Perheissä tilataan kotiin sanomalehti joka jaetaan aamupalapöydässä. Kysyn vaan, että onko sinkuilla yleensä varaa moiseen?
Lehtien päätoimittajat järjestivät mittavan mainoskampanjan valemedioiden puolesta. Nämä varmasti sopisivat sinkuillekin. Mitkä ovat mielestänne parhaita valemedioita?
Sinkkujen mediat
9
89
Vastaukset
- m-i-e-s
Mikä tietty sanomalehti sitä kotiin tilataan perheissä? On varmasti ylitsepääsemättömän kallis ja tähtitieteellinen summa verrattuna Bonnier AB:n julkaisuihin, joten pelkään ettei varallisuuteni millään riitä ko. sanomalehteen.
No se sanomalehti tietysti, jonka lähimmät prismat ja kitymarketit on pääosin kustantaneet, jotta voidaan kiistellä kummasta farmariautollinen ruokaa sinä päivänä haetaan. Sinkut tietysti hakevat ruokansa lähimmästä siwasta jopolla.
- m-i-e-s
scrg kirjoitti:
No se sanomalehti tietysti, jonka lähimmät prismat ja kitymarketit on pääosin kustantaneet, jotta voidaan kiistellä kummasta farmariautollinen ruokaa sinä päivänä haetaan. Sinkut tietysti hakevat ruokansa lähimmästä siwasta jopolla.
Puhutko siis yhteishyvästä ja jostakin citymarketin vastaavasta mainosjulkaisusta?
Takansytykekkö on nykyään sanomalehti? =)
Eiköhän tuo Jopo ole jo liian kallis brändi sinkulle? (Siwassakin käyvät, ei ihme että pysyvät köyhinä. Siwan venhäpulla ranskanleipä on varmaan 2€, kun sen jo s-marketista saa 60 senttiin.) (Saattaa lidlistä saada chiapattaa 50 sentillä, jota ravintolatkin tarjoavat lounaspöydissä).
Itse käyn aina prismassa ostamassa farmariautollisen ruokaa. (Hok-elannon hinnat kumminkin menee prisma x-hinta, s-market x-hinta 10 senttiä ja alepa x-hinta 20 senttiä) (Kauppias joutuu vetämään itsellensä enemmän välistä, joten välillä tulee siellä 4-k:n marketissakin käytyä)
Kyllähän varmasti moni toivoisi, että kävisin Siwassa (sieltä kun ei vain saa tai löydy mitään), varsinkin viimeksi mammat katselivat kun he ostivat mitä saavat/tarvitsevat ja itse ostan mitä haluan. (Onhan se häpeä ostaa 300€ kun mamma kahden pienen lapsen kanssa ostaa 30€. Voi tietty olla, että sepalus oli auki tai kastiketta vahingossa tippunut lahkeelle tms. =P) - m-i-e-s
Voin hätäisesti puolustella isoja marketteja myös näin: Enemmän kassoja, nopeampi asiointi. (Myös paremman näköisiä =P)
m-i-e-s kirjoitti:
Puhutko siis yhteishyvästä ja jostakin citymarketin vastaavasta mainosjulkaisusta?
Takansytykekkö on nykyään sanomalehti? =)
Eiköhän tuo Jopo ole jo liian kallis brändi sinkulle? (Siwassakin käyvät, ei ihme että pysyvät köyhinä. Siwan venhäpulla ranskanleipä on varmaan 2€, kun sen jo s-marketista saa 60 senttiin.) (Saattaa lidlistä saada chiapattaa 50 sentillä, jota ravintolatkin tarjoavat lounaspöydissä).
Itse käyn aina prismassa ostamassa farmariautollisen ruokaa. (Hok-elannon hinnat kumminkin menee prisma x-hinta, s-market x-hinta 10 senttiä ja alepa x-hinta 20 senttiä) (Kauppias joutuu vetämään itsellensä enemmän välistä, joten välillä tulee siellä 4-k:n marketissakin käytyä)
Kyllähän varmasti moni toivoisi, että kävisin Siwassa (sieltä kun ei vain saa tai löydy mitään), varsinkin viimeksi mammat katselivat kun he ostivat mitä saavat/tarvitsevat ja itse ostan mitä haluan. (Onhan se häpeä ostaa 300€ kun mamma kahden pienen lapsen kanssa ostaa 30€. Voi tietty olla, että sepalus oli auki tai kastiketta vahingossa tippunut lahkeelle tms. =P)"Puhutko siis yhteishyvästä ja jostakin citymarketin vastaavasta mainosjulkaisusta? "
Ehkä HOK:in alueella on vielä muutakin ilmoittelemista lehdissä, mutta joissain maakuntalehdissä viimeinen työpaikkailmoitus on ollut 2000-luvun alkupuolella ja suunnilleen kaikkeen muuhunkin muille kuin eläkeläisille tarkoitettuun markkinointiin on tehokkaampia reittejä kuin sanomalehti. Mutta ruokakaupan mainokset on jäljellä, ikään kuin ihmiset ei muistaisi syödä, jos siitä ei koko sivun ilmoituksilla muistutettaisi.
- Kilttiatm
En tilaa mitään lehtiä. Joka viikkko joku puhelin lehtimyyjä soittelee että ostanko sitä ja tätä. Olen aina ollut säästäväinen enkä tuhlaa rahaa lehtiin. Netistä voi lukea lähes kaiken ilmaiseksi.
Ilmaisuuden kanssa on oltava varovainen. Talousjärjestelmämme perustuu vaihdantaan ja jos jokin on näennäisesti ilmainen, niin silti joku maksaa tavalla tai toisella. Lehtijuttujen tekemisen on yleensä maksanut mainostaja, mutta jos et näe mainoksia, niin olet ehkä itse se mitä myydään.
- rumamaija
Kotiini tulevien lehtien määrä = 0. Voin lukea ihan samat uutiset netistä ilmaiseksi.
Mihin me edes mitään toimittajia tarvitaan, kun joku joka tapauksessa laittaa kaiken saman nettiin ilmaiseksi? Eipä ihme että päätoimittajat ovat huolissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381