Plussat ja miinukset?
Miten SSS-trio onnistunut pakolaispolitiikassa?
7
<50
Vastaukset
- Politiikassako
Siis missä linjassa?
- don_kojootti
Helvetin huonosti! Eli miinus! Pakolaispolitiikka on lähinnä noneksitenttiä. Vähän niinku malliin "tuurilla ne laivatkin seilaa"
- Ymmärtämätön
Siis onko hallituksella joku "pakolaislinja"?
- Lähdetäännäistä
pakolaispolitiikka ilmeisesti toimii mutta siitä ei juurikaan puhuta
- puheissa on (tahallaan) sekoitettu pakolaiset ja laittomat elintasosiirtolaiset
- rajavalonta on jätetty tekemättä
- poliitikot ja virkamiehet ovat mukana mamu busineksessa
- sisäministerin vaimon firma takoo rahaa matuilla
- valtamedia ja poliisi vähättelevät matujen tekemiä rikoksi -> lisäävät rasisimia
- poliitikot valehtelevat (matut ovat koulutettua työvoimaa, tulikin lukutaidottomia moniammattilaisia)
Pahoittelut, plussia ei löytynyt enempää :-) - oikeutta
SSS on onnistunut pakolaispolitiikallaan vaarantamaan Suomen talouden sekä kansalaistensa turvallisuuden. Siinä se kaikessa lyhykiäisyydessään.
- Hyvinnekusettaa
Valtion varoja on varmaankin kiskottu urakalla.
Miljoonat js miljardit euro siirretään matu bisnes yrittäjien taskuun.
Vuokra ym.kuluista ei saa mitään tietoa.
Kaikki vedetään salaisuuden varjolla kansalta piilossa.
Matubisnes voinee mainiosti, niin kauan kuin veroeuroja kertyy valtion kassaan pois siirrettöväksi.
Rajaton valtion piikki auki.- Totuuskomissio
Röyhkeä valtionvarojen "puhallus" tässä on ollut menossa jo kauan aikaa. Sen vuoksi "orpopoika" & kumppanit eivät hötkyile rajavalvonnan järjestämisen suhteen.
Mikään luotettava taho ei tee tutkimuksia "puhalluksen" suhteen, tiedoitusvälineet yksituumaisesti pitävät valtionvarojen tuhlausta kyseiseen hulluuteen normaalina, vaikka Suomen talous on konkurssitilassa.
Hallituskoalitio on keskittynyt nostamaan veroluonteisia maksuja ja tekemään leikkauksia jotka koskettavat vain ja ainoastaan kantasuomalaisia.
Yhteiskuntasopimukseen ei kuulu katteettoman sosiaaliturvan ja etujen leikkaus tänne väkisin luvatta tunkeutuneilta. Eikä se käsittele tänne väkisin pesiytyneitä ulkomaalaisia täysylläpidettäviä kansallisuuksia tässäkään vaiheessa.
Koko hallintomme on mätä omena ja ajaa valtiomme sellaiseen suohon, mistä nouseminen voi olla tuskallinen prosessi.
Tästä kaikesta johtuen annan pitkän miinuksen kotoiselle nukkehallinnollemme!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203