Hiusalan tietäjiltä haluaisin kysyä onk Hairz Jazz shampoo ja hoitoaine mitä mainostetaan verkossa humpuukkia vai onko sillä tosiaan hiusten kasvua nopeuttava vaikutus? Ja tietysti jos löytyy käyttäjiä niin kokemuksia olisi kiva kuulla.
onko humpuukia
8
15588
Vastaukset
- terveetelämäntavat
Täyttä humpuukia, ei hiusten kasvua voi manipuloida mitenkään se on geeneissä kuika paljon kasvaa, yleisesti noin 1cm -1,5 cm kuukaudessa.
- puhdistamatonmerisuola
Näin on.
Elintavat vaikuttaa koko kehoon ja myös hiuksiin, mutta geeneille ei voi mitään.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/hius.htm
Osta omille hiuksille sopiva shampoo ja pese riittävän harvoin. - luonnonihmekaunistaa
Kaikki shampoot ovat humpuukia. shampoita on todella kohta satoja eri merkkejä ja niissä on samat kemiat kaikissa vähän vaan eri hajusteita ja väriaineita. Shampoot on kovan tason buisnes niin kuin on suihkusaippuat ja muut puhdistusaineet. Ovat kemian teollisuuden tuotteita. Niillä rikastuu moni samaan aikaan kuin toisten hiukset menettävät kiiltoa, paksuutta, ohenevat ja rasvoittuvat nopeasti.
Niin hassuja me ihmiset ja pääasiassa naiset olemme, että mietimme, mikä shampoo on se paras ja hoitavin,...mutta kun sellaista ei ole.
Lopetin todellakin kaikki teolliset keinotekoiset kemialliset shampoot ja pesen hiukseni merisuolaliuoksella. On keittiön kaapissa muitakin luonnollisia aineita, joita toisinaan käytän. Johan alkoi hiukset voimaan paremmin, eikä ole sitä kemianhajua päänahassa ja kumma kyllä niin hiukseni ovat paksuuntuneet.
Kolmen vuoden aikana olen säästänyt hurjan suuren summan rahaa. Eli aina se vaan ei mene niin, että rahalla saa terveyttä päänahkaan. Se kun on ihan päinvastoin.
Suosittelen kokeilemaan merisuolaa ja muita luonnon aineksia, jotka eivät vahingoita hiustuppea.
Tuolla Amazonin viidakoissa asustelee sellainen ihmisryhmä, jotka eivät milloinkaan käytä teollisia tuotteita eivät teollisia meikkejä eikä muutakaan kemiaa päänahkaansa. Paksut, kiiltävät hyvinvoivat hiukset kaikilla ja hyvä iho. Päivittäin pesevät hiuksensa ihan pelkällä vedellä. Harvemmin hiukset tuolla luonnonkansoilla ovat harmaantuneet niin aikaisin kuin meillä teollisen maailman keinoaneita käyttävillä.- Anonyymi
Eipä siellä Amazonian viidakossa ole myöskään ilmansaasteita, liikenteen ym. pölyjäämiä ja muuta laskeumaa, joka täytyy pestä hiuksista sampoolla. Eikä myöskään pakkasia ja keskuslämmityksen kuivattamaa ilmaa, jota varten hiusta ja päänahkaa tarvitsee hoitaa.
Että ihan ei ole vertailukelpoista!
- Voihanseolla
Onko nyt ihan oikeaa tietoa? Vähän kuulostaa taas kyynisten ihmisten valitukselta.
- Anonyymi
Humpuukia on! Kuluttaja lehti 1/2020 juttu tästä sivu 4.
- Anonyymi
Tuossa on kitiiniä, sitä on hyönteisten kuorissa. Olen nähnyt paljon mainoksia aiemmin. Voihan olla että tuo kitiini tarttuu hiukseen kiinni ja tekee siitä vahvemman tai pidemmän.
Itse en kyllä mitään ötökkää haluaisi tukkaani laittaa. Olen sellakalle allerginen. Sitäkin tehdään hyönteisistä. Sitä on mm. suklaarakeissa. Joitain tällaisia syöneenä tuli kamala tukehtumisen tunne ja yrittää yskiä ja huuhtoa suuta jne.
Sellakkaa käytetään myös jossain tekokynsissä/rakennekynsissä. Netistä luin tapauksia, joissa allergiselle on laitettu sellakkakynnet, ja niillä on koskenut silmän vierustaa ja silmä ärsyyntynyt.
Tämän takia en uskaltaisi käyttää noitakaan tuotteita, jos on yliherkkä muillekin hyönteisten osille. Sitten jos se tarttuu hiukseen kiinni, etkä saa sitä irti ja saat jonkun allergisen reaktion. - Anonyymi
Kokeilin, ei mitään eroa tavallisiin shampoisiin ja hoitoaineisiin. Siis turhakkeet...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289