi, jos mies olisi kätevä käsistään. Ihailisin mielellään kätevää miestä, mutta ei sen kai orjatyötä tarvitse olla. Oma mies ikävä kyllä perusluonteeltaan jokseenkin laiska, mutta on minussakin huonot puoleni. Näillä on menty toistaiseksi.Taloudellisesti minä olen naisena tuonut yhteistalouteen enemmän ja ollut työelämässä se kunnianhimoisempi.Välillä se toki hiertää välejä. Uskon, että olisimme hyvä perheyksikkö, mutta täytyy myöntää, että välillä mietin menetinkö jotain kun en elänyt "hurjaa nuoruuttani"?- nössykänarki
Saatoitpa menettää. Kyllä naisen kannattaa ottaa nuorena kaikki irti "markkina-arvostaan" ja hankkia kokemuksia monien erilaisten miesten kanssa, niin ei sitten kiikkustuolissa harmita kun jäi paras nuoruus elämättä ja risteilyt käymättä.
Vaikka kyllähän se tällaisenä nössömiehenä harmittaa, että ei kelpaa naisille kun vasta sitten kun naisilla on ne "juoksut juostu" ja kivat kokemukset koettu ja voi jotain vähän tasaisemman tylsää harkita, kun pitää alkaa järkevää elämänhallintaa harjoittamaan ja perhettä perustamaan tai ainakin vähän luotettavampi (vähemmän muille naisille kelpaava) mies hankkia.
Hauskoja kysymyksiä joihin olisi nopea ja helppo vastata, jos kumppani niitä haluisi tiedustella. Suurinpaan osaan tulisi vastaus (joka ehkä yllättää) voisi valaista että kaikki ei elä noin.
Ja sitten kysysisin, että miksi oletat minun eläneen noin? Siis kumppanilta joka kysyisi tuollaisia.Okei, leikitään että Jännämieheni kysyy minulta nuo kysymykset (ja ällistyneen vastaanoton ja hervottoman naurun jälkeen suostun niihin vastaamaan):
Q: miksi pelimies sai seksiä ensimmäisenä iltana, mutta minä vasta pitkän tapailun jälkeen?
A: Olisit sinäkin saanut, mutta etenit itse hitaammin.
Q: miksi sallit jännämiehen tehdä mitä huvittaa ja maksoit hänen kulujaan, mutta edellytät minun olevan luotettava ja kustantamaan sinun kulujasi?
A: En ole maksellut kenellekään mitään merkittäviä kuluja enkä ole missään vaiheessa odottanut sinun kustantavan minun kulujani.
Q: miksi olit nuorempana hoikka, pitkähiuksinen ja hyvin pukeutunut vaan ynt ylipainoinen, tätitukkainen ja tätityylinen?
A: Nuorena olin luonnostaan hoikka, mutta tässä iässä stressin ja vaikean elämänvaiheen aikana tulleet kilot eivät poistu helposti. Tiedät kyllä, että käyn salilla ja jumpassa ja kävelen pitkiä lenkkejä, joten yritän parhaani. Hiukseni eivät kasva tämän pitemmiksi. Pukeudun aivan yhtä hyvin kuin nuorempana.
Q: miksi halusit pelimiesten/jännämiesten kanssa seksiä kolmesti päivässä, mutta minun kanssani kerran viikossa? Teitkö heidän kanssaan jotain sellaista mitä et haluaisi tehdä minun kanssani?
A: En ole tainnut koskaan harrastaa seksiä kolmesti päivässä. Enkä muista sinun kertaakaan valittaneen seksin vähyydestä meidän välillämme. Ja ihan samoja asioita teen sinun kanssasi kuin heidenkin.
Q: miksi halusit fuckbuddyn keskittyvän pitämään itsensä kunnossa, kun taas minut haluat perusparantamaan taloa vaikka se hajottaisi selkäni ja tekisi minusta väsyneemmän?
A: En ymmärrä kysymystäsi. En ole pyytänyt sinulta yhtään mitään perusparantamista kenenkään talolle.
Q: miksi halusit exiesi omaavan kavereita ja harrastuksia, mutta haluat minut maalaamaan keittiön seiniä sen sijaan että harrastan ja pidän yllä kaveripiiriäni?
A: Kuten edellä.
Q: miksi kiinnostuit minusta vasta kun mielessäsi alkoi pyöriä että olisi kiva saada joskus lapsia ja asua omassa talossa/asunnossa?
A: (Epärelevantti kysymys suhteessa, jossa ei asuta yhdessä eikä todellakaan olla hankkimassa lapsia.) Kiinnostuin sinusta vasta nyt, koska tapasimme vasta nyt. En todellakaan osannut tulla sinua hakemaan aikaisemmin, sitä paitsi olisit muutama vuosi sitten ollut itse vielä naimisissa.
Q: kun lapset on vanhempia etkä tarvitse ketään elättämään, remppaamaan, kuskaamaan ja raatamaan...mihin oikeastaan tarvitset ja _haluat_ minua?
A: Siinäpä se, kun en _tarvitse_ sinua mihinkään enkä odota sinulta mitään suorituksia tai palveluksia. Haluan sinua olemaan lähelläni, haluan pitää sinua hyvänä, tuntea sinun pitävän minua hyvänä, haluan jakaa kanssasi ajatuksiani, elämääni, arkeani, harrastaa seksiä (paljon!), kokea kanssasi erilaisia asioita (matkoja, muita elämyksiä ja kokemuksia).
---
Mutta ihan oikeasti aloittaja, sinulla on ihan helvetillinen ongelma oman päänuppisi kanssa, jos todella mietit päivät pitkät tuollaisia.- 12121212
Vastauksesi ovat ihan hyvä. Jos satun joskus vanhempana etsimään jäähdyttelysuhdetta jossa tavataan lähinnä viikonloppuisin, kuulostaisi ihan hyvältä.
"Mutta ihan oikeasti aloittaja, sinulla on ihan helvetillinen ongelma oman päänuppisi kanssa, jos todella mietit päivät pitkät tuollaisia."
Hassu juttu miten tietyt kirjoitukset, joissa ei hyökätä ketään vastaan tai edes solvata naisia yleisesti, herättävät moisen vihareaktion. Eniten ad hominem-hyökkäyksiä tuntuvat aiheuttavan kirjoitukset joissa toistetaan asioita joita naiset itse sanovat ;) Edellisen kerran "olet luuseri/vätys/epänormaali"-juttua seurasi kun kirjoitin lähes kaikkien naisten halusta tulla otetuksi rajun eläimellisesti dominoivan miehen toimesta, mikä on vain siteeraus naisten omista tunnustuksista :D
Voisin jossain vaiheessa listata kuulemiani vastauksia noihin kysymyksiin. Siis ihan livenä kuultuja, tuntemiltani naisilta. Minun kertomani palstatotuudet/aisurivitsit perustuvat lähinnä niihin.
Olenko muuten koskaan maininnut että olen useallekin naiselle se uskottu mies? Satun olemaan hyvä kuuntelija :) - Riiiiiiiiiiii
Loistava kuitti. Suhde on aika hataralla pohjalla, kun pitää jo etukäteen luoda kaikki oletetut kauhukuvitelmat ja syyttää niistä toista jo ennen kuin ovat totta.
- rumamaija
Helgalla oli erittäin hyvä vastaus! :)
- rumamaija
rumamaija kirjoitti:
Helgalla oli erittäin hyvä vastaus! :)
Sori, helKalla siis...
12121212 kirjoitti:
Vastauksesi ovat ihan hyvä. Jos satun joskus vanhempana etsimään jäähdyttelysuhdetta jossa tavataan lähinnä viikonloppuisin, kuulostaisi ihan hyvältä.
"Mutta ihan oikeasti aloittaja, sinulla on ihan helvetillinen ongelma oman päänuppisi kanssa, jos todella mietit päivät pitkät tuollaisia."
Hassu juttu miten tietyt kirjoitukset, joissa ei hyökätä ketään vastaan tai edes solvata naisia yleisesti, herättävät moisen vihareaktion. Eniten ad hominem-hyökkäyksiä tuntuvat aiheuttavan kirjoitukset joissa toistetaan asioita joita naiset itse sanovat ;) Edellisen kerran "olet luuseri/vätys/epänormaali"-juttua seurasi kun kirjoitin lähes kaikkien naisten halusta tulla otetuksi rajun eläimellisesti dominoivan miehen toimesta, mikä on vain siteeraus naisten omista tunnustuksista :D
Voisin jossain vaiheessa listata kuulemiani vastauksia noihin kysymyksiin. Siis ihan livenä kuultuja, tuntemiltani naisilta. Minun kertomani palstatotuudet/aisurivitsit perustuvat lähinnä niihin.
Olenko muuten koskaan maininnut että olen useallekin naiselle se uskottu mies? Satun olemaan hyvä kuuntelija :)"Vastauksesi ovat ihan hyvä. Jos satun joskus vanhempana etsimään jäähdyttelysuhdetta jossa tavataan lähinnä viikonloppuisin, kuulostaisi ihan hyvältä."
Aivan, helka on vuosikymmeniä sitten juossut juoksunsa ja ollut pienen lapsen yh. Joten kysymyksesi eivät liity hänen tämän hetkiseen elämäntilanteeseensa kovinkaan hyvin, jos ollenkaan.
Ja tottakai palstafemakot ovat heti antamassa suosionosoituksia vanhimmalle, lihavimmalle ja yksinkertaisimmalle, eli helkalle.- Ex------------PUA
kissakuningatar kirjoitti:
High5 Helkalle ^^
Ole hiljaa.
Miten moni mies on käyttänyt sinua ja miten monta kissaa sinulla on? - Ex------------PUA
Hauska juttu, miten tuolle hurraavat juuri ne naiset jotka eivät koskaan selviäisi puhtain paperein noista kysymyksistä. :D
NIIN ennalta-arvattavaa.
Naisten agenda kyllä ei vain pysy piilossa. Se on kuin ikääntymisen ensimmäiset merkit. ;)
- Ex------------PUA
Ai saakeli kun olikin hyviä kysymyksiä.
Nuo pitäisi printata, ja jakaa jokaiseen talouteen, ja niitä pitäisi jokaisen miehen miettiä ja naisenkin. Molemmat omistaa lähtökohdistaan.
Oikeastaan ainoa noista, mikä on minulle ollut lähellä käydä, on sellainen missä nainen yht'äkkiä on vetänyt "en enää hyppää ensimmäisillä treffeillä sänkyyn"-kortin, ja vastaukseni on ollut aika sama että on aika turha kuvitella että jäisin kakkokseksi jollekin toiselle.
Tosin, tason korotuksen merkkinä onkin ollut se, että viime vuoden treffit kyllä mentiiin ilman mitäänn mukisemisia sänkyosastolle.
Vaan joo, tuossahan tämä naisten raadollisuus ja selvä hypergamia näkyy erittäin selkeästi.
Kuten sanoit, normaaliksi ketmiksi jättäytyminen on virhe.
Pahimpia harhareittejä menet, jos olet ollut ikävuodet 18-29 "potentiaalinen KTM", ja sitten kun MA nousee, et huomaa tätä, vaan otat syötin ja otat juoksunsa juosseen.
Ojasta allikkoon.
Itse olen huomannut, että tämä vuosi on alkanut vielä paremmin kuin viime vuosi, taso todellakin kumuloituu.
En kiellä sitoutumista, mutta naisen pitää olla tosiaan poikkeuksellinen."Nuo pitäisi printata, ja jakaa jokaiseen talouteen, ja niitä pitäisi jokaisen miehen miettiä ja naisenkin. Molemmat omistaa lähtökohdistaan."
Eli oikeastaan aloittajan kannattaisi julkaista kysymykset FB:ssä! Kenties iltapäivälehdetkin kiinnostuisivat sen jälkeen, kun ne saisit febussa satoja tai jopa tuhansia jakoja. Hieno idea! Onhan ap:lla FB-tili?- Ex------------PUA
helka kirjoitti:
"Nuo pitäisi printata, ja jakaa jokaiseen talouteen, ja niitä pitäisi jokaisen miehen miettiä ja naisenkin. Molemmat omistaa lähtökohdistaan."
Eli oikeastaan aloittajan kannattaisi julkaista kysymykset FB:ssä! Kenties iltapäivälehdetkin kiinnostuisivat sen jälkeen, kun ne saisit febussa satoja tai jopa tuhansia jakoja. Hieno idea! Onhan ap:lla FB-tili?Toivotaan että hän tekee niin.
Tuon soisin menevän viraaliksi.
Kaiken maailman "hei miehet, ootteko tulleet ajatelleeksi tätä"-paska sen sijaan jaetaan siellä omien "fitnesskkuvien" ohella, ja lauma kanoja on näpyttämässä tykkää nappia ja muutama aisuri virnistelee mukana. :D - Harhainenajatus
Ei tästä maailmasta niin poikkeuksellisen typerää naista löydy, että suhun sitoutuisi.
- 12121212
helka kirjoitti:
"Nuo pitäisi printata, ja jakaa jokaiseen talouteen, ja niitä pitäisi jokaisen miehen miettiä ja naisenkin. Molemmat omistaa lähtökohdistaan."
Eli oikeastaan aloittajan kannattaisi julkaista kysymykset FB:ssä! Kenties iltapäivälehdetkin kiinnostuisivat sen jälkeen, kun ne saisit febussa satoja tai jopa tuhansia jakoja. Hieno idea! Onhan ap:lla FB-tili?On kyllä.
En yleensä kirjoittele näitä sinne. Mutta yllättyisit naistykkääjien määrästä silloin harvoin kun kirjoitan jotain tämän suuntaista :D "Pahimpia harhareittejä menet, jos olet ollut ikävuodet 18-29 "potentiaalinen KTM", ja sitten kun MA nousee, et huomaa tätä, vaan otat syötin ja otat juoksunsa juosseen."
Jos toinen menee liukuportaissa alaspäin ja toinen ylöspäin, niin kyllähän sitä nyt tervehtiä voi, mutta pidemmät keskustelut on parempi käydä muualla.- Ex------------PUA
scrg kirjoitti:
"Pahimpia harhareittejä menet, jos olet ollut ikävuodet 18-29 "potentiaalinen KTM", ja sitten kun MA nousee, et huomaa tätä, vaan otat syötin ja otat juoksunsa juosseen."
Jos toinen menee liukuportaissa alaspäin ja toinen ylöspäin, niin kyllähän sitä nyt tervehtiä voi, mutta pidemmät keskustelut on parempi käydä muualla.Erittäin hyvin sanottu.
- Ex------------PUA
Harhainenajatus kirjoitti:
Ei tästä maailmasta niin poikkeuksellisen typerää naista löydy, että suhun sitoutuisi.
Osu ja uppos! :D Missä sinun miehesi on?
- tarralenkkari666
Eikö kuvitteellisille naisille nillitetä jo tarpeeksi tällä palstalla? :D
- SuperSetä
En välttämättä alkaisi ekoilla treffeillä latelemaan naiselle ap:n ehdottamia kysymyksiä :D Ja toisaalta vähän kummastuttaisi jos aviopuolisolta pitäisi alkaa kyselemään noita...
Ei siinä, on tuossa pointtiakin.
Jos mies A
- kelpasi pelkäksi seksikumppaniksi
- kelpasi miesystäväksi ilman työpanosta
Ja minä
- en kelpaisi pelkäksi seksikumppaniksi
- enn kelpaisi miesystäväksi ilman työpanosta
...niin kyllä tapailu loppuisi siihen. - ketminkäinen
Mielenkiintoinen lähestymistapa, josta paistaa vahvasti asenne, että naiset ovat pääasiassa ihan perseestä. Ja kunnollinen nainen on kuin yksisarvinen, eli satuolento. Lisäksi lähtökohtana on, että miehen tulisi olla jotain hyvin harvinaista (YTM), että voisi edes ajatella saavansa hyvää parisuhdetta.
Itse olen KTM. En naimisissa, mutta nainen löytyy.
- miksi pelimies sai seksiä ensimmäisenä iltana, mutta minä vasta pitkän tapailun jälkeen? Olenko vähemmän sytyttävä kuin pelimies joka pokasi sinut baarista kavamaisilla maneereillaan?
* Omalla kohdallani seksuaalinen värinä on ollut aina ilmassa jo ensi treffeistä lähtien niiden kanssa, joiden kohdalla on sitä parisuhdetta rakenneltu. Panettaa niitä akkojakin, ja panohalujen molemminpuolisuus on iso edellytys omalla kohdallani. Tämä kysymys (kuten nuo kaikki muutkin) sisältää oletuksia. Jos kumppanilla ei ole tuosta mitään kerrottavaa, niin miksi sitä kysyisin? Ja mistä tulee tarve selvittää kuka sai mitä ja milloinkin?
- miksi sallit jännämiehen tehdä mitä huvittaa ja maksoit hänen kulujaan, mutta edellytät minun olevan luotettava ja kustantamaan sinun kulujasi? Olenko vähemmän sytyttävä mies jonka hyväksyt vain jos luvassa on rahaa/remppaamista?
*Naiseni ei ole jännämiehiä koskaan elätellyt. Enkä minä jännäjennoja. Yksi pitkä parisuhde takana, joka alkoi nuorena, ja sen päätyttyä ehti hyvän aikaa olla sinkkuna. Tekee hyvää sukupuoleen katsomatta. Rahaa minulla ei ole suuressa määrin hänelle antaa, ja ei tuo ole sitä pyytänytkään. On parempi tuloinen kuin minä itse.
Remppaamis kysymykseen: tottakai se remppaa joka osaa, jos on yhteisestä kodista kyse. Ja pysyy tuolla naisellakin maalitela tarvittaessa kourassa. Niihin tehtäviin joihin ei osaaminen riitä, palkataan osaaja. Sen takia normaalit ihmiset käy töissä. Remppaamisen tavoitteena on asumisympäristön viihtyisyyden kasvu/säilyminen, ja huoneiston/kiinteistön arvon säilyminen/ nousu. Sitten kun puhutaan oikeasti yhtiöstä Perhe OYAB, niin jokaisen kannattaa varautua siihen, että myös taloudellista panostasi saatetaan tarvita. Se tehdään, jotta ne itselle tärkeimmät ihmiset pärjäisivät myös mukavasti, vaikka tulot jostain syystä putoaisikin
- miksi olit nuorempana hoikka, pitkähiuksinen ja hyvin pukeutunut vaan ynt ylipainoinen, tätitukkainen ja tätityylinen? Miksi halusit näyttää hyvältä yhden yön miehiä varten, mutta et elämäsi rakkautta varten?
* Nou komments. Ei tuo nainen ole rumemmaksi muuttunut vuosien varrella. Eikä haittaa vaikka kaikille ikää tulee. Sitä tulee meille molemmille.
- miksi halusit pelimiesten/jännämiesten kanssa seksiä kolmesti päivässä, mutta minun kanssani kerran viikossa? Teitkö heidän kanssaan jotain sellaista mitä et haluaisi tehdä minun kanssani?
* Tuon perusteella olisin itse jännämies. Mutta kun en ole. Tapailuvaiheen pupuilu yleensä harvenee kaikilla varsinkin yhteen muutettaessa.
- miksi halusit fuckbuddyn keskittyvän pitämään itsensä kunnossa, kun taas minut haluat perusparantamaan taloa vaikka se hajottaisi selkäni ja tekisi minusta väsyneemmän? Miksi satunnaispano sai paremman roolin kuin elämäsi rakkaus?
* Treenaan 4 kertaa viikossa salia ja pari kertaa kevyttä aerobista. Aerobista tehdään yhdessä, joten ei ole pois yhteisestä ajasta.
- miksi halusit exiesi omaavan kavereita ja harrastuksia, mutta haluat minut maalaamaan keittiön seiniä sen sijaan että harrastan ja pidän yllä kaveripiiriäni?
*Olen maalannut niitä keittiön seiniä tarvittaessa kavereideni kanssa, ja osallistunut naiseni kavereiden pesän rakennuksiin. Jälkeen päin on juotu porukalla kaljaa. Nainen messissä. Näin monet ihmiset toimivat. Se on osa sosiaalista kanssakäymistä ja verkostojen hyödyntämistä käytännön tasolla.
- miksi kiinnostuit minusta vasta kun mielessäsi alkoi pyöriä että olisi kiva saada joskus lapsia ja asua omassa talossa/asunnossa?
* Biologinen kello tikittää kaikilla? Joskus nuo asiat on tehtävä, jos mielii niitä tehdä. Ja tuo tapasi minut vasta pari vuotta sitten. Joten vaikea sanoa, miten olisi käynyt esim. 10v sitten. Kun oli parisuhteessa silloin.
- kun lapset on vanhempia etkä tarvitse ketään elättämään, remppaamaan, kuskaamaan ja raatamaan...mihin oikeastaan tarvitset ja _haluat_ minua?
* Itsellä on vahva pyrkimys siihen, että tuon kumppanini ei tosiaan tarvitse minua mihinkään. Ja että se silti pysyy tuossa rinnalla. Halua pitää välillä ruokkia, mutta ei sen mihinkään tarvitse kadota pitkässsäkään suhteessa.
Valinta minkälaisen naisen otat on siis sinulla itselläsi. Omasta mielestäni miehen joka heittäytyy marttyyriksi syyttäen puolta maapalloa siitä, että ei ole maaginen YTM, kannattaisi oman mielenrauhansa perusteella tutustua tähän kovin muodikkaaseen MGTOW kulttiin. Eli siihen mitä ennen kutsuttiin terveeksi järjeksi / itsetunnoksi. Siitä kun jättää sen naisten dissaaminen vähemmälle, tai vaihtoehtoisesti täysin hölmön jalustalle nostamisen, ja suhtautuu naisiin ihmisinä, niin muutoksen avaimet on käsillä.- Ex------------PUA
Sininen pilleri on nielty ja sen nostattamat defenssiharhat ovat väkevinä sinussa. ;)
- ketminkäinen
Näistä pillerihommista on jäänyt usein vaikutelma, että ne jotka näitä eniten viljelevät, ovat itse nielleet sen sinisen pillerin, jonka perusteella elämä menee ohi sormien. Eräänlaista mielikuvarunkkaamista sillä, että en edes haluaisi olla ns. normaalissa parisuhteessa. Sillä lähtökohdalla, että se normaali parisuhde on aina ihan perseestä ja vie mieheltä vapauden nauttia elämästään. Ei kenenkään ole pakko jos ei taho, joten miksi lykätä niin paljon energiaa paskasta parisuhteesta kertovaan propagandaan?
Sanoohan ne akatkin aina, että parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Parisuhteessa sitä omaa tonttiaan täytyy yleensä jakaa paljonkin toisen kanssa, mutta se kuka mihinkin lähtee mukaan, on itsestä kiinni. Vai oletko toista mieltä? Eli kannattaa valita se kumppaninsa huolella, että olisi ne tulevaisuuden tavoitteet olisi edes samalla karttalehdellä sen toisen kanssa. Tai sitten pysytellä sinkkuna. - ketminkäinen
Ja tähän tulee varmaan "ite oot" ilkkuminen yms. jos vanhat merkit paikkansa pitää. Juttu on kuitenkin kiertänyt kehää jo vuosikausia, suuremmin kehittymättä suuntaan tai toiseen.
- Ex------------PUA
ketminkäinen kirjoitti:
Ja tähän tulee varmaan "ite oot" ilkkuminen yms. jos vanhat merkit paikkansa pitää. Juttu on kuitenkin kiertänyt kehää jo vuosikausia, suuremmin kehittymättä suuntaan tai toiseen.
Sinähänn tässä siihen itte oot-defenssiin turvauduit. :D
Vaan mitä tulee "normaaliin parisuhteeseen", niin sellainenhan se ei ole ollut enää pitkään aikaan, vaan miehiä on huijattu törkeästi huonoon diiliin, ja aivopesty pitämään sitä normaalina.
Samoin, ongelmana on se, että mies ei juurikaan valitse.
Joko tyydytään tyytyjään tyytyjän kanssa, tai ollaan ilman, tai sitten saadaan "unisarvinen" eli NAWALT. Hienoa, Ketminkäinen. Mukavaa vaihtelua nähdä näiden alempi tasoisten raapustelujen seassa ylempi tasoista kirjoittelua! :-)
Hienoa, Ketminkäinen. Mukavaa vaihtelua nähdä näiden alempi tasoisten raapustelujen seassa ylempi tasoista kirjoittelua! :-)
Joku idiootti feministi nimimerkillä "kissakuningatar" kirjoittaa ylimieliseen sävyyn alempi tasoisten vai alempi ______tasoisten (yhdys sanat) raapusteluista. Kuinka säälittävää..... :/
Jospa kissa suprottaisi ensin peruskoulun loppuun, niin ylimielisyys voisi perustua johonkin muuhunkin kuin siihen että on syntynyt naiseksi ja omistaa pillun.super-atm kirjoitti:
Joku idiootti feministi nimimerkillä "kissakuningatar" kirjoittaa ylimieliseen sävyyn alempi tasoisten vai alempi ______tasoisten (yhdys sanat) raapusteluista. Kuinka säälittävää..... :/
Jospa kissa suprottaisi ensin peruskoulun loppuun, niin ylimielisyys voisi perustua johonkin muuhunkin kuin siihen että on syntynyt naiseksi ja omistaa pillun.Hopihopi sinne peräkammariin takaisin, poju, sitä pilkkua köyrimään! En kirjoittanut pilkkua isolla, jottei kukaan saa tietää koirasi nimeä...
Hopihopi sinne peräkammariin takaisin, poju, sitä pilkkua köyrimään! En kirjoittanut pilkkua isolla, jottei kukaan saa tietää koirasi nimeä...
Monenko miehen käyttämä huora olet?
- ketminkäinen
Sinähänn tässä siihen itte oot-defenssiin turvauduit. :D
Vaan mitä tulee "normaaliin parisuhteeseen", niin sellainenhan se ei ole ollut enää pitkään aikaan, vaan miehiä on huijattu törkeästi huonoon diiliin, ja aivopesty pitämään sitä normaalina.
Samoin, ongelmana on se, että mies ei juurikaan valitse.
Joko tyydytään tyytyjään tyytyjän kanssa, tai ollaan ilman, tai sitten saadaan "unisarvinen" eli NAWALT."Samoin, ongelmana on se, että mies ei juurikaan valitse."
Miehellä on edelleen täysi vapaus olla lähtemättä mielestään huonoon diiliin. Etkö itsekkin toimi juuri tällä tavalla? - Ex------------PUA
ketminkäinen kirjoitti:
"Samoin, ongelmana on se, että mies ei juurikaan valitse."
Miehellä on edelleen täysi vapaus olla lähtemättä mielestään huonoon diiliin. Etkö itsekkin toimi juuri tällä tavalla?Ei se ole sama kuin valinta.
- Ex------------PUA
super-atm kirjoitti:
Jospa kissa suprottaisi ensin peruskoulun loppuun, niin ylimielisyys voisi perustua johonkin muuhunkin kuin siihen että on syntynyt naiseksi ja omistaa pillun.Sen nimi tulee siitä, että sillä ei ole miestä vaan 40 kissaa, jotka lopulta syövät sen kun se on kuollut yksin asuntoonsa. :D
"Mihinkös mää miestä tartten :D :D OHO OLEN KUOLLUT!! :D :D" - ketminkäinen
Ei se ole sama kuin valinta.
Eli et siis ole valinnut nykyistä elämäntapaasi, jossa paneskelet satunnaisia nuoria salimimmejä yms, ja rakentelet sosiaalisia verkostojasi nautit ainakin kertomasi mukaan elämästäsi? Vaan se on naisista johtuvaa käytöstä? No onnittele sitten heitä siitä, että ovat tämän mahdollisuuden sinulle antaneet.
- Ex------------PUA
ketminkäinen kirjoitti:
Eli et siis ole valinnut nykyistä elämäntapaasi, jossa paneskelet satunnaisia nuoria salimimmejä yms, ja rakentelet sosiaalisia verkostojasi nautit ainakin kertomasi mukaan elämästäsi? Vaan se on naisista johtuvaa käytöstä? No onnittele sitten heitä siitä, että ovat tämän mahdollisuuden sinulle antaneet.
Jos nainen ei mahdollistaisi tätä, en voisi toimia näin.
- että.silleen
Valitan negatiivisuuttani, mutt vaikka sinä joskus löytäisitkin sen yksisarvisesi, niin mitä siitä... ett sinä enää pystyisi tunnistamaan häntä!
Liian kauan ja liian paljon olet pelaillut suhteilla ja petoksilla. Liian kauan hakenut helppoja naisia, irto seksiä ym.
Liian paljon olet nähnyt ja kokenut...sulla on luottamus naisiin ja yleensäkin ihmisiin kadonnut jo kauan sitten. Et sinä enää pysty löytämään aitoa onnea: epäluuloisuutesi vuoksi.
Tuntuu pahalta sanoa sitä suoraan sulle, mutt sen verran olen tekstiäsi lukenut.
En pysty vastaamaan sulle esittämiisi kysymyksiin, ne eivät ole mun eletystä elämästäni mitenkään kertovia.
En ole päätynyt ainakaa koskaan pariin ensimmäiseen viikkoon miehen kanssa sukupuolisuhteeseen. En ole harrastanut fuckbuddya enkä tule harrastamaan!
Rahaa olen käyttänyt suhteissani ja niin ovat miehetkin, jompi/kumpi maksaa. Asunnon olen hakkinut itse ja rempankin voi tehdä joku muu...
Mutt mies joka on vali vali, ei tosiaankaan ole mua varten!
Tuon listan kysymyksiä kun menet valitsemaltasi naiselta kysymään... älä jää odotamaan vastausta, sillä vastausta tuskin tulee! Hän on mennyt menojaan....
Lähden hiihteleen..."Liian kauan ja liian paljon olet pelaillut suhteilla ja petoksilla. Liian kauan hakenut helppoja naisia, irto seksiä ym."
Ai jaa? Minulla oli käsitys, että 121212 operoi asiassa täysin teoriapohjalla eikä käytännön kokemusta naissuhteista juurikaan ole. Saatan toki olla väärässä.- 12121212
Olet kauhean negatiivinen :/
Tätäkin ketjua luet kuin piru raamattua.
Luonnollisesti nuo kysymykset koskevat vain niitä naisia...noh, joita ne koskevat :D - 12121212ontäysihuijari
outsider1 kirjoitti:
"Liian kauan ja liian paljon olet pelaillut suhteilla ja petoksilla. Liian kauan hakenut helppoja naisia, irto seksiä ym."
Ai jaa? Minulla oli käsitys, että 121212 operoi asiassa täysin teoriapohjalla eikä käytännön kokemusta naissuhteista juurikaan ole. Saatan toki olla väärässä.Kiero pelimies se on.
Sehän on kirjoittanut palstalle pintaliitoyökerhoista ja Thaikkulan reissustaan.
Sitä vain harmittaa kun joutuu lähtemään kisaan takamatkalta verrattuna raamikkaisiin miehiin. Thaimaahan ei käsittääkseni yleensä lähdetä iskemään naisia sanan varsinaisessa merkityksessä.
- 12121212
outsider1 kirjoitti:
Thaimaahan ei käsittääkseni yleensä lähdetä iskemään naisia sanan varsinaisessa merkityksessä.
Jep. Siis kavereillahan oli taka-ajatuksena juurikin maksullisten naisten saaminen. Olin jo aikaisemmin lupautunut mukaan reissuun enkä viitsinyt kieltäytyä viime tingassa.
- ätmelssön
että.silleen vetäisi beta male shaming-kortin hihasta.
Kun alfamies paneskelee läpi tusinoittain naisia, ei haittaa. Pojat on poikia ja miehet on miehiä, heh heh.
Kun betamies yrittää edes yhtä naista, seuraa välitön tuomitseminen. Pelimies! Halveksin sinua senkin pleijeri! Muista paikkasi! SINÄ et ole SE mies joka paneskelee meitä. Odota 10 vuotta niin pääset elättäjäksi.
Ps. loistava avausviesti. - Ex------------PUA
ätmelssön kirjoitti:
että.silleen vetäisi beta male shaming-kortin hihasta.
Kun alfamies paneskelee läpi tusinoittain naisia, ei haittaa. Pojat on poikia ja miehet on miehiä, heh heh.
Kun betamies yrittää edes yhtä naista, seuraa välitön tuomitseminen. Pelimies! Halveksin sinua senkin pleijeri! Muista paikkasi! SINÄ et ole SE mies joka paneskelee meitä. Odota 10 vuotta niin pääset elättäjäksi.
Ps. loistava avausviesti.Tämä!
Erinomainen havainto!
Naiset pitävät kuhnureita ruodussaan, pyrkien häpäisemään jokaisen joka yrittää vapautua osastaan. - että.silleen
12121212 kirjoitti:
Olet kauhean negatiivinen :/
Tätäkin ketjua luet kuin piru raamattua.
Luonnollisesti nuo kysymykset koskevat vain niitä naisia...noh, joita ne koskevat :DNyt minä vasta negatiivisesti sinuun suhtaudun. Pidätkö sinä minua pilkkanasi? Tosin on olemassa pieni mahdollisuus ett olen tosiaan niin tyhmä etten ymmärtäisi kirjoittamaasi tekstiä!
"Olen päättänyt jo aikoja sitten etten pariudu ellen ole YTM, tai vähintäänkin löydä yksisarvista eli poikkeuksellista naista.
Mutta jos olisin KTM(-aisuri), eli vaimon mukaan hänen elämänsä rakkaus, kysyisin vaimoltani seuraavat kysymykset."
Kysyt siis vaimoltasi, jota pidät "kiertopalkintona"... eli olet KTM eikö niin?
Miksi sinä kysyisit poikkeukselliselta naiseltasi eli siltä yksisarviselta jotain tuon kaltaista?
- Tajuatko mitä sillä hetkellä tuhoaisit itseltäsi, miten loukkaat naista: heittämällä tuota epäilyksen lokaa...?
Kuten sanoin sinä olet epäluulojesi vanki.
"että.silleen vetäisi beta male shaming-kortin hihasta."
Vastaus on etten vetäissyt, ymmärrä miten itse haluat!
Aloitit keskustelun aiheesta. Olen käsittänyt ett jokainen saa vastata kaikkiin aloituksiin jos haluaa? Jos mulla on esittää asiaan erilainen mielipide,niin miksi sitä ei saisi kirjoittaa tänne?
Tosiaankaan se ei tue sinun aloitustasi, mutt onkin hiukan eri näkökantista katsottu.
ätmelssön:
"Kun alfamies paneskelee läpi tusinoittain naisia, ei haittaa. Pojat on poikia ja miehet on miehiä, heh heh."
- Asia ei tosiaankaan koske minua. Minullakin on epäluuloni, noista elämäni kolhuista tulleita rasitteita.
En ikimaailmassa pariutuisi alfamiehen kanssa, sellaista miestä ei kukaan uskoakseni koskaan lopullisesti vangitse. Sen kun käsittää jo etukäteen.... - 12121212
että.silleen kirjoitti:
Nyt minä vasta negatiivisesti sinuun suhtaudun. Pidätkö sinä minua pilkkanasi? Tosin on olemassa pieni mahdollisuus ett olen tosiaan niin tyhmä etten ymmärtäisi kirjoittamaasi tekstiä!
"Olen päättänyt jo aikoja sitten etten pariudu ellen ole YTM, tai vähintäänkin löydä yksisarvista eli poikkeuksellista naista.
Mutta jos olisin KTM(-aisuri), eli vaimon mukaan hänen elämänsä rakkaus, kysyisin vaimoltani seuraavat kysymykset."
Kysyt siis vaimoltasi, jota pidät "kiertopalkintona"... eli olet KTM eikö niin?
Miksi sinä kysyisit poikkeukselliselta naiseltasi eli siltä yksisarviselta jotain tuon kaltaista?
- Tajuatko mitä sillä hetkellä tuhoaisit itseltäsi, miten loukkaat naista: heittämällä tuota epäilyksen lokaa...?
Kuten sanoin sinä olet epäluulojesi vanki.
"että.silleen vetäisi beta male shaming-kortin hihasta."
Vastaus on etten vetäissyt, ymmärrä miten itse haluat!
Aloitit keskustelun aiheesta. Olen käsittänyt ett jokainen saa vastata kaikkiin aloituksiin jos haluaa? Jos mulla on esittää asiaan erilainen mielipide,niin miksi sitä ei saisi kirjoittaa tänne?
Tosiaankaan se ei tue sinun aloitustasi, mutt onkin hiukan eri näkökantista katsottu.
ätmelssön:
"Kun alfamies paneskelee läpi tusinoittain naisia, ei haittaa. Pojat on poikia ja miehet on miehiä, heh heh."
- Asia ei tosiaankaan koske minua. Minullakin on epäluuloni, noista elämäni kolhuista tulleita rasitteita.
En ikimaailmassa pariutuisi alfamiehen kanssa, sellaista miestä ei kukaan uskoakseni koskaan lopullisesti vangitse. Sen kun käsittää jo etukäteen...."Nyt minä vasta negatiivisesti sinuun suhtaudun. Pidätkö sinä minua pilkkanasi? Tosin on olemassa pieni mahdollisuus ett olen tosiaan niin tyhmä etten ymmärtäisi kirjoittamaasi tekstiä!"
:D
Aina meistä palstamiehistä ajatellaan kaikkea negatiivista...
"En ikimaailmassa pariutuisi alfamiehen kanssa, sellaista miestä ei kukaan uskoakseni koskaan lopullisesti vangitse. Sen kun käsittää jo etukäteen...."
Entä jos uskoisit mahdollisuuksiisi vangita alfamies?
- atännä
Surullista ;(
- on.muka
Mikä niin?
- atännä
on.muka kirjoitti:
Mikä niin?
Se ettei 12121212 usko olevansa mitään ilman työpaikkaansa ja kallista pukuaan.
On se kuitenkin. Aivan riittävä ihmisenä ja miehenä ilman vaatteita ja vaikka työttömänäkin. Miten se saatais uskomaan tuo? - 12121212
atännä kirjoitti:
Se ettei 12121212 usko olevansa mitään ilman työpaikkaansa ja kallista pukuaan.
On se kuitenkin. Aivan riittävä ihmisenä ja miehenä ilman vaatteita ja vaikka työttömänäkin. Miten se saatais uskomaan tuo?Nyt loppuu heti alkuunsa tämmöinen :/
Alan vielä ajattelemaan että olet mukava ja rohkaiseva nai...siis kurppa, eikä sellainen todellakaan sovi tälle palstalle.
- SuomenRumatHuorat
Thailand women are best. Malaysia, Burma, Myanmar, Vietnam, China, Laos, Indonesia, Cambudjea
I salute you!
Suomen rumat kalpeat huorat... voitte painua vittuun!- SuomenRumatMieslutkat
France men are best. Italy, Spain, Portugal, Belgium, Netherlands, Andorra, San Marino, Monaco
I salute you!
Suomen rumat kalpeat mieslutkat... voitte painua vittuun!
- flowersreally
Ei YTM mieti mitä KTM kysyisi.
- 12121212
En olekaan vielä YTM :(
- javastauskuuluu
Minä alkaisin vakavissani harkita puolison pistämistä pihalle, jos alkaisi tuollaisia lapsellisen yleistäviä kysymyksiä minun parisuhde-/seksihistoriastani esittää..
Ja kun nämä yleistävät kysymyksesi ilmeisestikin heijastelevat sinun lähtöasennettasi kyseisen kaltaista parisuhdetta ajatellen, niin miksi edes harkitsisit moista, kun et selvästikään koe sitä edes ajatuksen tasolla tyydyttävänä..?- Ex------------PUA
Totuus sattuu? ;)
Tuostakin syystä nuo kysymykset olisi miehen hyvä esittää, sillä hän pääsisi helposti pois väärän naisen tyköä.
- rouvakoo
- miksi pelimies sai seksiä ensimmäisenä iltana, mutta ....
-En ole ikinä kokeillut yhdenillanjuttuja koska ne eivät minua ole kiinnostaneet. Olen aina yrittänyt löytää samalla jotain syvällisempää, mutta kuitenkin olemalla avoin ja piilottamatta halujani joten muutaman kanssa etenin nopeasti ja muutaman en. Ne joiden kanssa seksi on tullut kuvioon vähän myöhemmin on ensimmäinen kertani ja sinä, tämä on enemmänkin osoitus siitä että halusin olla hyvä sinulle, mutta kuitenkin rentoutunut joten tarvitsin aikaa etten jännittäisi niin paljoa. Olin kuitenkin jo pitkän aikaa ollut kiihottunut monesta hetkestämme, niinkuin tiedät.
- miksi sallit jännämiehen tehdä mitä huvittaa ....
-En ole koskaan maksanut kenenkään kuluja. Yhdessä pitkässä suhteessa meillä oli yhteiset rahat, mutta tienasimme saman verran ja kulutimme saman verran joten ongelmia ei ollut. Minulla on korkeat vaatimukset suhteelle ja exäni eivät niitä täyttäneet, joten erosin. On kuitenkin ihanaa että sinä ne täytät, olet aarre. Kiitos siitä että remppaat kotiamme koska minä en osaa, mutta teen kyllä muita asioita koska haluan että meillä on tasavertainen suhde.
- miksi olit nuorempana hoikka, pitkähiuk......
-Olen yhäkin hoikka, pitkähiuksinen ja hyvin pukeutunut, itseni ja erityisesti sinun takia, niinkuin tiedätkin. Pukeudun kuitenkin kodissani lähes aina rentoihin vaatteisiin, mitä olen tehnyt koko ikäni ja ihan kaikkien miesten kanssa. Rentoja vaatteita pidän koska ne tuntuu hyvältä ja niissä on helpompi tehdä asioita kuten siivota, luoda lunta, kokata jne. Joskus yllätän sinut ja päälläni on jotain mistä tiedän sinun varta vasten pitävän. Tiedän että rakastat minua vaikken aina olisikaan meikeissä ja korkokengissä ja silti olen kaunis silmissäsi. Kiitos siis siitäkin että näet sisimpääni etkä vain ulkokuorta.
- miksi halusit pelimiesten/jännämiesten ..................
-En ole harrastanut useammin seksiä ollessani muiden kanssa. Suhteen alussa sitä on aina ollut enemmän, mutta arjen tullessa ja yhteisten kiireiden keskellä ajatukset karkaa helposti muualle ja seksi jää vähemmälle. Näen sinut seksikkäänä ja haluan sinua ihan yhtä paljon kuin seurustelumme alussa, arvostan sitä mitä olet ja haluan miellyttää sinua. Sinun kanssasi olen avautunut seksuaalisesti ja uskallan olla oma itseni.
- miksi halusit fuckbuddyn keskittyvän pitämään...........
-Ei tuollaista tilannetta ole ollut. Olen kuitenkin ollut huolissani monta kertaa jaksamisestasi, mutta tiedämme ettei meillä ole nyt vaihtoehtoja vaan on pakko mennä eteenpäin. Ehkä joskus löytäisimme sinulle paremman työn ettei se kuluttaisi sinua noin paljon. Ajattelen jaksamistasi päivittäin.
- miksi halusit exiesi omaavan kavereita ja...........
-Haluan että olet minun kanssani koska minä halua olla sinun. Tiedän myös että haluat meidän yhteistä elämää joten tässä asiassa ei ole mitään ongelmaa. Aikaisemmissa suhteissani yksi riidan aiheista oli miesten menemiset mitä en hyväksynyt ja ero tuli monestakin syystä. Minusta on ihanaa kun löysin sinut ja haluamme elämältä samoja asioita.
-Asuin jo ennen sinun tapaamista omassa ostamassani asunnossa, mutta yhdessä halusimme maalle. Lapsia en ole ikinä erityisesti halunnut. Enkä varsinkaan sen jälkeen kun tapasin sinut, koska sinä paikkasit tyhjän aukon sydämmessäni, en tarvitse siihen enää lapsia. Minun biologinen kelloni ei ole tikittänyt vaikka olen 29 ja en oikein edes ymmärrä sen sanonnan merkitystä. En ole apinan tasolla joten kaikkia valintojani eivät säätele hormonit.
-En halua lapsia vaan haluan sinut. Olet se ketä olen etsinyt ja sinun kanssasi haluan olla yhdessä ajasta ikuisuuteen ihan siksi koska olet erityinen ja saat minut tuntemaan itseni erityiseksi.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Näin suurinpiirtein vastaisin miehelleni. Luultavasti mitään ei tässä ketjussa kysyttykään, mutta yritän silti antaa toista näkemystä, jotta aloittaja ymmärtäisi ettei kaikki ole niin mustavalkoista. - rumamaija
Koska halusin pitää sinut. En sitä pelimiestä, häneltä halusin pelkkää seksiä, sillä hän on liian monen naisen käyttämä.
Kieltäydyin maksamasta hänen kulujaan, vaikka hän sitä yrittikin minulta kinua. Nytkin jaamme kulumme puoliksi, eikä sinun koskaan tarvitse kustantaa omaan piikkiisi minun menojani.
Olen edelleen hoikka ja pitkähiuksinen. En ikinä luopuisi pitkistä hiuksistani, ajatuskin kauhistuttaa. Olen aina pukeutunut "harmaahiirulaistyylisesti", myös sitä pelimiestä varten, enkä esim. meikannut häntäkään varten. Itseasiassa meikkaan ja pukeudun sinua varten paljon useammin kuin ikinä häntä varten, koska sinä merkitset muutakin kuin pelkkää seksiä.
Harrastin pelimiehen kanssa seksiä yleensä vain kerran/tapaamiskerta. Tosin se riippui enemmän hänestä kuin minusta, olisin kyllä suostunut useampaankin kertaan. Sinun kanssasi joka tapauksessa tulee harrastettua seksiä useammin, koska sinä pyydätkin sitä useammin kuin joku satunnaispano.
Fuckbuddy keskittyi automaattisesti pitämään itsensä kunnossa mm. salilla, ei suinkaan minun käskystäni/pyynnöstäni. Sinun ei tarvitse tehdä taloremppaa, sitä varten on remonttimiehet, joten älä valehtele.
Keittiön seiniä ei kyllä mielestäni tarvitse maalata, itse olet saanut sen päähäsi. Saat tavata vapaasti kavereitasi ilman että olisin yhtään mustasukkainen miesten illoista.
En halua lapsia, en todellakaan! Sitäpaitsi omistan jo oman talon jonka olen ostanut omilla rahoillani ennen sinun tapaamistasi ja jonka kulut (yhtiövastike jne.) maksan ihan itse.
Katso aiempi kohta: en edelleenkään halua lapsia. - 12121212
Tännehän on tulltu hyviäkin vastauksia.
Toki, niitä yhdistää se ettei yksikään vastaaja kuulu avausviestissä määrittelemääni kohderyhmään. Vastaajat A) eivät halua lapsia B) ovat hankkineet lapset jo aikoja sitten.
Kiitoksia vastauksista kuitenkin. - igyb
Miksi pelimies....
No siksi että halusin hänet. Hän oli komea nuori mies, minä vapaa. Satuin vain haluamaan, entä sitten, en ole kenellekään tilivelvollinen. Luuletko että naiset ovat vailla seksihaluja? Sittenhän äitisikin oli ja on, saitko siis sinäkin alkusi siitä kun isäsi raiskasi äidin? Ja miksi kyselet ''enkö ole sytyttävä...'' Lopeta tuo mateleminen ja seksin ruinaaminen, SE ei ole sytyttävää!
Sinä sait seksiä vasta myöhemmin koska otin sinut vakavasti. Pelimies on mieshuora jota vain käytetään ja sitten unohdetaan niinkuin mieshuorat unohdetaan.
En ole koskaan maksanut jännämiehelle mitään. Ja sinulta en ole vaatinut ikinä mitään, en vingu enkä vaadi enkä voi sietää jos mies vinkuu ja vaatii. Ja remppaamista olet itse halunnut tehdä koska olet taitava mies etkä käytettävä jännämies mieshuora.
En ole ylipainoinen ja pitkät tummat hiukset on edelleen. Mutta anteeksi kulta, sinä olet vatsakas ja kaljuuntunut mutta eipä sillä ole merkitystä.....
Miksi halusin jännämiehen kanssa seksiä kolmesti päivässä? No siksi että satuin haluamaan! Mikä tässä on niin vaikea käsittää?!
Satunnaispano ei koskaan saa tärkeää roolia naisen elämässä. Mikä tässäkin on niin vaikea käsittää?! Ja lakkaa vinkumasta ja vertaamasta itseäsi jännämiehiin!
Ja lapsia en ole kanssasi koskaan halunnut koska en halua sitoa itseäsi vaan pysytellä itsenäisenä. En halua pariutua koska en ole löytänyt yksisarvista, ainutlaatuista miestä!- rumamaija
Niin, sitähän minäkin. Pelimiesvakipanot ovat vain seksiä varten, ei niihin voi rakastua eivätkä kelpaa aviomiehiksi.
- Naisasialooseri1
Sinä olet se huora. Ja naisella ei saa olla seksihaluja, ei ainakaan mitään miestä kohtaan, jonka rumat vehkeet kuvottavat naista.
Mies sai, sinä huorasit ja kukaan itseään kunnioittava mies ei sinua parisuhteeseen huoli.
Naisen ei kuulu voida kuvitellakkaan ryhtyvänsä seksiin tuntemattoman miehen kanssa. Naiselle seksi kuuluu vain rakkauteen ja vain oman hyvin tuntemansa miehen kanssa, naisella seksissä pitää olla henkinen yhteys. Naisen pillu on naisen arvokkainta yksityisomaisuutta ja tarkoitettu vain yhden miehen käyttöön.
Nainen, joka toimii toisin pitäisi laittaa kylmää vettä sisältävään kattilaan ja lämmittää vesi pienellä liekillä hitaasti kiehuvaksi ja keittää niin kauan kunnes kypsä liha irtoaa luiden päältä, näin lutka kuolee äärimmäisen tuskallisesti ja se se vasta olisi orgastisen nautinnollista. Jos pitäisi valita lutkan paneminen tai elävältä keittäminen, niin keittäminen voittaisi panon nautinnollisuudessa 1000000-0 - rumamaija
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Sinä olet se huora. Ja naisella ei saa olla seksihaluja, ei ainakaan mitään miestä kohtaan, jonka rumat vehkeet kuvottavat naista.
Mies sai, sinä huorasit ja kukaan itseään kunnioittava mies ei sinua parisuhteeseen huoli.
Naisen ei kuulu voida kuvitellakkaan ryhtyvänsä seksiin tuntemattoman miehen kanssa. Naiselle seksi kuuluu vain rakkauteen ja vain oman hyvin tuntemansa miehen kanssa, naisella seksissä pitää olla henkinen yhteys. Naisen pillu on naisen arvokkainta yksityisomaisuutta ja tarkoitettu vain yhden miehen käyttöön.
Nainen, joka toimii toisin pitäisi laittaa kylmää vettä sisältävään kattilaan ja lämmittää vesi pienellä liekillä hitaasti kiehuvaksi ja keittää niin kauan kunnes kypsä liha irtoaa luiden päältä, näin lutka kuolee äärimmäisen tuskallisesti ja se se vasta olisi orgastisen nautinnollista. Jos pitäisi valita lutkan paneminen tai elävältä keittäminen, niin keittäminen voittaisi panon nautinnollisuudessa 1000000-0Arvasinhan, että joku taas provosoituu näistä "mieshuora"-viesteistä. :D Ja kas, sieltähän tulikin heti oikein kunnon vaahtoaminen! Taidan käyttää sanaa mieshuora useamminkin, jos se aiheuttaa näin hupaisia postauksia...
- rumamaija
rumamaija kirjoitti:
Arvasinhan, että joku taas provosoituu näistä "mieshuora"-viesteistä. :D Ja kas, sieltähän tulikin heti oikein kunnon vaahtoaminen! Taidan käyttää sanaa mieshuora useamminkin, jos se aiheuttaa näin hupaisia postauksia...
Niin ja selvennökseksi: en kirjoittanut igybin viestiä vaikka nimenomaan sanasta mieshuora puhuinkin, vaan ainoastaan komppasin sitä. :>
- Naisasialooseri1
"Mieshuora"on korkein arvonimi minkä mies voi saavuttaa, sillä saa kansainvälisen mediahuomion koska saaminen on miehelle saavutus. Tunnettuja mieshuoria ovat mm. Gene Simmons, Ron Jeremy, Jack Nicholson ja suomalaisista Tauski.
- niitti333
Mieshuorako korkein arvonimi? Mieshuoran menneisyys on hyvin surullinen ja siellä piilee syy pakonomaiseen seksinnälkään. Syy on lapsuusajan seksuaalinen hyväksikäyttö. Käsitteet lapsi-lapsuus-seksi linkittyvät vääristyneellä tavalla yhteen ja aikuistuessa miehestä tulee ''naissankari'' joka kiertää sängystä sänkyyn. Se ei ole kuitenkaan hauskanpitoa vaikka siltä näyttää vaan pakonomaista käytöstä, noidankehä.
Televisiossa Gene Simmons kävi psykoterapeutin kanssa läpi elämäänsä ja yltyi kehuskelemaan naissankarin taidoillaan ja paljasti että ensimmäinen nainti oli kun hän oli vielä pikkupoika. Nainen oli aikuinen. Terapeutti sanoi: Gene, se oli raiskaus! Simmons yritti pitää kiinni roolistaan ja yritti selittää että se oli vain merkki orastavasta naissankarin taidosta. Mutta terapeutti toisti: Ei, se OLI raiskaus, olit LAPSI.
Niin että naisasialuuseri, leikit näillä palstoilla kovin vakavilla ja isoilla asioilla. - Gene_S
niitti333 kirjoitti:
Mieshuorako korkein arvonimi? Mieshuoran menneisyys on hyvin surullinen ja siellä piilee syy pakonomaiseen seksinnälkään. Syy on lapsuusajan seksuaalinen hyväksikäyttö. Käsitteet lapsi-lapsuus-seksi linkittyvät vääristyneellä tavalla yhteen ja aikuistuessa miehestä tulee ''naissankari'' joka kiertää sängystä sänkyyn. Se ei ole kuitenkaan hauskanpitoa vaikka siltä näyttää vaan pakonomaista käytöstä, noidankehä.
Televisiossa Gene Simmons kävi psykoterapeutin kanssa läpi elämäänsä ja yltyi kehuskelemaan naissankarin taidoillaan ja paljasti että ensimmäinen nainti oli kun hän oli vielä pikkupoika. Nainen oli aikuinen. Terapeutti sanoi: Gene, se oli raiskaus! Simmons yritti pitää kiinni roolistaan ja yritti selittää että se oli vain merkki orastavasta naissankarin taidosta. Mutta terapeutti toisti: Ei, se OLI raiskaus, olit LAPSI.
Niin että naisasialuuseri, leikit näillä palstoilla kovin vakavilla ja isoilla asioilla.Siinä taas terapeutti tietää asian paremmin. Mitä vitun väliä sillä on jos Genelle ei ole jäänyt traumoja tapauksesta? Kaikenlaisia idiootteja täällä kommentoimassa ja pätemässä.
Gene_S kirjoitti:
Siinä taas terapeutti tietää asian paremmin. Mitä vitun väliä sillä on jos Genelle ei ole jäänyt traumoja tapauksesta? Kaikenlaisia idiootteja täällä kommentoimassa ja pätemässä.
Kyllä sillä väliä on, jos tuo pikkupoika tarkoittaa jotain 13-vuotiasta nassikkaa.
- Naisasialooseri1
Kyllä ja jos vastaukset eivät miellytä tai jos vaimo valehtelee niin ei muuta kuin kulahtanut spermaviemäri ulos talosta. Minun mielestäni KT-miehen pitäisi suorittaa kunniamurha ja polttaa vaimonsa elävältä.
- musunalle
Joko olet kääntynyt muslimiksi?
- koity
Onko naisasialuuseri eräs ex puan sivupersoonista? Tuntuu siltä että hän ottaa eri roolin käyttöön ja puuhailee sitten näillä palstoilla eri persoonissa ja eri nimimerkillä....Vaikka kyllähän näitä outoja höpöttäjiä Suomessa riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442829
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212333- 222228
- 342203
- 281891
- 291575
- 221453
- 291341
- 161294
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161246