Helsinki on taas

Selvästi viisaampi ja älykkäämpi paikka, mutta kyllä täällä on hirvittävän tylsää.
Poikkesin matkan varrella Keskisellä. Ei näkynyt Vesaa, mutta parkkipaikka oli ihan täynnä autoja. DVD:t olivat tarjouksessa. Ostin kympillä neljä.

16

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poliisiheppa

      Parahin butt-love

      Tsadintakapajuisuudesta raportoiin mm.

      Kalliossa on juoppoja Ratikka puolet jengistä

      Poliisi niin surkea, että piti Turusta lähettää hevonen

      selvittämään rikoxia

    • Johtuu siitä, että viimeviikolla kävin viemässä tsadiin autolastillisen maalaisjärkeä. Ja viisastuu entisestään, kun toit sitä lisää

    • vesaaaa----
    • Nowow

      Olin varma, että ei Veskun uudet silmäpussit voi houkutella tuuriin ketään, mutta olin niin väärässä. Jopa sinäkin... Ajattelitko leikkauttaa jotain kropastasi sinäkin?

      • Katu-uskomattomuuteni vaatisi luonnollisesti mittavia silmäpusseja ja nyt olenkin harkitsemassa kannattaisiko ne tosiaan turvottaa leikkauksella, vai olisiko restylane riittävä menetelmä.


    • Käytiin katsomas pe & la Helsinki burlesque festival 2016 & vaikutti viisaammalt & eiks toi älykkyys oo viisautta?

      • Ei, älykäs selviää tilanteista joihin viisas ei joudu.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Ei, älykäs selviää tilanteista joihin viisas ei joudu.

        Mä lasken noi kaks sanaa synonyymeiks toisilleen.
        Voi sen kyl noinki ajatella :)


      • Ajattelen_siis__
        hullu_ukko kirjoitti:

        Ei, älykäs selviää tilanteista joihin viisas ei joudu.

        Jos tämä pitää paikkansa, niin miten Buddy sitten joutuu Helsinkiin?


      • Ajattelen_siis___
        Ajattelen_siis__ kirjoitti:

        Jos tämä pitää paikkansa, niin miten Buddy sitten joutuu Helsinkiin?

        Toisaalta tuo burleskijuttu on ehkä hänetkin sinne vetänyt... se olisi ihan järkevä selitys tähän.


      • vankeinhoitolaitos
        Ajattelen_siis__ kirjoitti:

        Jos tämä pitää paikkansa, niin miten Buddy sitten joutuu Helsinkiin?

        monsieur butt-love ajautui tsadiin

        sörkkaan kuritudhuonelle teollisuusvakoilun vuoksi

        diplongiinsinöörinä paljasti miten rakennetaan

        pahvisia rohjuxia..

        piirrustxet olivat pöllitty Ratikan optarista


      • burleskirunoilija
        Ajattelen_siis___ kirjoitti:

        Toisaalta tuo burleskijuttu on ehkä hänetkin sinne vetänyt... se olisi ihan järkevä selitys tähän.

        Radio Suomessa oli toimittaja käynyt tapahtumapaikalla. Siellä oli haastattelussa miespuollinen esiintyjä, joka esitti naista.


      • burleskirunoilija kirjoitti:

        Radio Suomessa oli toimittaja käynyt tapahtumapaikalla. Siellä oli haastattelussa miespuollinen esiintyjä, joka esitti naista.

        Juuh, niin ol


    • onneksi on parempia päiviä.

      • iippo_vinetto---

        .

        "Emmehän me osaisi arvostaa niitä hyviä päiviä ellei joskus olisi myös niitä huonoja päiviä"

        har!!1

        .


      • iippo_vinetto--- kirjoitti:

        .

        "Emmehän me osaisi arvostaa niitä hyviä päiviä ellei joskus olisi myös niitä huonoja päiviä"

        har!!1

        .

        haluaisin muistaa vain hyvät päivä.

        lapsien määrä ei luo äidistä tekokasta, teho laskee määrän noustessa.
        huomioikaa isänsä kuuluu osallistua että onnistutaa. En todellakaan ota kunniaa lapsien äitinä en todellakaa.

        kehu viiden lapsen äitinä on erityisahdistavaa siinä vaaditaa isäänsäkkin erityisesti, isänsä tarvitaa. en todellakaan ota kunniaa.


        en ymmärrä miten ihmeessä kukaan voi tajuta. kehutaan vain äidin saavutusta mutta lapsien isänsäkkin kuuluu osallistua ja se ei ole ainoastaan äidinoikeus.


        jos joku katsoo itsekkääksi teoksi kasvattaa lapsia koska vanhempana, meidän hyvinvointi on tärkeää. ei vanhukset ole mitään roskia heidän hyvinvointi on erityisen tärkeää hoitaa, että pysyvät pitkää terveenä ja hyvä kuntoisina ja toetoisuus kasvaa varsinkin kun kehitytään kasvattamaan sitä.


        minäkään en muistanut enää ikääni vähän heitti mutta numerohan se on. kyllä jokaisen elämän peruspilari olla onnellinen vauvasta vaariin.

        pahoja asioita voi ollla että sanotaan pahasti,pitääkö sitä tuhota elämä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe