Rintoja suuremmiksi, auttakaa!!!

Lattarinta

Ongelmani on kauhean pienet rinnat. Silikonit haluaisin kuitenkin pitää vihoviimeisenä vaihtoehtona ongelman korjaamiseksi, mitä muita keinoja on?

Muistelen että pari vuotta sitten myyntiin tuli joitain pillereitä, joita syömällä povi kasvaisi vähäsen. Mikä oli tuotteen nimi? Saako sitä enää mistään? Toimiiko se vähääkään?

En ole mitään DD-kuppeja jahtaamassa eli pienikin apu olisi iso apu...

38

12260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anni

      olisit onnellinen siitä että sulla sentään on molemmat rinnat vielä tallella. En ymmärrä kun täälä itketään rintojen koosta, niinkuin se olisi maailman suurin ongelma minkä kokoiset rinnat on.
      Ja ainoa tapa kasvattaa rintoja on lihottaa itseään, ja sekään ei ole varma juttu.

      • Lattarinta

        Sanoit että saa olla onnellinen jos on molemmat rinnat tallella.

        Voisin pikemminkin sanoa että olisin onnellinen jos mulla olis edes jompikumpi rinta.

        En mä itkisi rintojen koosta jos olis edes kunnon a-kuppi. Mielellään vaikka pieni b. Mutta kun rintoja ei kerta kaikkiaan juuri ole. Eikä auta lihominenkaan ellei sitten hankkiudu satakiloiseksi. Silloin saattaisi olla se b-kuppi. juuri ja juuri.


      • Miracle
        Lattarinta kirjoitti:

        Sanoit että saa olla onnellinen jos on molemmat rinnat tallella.

        Voisin pikemminkin sanoa että olisin onnellinen jos mulla olis edes jompikumpi rinta.

        En mä itkisi rintojen koosta jos olis edes kunnon a-kuppi. Mielellään vaikka pieni b. Mutta kun rintoja ei kerta kaikkiaan juuri ole. Eikä auta lihominenkaan ellei sitten hankkiudu satakiloiseksi. Silloin saattaisi olla se b-kuppi. juuri ja juuri.

        tossa kirjottelit että et valittaisi jos olisi edes pieni b.. Mä oen naureskellut kun usein lehdissä ymn porukka valittaa että kun on niin pienet rinnat.. vaan b kuppi. Mä hyppisin onnesta jos olis edes se b kuppi.
        Noh.. ässä vuosien myötä oon oppinut elämään hyvin a kupin kanssa myös..


      • ennenrinnaton

        Hei, tilaa femdream geeliä tai talikan rintaseerumia. Molemmat ovat melko edullisia rintoja kasvattavia voiteita. Itse olen saanut c-kupin käyttämällä kyseisiä tuotteita :) Ajattelin niin että kerran se vaan kirpaisee laittaa pari kymppiä tuotteeseen, jos todellakin saan ne toivomani ja stressaavani hieman isommat rinnat :)


      • Eitissei
        ennenrinnaton kirjoitti:

        Hei, tilaa femdream geeliä tai talikan rintaseerumia. Molemmat ovat melko edullisia rintoja kasvattavia voiteita. Itse olen saanut c-kupin käyttämällä kyseisiä tuotteita :) Ajattelin niin että kerran se vaan kirpaisee laittaa pari kymppiä tuotteeseen, jos todellakin saan ne toivomani ja stressaavani hieman isommat rinnat :)

        Toimiiko? Oikeesti?


      • ennenrinnaton kirjoitti:

        Hei, tilaa femdream geeliä tai talikan rintaseerumia. Molemmat ovat melko edullisia rintoja kasvattavia voiteita. Itse olen saanut c-kupin käyttämällä kyseisiä tuotteita :) Ajattelin niin että kerran se vaan kirpaisee laittaa pari kymppiä tuotteeseen, jos todellakin saan ne toivomani ja stressaavani hieman isommat rinnat :)

        Rintojen suurennus ilman leikkausta - http://su.procurvesplus.com/?utm_source=aff_518d1582054df&utm_medium=link&utm_campaign=shop&utm_nooverride=1&a_aid=518d1582054df&a_bid=b9e723f9 Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.


      • Ajell92

        Voin suositella BreastFast
        verkkosivuilla tuottaja: breastfast.usa.cc


    • Suffeli

      Minulla oli myös melko olemattomat rinnat vielä 20-vuotiaana. Sitten aloitin Diane Nova -ehkäisypillerit, ja sinä aikana kun niitä olen syönyt, ovat rintani kasvaneet jo A-kuppiin. En kuitenkaan voi väittää, että asioilla olisi suora syy-yhteys: samanaikaisesti olen myös hiukan lihonut ja tietty vanhentunut.

      • joanna

        Sama juttu, Diane Novat sai kyllä rinnat turvoksiin minullakin. Tiedä sitten mikä siinä on takana, mutta ihan kiva näin pienirintaisena että suurenivat vähänkin. Tosin ovat aika arat välillä...:)

        Muista Lattarinta että jos muuten tunnet itsesi seksikkääksi ja olet iloinen ja positiivinen, niin rinnat jäävät pienemmälle huomiolle. Ihan näin kokemuksella, sillä ei niitä rintoja tosiaan ole itsellenikään kertynyt.

        Tsemppiä!


    • sonja

      ,,raskautta; se auttaa aina näihin ongelmiin. Tosin vaikutus on väliaikainen, mutta niin on muidenkin hoitokeinojen.

      • Lattarinta

        E-pillerit eivät auta, raskaus ei ole ajankohtainen... Mitä ihmettä varten te edes VIITSITTE aliarvioida toisen ongelmaa lähettämällä noita "liho tai hanki lapsi"- ratkaisuja?!?!? Helppohan sellaisen on vinoilla jolla on rinnat ja joka ei ymmärrä toisen ahdinkoa. Hyvin pienet rinnat valitettavasti ovat sosiaalinen haitta PLUS haittaavat vaatteiden hankintaa yms. enemmän kuin monelle tulisi mieleen.

        Jos joku vielä haluaa antaa asiallisen vastauksen, kuten kertoa niistä pillereistä joista kysyin alkup. viestissä niin olen erittäin kiitollinen vastauksesta. Piruilusta tai viisastelusta tulee vain paha mieli, eli jos ystävällisesti sen unohtaisitte...


      • s
        Lattarinta kirjoitti:

        E-pillerit eivät auta, raskaus ei ole ajankohtainen... Mitä ihmettä varten te edes VIITSITTE aliarvioida toisen ongelmaa lähettämällä noita "liho tai hanki lapsi"- ratkaisuja?!?!? Helppohan sellaisen on vinoilla jolla on rinnat ja joka ei ymmärrä toisen ahdinkoa. Hyvin pienet rinnat valitettavasti ovat sosiaalinen haitta PLUS haittaavat vaatteiden hankintaa yms. enemmän kuin monelle tulisi mieleen.

        Jos joku vielä haluaa antaa asiallisen vastauksen, kuten kertoa niistä pillereistä joista kysyin alkup. viestissä niin olen erittäin kiitollinen vastauksesta. Piruilusta tai viisastelusta tulee vain paha mieli, eli jos ystävällisesti sen unohtaisitte...

        varmaan pillereillä niitä Erdic-pillereitä. Niitä voi tilata www.erdic.co.uk // käväse ensin niiden sivuilla kuitenkin. Ne maksaa n. 450 euroo eli n. 3000 mk, eli ovat kalliita. Kokeillut en ole mutta tekisi mieli....enkä tunne ketään kuka olisi kokeillut. tv sama ongelma


      • Jasu
        Lattarinta kirjoitti:

        E-pillerit eivät auta, raskaus ei ole ajankohtainen... Mitä ihmettä varten te edes VIITSITTE aliarvioida toisen ongelmaa lähettämällä noita "liho tai hanki lapsi"- ratkaisuja?!?!? Helppohan sellaisen on vinoilla jolla on rinnat ja joka ei ymmärrä toisen ahdinkoa. Hyvin pienet rinnat valitettavasti ovat sosiaalinen haitta PLUS haittaavat vaatteiden hankintaa yms. enemmän kuin monelle tulisi mieleen.

        Jos joku vielä haluaa antaa asiallisen vastauksen, kuten kertoa niistä pillereistä joista kysyin alkup. viestissä niin olen erittäin kiitollinen vastauksesta. Piruilusta tai viisastelusta tulee vain paha mieli, eli jos ystävällisesti sen unohtaisitte...

        Jos sosiaalinen ympäristö on sellainen, että pienirintaisuus aiheuttaa sosiaalista haittaa niin mikä ihmeen ympäristö se oikein on? Osuusmeijerikö?

        Jos miehiä miettii niin jotkut miehet tykkäävät isorintaisista ja jotkut pienirintaisista mutta ehdoton valtaenemmistä tykkää naisista, viis rintojen koosta. Jos naistuttavilta tulee painetta rintojen takia niin se on ihan hyvä merkki aloittaa vaihtamaan kavereita inan fiksumpiin.

        Oikeasti tuntuu vähän siltä, että ongelma on jokin muu kuin ne rinnat.


      • Kokemusta on
        Jasu kirjoitti:

        Jos sosiaalinen ympäristö on sellainen, että pienirintaisuus aiheuttaa sosiaalista haittaa niin mikä ihmeen ympäristö se oikein on? Osuusmeijerikö?

        Jos miehiä miettii niin jotkut miehet tykkäävät isorintaisista ja jotkut pienirintaisista mutta ehdoton valtaenemmistä tykkää naisista, viis rintojen koosta. Jos naistuttavilta tulee painetta rintojen takia niin se on ihan hyvä merkki aloittaa vaihtamaan kavereita inan fiksumpiin.

        Oikeasti tuntuu vähän siltä, että ongelma on jokin muu kuin ne rinnat.

        Pyydät miestäsi hyväilemään rintojasi joka ilta. Tärkeää on ettei yhtään iltaa jää väliin.
        Tehokkaimmin tissit venyy, kun olette hyväilyn hetkellä eri huoneissa. Ja johan venyy tissit uusiin lukemiin.


      • miracle
        Jasu kirjoitti:

        Jos sosiaalinen ympäristö on sellainen, että pienirintaisuus aiheuttaa sosiaalista haittaa niin mikä ihmeen ympäristö se oikein on? Osuusmeijerikö?

        Jos miehiä miettii niin jotkut miehet tykkäävät isorintaisista ja jotkut pienirintaisista mutta ehdoton valtaenemmistä tykkää naisista, viis rintojen koosta. Jos naistuttavilta tulee painetta rintojen takia niin se on ihan hyvä merkki aloittaa vaihtamaan kavereita inan fiksumpiin.

        Oikeasti tuntuu vähän siltä, että ongelma on jokin muu kuin ne rinnat.

        tuli mullekin mieleeni kun tuota luin. Itse kärsin joskus kauheasti siitä kun rintani ovat niin pienet, olin varma ettei kukaan mies voi ikinä pitää musta koska mulla on pienet rinnat. Mutta kun ensin sain itsetuntoni kohdalleen ja opin olemaan ylpeä siitä mitä olen niin kyllä on useita miehiä löytynyt jotka pitävät enemmän pienistä rinnoista.. Ja joille sillä rintojen koolla ei ole väliä. Mutta niin kauan kun itsetunto oli huono pysyivät miehetkin kauempana..


      • sweet
        miracle kirjoitti:

        tuli mullekin mieleeni kun tuota luin. Itse kärsin joskus kauheasti siitä kun rintani ovat niin pienet, olin varma ettei kukaan mies voi ikinä pitää musta koska mulla on pienet rinnat. Mutta kun ensin sain itsetuntoni kohdalleen ja opin olemaan ylpeä siitä mitä olen niin kyllä on useita miehiä löytynyt jotka pitävät enemmän pienistä rinnoista.. Ja joille sillä rintojen koolla ei ole väliä. Mutta niin kauan kun itsetunto oli huono pysyivät miehetkin kauempana..

        Taidat oikeasti olla fiksu mies! Ainaskin mielipiteesi kuullostaa järkevältä! Miksi meidän pitäisi yrittää olla kaikille mieliksi, kun emme siinä onnistu ikinä kuitenkaan. Jos mies katsoisi minussa vaan rintoja niin olkoon, en kaipaa niin tyhmää miestä rinnalleni!


      • eräsvaiiinn
        s kirjoitti:

        varmaan pillereillä niitä Erdic-pillereitä. Niitä voi tilata www.erdic.co.uk // käväse ensin niiden sivuilla kuitenkin. Ne maksaa n. 450 euroo eli n. 3000 mk, eli ovat kalliita. Kokeillut en ole mutta tekisi mieli....enkä tunne ketään kuka olisi kokeillut. tv sama ongelma

        Älä tilaa erdiciä missään nimessä! Se tuote maksaa maltaita, on ihan kamalaa käyttää ja ei ennen kaikkea ainakaan minulla tehonnut. Femdream on parempi tuote, kokeile vaikka sitä.


    • Kaisa

      Rinnat kasvaa, kun ikää tulee. Synnytyksen myötä kenties jopa kuppikoon verran, pysyvästi. Sitä paitsi, mies ei rakastu rintoihisi, vaan sinuun.
      Hymyile ja ole tyytyväinen itseesi, se heijastuu ulospäin ja on paljon suurempi apu, kuin suuremmat rinnat!

    • minitissi

      on myös pienet rinnat, a-kuppi. Olen kuitenkin mieluummin pieni- kuin suuririntainen. Nyt syötyäni muutaman kuukauden ajan cilestejä, ovat rinnat turvonneet hieman liian suuriksi a-kupin rintsikohin.
      Minulle tärkeintä on löytää mies, joka pitää pienistä rinnoista, eikä haikaile isojen lollojen perään. Tallöin voin olla täysin sinut itseni kanssa.

    • sexykäss <3

      Olen 11. v ja olen saanut rinnat kasvamaan sillä että olen hieronut tissejäni tunnin ajan JOKA päivä!! Pojat tykkää uuh ahh

      • me again

        Joo se on kumma kun tästä aiheesta ei koskaan saa asiallisia vastauksia, mutta kopioinpa tämän oman tekstini tuolta aiemmasta topicista jos et sattunut sitä ketjua lukemaan:

        Olen kans tuskaillut välillä hirveästikin pienen rintavarustukseni kanssa ja nykyään entistä enemmän sillä olen urheillut viimeiset pari vuotta melkoisen ahkerasti ja valitettavasti se hyvä muutos mikä näkyy muualla kehossa, näkyy sitten huonono rintojen kohdalla :(!!! On se väärin, pidät itsestäsi huolta ja sitte ne vähäisetki tissit pienenee tämän seurauksena!! PRKLE ;)!

        Joo mutta, silikonit on mulle jotenki itseni kohdalla sellainen moraalinen ongelma ja haaveilenhan minäkin niistä "villeimmissä unelmissani" mutta monikin asia askarruttaa. En tosiaankaan haluaisi, että kukaan voisi päälle päin heti arvata että minulla olisi silikonit, enkä myöskään toivoisi, että ne tuntuisi tavattoman oudolta koskettaessa. En siis tiedä voiko silikonia laittaa sen verran vähän, ettei ne tuntuisi kovinkaan luonnottomalta? Mutta mikäli koskaan sellaisen operaation tekisin, haluaisin sen verran pienet implantit ettei muut sitä pystyisi hokaamaan, vastakuin tarkemmassa tarkastelussa ;).

        Olen kuullut puhuttavan myös oman rasvan siirtämisestä rintoihin? Tästä ei vaan tosiaan ole yleisesti niin valtavaa puhetta, mutta kiinnostaisi tietää miksei tämä toimenpide ole niin suosittu kuin silikonit ja miten kauan tämän toimenpiteen vaikutus näkyy? Miksei se rasva sieltä liikkuisi pikkuhiljaa pois kun ei kerran siellä luonnollisestikaan meinaa pysyä?

        En vain jotenkin tunne itseäni naiselliseksi pienillä tisseilläni. Enkä siis todellakaan haaveile isoistakaan. Sopivista, täydestä B kupista :). Ja tiedän tiedän, pitäisi pyrkiä siihen että on vaan sinut itsensä kanssa ja sitä myöten ei miettisi tällaisia. Mutta se on todella helpommin sanottu kuin tehty. Ei me kaikki vaan olla koskaan tiettyihin asioihin tyytyväisiä, eikä tietysti ole tarkoituskaan sinällään että joka asiaan täytyisi olla tyytyväinen. Täytyy sitä osata elää niiden "virheidenkin" kanssa. Mutta jos jokin asia vaivaa oikein erityisen paljon eikä siitä meinaa päästä sinuiksi, mitäs sitten?

        Mutta en tosiaankaan usko sisarkulta, että olisi mitään keinoa kasvattaa tissejä ilman silikoneja. Siis jotain ihmepillereitä tms. Ne on kyllä silkkaa huuhaata. Mutta onhan niistä sellaisistakin toimenpiteistä ollut jo markkinoilla juttua, joissa rintoihin pistetään piikeillä jotain ainetta, joka saa rinnat turpoamaan. Tässä toimenpiteessa vaikutus ei kaiketi kestä kuin puolisen vuotta? Ja on kallis, eli samalla vaivalla siinä tapauksessa sitten kumitissit.


      • no boobs

        kuinka pitkän ajan pitäs hieroo niinku viikko vai 2


      • Samoilla linjoilla!

        Joo ollaan samaa ikäluokkaa, sexykäss


      • Anonyymi
        no boobs kirjoitti:

        kuinka pitkän ajan pitäs hieroo niinku viikko vai 2

        Minulla alkoi ensin rinnat kasvamaan lääkkeiden sivuvaikutuksesta, sitten erös ystövö neuvoi voimistelemaan rintalihaksia rintakludoksen alla, Siis niin, että jännitän rintalihaksiani joskus jopa useita kertoja päivässä aon sellaisen parikymmentä kertää. Harjoittelin ensin peilin edessä ja näin että joklaisella puristuksella rinnat hiukan kophosivat. Nyt, jatkuvat luonnollisten yrttien nauttimisen ja hieronna seurauksena, minulla on ihan kivat B-kupin kokoiset rinnat, joita jopa sisarenikin ihailee. Nännit haluaisin toki vielä kasvavan, mutta muuten rintani täyttävät kiovasti b-kupin rintsikat.


    • imettänyt

      Kuten tuonne toiseen ketjuun jo laitoinkin, omani sain takaisin vanhoihin mittoihin imetyksen jälkeen todella nopeasti Bust Boost pillereillä, joten eivät nuo jutut "ihmepillereistä" ihan tuulesta temmattuja ole.

      • Kiinnostunut, huh.

        Kuinka kauan käytit pillereitä ?? itse tilasin pillereitä sekä voidetta, mutta ei ole vielä tullut postista. :) Itselläni on koko a-kuppi ja tahtoisin vähintään b ;)


    • KOKEILE!

      Nonii, kohtasit lajitoverisi. Mulla on sama juttu... Mutta mä keksin todella järkevän tavan kasvattaa rintoja!! Osta jotain neutral, apobase tai jotain tosi basic rasvaa! Sitä levittelet rintojen päälle 2 päivässä. älä laita poveen rasvaa koska muuten tulee hassua jälkeä! Olen kokeillut ja tämä toimii! Pojat alkaneet jo vilkuilla... ;)


      MUISTA, ETTÄ RASVA MITÄ KÄYTÄT EI SAA OLLA MITENKÄÄN VAHVAA!
      MUUTEN RINTOJA KIRVELEE KOKOAJAN!!!!

