Olen kolmekymppinen helsinkiläinen mies. Tapasin nykyisen vaimoni lukiossa. Koko suhteen ajan olen käynyt vieraissa. Häitä edeltävänä viikkona olin ensimmäistä kertaa toisen miehen kanssa. Pari kuukautta häiden jälkeen kerroin vaimolle joka sanoi, että voin rauhassa nussia muita miehiä mutta toisten ihmisten suutelemista hän ei tule antamaan anteeksi.
Vaimo pitää suutelemista jotenkin romanttisena eleenä ja seksiä sitten tarpeena joka pitää tyydyttää. Aloin harrastamaan seksiä toisten miesten kanssa. Pari kokeilunhaluista miestä töistäni ja muutama jonka iskin homobaarista.
Sitten tapasin sen miehen. Seksi ei enää riittänyt vaan oli pakko päästä nuolemaan. Tämä mies on nyt ollut kuvioissa muutman vuoden. Samoihin aikoihin kun aloin tapailemaan tätä aloin ottamaan vaimoani takaatapäin. Yleensä olen ollut hyvin avoin irtosuhteistani mutta tästä kyseisestä miehestä en ole voinut kertoa.
Pitäiskö kertoa vaimolle, että nyt alkaa tunteitakin olla pelissä...
(älkää kommentoiko että olen homo, olen biseksuaali ja ylpeä sellainen)
Olen uskoton
mieshuoranne
4
121
Vastaukset
- kaappihomona
Ei kanttii. Pane sitä jätkää perseeseen ja nuole anaalia munkin puolesta.
- avoimuutta
Kannattaa. Mikäli että päädy eroon, on helpompaa tietää totuus koko ajan tai mikäli päätyisitte joskus, niin olisi se jo vähän taputeltu etukäteen ja helpompi siksi.
Ja tehän olette todella avoimia olleet jo tähänkin mennessä näistä asioista, niin jatkakaa samalla linjalla. Tuskin vaimosikaan on panematta muita miehiä tai naisia. - pro-reiluus
Pitäisi varmaan kertoa. Vai miltä itse toivoisit, jos tilanne olisi toisinpäin?
Rehellisyys maan perii jne. - Jxpee
Eikö vaimo anna panna kakkoseen??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 52768
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671