jonkin aikaa aihetta internetistä olen päätynyt siihen tulokseen että monet vakavasti otettavat tahot pitävät sitä mahdollisena ja jopa vääjäämättömänä suuntana kohti matkalla kuolematonta elämää lähitulevaisuudessa kunhan tietokoneet kehittyvät tarpeeksi kykenemään simuloimaan ja tallentamaan aivojen monimutkaisia prosesseja. Sadassa vuodessa saatamme pitää nykyisenkaltaista elämänmuotoa lapsellisina teutaroidessamme virtuaalimaailman uskomattomissa rakennelmissa milloin missäkin muodossa haluamme. En malta odottaa jos sinne asti elänen.
https://www.youtube.com/watch?v=T5c3LKgzAMI
Immortality by 2045: A New Era for Humanity
Tietoisuuden lataaminen kovalevylle
8
88
Vastaukset
- kolli57
Keinoälystä keinopersoonallisuuteen.
Onhan se surullista jos tietokone kerran ymmärtää olevansa
vain pelkkä tietokone vaikka sillä on tunteet ja haluaisi olla
niinkuin muutkin ihmiset.
Mutta onkin vain toisten lukemattomien ihmisten luomus.
Kysymys kuuluukin ,milloin tiede hallitsee ihmisiä,eikä ihmiset tiedetta?
Pieni vastasyntynyt lapsi on jo huomattavasti älykkäänpi
kuin yksikään eläin määrätyllä tasolla ,sen näkee lapsosen silmistä.
Kuitenkin tietoisuuden lataaminen levylle olisi vielä sidonnaisuutta materiaan
ja vain valonnopeus voi ratkaista ihmisen materian vankilasta.- kolli57
sillä valon nopeus on maksimi nopeus eikä ihminen joka kulkee valon nopeudella enää vanhene vaan aikaa ei enää ole olemassa.aivan niinkuin ennen ajan ja kaiken alkua ei ollut kuin alku eikä aikaa
- kolli57
kolli57 kirjoitti:
sillä valon nopeus on maksimi nopeus eikä ihminen joka kulkee valon nopeudella enää vanhene vaan aikaa ei enää ole olemassa.aivan niinkuin ennen ajan ja kaiken alkua ei ollut kuin alku eikä aikaa
https://www.youtube.com/watch?v=s8iBhIFejdQ
youtube sen tietää - Kylläkaikki
tullaan tekemään mikä on mahdollista ja siihen asti luulen että sinullekin kelpaa digitaalinen elämänmuoto kuoleman kolkuttaessa ovella.
- kysymyskuuluu
ehkä minä en kuolekkaan,siis olen kuolematon
- Luuleminen
ei ole tiedon värtti joten anteeksi typerä olettamukseni.
- Evomyytti
Tietoisuus ei ole redusoitavissa fysikaalisiin prosesseihin, kuten ei itse elämäkään - ihminen ei pysty elämää luomaan; se on Jumalalta.
- Ehkäjumala
tarkoitti ihmisen muuttuvan tällä tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka832475- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811311EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 79905
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta100749Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe30743- 30696