Olen havainnut että moni palstan miehistä on muuttumassa palstakurppien kamupojiksi.
IkisM pysyi ennen lujana mutta nyt kirjoittelee pehmeitä juttuna naisille.
HC-ätmel taitaa haaveilla JännäLikasta kun on niin iloinen ja vitsaileva.
12121212 on parasta ystävää ätännän kanssa ja kehuu tätä hottikseksi.
Sääli, kaikki kolme ovat parhaimmillaan loistavia kirjoittajia.
Palstan miehet ovat löystymässä
17
132
Vastaukset
- Rainbow-ATM
Vittu mitä homoja koko sakki. Juttelee mukavia tytöille. Hyi saatana. Pidetään me pojat vielä yhtä, eikä kosketakaan naisiin!
- yhdenlauseenpojat
Loistavia kirjoittajia???
Pitääkö hyvän kirjoittamisen kummuta naisvihasta?
- että.silleen
Tai miesten mollaamisesta, johon itsekin sorrun kiukkuisena, yleistämisestä.
että.silleen kirjoitti:
Tai miesten mollaamisesta, johon itsekin sorrun kiukkuisena, yleistämisestä.
Pelottelet kohta kaikki miehet pois palstalta yleistyksinesi.
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Pelottelet kohta kaikki miehet pois palstalta yleistyksinesi.
Olen tainnut jo peloitella Ikis_M:n muille maille vierahille...ei ole näkynyt!
Hyvää yötä,kaikille! - AjatustenRein
että.silleen kirjoitti:
Hyvää yötä,kaikille!Ikisinkku_ämmä on seonnut.
- Ikis__M
että.silleen kirjoitti:
Hyvää yötä,kaikille!Etpäs olekaan. On tässä ollut kaikenlaista muuta pientä niin ei ole tänne oikein ehtinyt mutta lupaan että että palstan taso nousee taas pikkuhiljaa, huolestuttavan alashan tuo näyttää vajonneenkin vaikka hetken vain olen ollut poissa.
- Ex------------PUA
Ikis__M kirjoitti:
Etpäs olekaan. On tässä ollut kaikenlaista muuta pientä niin ei ole tänne oikein ehtinyt mutta lupaan että että palstan taso nousee taas pikkuhiljaa, huolestuttavan alashan tuo näyttää vajonneenkin vaikka hetken vain olen ollut poissa.
Olen täysin samaa mieltä. Hyvä että palasit. :)
- Älykkö2
Ex------------PUA kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Hyvä että palasit. :)
Niin ja tänne tarvitaan yksi älykkö virkistämään teidän tyhjäpäiden ajatuksia :D
- Tunnustan_
Syy on minun. Johdatin tänne eräitä tosi-misuja. Ne saa kenet vaan miehen pehmenemään.
- m-i-e-s
Hey come on. Ikä ei tuu yksin, löystyminen tapahtuu luonnostaan. =P
- ei-tohv
ovatko muuten haukkuneet tossun alla olevia miehiä ja haukkuneet aisuriksi ja sitä ovat nyt itse vai haluavatko ollakkin niitä tohveli sankareita ja olivat niille kateellisia voi reppanoita vai tuli heistä tohveli sankareita
- Ex------------PUA
Minuun voit luottaa. Minä se en taivu koskaan.
Ei raivoaminen eikä voitelu saa minua luopumaan palsta-asemastani.
Tietysti naiset ovat saattaneet vaihtaa raiivoamisesta taktiikkaa, ja tuo lämmittely voikin olla tehokasta, mutta antakaaskin kun tulee ensimmäinen hypergamiatilaisuus, he kiroavat voittamiaan miehiä päin kasvoja.
Tällöin punainen pilleri aktivoituu, ja kaikki palaa Ex PUA:lle.
(Se joka vihaa, se uskoo minuun).- m-i-e-s
Kyllä alkaa taipumaan, kun 19v kissa tulee minarissa tissit paljaana. =D
- Kunnian.mies
Nämä ap:n mainitmset "miehet" nyt ovat aina olleetkin epätoivoisia pillunnuolijoita jotka ovat lähinnä kiukutelleet saamattomuuttaan.
Oikeat palstan miehet ovat valmiita kivittämään jokaisen saastaisen yli yhden miehen käyttämän porton. Kuten kuuluukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637