    • Kyllä se siitä

      no tuota.

      E-pillerit vaikuttavat eri henkilöihin erilailla, mm. Minulla noin c-kupin rinnat kasvoivat puolessatoista vuodessa E-hen. 75E on kokoni, ja olen 17 vuotias. Sain aikoinaan Yaz- nimiset ehkäisypillerit, ja siinä missä pituuskasvuni tyssäsi, tissit alkoivat kasvaa. Mutta pillerit eivät todellakaan suurenna jokaisen rintoja, että pelkästään sen toivossa ei kannata aloittaa.

      Ja kokoa on 158cm/57kg.

      • VastaustaVaativa

        Ihan pakko kysyä, oon alle 18 vuotta ja haluaisin ostaa tommosen EasyBust -tuotteen. Mitenkä olisi mahdollista ostaa sellainen vaikkei ole 18 vuotias tai yli?


      • sportigirl851
        VastaustaVaativa kirjoitti:

        Ihan pakko kysyä, oon alle 18 vuotta ja haluaisin ostaa tommosen EasyBust -tuotteen. Mitenkä olisi mahdollista ostaa sellainen vaikkei ole 18 vuotias tai yli?

        En osaa sanoa, koska en ole tilannut mitään easybust:sta, valitan :(


    • Boobs please.

      Itse tilasin juuri Easybustista noita pillereitä, ja tänään otin ensimmäisen. Nuita pitää syödä aamuin ja illoin yks. Tilasin myös NetAnttilasta talikaseerumia jota aion käyttää noiden pillereiden kanssa.

      http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&resetShopCart=true&productId=966344&shopId=12653&compartmentId=13157&categoryId=3223915&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

      Toivon todella että nuo toimisivat. Pakko oli kokeilla, eihä tässä mitään menetäkkään :) Paitsi rahaa tietty. 100e on kyllä iha käypä hinta, jos saisi edes yhden koon suuremmat rinnat! Jos eivät toimi nii harkitsen vakavasti ens vuonna ottavani juurikin tuon rasvansiirron rintoihin, tulisi ainakin tuloksia välittömästi ja saisi omat läskit hyötykäyttöön haha.

    • Any

      Miten toimi? oletko tyytyväinen easybust tuotteeseen?

    • ----hmmmm?

      No aivan varmasti toimi niin hyvin että nyt on niin suuret rinnat ettei nettinkirjoittelu enää onnistu! Tai sitten tuli muita ongelmia --- kyllähän tuntematon tutkimaton tuote, jota myy yritys ja henkilö, jotka pysyttelevät nimettöminä ovat aivan loistavan tehon tae:

      www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/supertuote-lupaa-suuremmat-rinnat---vaitetaan-aiheuttavan-syopaa/1881400

    • samanthajade

      En kyllä oikein mihkään pillereihin usko. Itse kävin viime vuonna the lookin kautta virossa ottamassa 3dl täytteet rintoihin. Kasvoi A-kupista D-kuppiin. Kaikki meni tosi hyvin ja sain juuri haluamani suurennoksen. Ei nää mitkään megalollot ole :)

    • hannika2

      Mitä implantteja lookissa käytetään? Paljon ne suostuu kerralla laittaa?

    • Haaveilut,jos

      suurentaisin rintojani.Kerroin pitkäaikaselle avokkaalle asiasta tyrmäsi heti hän lähtee lätkimään sellaisen naisen luota.

    • Mikäneuvoksi

      Olen cd mies en tiedä miten saisin rinnat suuremmaksi . Miten hieroa onko mitä muita keinoja . Saanko apua haluan tissit suuremmaksi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1508
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe