On aika listata

Rosen_ukko

Lataamossa pakkohoidossa olleet palstalaiset.

Kylpyammeamiraali alve, Lääkelehtinen, hullu_paksukaisukko, monttu24. Onko muita?

19

132

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cinnnis

      Virolainen matu kääpiö-kenio.

    • Sönkkö_off

      Hahmotelma.

    • GenioPMD

      Me listaudumme!11!!!

      • Mitä tarkottaa? "silloin häränsilmä* Bimbon auton tankis o."


      • pyörrerunoilija
        hullu_ukko kirjoitti:

        Mitä tarkottaa? "silloin häränsilmä* Bimbon auton tankis o."

        Minulla on Aku Ankka tampereen murteella. Häränsilmä tankissa löytyy kyseisestä teoksesta. Häränsilmä tankissa tarkoittaa imua polttoainetankissa, missä syntyy samankaltainen pyörre kun täyden lavuaarin tyhjentyessä viemäriin.
        Sinänsä mielenkiintoista, että kyseinen pyörre pyörii aina oikealle.
        Joskus kokeilin muuttuuko pyörimissuunta, jos sekoittaa vasemmalle.

        Minäkin olen käyttänyt kyseistä termiä kirjoituksissani

        "-Hei Laurikainen, neuropsykologi Sami Laine tervehti neuropsykiatrian johtavan lääkärin apulaista Niilo laurista, heidän kohdatessa osasto kolmen ovella.

        -Terve Sami, eikö korttisi toimi, Niilo tervehti avaten sairaalan oven.

        -Miten sen Käpäläisen tytön kanssa kävi, Niilo kysyi Samin avatessa hönelle oven.

        -Menehtyi viime tiistaina, Sami kertoi Niilon tarkistaessa menikö ovi varmasti lukkoon.

        -Niinkä siinä sitten kävi. Mitä mahtoi tytön mielessä liikkua, Niilo kysyi retorisesti. -Niin nuorena, niin turha kuolema. Säliksi käy tytön vanhempia.

        -Etkö tiennyt..., Sami ihmetteli, muistaen samalla Niilon olleen viikon lomalla.

        -Tuski kumpi teist, jota kansa lääkkäreiks puhhuu, ossas sannoo kui Käpäläis flikka ekstas pillereihi,sairaalan johtava lääkäri Siiri Saarimaa kysyi miesten takaa. -Käpäläläisflikka huoltolappuses seisso ja issol; Lääkkehi ei saa antaa enne kui potilas on tutkittu.

        -Tuo on ikävä tieto, Niilo sanoi vakavana. -Heti huomenna otan asian puheeksi ja asia tutkitaan pohjia myöten.

        -Mitä sinä mukka sa aikasaks, et yht mit. Et eres häränsilmää tankkii, vaik pellin all piilos vee kasi, Siiri torui Niiloa kääntyen Samin puoleen. -Kulkukorttin jäljet kerto, et Niilo käys tääl ses samma ilta ku Käpäläisflikka ekstas.

        -Siinä on oltava jokin sekaannus, Niilo huudahti harmistunena Siirin syytöksestä, toivoen samalla Siirin häipyvän nopeasti. Mieluummin kokonaan. -Kuten tiedät, olen ollut koko viimeviikon lomalla, enkä käynyt täällä kertaakaan.

        -Ol tääl naamiaisii. Eikkä kukka kertonna mulle, vaik olin jok päivä tääl töis, Siiri sanoi silmissään jäätyneet salamat. -Käpäläläisflikkan isä ainaski tyytyväin, ku flikka ekstas, ei kukka puhu ennä mittä. Flikkan isä sull paikan juoni, vaik ootki yks määly.

        -Juuri minä sanoin, etten ole täällä ollut, Niilo puuskahti vedoten solariumissa hankkimaansa rusketukseen.

        -Sulla sitte hyvä klaarinki, mite kulkukorttis jälki rekisteris, sama aikka ku Käpäläiflikka ekstas, Siiri kysyi vihaisena. -Eikkä hättä, kulkulpas on poikki ja sä ol ulkkona ni kaua ku polse tutkii. Et piä rääviläpes kertaluokka soukeamal.

        -Saatanan ämmä, Niilo kirosi Siirin poistuttua. -Olisi vain pysynyt siellä pohjoisessa.

        -Minua odotetaan, Sami kertoi vilkasten kelloa. -Pitää mennä."


      • Oletsä julkassut jossain noita sun kirjotuksia?


      • pyörrerunoilija

      • basifisti-ukko

      • julkkisrunoilija
        basifisti-ukko kirjoitti:

        Woihan mämmy kultaseni...

        palstahaaremimme naikkosten henkilöllyyttä ei saisi paljastaa

        mutkun nyh on ihan pakko sekin tehdä :(

        sorry

        https://www.youtube.com/watch?v=7qwpb3R6w8c

        Määmy on siis Aku Hirviniemi. Joukossamme on siis julkkiksia


      • pyörrerunoilija kirjoitti:

        Minulla on Aku Ankka tampereen murteella. Häränsilmä tankissa löytyy kyseisestä teoksesta. Häränsilmä tankissa tarkoittaa imua polttoainetankissa, missä syntyy samankaltainen pyörre kun täyden lavuaarin tyhjentyessä viemäriin.
        Sinänsä mielenkiintoista, että kyseinen pyörre pyörii aina oikealle.
        Joskus kokeilin muuttuuko pyörimissuunta, jos sekoittaa vasemmalle.

        Minäkin olen käyttänyt kyseistä termiä kirjoituksissani

        "-Hei Laurikainen, neuropsykologi Sami Laine tervehti neuropsykiatrian johtavan lääkärin apulaista Niilo laurista, heidän kohdatessa osasto kolmen ovella.

        -Terve Sami, eikö korttisi toimi, Niilo tervehti avaten sairaalan oven.

        -Miten sen Käpäläisen tytön kanssa kävi, Niilo kysyi Samin avatessa hönelle oven.

        -Menehtyi viime tiistaina, Sami kertoi Niilon tarkistaessa menikö ovi varmasti lukkoon.

        -Niinkä siinä sitten kävi. Mitä mahtoi tytön mielessä liikkua, Niilo kysyi retorisesti. -Niin nuorena, niin turha kuolema. Säliksi käy tytön vanhempia.

        -Etkö tiennyt..., Sami ihmetteli, muistaen samalla Niilon olleen viikon lomalla.

        -Tuski kumpi teist, jota kansa lääkkäreiks puhhuu, ossas sannoo kui Käpäläis flikka ekstas pillereihi,sairaalan johtava lääkäri Siiri Saarimaa kysyi miesten takaa. -Käpäläläisflikka huoltolappuses seisso ja issol; Lääkkehi ei saa antaa enne kui potilas on tutkittu.

        -Tuo on ikävä tieto, Niilo sanoi vakavana. -Heti huomenna otan asian puheeksi ja asia tutkitaan pohjia myöten.

        -Mitä sinä mukka sa aikasaks, et yht mit. Et eres häränsilmää tankkii, vaik pellin all piilos vee kasi, Siiri torui Niiloa kääntyen Samin puoleen. -Kulkukorttin jäljet kerto, et Niilo käys tääl ses samma ilta ku Käpäläisflikka ekstas.

        -Siinä on oltava jokin sekaannus, Niilo huudahti harmistunena Siirin syytöksestä, toivoen samalla Siirin häipyvän nopeasti. Mieluummin kokonaan. -Kuten tiedät, olen ollut koko viimeviikon lomalla, enkä käynyt täällä kertaakaan.

        -Ol tääl naamiaisii. Eikkä kukka kertonna mulle, vaik olin jok päivä tääl töis, Siiri sanoi silmissään jäätyneet salamat. -Käpäläläisflikkan isä ainaski tyytyväin, ku flikka ekstas, ei kukka puhu ennä mittä. Flikkan isä sull paikan juoni, vaik ootki yks määly.

        -Juuri minä sanoin, etten ole täällä ollut, Niilo puuskahti vedoten solariumissa hankkimaansa rusketukseen.

        -Sulla sitte hyvä klaarinki, mite kulkukorttis jälki rekisteris, sama aikka ku Käpäläiflikka ekstas, Siiri kysyi vihaisena. -Eikkä hättä, kulkulpas on poikki ja sä ol ulkkona ni kaua ku polse tutkii. Et piä rääviläpes kertaluokka soukeamal.

        -Saatanan ämmä, Niilo kirosi Siirin poistuttua. -Olisi vain pysynyt siellä pohjoisessa.

        -Minua odotetaan, Sami kertoi vilkasten kelloa. -Pitää mennä."

        Toi ol hauska & ajankohtaine.


    • Kritisoin_kysymystä--

      .

      "Miten voi olla samanaikaisesti pakkohoidossa ja kirjoittaa tänne täysin # VAPAASTI ???????#"

      har!11

      .

      • Sönkkö_off

        Olet salakuljettanut suljetulle Belarus-merkkisen tietokoneen ja käytät luvatta sairaalan Wifiä. :)


      • höb---
        Sönkkö_off kirjoitti:

        Olet salakuljettanut suljetulle Belarus-merkkisen tietokoneen ja käytät luvatta sairaalan Wifiä. :)

        .

        "Ihmekös kun käyttöjärjestelmäkin on joku Lukašenka IV ja kauheat naksunäppäimet" *naks*

        har!1

        .


      • höb--- kirjoitti:

        .

        "Ihmekös kun käyttöjärjestelmäkin on joku Lukašenka IV ja kauheat naksunäppäimet" *naks*

        har!1

        .

        Onko siinä Lukasenkalla varustetussa Belaruksessa Angry Birds tai Pac-Man valmiiksi asennettuna?


      • Sönkkö_off kirjoitti:

        Olet salakuljettanut suljetulle Belarus-merkkisen tietokoneen ja käytät luvatta sairaalan Wifiä. :)

        Ei sinne tarvii tollasia salakuljettaa, kyllä siellä saa ola ihan omat tietsikat ja kännykät.
        Ainakin Aurorassa sai olla.


      • angry_pjutins
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Onko siinä Lukasenkalla varustetussa Belaruksessa Angry Birds tai Pac-Man valmiiksi asennettuna?

        .

        "Angry Pjutins löytyy asennettuna" Da

        har!11

        .


    • tipetipetap

      Vielä kysyt onko muita? Lataamossa laskiaisen vietti katos naunoun paskiainen, joten listaan lisätään tonou.

    • kettulaatikossa

      Eikös Jazuli ole kertonut joskus nuorempana olleensa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1785
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1382
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      72
      1382
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      25
      1150
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      115
      1122
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1039
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      967
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      889
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe