Tinderin algoritmit

tinderistä

Oletteko huomanneet sellaista että matchien tulo voi loppua lähes täysin?
Mietin vain, että koska tinderhän profiloi käyttäjiä niin voikohan niin käydä että sinua ei näytetä edes kenellekään.
Ehkä ainoa mikä auttaisi on uuden facebook-tilin tekeminen ja koko sovelluksen poistaminen ja uudelleen lataaminen jotta algoritmit eivät vaikuta siihen että kenelle tinder sinua näyttää?

18

2996

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tintsumuija

Eiköhän tuo ole täysin normaalia. Tietty ihmisryhmä siellä yleensä pyörii. Kun uutena menet sinne, monet näkevät sinut ekaa kertaa. Samoille ihmisille et uudestaan näy eli ennenpitkää useimmat käyttäjistä ovat sinut nähneet.
      Monilla on tosiaan tapana ottaa tintsu välillä pois ja ladata se uudestaan, siihen ei fb-tiliä tarvitse muuttaa.
      Laajenna vaikka hakupiiriäsi.

• tinderistä

Tarkoitan vaan sitä että olen nyt swiipannut oikealle noin 700 naista ja minulla on kaksi mätsiä. Tuntuu oudolta koska olen aikaisemmin saanut paljon runsaammin mätsejä.
        Tuli vain mieleen, että onko tinder profiloinut minut jotenkin niin että sovellus ei edes näytä minua naisille enää? ja auttaisiko asiaan se että poistaisin fb ja tinder -tilini jotta minulla ei olisi enää mitään profilointia olemassa..

• huomautus.kysyjälle
        tinderistä kirjoitti:

Tarkoitan vaan sitä että olen nyt swiipannut oikealle noin 700 naista ja minulla on kaksi mätsiä. Tuntuu oudolta koska olen aikaisemmin saanut paljon runsaammin mätsejä.
        Tuli vain mieleen, että onko tinder profiloinut minut jotenkin niin että sovellus ei edes näytä minua naisille enää? ja auttaisiko asiaan se että poistaisin fb ja tinder -tilini jotta minulla ei olisi enää mitään profilointia olemassa..

Anteeksi, mutta miksi noin paljon oikealle? Naisethan kertovat aina kaikki toisilleen, ei ole hyvä juttu jos koko naisporukan naisista olet tykännyt, saat aika epätoivoisen maineen.

• tinderistä
        huomautus.kysyjälle kirjoitti:

Anteeksi, mutta miksi noin paljon oikealle? Naisethan kertovat aina kaikki toisilleen, ei ole hyvä juttu jos koko naisporukan naisista olet tykännyt, saat aika epätoivoisen maineen.

Tuo on ihan normaalia meille miehille kun mätsien saanti on niin vähäistä, jos minulla on 2/700 mätsiä niin mitä se auttaisi jos alkaisin enemmän valikoivaksi?
        Arvelen kyllä että sovelluksessa on jotain vikaa, ei naiset voi noin nirsoja olla..

• huomautus.kysyjälle
        tinderistä kirjoitti:

Tuo on ihan normaalia meille miehille kun mätsien saanti on niin vähäistä, jos minulla on 2/700 mätsiä niin mitä se auttaisi jos alkaisin enemmän valikoivaksi?
        Arvelen kyllä että sovelluksessa on jotain vikaa, ei naiset voi noin nirsoja olla..

Mies ajattelee noin, nainen taas: laatu korvaa määrän. Puskaradiot toimii.
        Ei niitä uusia ehdokkaita loputtomiin voi tulla? Naisilla ei ole tapana mätsäillä tosta vaan että uskon toimivan moitteettomasti.

• TInderin naiset ei kyllä toisiaan tunne eivätkä toisilleen kerro yhtään mitään.

• tinderistä
        huomautus.kysyjälle kirjoitti:

Mies ajattelee noin, nainen taas: laatu korvaa määrän. Puskaradiot toimii.
        Ei niitä uusia ehdokkaita loputtomiin voi tulla? Naisilla ei ole tapana mätsäillä tosta vaan että uskon toimivan moitteettomasti.

Tietenkin myös mies haluaisi voida ajatella noin..
        Luulitko että miehet ihan huvin vuoksi näin tekevät :D? Ei juuri ole muuta mahdollisuutta..

• huomautus.kysyjälle
        tinderistä kirjoitti:

Tietenkin myös mies haluaisi voida ajatella noin..
        Luulitko että miehet ihan huvin vuoksi näin tekevät :D? Ei juuri ole muuta mahdollisuutta..

Tottakai mies voi ajatella noin, mikä estää? En minäkään mikään kysytty ole mutta silti ajattelen noin. Vuosikaudet jo sinkkuna. En minä epätoivoiseksi ala vaikka sinnku olenkin, vaikka loppuelämäni olisin.
        Ja kyllä ne naiset kertoo...itse olen tälläisissä naisten illoissa ollut joissa kaikki vapaat ladanneet tinderin, kuulunut illan hauskan viettoon. Myös nettideiteissä sama kuvio, kerrotaan miehistä jotka viestittelevät kaikille ja joilta tulee asiattomia viestejä tai haukkumaviestejä, tietävät muutkin laittavat poistoon tälläiset tyypit.

• hdfhe
        torsti2003z kirjoitti:

TInderin naiset ei kyllä toisiaan tunne eivätkä toisilleen kerro yhtään mitään.

Väärin, vähänkään pienemmällä paikkakunnalla kaikki naiset tuntuu olevan FB-kavereita keskenään, tullut havaittua.

• tinderistä
    • dadadadasdasdsadasd

Ei tarvitse poistaa fb tiliä. Riittää, että poistaa tinder tilin ja luo sen uudestaan. Aika vähän tulee kiinnostavia mätsejä itsellekin tällä hetkellä ja aikaisempaan nähden aika vähän. Thaimaassa ollessa sai kokea hetken aikaa miltä tuntuu olla nainen suomessa. Naiset hyvin aktiivisia ja saa kauniita ja nuoria mätsejä. Voisi lähteä deittailemaan sinne uudestaan.

• tinderistä

Kokeilin jo aikaisemmin tuon että poistin pelkästään tinder-tilini mutta se ei auttanut.
        Nyt tein myös niin että poistin aikaisemman facebook-tilin ja luonnollisesti myös sähköpostin, uusi fb nyt. Katsotaan että liittyikö bugi tai mahdollinen profilointini facebook-tiliin.
        Raportoin tänne jos alkaa tulla mätsejä..

• tinderistä
        tinderistä kirjoitti:

Kokeilin jo aikaisemmin tuon että poistin pelkästään tinder-tilini mutta se ei auttanut.
        Nyt tein myös niin että poistin aikaisemman facebook-tilin ja luonnollisesti myös sähköpostin, uusi fb nyt. Katsotaan että liittyikö bugi tai mahdollinen profilointini facebook-tiliin.
        Raportoin tänne jos alkaa tulla mätsejä..

Edelleen tuntuu olevan mätsien saaminen tuskan takana mutta eilen kävi niin että sain hyvännäköiseltä nuorelta naiselta mätsin joten ehkä tuo toimenpide auttoi..

• tinderistä
        tinderistä kirjoitti:

Edelleen tuntuu olevan mätsien saaminen tuskan takana mutta eilen kävi niin että sain hyvännäköiseltä nuorelta naiselta mätsin joten ehkä tuo toimenpide auttoi..

Ja nyt olen täysin vakuuttunut siitä että minun profiilia ei oltu aikaisemmin edes näytetty naisille eli bugista oli kyse.
        Uuden fb-tilin ja tinderin uudelleen lataamisen jälkeen sain juuri kahdelta peräkkäisiltä naisilta mätsit..

• guioijk
        tinderistä kirjoitti:

Ja nyt olen täysin vakuuttunut siitä että minun profiilia ei oltu aikaisemmin edes näytetty naisille eli bugista oli kyse.
        Uuden fb-tilin ja tinderin uudelleen lataamisen jälkeen sain juuri kahdelta peräkkäisiltä naisilta mätsit..

Oisko nyt kyse vaan että näyt uutena ihmisenä taas kaikille?

• tinderistä
        guioijk kirjoitti:

Oisko nyt kyse vaan että näyt uutena ihmisenä taas kaikille?

Ymmärsit varmaan jotain väärin. Olin jo aikaisemminkin uusi ihminen mutta en saanut mätsejä vaikka tykkäsin 800 naisesta.
        Jos kiinnostaa niin lue lisää "tinder android no match bug" eli ongelma saattaa liittyä android käyttöjärjestelmän puhelimiin erityisesti.

• sedgsg

olen todennut että matchien puute johtuu vain ja ainoastaan siitä että suominaisilla on neste noussut päähän. Fake GPS:llä kun kokeilin tinderöidä vähän muista maista niin kummasti niitä matcheja alkoi tulemaan ja täällä Suomessa tulos lähes pyöreä 0.

• tinderistä

Yleisesti ottaen noin mutta mulla oli kuitenkin viime kesänä jotain 80 matchiä joten siksi aloin epäilemään rankasti sovelluksen toimivuutta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      265
      9985
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      192
      5694
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      167
      5274
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      75
      4901
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      7
      3183
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      0
      2550
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2479
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2289
    9. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      355
      2049
    10. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      22
      1828
    Aihe