Haluan vain kertoa tällaisen konkreettisen asian jonka kyseinen alle 3 euron tuote sai aikaan. Ensinnäkin olen mies, keski-iässä ja minulta on teollisuudessa palanut osa alaripsistä pois. Ajattelin kokeilla kyseistä tuotetta ihan silmäpussin ehkäisysyistä, mutta kömpelönä miehenä laitoin sitä koko silmän ympärille aika suurpiirteisesti ja runsaasti päivittäin. Nyt, 6 viikon käytön jälkeen havahduin että minulle on kasvanut puuttuneet alaripset!! En tiedä mitä vitamiinejä tuotteessa on, E - muistaakseni mutta että se on stimuloinut jotenkin ripsen tupet ilmeiesti toimimaan. Olen aika epäluuloinen yleensä kaikenlaisia "terveystuotteita" kohtaan, mutta tuon aineen vaikutettua noin, niin pitänee tarkistaa asenteita. Ei minulla muuta, halusin vaan kertoa jos jollain muulla on ripsien kasvu häiriintynyt tai jotain.
Lidl silmänympärysvoide ja ripsien kasvu
kasvujatökötti
1
1042
Vastaukset
- Tuubitoleranssi
Johtuu varmaan tuotteen sisältämästä risiiniöljystä. Risiiniöljyhän tunnetusti vaikuttaa noin karvoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132